Dus reactie's graag, is vernederende seks niet normaal??
quote:Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Want hoe kan je iets nou geil vinden wat tegen je zin is? Vernederende seks is heel normaal ja, volgens mij zit er in iedereen wel een beetje die neiging. In mij wel iig
Op zondag 2 februari 2003 23:25 schreef schatje het volgende:
zodat het bijna verkrachting is en het ook nog lekker vinden.
Dat vind ik een kick, een vriendin van mij vindt dat niet normaal, is dat ook zo??
Ikzelf vind eigenlijk van niet, maar het knaagt wel een beetje.Dus reactie's graag, is vernederende seks niet normaal??
quote:denk het wel
Op zondag 2 februari 2003 23:33 schreef lamaris het volgende:
Je bedoelt neem ik aan gepakt worden door je vriendje?
quote:ik snap je wel....
Op zondag 2 februari 2003 23:36 schreef schatje het volgende:
Laat ook maar, ik heb het niet goed verwoord, ga een modje mailen voor een slotje.
ik denk dat je woorden "zodat het bijna verkrachting is" een beetje verkeerd gekozen zijn....
quote:Kwil 'em ook wel zetten, kben er nu toch ook al heb ik geen mail gekregen.
Op zondag 2 februari 2003 23:36 schreef schatje het volgende:
Laat ook maar, ik heb het niet goed verwoord, ga een modje mailen voor een slotje.
quote:waar woon je ?
Op zondag 2 februari 2003 23:25 schreef schatje het volgende:
zodat het bijna verkrachting is en het ook nog lekker vinden.
Dat vind ik een kick, een vriendin van mij vindt dat niet normaal, is dat ook zo??
Ikzelf vind eigenlijk van niet, maar het knaagt wel een beetje.Dus reactie's graag, is vernederende seks niet normaal??
quote:wanneer kom je eens langs
Op zondag 2 februari 2003 23:40 schreef U-lerZzZ het volgende:
Je hebt het over een bepaalde dominantie. Dominerend sexgedrag zou een betere topictitel zijn, denk ik. Ik ben er overigens altijd wel voor te vinden!.
ontopic: het heeft wel wat hoor, alleen als beide partijen er voor in zijn en het niet uitdraait op echt geweld....
quote:Graag.
Op zondag 2 februari 2003 23:39 schreef Tijn het volgende:[..]
Kwil 'em ook wel zetten, kben er nu toch ook al heb ik geen mail gekregen.
quote:Ok, bij deze dan een slotje op verzoek van de topicstartster.
Op zondag 2 februari 2003 23:42 schreef schatje het volgende:[..]
Graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |