Mijn score is 64 punten
40 tot 80 punten:
Het is voor jou niet belangrijk om op andere mensen indruk te maken met uiterlijk vertoon. Ook ben je behoorlijk zeker van je zelf. Mensen moeten je maar nemen zoals je bent en anders maar niet. Het gaat je meer om het innerlijk van de mens en de innerlijke relatie tot anderen. Ook maken andere mensen geen indruk op je door middel van dure auto's, merkkostuums, grote huizen en beursnotaties. Eerder hecht je waarde aan mensen die zonder poespas laten zien wie ze werkelijk zijn en tevreden zijn met wat ze hebben.
quote:
Het is voor jou niet belangrijk om op andere mensen indruk te maken met uiterlijk vertoon. Ook ben je behoorlijk zeker van je zelf. Mensen moeten je maar nemen zoals je bent en anders maar niet. Het gaat je meer om het innerlijk van de mens en de innerlijke relatie tot anderen. Ook maken andere mensen geen indruk op je door middel van dure auto´s, merkkostuums, grote huizen en beursnotaties. Eerder hecht je waarde aan mensen die zonder poespas laten zien wie ze werkelijk zijn en tevreden zijn met wat ze hebben.
quote:Het gaat maar tot 160.
Op zondag 2 februari 2003 23:30 schreef WebForce het volgende:
Ow, 2e keer kom ik uit op 347
quote:Je hebt het geprobeerd he
Op zondag 2 februari 2003 23:31 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Het gaat maar tot 160.
.
quote:Volgens mij heb je dan niet alle vragen ingevuld. De laagste score is 40 punten.
Op zondag 2 februari 2003 23:29 schreef shavirah het volgende:
hmmz, ik krijg maar 12 puntenDaar is nie eens een score voor.. hoe moet ik dat nou weer opvatten
quote:jawel, ik heb alles ingevuld.. okee ik ga m nog een keer doen..
Op zondag 2 februari 2003 23:32 schreef MSXUser het volgende:[..]
Volgens mij heb je dan niet alle vragen ingevuld. De laagste score is 40 punten.
quote:Ik denk dat het bij de plastische chirurgie fout ging.
Op zondag 2 februari 2003 23:31 schreef Tijn het volgende:[..]
Je hebt het geprobeerd he
quote:Dat denk ik ook!
Op zondag 2 februari 2003 23:33 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Ik denk dat het bij de plastische chirurgie fout ging.
quote:Maargoed, ik ben dan ook verschrikkelijk lelijk.
Op zondag 2 februari 2003 23:32 schreef Tijn het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |