abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203459137
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 12:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Alleen Veerman dus deze periode. Aangezien de kans nihil is dat PSV eerste wordt vraag ik me af wat het beleid momenteel is. Kans op tweede worden en dan weer stranden in voorronde CL is op dit moment levensgroot. De ploeg is net te matig om alle rondes voor de Champions League te overleven.

Derde worden (het gat met Feyenoord is klein, bron: https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard/ ) en je hebt helemaal een probleem.

Wel is er momenteel veel meer kapitaal op het veld dan bij de concurrentie maar aan alleen transferinkomsten heb je niet genoeg als je jaar na jaar de Champions League misloopt. Ben benieuwd hoe lang John de Jong nog krijgt? Topsportbeleid van Toon zie ik niet zoveel terug sinds hij er zit.
Niet eens. Als je de juiste speler niet kunt vinden, of dat die gewoonweg te duur is, dan moet je het hier mee doen. Waarom zou je een potentieel dure speler of huurspeler halen die de ontwikkeling van een gekochte speler in de weg zit? Beetje vertrouwen in de jeugd mag wel. PSV heeft daarnaast bewezen dat het prima bankzitters heeft waneer er eens iemand geblesseerd raakt. Het is niet zo dat je met 2 extra aankopen meteen Ajax kunt bedreigen. Gewoon reëel zijn; die zijn een paar stappen verder en hebben een kwalitatief (veel) betere selectie staan. Gewoon alles op alles zetten om minimaal tweede te worden en een paar leuke potjes nog te spelen in Europa.

Dit jaar stond er voor aanvang van de CL campagne ook een prima team al en was er goed door Sjon geanticipeerd. Dat kan volgend seizoen ook gewoon weer het geval zijn. Daar doet een paniekaankoop of een huur tot aan de zomer niets aan af.
pi_203459214
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Niet eens. Als je de juiste speler niet kunt vinden, of dat die gewoonweg te duur is, dan moet je het hier mee doen. Waarom zou je een potentieel dure speler of huurspeler halen die de ontwikkeling van een gekochte speler in de weg zit? Beetje vertrouwen in de jeugd mag wel. PSV heeft daarnaast bewezen dat het prima bankzitters heeft waneer er eens iemand geblesseerd raakt. Het is niet zo dat je met 2 extra aankopen meteen Ajax kunt bedreigen. Gewoon reëel zijn; die zijn een paar stappen verder en hebben een kwalitatief (veel) betere selectie staan. Gewoon alles op alles zetten om minimaal tweede te worden en een paar leuke potjes nog te spelen in Europa.

Dit jaar stond er voor aanvang van de CL campagne ook een prima team al en was er goed door Sjon geanticipeerd. Dat kan volgend seizoen ook gewoon weer het geval zijn. Daar doet een paniekaankoop of een huur tot aan de zomer niets aan af.
Wat vind jij realistische doelen op dit moment dan? (Of wat had je van tevoren van dit seizoen verwacht?)

1. Cruijffschaal met 4-0 winnen in de Arena is natuurlijk fantastisch voor het huidige PSV. Samen met de beker de enige prijs die je realistisch gezien voorlopig kunt winnen dus dat is een dikke plus.
2. CL voorrondes waren goed maar sinds Benfica thuis is het Europese seizoen gewoon ruk. Slechte prestatie om derde te worden in de Europa League.
3. In de competitie wordt te weinig gescoord en PSV krijgt ook teveel goals tegen. Minimaal 80 punten moet voor een club als PSV altijd het doel zijn. Kans is denk ik zelfs behoorlijk aanwezig dat je derde wordt.

Puntje 2 en 3 zien er gezien het matige voetbal gewoon slecht uit. Ik vind de bankzitters het redelijk doen tegen tegenstanders als Sparta en Heerenveen maar zo spectaculair is het verder toch ook allemaal niet?
pi_203459411
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 14:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Wat vind jij realistische doelen op dit moment dan? (Of wat had je van tevoren van dit seizoen verwacht?)

1. Cruijffschaal met 4-0 winnen in de Arena is natuurlijk fantastisch voor het huidige PSV. Samen met de beker de enige prijs die je realistisch gezien voorlopig kunt winnen dus dat is een dikke plus.
2. CL voorrondes waren goed maar sinds Benfica thuis is het Europese seizoen gewoon ruk. Slechte prestatie om derde te worden in de Europa League.
3. In de competitie wordt te weinig gescoord en PSV krijgt ook teveel goals tegen. Minimaal 80 punten moet voor een club als PSV altijd het doel zijn. Kans is denk ik zelfs behoorlijk aanwezig dat je derde wordt.

