abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 27 januari 2022 @ 11:51:46 #76
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203386384
quote:
5s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:44 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ook aankondigen dat hij zich ging terugtrekken?
Je moet je terugtrekken. Want de Afghanen (oftewel het volk dat achter de Taliban staat) wilde dat wij (ook Nederland) daar weggingen. Echter hebben wij wat land achtergelaten in een slechtere staat dan toen we daar begonnen.

Dat had netter gemoeten.
pi_203386415
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:51 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Je moet je terugtrekken. Want de Afghanen (oftewel het volk dat achter de Taliban staat) wilde dat wij (ook Nederland) daar weggingen. Echter hebben wij wat land achtergelaten in een slechtere staat dan toen we daar begonnen.

Dat had netter gemoeten.
Maar hij moest doen wat Trump deed, en dat was uitsluitend aankondigen dat hij zich ging terugtrekken. De daadwerkelijke terugtrekking werd doorgeschoven naar de volgende administratie, dus hoe kan Biden dan hetzelfde doen als Trump?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203386417
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:41 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Minder racisme op snelwegen.

Staat serieus in die bill.

En dat verkopen ze als: "we gaan de infrastructuur verbeteren". Het is gewoon de woke agenda verpakt in infrastructuur. Want: "wie wil er nou geen betere infrastructuur?" En zo zetten ze achter de schermen gewoon hun ware agenda door.
Tja, daar ga je een user als @Ludachrist niet van overtuigen. Die is wel gecharmeerd van de Democraten. Daarom probeert hij ook geregeld tegengas te geven als er kritiek is op hun beleid. Dat moet immers op quasi nonchalante wijze gepareerd worden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 27 januari 2022 @ 11:54:14 #79
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203386425
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ja, die kosten ken ik. 1.2 biljoen.
Dat is de schade.
  donderdag 27 januari 2022 @ 11:55:10 #80
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203386440
quote:
5s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Maar hij moest doen wat Trump deed, en dat was uitsluitend aankondigen dat hij zich ging terugtrekken. De daadwerkelijke terugtrekking werd doorgeschoven naar de volgende administratie, dus hoe kan Biden dan hetzelfde doen als Trump?
Biden moest Trump zijn werk laten afmaken.
pi_203386497
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, daar ga je een user als @:Ludachrist niet van overtuigen. Die is wel gecharmeerd van de Democraten. Daarom probeert hij ook geregeld tegengas te geven als er kritiek is op hun beleid. Dat moet immers op quasi nonchalante wijze gepareerd worden.
Waarvan overtuigen? Dat dat artikel in die bill staat? Dat er dingen instaan die niet met infrastructuur te maken hebben? Dat bills ook gebruikt worden om andere delen van een beleidsagenda in mee te nemen?

Nee, echt revolutionaire punten allemaal hoor. Ik zie dat jullie het politieke spel inmiddels feilloos doorzien.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203386503
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:54 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Dat is de schade.
De schade van?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 27 januari 2022 @ 12:00:07 #83
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203386514
quote:
5s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
De schade van?
Ik gaf antwoord op je eigen vraag.
pi_203386533
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:00 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ik gaf antwoord op je eigen vraag.
Er staat geen vraagteken in die post. Dat is logisch, ik stel daarin ook geen vraag maar geef antwoord op jouw vraag.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203386539
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Waarvan overtuigen? Dat dat artikel in die bill staat? Dat er dingen instaan die niet met infrastructuur te maken hebben? Dat bills ook gebruikt worden om andere delen van een beleidsagenda in mee te nemen?

Nee, echt revolutionaire punten allemaal hoor. Ik zie dat jullie het politieke spel inmiddels feilloos doorzien.
Ik had het over jouw postgedrag in algemene zin, niet enkel deze specifieke situatie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 27 januari 2022 @ 12:04:56 #86
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203386601
quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Er staat geen vraagteken in die post. Dat is logisch, ik stel daarin ook geen vraag maar geef antwoord op jouw vraag.
Die stond er wel degelijk.
quote:
5s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Nou, als dat alles is valt de schade wel mee toch?
pi_203386659
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik had het over jouw postgedrag in algemene zin, niet enkel deze specifieke situatie.
Uiteraard. Ik denk dat je in de voorgaande tien delen geen vijf posts van mij kan vinden waar ik beleid van de Democraten verdedig.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203386673
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:04 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Die stond er wel degelijk.
[..]

Oh, die post. In dat geval lijkt het me onwaarschijnlijk dat dat hele bedrag naar racisme op snelwegen gaat, dus dat kan dan toch niet de hele schade zijn?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203386674
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:41 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Minder racisme op snelwegen.

Staat serieus in die bill.

En dat verkopen ze als: "we gaan de infrastructuur verbeteren". Het is gewoon de woke agenda verpakt in infrastructuur. Want: "wie wil er nou geen betere infrastructuur?" En zo zetten ze achter de schermen gewoon hun ware agenda door.
Niet op snelwegen, bij de aanleg door snelwegen. Bij het aanleggen van snelwegen in steden in de VS zijn deze vaak dwars door de arme, zwarte wijken gelegd. Voornamelijk omdat de arme bevolking minder mogelijkheden heeft om voor hun rechten op te komen. En dat is desastreus geweest voor die wijken. Lijkt me prima dat ze daar naar kijken.

Al is snelwegen door steden aanleggen sowieso al achterlijk, wat dat betreft ben ik echt blij dat we in Nederland wonen waar dat allemaal een stuk beter geregeld hebben.
pi_203386719
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Uiteraard. Ik denk dat je in de voorgaande tien delen geen vijf posts van mij kan vinden waar ik beleid van de Democraten verdedig.
Dat is interessant. Maar wat doe je hier dan? Want je probeert duidelijk tegen users in te gaan die kritiek hebben op de Blauwen. Vanuit dat oogpunt lijkt het er toch sterk op dat je deze kritiek probeert te weerleggen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203386818
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is interessant. Maar wat doe je hier dan?
Een beetje lezen hoe in BNW-wereld naar het Biden-presidentschap gekeken wordt.

quote:
Want je probeert duidelijk tegen users in te gaan die kritiek hebben op de Blauwen. Vanuit dat oogpunt lijkt het er toch sterk op dat je deze kritiek probeert te weerleggen.
Waar jij 'tegen in gaan' ziet, zie ik vooral 'vragen naar argumenten voor een bepaald standpunt'. Dat zijn twee verschillende dingen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 27 januari 2022 @ 12:23:41 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203386831
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:18 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Hij.
Heeft.
Een.
Oorlog.
Verloren.
Die.
Amerika.
2,313 biljoen. (2.313.000.000.000)
Dollar.
Gekost.
Heeft.

Let that sink in. Sta er eens 10 seconden bij stil wat dat betekent.

Hij pakt de gehele bevolking van zijn eigen land 10.000 dollar per persoon af, zaait daarmee wanorde in een land en laat een puinhoop achter. En dan hebben we het nog niet gehad over alle (onschuldige) doden die aan beide kanten gevallen zijn.

Nu gaat die idioot de grenzen van Oekraïne beschermen omdat dat o zo belangrijk is, terwijl hij zijn eigen grenzen wagenwijd openzet en niets liever wil dan dat heel Zuid- en Midden-Amerika die grens overgaat.
Die oorlog viel al niet te winnen.
De VS is goed in normale manier van oorlog voeren, vooral als het duidelijk is wie de tegenstander is en dan volledig plat bombarderen, daar zijn ze goed in.

Ik geef ook aan het is goed dat ze weg zijn..
De manier waarop kan je grotendeels bij de oompaloempa neer leggen fie had een akkoordje gemaakt met de taliban.

Iddem Oekraïne werd ook veroorzaakt door de oompaloempa door tegen al het advies in wapens te gaan leveren aan de Oekraïne..de bemoeienis die er nu is komt door hem, en nu is ook weer Biden de gebeten hond die het weer moet oplossen.

Ik zeg ook niet dat het de juiste manier is, maar als de oompaloempa bepaalde dingen niet had gedaan zou de huidige president het totaal anders kunnen aanpakken.


Kan je dat dik gedrukte wat nader toelichten waar dit over gaat?

Oh en ik ben geen fan van Biden totaal niet, zoals ik al vaker heb aangegeven, een debiele zakenman en een oude opa dat is het beste wat de VS, het machtigste land ter wereld naar voren kan schuiven als president, het is een pannenkoekland!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 27 januari 2022 @ 12:27:19 #93
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203386879
quote:
5s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Oh, die post. In dat geval lijkt het me onwaarschijnlijk dat dat hele bedrag naar racisme op snelwegen gaat, dus dat kan dan toch niet de hele schade zijn?
Die hele bill staat vol met dit soort Quatsch.
pi_203386898
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:27 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Die hele bill staat vol met dit soort Quatsch.
Er zullen toch ook wel wat dollars naar daadwerkelijke infrastructuurverbetering gaan, ik zie immers wel een paar Republikeinse senatoren aangeven dat ze geld voor een of ander project hebben gekregen uit deze bill.

Heb je een beetje een ruwe schatting welk percentage naar infrastructuur en welk percentage naar onzinnige dingen gaat? Of had er misschien überhaupt geen geld vanuit de centrale overheid naar infrastructuur gemoeten?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 27 januari 2022 @ 12:33:33 #95
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203386951
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:10 schreef kipknots het volgende:

[..]
Niet op snelwegen, bij de aanleg door snelwegen. Bij het aanleggen van snelwegen in steden in de VS zijn deze vaak dwars door de arme, zwarte wijken gelegd. Voornamelijk omdat de arme bevolking minder mogelijkheden heeft om voor hun rechten op te komen. En dat is desastreus geweest voor die wijken. Lijkt me prima dat ze daar naar kijken.

Al is snelwegen door steden aanleggen sowieso al achterlijk, wat dat betreft ben ik echt blij dat we in Nederland wonen waar dat allemaal een stuk beter geregeld hebben.
Dus het gaat er om dat deze wijken arm zijn en dat die armen geen juristen in de arm kunnen nemen als een snelweg door hun wijk gelegd wordt.

Wat heeft dat met racisme te maken?
Of ben je in de war met classisme?
Of wil je zeggen dat alle armen zwart zijn?
Zouden die snelwegen niet gelegd zijn als er arme blanken gewoond hebben?

En dan nog de praktijk. Noem eens voorbeelden van zo'n snelweg door een "zwarte wijk". Hoe vaak wordt zo'n weg aangelegd? En worden deze wegen met de intentie aangelegd om zwarten te discrimineren?

Of is dit misschien het zoeken naar een slachtofferrol?

En dat geld dat ze gaan uitgeven. Hoe zie je dat voor je? Hoe gaan ze met dat geld zorgen voor "minder racisme door snelwegen".

:?

Wat een vage BS wederom van de Biden administration.
  donderdag 27 januari 2022 @ 12:38:19 #96
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203387018
quote:
5s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Er zullen toch ook wel wat dollars naar daadwerkelijke infrastructuurverbetering gaan, ik zie immers wel een paar Republikeinse senatoren aangeven dat ze geld voor een of ander project hebben gekregen uit deze bill.

Heb je een beetje een ruwe schatting welk percentage naar infrastructuur en welk percentage naar onzinnige dingen gaat?
Het gaat naar onzinnige dingen. Als het naar wegenbouw en onderhoud van wegen/bruggen was gegaan dan was er niet zo veel weerstand geweest.

quote:
Of had er misschien überhaupt geen geld vanuit de centrale overheid naar infrastructuur gemoeten?
Moeten niet. Maar het was wenselijk geweest. Ik vind de wegen in België slechter dan in de VS.
pi_203387034
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is interessant. Maar wat doe je hier dan? Want je probeert duidelijk tegen users in te gaan die kritiek hebben op de Blauwen. Vanuit dat oogpunt lijkt het er toch sterk op dat je deze kritiek probeert te weerleggen.
hihi typisch hypocriet geneuzel over blauwen blijven zeuren en de grootschalige fraude waar rechtse sektvolgers in het begin over schreeuwden en dit topic ook over gaat maar blijven negeren.

De preutse cancelcultuur van amerikanen:

Amerikaanse school verbiedt bekroond stripboek over Holocaust

De schooldirectie heeft het boek volgens Amerikaanse media in de ban gedaan omdat er acht scheldwoorden in staan en een afbeelding van een naakt personage.
pi_203387315
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:38 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Het gaat naar onzinnige dingen. Als het naar wegenbouw en onderhoud van wegen/bruggen was gegaan dan was er niet zo veel weerstand geweest.
Maar alles, of een deel? En als het een deel is, hoe groot denk je dat dat deel dan is?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203387352
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 12:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]
hihi typisch hypocriet geneuzel over blauwen blijven zeuren en de grootschalige fraude waar rechtse sektvolgers in het begin over schreeuwden en dit topic ook over gaat maar blijven negeren.

De preutse cancelcultuur van amerikanen:

Amerikaanse school verbiedt bekroond stripboek over Holocaust

De schooldirectie heeft het boek volgens Amerikaanse media in de ban gedaan omdat er acht scheldwoorden in staan en een afbeelding van een naakt personage.
Hihi, rechtse sektevolgers? Preutse cancelcultuur? Het is wel weer veelzeggend dat je komt aanzetten met een linkse en progressieve outlet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203387477
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 11:18 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Hij.
Heeft.
Een.
Oorlog.
Verloren.
Die.
Amerika.
2,313 biljoen. (2.313.000.000.000)
Dollar.
Gekost.
Heeft.
Dus wat je hier eigenlijk zegt is dat Trump de oorlog verloren heeft (die maakte immers de bizar slechte deal met de Taliban om te vertrekken) en Biden hád de oorlog kunnen winnen door de deal van Trump nietig te verklaren en de onherroepelijke wraakacties van de taliban met gelijke munt terug te betalen?

Of had hij de tijdlijn van Trump moeten volgen en het land dus nóg slechter achterlaten met nóg meer chaos omdat hij een paar maanden mínder de tijd had vanwege het feit dat Trump een slecht onderhandelaar is?
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')