Puntje 2 en 3 zien er gezien het matige voetbal gewoon slecht uit. Ik vind de bankzitters het redelijk doen tegen tegenstanders als Sparta en Heerenveen maar zo spectaculair is het verder toch ook allemaal niet?
Van te voren had ik verwacht een straatlengte achter Ajax te gaan eindigen Dat denk ik nu nog steeds.

De Cruijffschaal hecht ik 0 waarde aan. Veredeld oefenpotje.
Als Zahavi die opgelegde kans niet tegen de lat schiet ga je mogelijk door naar de groepsfase en dat zou een leuke opsteker zijn geweest. Het is absoluut een smet om derde te worden in de EL poule. Tegen Monaco thuis en uit tegen Sociedad werd gewoon niet volwassen gespeeld.

PSV kreeg in het begin van het seizoen heel veel doelpunten tegen inderdaad. Inmiddels is dat evenwicht - mede door het spelen van Guti - best prima hersteld.

Dat er veel blessures zijn geweest en dat daardoor de invallers hun ding hebben moeten doen is niet per se een slecht iets. Na de oorwassing tegen Ajax hebben ze namelijk - met al die invallers - geen wedstrijd meer verloren tot aan Ajax. Dat is juist de reden dat de bank nu sterker oogt dan in het begin van het seizoen.

Ik doe verder niet aan kansen of voorspellingen die nergens op gebaseerd zijn met nog een half seizoen te spelen. Ik kan de kwaliteiten van de spelers die Feyenoord heeft gehaald namelijk ook niet heel goed inschatten.
pi_203468428
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_203469913
quote:
7 miljoen per jaar toch? Da's niet zo heel wereldschokkend voor PSV.
  woensdag 2 februari 2022 @ 12:18:43 #157
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203471181
Leuk voor Thijs van de Thijs Slegers show dat hij weer aan het werk gaat en kan.

twitter
pi_203485191
Schmidt raus na dit seizoen, net binnen via VI

Goed beleid wel, je ziel aan een trainer verkopen, (nog) geen successen halen en dan na twee seizoenen met de gebakken peren zitten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203485213
#AnnounceKoeman?
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 3 februari 2022 @ 11:22:41 #160
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203485222
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
#AnnounceKoeman?
heb je daar vertrouwen in?
  donderdag 3 februari 2022 @ 11:23:00 #161
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203485227
twitter
pi_203485234
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
#AnnounceKoeman?
Die gaat gewoon weer bondscoach worden lijkt me

Ik denk dat ze Van Nistelrooy gaan doorschuiven
pi_203485255
Fraser?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_203485259
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:19 schreef TheVulture het volgende:
Schmidt raus na dit seizoen, net binnen via VI

Goed beleid wel, je ziel aan een trainer verkopen, (nog) geen successen halen en dan na twee seizoenen met de gebakken peren zitten
Onderbouw die eens. Omdat er 3 Duitsers zijn aangetrokken?

Enorm benieuwd wie zijn vervanger gaat worden. Ik kan er geen bedenken in ieder geval. Maar ik vrees voor Flip
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_203485266
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
Zou niet weten waarom niet, eigenlijk.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_203485267
Cocu zal wel terugkeren ja.
Oh.
pi_203485280
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die wil dat nog niet toch? Zeiden ze althans in de Skiete Willie podcast.
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 3 februari 2022 @ 11:25:46 #168
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_203485286
Godver, lekkere timing weer.
Dat gaat dus een nog groter probleem worden om de selectie op scherp te krijgen voor een wedstrijd.
Je mag het project Schmidt toch wel als mislukt beschouwen.
pi_203485291
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sympathieke gast, maar ik zit niet op schijtbakkenvoetbal te wachten.
  donderdag 3 februari 2022 @ 11:26:11 #170
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_203485298
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee, ajb niet :'(
pi_203485301
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Onderbouw die eens. Omdat er 3 Duitsers zijn aangetrokken?

Enorm benieuwd wie zijn vervanger gaat worden. Ik kan er geen bedenken in ieder geval. Maar ik vrees voor Flip
Bijna elke speler die de afgelopen twee seizoenen is aangetrokken komt bijna rechtstreeks uit het netwerk van Schmidt, daar heeft John de Jong amper een rol in gehad.
pi_203485303
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:24 schreef Lyrebird het volgende:
Fraser?
Alsjeblieft niet, die man heb ik niks mee. Gebaseerd op niks, maar mag 'm niet _O-
Brutal. Fucking. Metal.
pi_203485310
Dit is voor een club als PSV wel vrij dramatisch. :') Trainer weg, een stapel Duitsers gehaald en nu nog een half jaar voetballen zonder motivatie. (Coach die aan het eind van het jaar weggaat heeft vrijwel altijd invloed op de prestaties.)
  donderdag 3 februari 2022 @ 11:26:49 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203485311
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Zou niet weten waarom niet, eigenlijk.
heeft op mij nergens indruk gemaakt bij een club, als bondscoach nog wel redelijk
pi_203485314
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat lijkt me ook wel een optie ja
pi_203485316
Fijne timing in deze cruciale fase.
pi_203485321
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:25 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Sympathieke gast, maar ik zit niet op schijtbakkenvoetbal te wachten.
Echt een toffe vent idd :Y heb hem wel eens gesproken, die man weet zo ontzettend veel van voetbal. RvN is ook een machtig aardige gozer.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_203485331
Als het maar niet van Bommel wordt.
  Redactie Sport donderdag 3 februari 2022 @ 11:28:17 #179
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203485334
Nou, dat zijn verloren jaren geweest.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203485335
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:26 schreef Tarado het volgende:

[..]
heeft op mij nergens indruk gemaakt bij een club, als bondscoach nog wel redelijk
Juist omdat hij het als bondscoach goed heeft gedaan, eigenlijk. Denk dat hij deze ploeg aardig aan het voetballen kan krijgen :Y
Brutal. Fucking. Metal.
pi_203485339
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
Mja, wat zijn de alternatieven?

Ruud van Nistelrooy? Philipp Cocu? Henk Fraser?
pi_203485344
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:28 schreef Lyrebird het volgende:
Die kans is ongeveer -10% denk ik.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_203485351
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mourinho gaat niet zo lekker dacht ik? _O-
Brutal. Fucking. Metal.
  Redactie Sport donderdag 3 februari 2022 @ 11:29:10 #184
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203485354
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kees van Wonderen!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203485362
Mmm. Ik vind het echt jammer dat Schmidt niet doorgaat. Kon me wel vinden in zijn aanpak. Zal moeilijk worden om iemand te vinden die net zo'n spel op de mat legt.
pi_203485364
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Kees van Wonderen!
Vind ik ook geen verkeerde inderdaad.
Denk zelf 1 a 2 jaar Fraser, daarna Ruudje!
pi_203485366
Ik gok trouwens dat Herr Schmidt het seizoen niet eens gaat afmaken zodra de titel uit het zicht is...
  donderdag 3 februari 2022 @ 11:30:18 #188
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203485370
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:28 schreef Lyrebird het volgende:
dat lijkt me toch heel stug zolang Toon nog de baas is
pi_203485373
Mazzel dat hij er zelf geen heil meer in ziet. Wordt lastig om een vervanger te vinden die het minder goed gaat doen.
pi_203485381
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok trouwens dat Herr Schmidt het seizoen niet eens gaat afmaken zodra de titel uit het zicht is...
Meestal gaat het seizoen als een nachtkaars uit als de trainer eenmaal aan heeft gekondigd eruit te naaien.
  donderdag 3 februari 2022 @ 11:31:25 #191
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203485393
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Juist omdat hij het als bondscoach goed heeft gedaan, eigenlijk. Denk dat hij deze ploeg aardig aan het voetballen kan krijgen :Y
denk dat hij meer coach is dan trainer maar wel een grote naam
pi_203485395
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Bijna elke speler die de afgelopen twee seizoenen is aangetrokken komt bijna rechtstreeks uit het netwerk van Schmidt, daar heeft John de Jong amper een rol in gehad.
Oke. Goede onderbouwing.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 3 februari 2022 @ 11:31:35 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203485397
POLL
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203485403
Cocu of Koeman zal het wel worden. Beiden vrij simpele trainers, hoef je geen ingewikkelde termen als gegenpressing en halfspaces van te verwachten.

Allemaal niet zo best voor PSV dit.
pi_203485414
Van Nistelrode?
pi_203485418
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, dat zijn verloren jaren geweest.
Muah anders hadden we het nu nog over de mythische Schmidt gehad en werd hij geopperd wanneer er een vacature was voor het bondscoachschap. En dat allemaal door die potjes van Salzburg tegen Ajax (lol).
Oh.
pi_203485423
quote:
Faber weer optrommelen :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_203485428
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:30 schreef Halcon het volgende:

[..]
Meestal gaat het seizoen als een nachtkaars uit als de trainer eenmaal aan heeft gekondigd eruit te naaien.
Ben hier ook wel bang voor ja. Het is in ieder geval niet bevorderlijk.
pi_203485447
quote:
6s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:31 schreef Caland het volgende:
[poll=3619]
Mis de optie @Drizzt_DoUrden
Brutal. Fucking. Metal.
pi_203485453
quote:
Hij kan nog wel de beker en Conference Liek winnen.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')