abonnement Unibet Coolblue
pi_203437387
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 19:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Erg mooi.
Degradatiespook klopt alweer aan de deur. En komende ronde tegen @wimderon
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_203437769
Benny Bedankt, Benny Bedankt. 12e plek maar daardoor wel 4-0 gewonnen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_203437807
Linkerrijtje zal lastig zat worden zonder wat toppers voor deze 1.1 koersen. Nog geluk met 2 keer 0-0. Komende ronde komt REV uit zijn kot, dus dan moet het maar gebeuren.
  zondag 30 januari 2022 @ 20:20:26 #279
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203438096
Het is nog heel minimaal, maar dat mag de pret van de eerste 4 punten niet drukken!

Nu tegen @johannes_vermeer

Saudi Tour
Consonni, Renard, Steimle

Etoile de Bessèges – Tour du Gard
Burgaudeau, Pacher, Marit, Fiorelli

Volta a la Comunitat Valenciana
Vendrame, Hoelgaard

Aan deelnemers geen gebrek.
pi_203439035
Komende ronde tegen @El-Stinho

Saudi Tour:
Dylan Groenewegen

Volta:
David Dekker, Mattia Cattaneo, Josef Cerny, Loic Vliegen, Giovanni Carboni,

Besseges:
-

Ik moet het vooral van de Volta hebben dus.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_203439070
@noodgang

twitter
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport zondag 30 januari 2022 @ 21:55:34 #282
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_203439455
The only way is up laten we maar zeggen.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_203439731
Voor welke ronde telt het WK?
Citius, Altius, Fortius.
  zondag 30 januari 2022 @ 22:22:35 #284
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203439891
Is er al meer bekend over de Croky Cup?
  zondag 30 januari 2022 @ 22:40:47 #285
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_203440142
Bonnamour Cosnefroy

Wordt toch wel matig zo bij de ster van Besseges.
  Moderator zondag 30 januari 2022 @ 23:53:35 #286
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_203440830
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 21:30 schreef franklop het volgende:
@:noodgang

[ twitter ]
:(
  zondag 30 januari 2022 @ 23:57:20 #287
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_203440860
Tot dusver 2-0 gewonnen en 0-0, dat mocht ook wel na de pech van Aurelien.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 30 januari 2022 @ 23:58:48 #288
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_203440865
quote:
9s.gif Op zondag 30 januari 2022 22:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bonnamour Cosnefroy

Wordt toch wel matig zo bij de ster van Besseges.
Cosnefroy scheelt een slok op de borrel, daar klaag ik niet over.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 31 januari 2022 @ 00:01:56 #289
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_203440891
Saudi Tour
Laas, Bonivacia, Mclay

Etoile de Bessèges – Tour du Gard
Latour

Volta a la Comunitat Valenciana
Marco T.

[ Bericht 10% gewijzigd door Mani89 op 31-01-2022 00:08:32 ]
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport maandag 31 januari 2022 @ 12:10:28 #290
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203444555
Team Verliezen is ook mooi is in traditie begonnen met veel ereplaatsen en weinig overwinningen. Het zorgt wel voor teamzeges en dat baart zorgen, de 4e plek is toch akelig dichtbij plaats 1 - slechts op doelsaldo staat het team achter.

Een flink aantal renners is al gestart. Nils Politt reed vier koersen op Mallorca, maar deed dat in dienst van Buchmann en Vlasov. Zodoende wist hij niet verder te komen dan plaatsen 41, 31, 68 en 83. Gelukkig is dit ook niet echt zijn werk. Zijn volgende starts zijn, als het goed is, in Murcia en Almeria.
Ook Ben Hermans reed in Mallorca, 3 maal. Hij werd een keertje 21e, maar ook voor hem geen top 15-klassering. Hij zal volgende ronde in Valencia opnieuw aan de start staan.
Van Warren Barguil werd in wedstrijden met veel bergen het betere sprokkelwerk verwacht, en op Mallorca toonde hij meteen waarvoor hij gehaald is. In ronde 1 een 12e en 8e plek, in ronde 2 pakte hij nog wat kruimels mee met een 14e plek. Hij zal in de Algarve moeten laten zien of hij het ook kan in kleine ronden. Daarna zijn we hem weer in een aantal eendagskoersen.
Juan Sebastian Molano wist te verrassen op Mallorca, na een 123e plaats en 2 uitvalbeurten was het in Palma bijna raak. Of nouja, helemaal raak, want hij was de beste verliezer *O*. Tweedes, prachtig. In Valencia zal ie het uit moeten vechten met Gibbons wie de sprinter van dienst wordt. Uiteraard hopen wij op Molano, en anders rijdt ie het karretje van Gibbons gewoon in de poep, zo kennen we hem ook wel weer.
De jonge Matis Louvel wist in Alcúdia de vijfde plaats binnen te halen. Helaas moest hij in Palma de sprint aantrekken voor Hofstetter, dus ik voel hem wel aankomen: In de Ster van Besseges zal het niet anders worden. Flopshow, want Louvel was toch maar mooi sneller dan gearriveerde namen als Matthews en Akkermans. Hugo ook trouwens, dus wij hopen gewoon op een ouderwetse Arkea duosprint.
Elie Gesbert ging al eerder in de aanval, maar uiteindelijk hij was de laatste puntenpakker van het team met een zevende plaats. Andratx zal nooit meer hetzelfde zijn. Hiermee heeft het team in alle races op Mallorca punten gepakt. In Frankrijk niet, maar goed, met nulscores van de tegenstand maakt dat niet uit. In Oman zien we meer van hem.
Diego Rosa heeft vier races op Mallorca gereden, beste resultaat een 42e plek. Zijn dagen zijn geteld, ben ik bang. Gegokt en verloren zeggen we dan. We zien hem weer in Almeria

De andere 7 heren zijn nog niet in actie geweest. Michael Woods start op 16 februari in Andalusie. Ion Izagirre zal op 12 februari in Murcia rijden, om vervolgens naar de Algarve door te gaan. Ook Damiano Caruso begint in Andalusie aan zijn seizoen. Pascal Eenkhoorn begint op 2 februari in Valencia, al zal het daar lastig worden voor hem om punten te pakken. Tom van Asbroeck start in de Ster van Besseges, hopelijk kan hij daar wat punten bij elkaar rijden, maar een klassement zit er normaal gesproken niet in.
Valentin Ferron start in de ronde van de Provence, en Christophe Noppe mag hopelijk lekker sprokkelen voor Arkea in de Saudi Tour. Of gewoon voor McLay rijden, dat kan ook. Waarom heeft Arkea vijf miljoen B-sprinters?

De komende ronden zal wel afdalen naar de middenmoot worden, dus. Zeker als je in ronde 3 tegen kannonen moet als Jakobsen, en natuurlijk Bol Cees. Daarnaast ook nog Rochas en Van Gils voor mogelijke alibiklassementen. Ben Hermans zal moeilijk zijn best moeten doen, maar dat wordt lastig. Ronde 6 kan me niet snel genoeg beginnen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203451296
Tegen @DecoAoreste met;

Saudi Tour:
Oliveira, Senechal, Lecroq

Volta:
Gibbons

Besseges:
Carapaz, Ackermann
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 31 januari 2022 @ 20:18:27 #292
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_203451425
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2022 20:13 schreef franklop het volgende:
Tegen @:DecoAoreste met;

Saudi Tour:
Oliveira, Senechal, Lecroq

Volta:
Gibbons

Besseges:
Carapaz, Ackermann
Saudi Tour: -

Volta Valenciana: Nizzolo, Valter, Rubio, Felline

Besseges: Calmejane, Impey, Robeet, Russo, Kirsch

Genoeg mannen aan de start, nu moeten ze nog scoren. :P
pi_203451530
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 20:18 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Saudi Tour: -

Volta Valenciana: Nizzolo, Valter, Rubio, Felline

Besseges: Calmejane, Impey, Robeet, Russo, Kirsch

Genoeg mannen aan de start, nu moeten ze nog scoren. :P
Kan nog spannend worden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_203452402
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 22:22 schreef hhh38 het volgende:
Is er al meer bekend over de Croky Cup?
Nee
pi_203452436
Een beetje laat, maar mijn team is eindelijk bij elkaar gekomen om aan jullie voor te stellen:

Dylan Groenewegen

Absolute kopman van ons, na een aantal jaar afwezig weer in mijn team. Na het akkefietje in 2020 en een schorsing die daarop volgde verwacht ik dat Dylan dit seizoen weer gaat schroeien. Mag nu ook weer in de Tour van start gaan. Gaat morgen in de Saudi Toer aan zijn seizoen beginnen.

David Dekker
Moet de sprint aantrekken voor Dylan, maar mag ook af en toe voor zijn eigen kans gaan. Zal het seizoen beginnen in Volta a la Comunitat Valenciana en zal ook weer van start gaan in de UAE Tour waar hij vorig jaar al mooie ereplaatsen haalde.

Emanuel Buchmann

Onze topklassementsrenner. Heeft al een paar keer

Mattia Cattaneo

Draaide vorig jaar een uitstekende seizoen, met mooie ereplaatsen in enkele rittenkoersen en in tijdritten. Seizoensstart in Volta (Valencia).

Rudy Molard

Vorig jaar gekocht voor meer dan 27 miljoen, maar toen hij wat tegen, dit jaar dus maar 0.27 miljoen voor betaalt. Moet voor klassementjes in de kleinere (vooral Franse) koersen gaan.

Max Walscheid
Was vroeger een B-sprinter, maar kan tegenwoordig ook in Parijs-Roubaix en tijdritten goed voor de dag komen. Sprinten kan hij niet echt meer Heeft op Mallorca ook al zijn eerste punten gepakt (in een sprint, dus misschien moet je mijn vorige opmerking maar negeren).

Loic Vliegen
Reed in 2019 en 2020 mooie resultaten in kleinere (vooral) Belgische koersen. Vorig jaar een minder seizoen, maar ik verwacht dat hij dit jaar weer gaat vlammen.

Alexander Krieger
Na zijn blessure van eind 2019 had ook hij vorig jaar een minder seizoen, zal vaak de sprint moeten aantrekken voor een van zijn kopmannen, maar ik hoop dat hij ook af en toe voor eigen kans mag gaan.

Milan Vader
Eerste seizoen als wegwielrenner, volges Jumbo-Visma schroeit hij iedereen de moeder in trainingen. Hopelijk gaat hij dit ook in wedstrijden laten zien. Doordat het zijn eerste seizoen is, is nog onduidelijk waar hij goed in is. Zal zijn seizoen starten in Volta a Valencia.

Davide Villela
Ultieme sprokkelaar, dat bewees hij al met twee top 15 plaatsen in Mallorca.

Amaro Antunes
Eigenlijk alleen binnengehaald voor die paar koersen in Portugal. Maar in die koersen gaat hij wel schroeien.

Josef Cerny
Had ook een minder seizoen (het begint een beetje herhaling te worden), kan dit seizoen ook alleen maar beter. Gaat overmorgen beginnen aan zijn seizoen in Valencia. Moet het vooral hebben van kleinere etappekoersen en af een toe een goede uitslag in een etappe in een grote ronde.

Giovanni Carboni

Zat vorig jaar na de transferperiode ook al in mijn team. Het is een beetje afwachten waar hij mag starten en voor zijn eigen kans mag gaan, maar hij zal net als een paar teamgenoten in de Volta (a Valencia) zijn seizoen starten.

Kortom het draaide vorig jaar niet echt, maar dat kan dus alleen maar beter dit jaar.



Edit: Simone Velasco die zit ook nog in mijn team. Die kent u niet. (Ik blijkbaar ook niet, anders had ik hem niet vergeten).

[ Bericht 1% gewijzigd door Felagund op 31-01-2022 21:36:49 ]
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Redactie Sport dinsdag 1 februari 2022 @ 07:30:21 #296
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203454372
David Dekker moet de sprint aantrekken voor Groenewegen ja? :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 1 februari 2022 @ 07:32:08 #297
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_203454379
@Felagund, als je niet om Velasco geeft had je hem ook gewoon bij mijn team kunnen houden. Vorig jaar was hij een nuttige kracht binnen het team :@
  dinsdag 1 februari 2022 @ 08:14:24 #298
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_203454517
Ik hoop van harte dat Krieger je beter gaat helpen dan mij, maar ik denk eigenlijk dat z'n rol binnen het team alleen naar kleiner is geworden.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 1 februari 2022 @ 09:04:55 #299
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_203454917
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 19:32 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Degradatiespook klopt alweer aan de deur. En komende ronde tegen @:wimderon
Dat zou echt grote prestatie zijn om met zo'n team te degraderen o|O
  dinsdag 1 februari 2022 @ 09:10:35 #300
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203454979
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 21:21 schreef Felagund het volgende:
Een beetje laat, maar mijn team is eindelijk bij elkaar gekomen om aan jullie voor te stellen:

Emanuel Buchmann
[ afbeelding ]
Onze topklassementsrenner. Heeft al een paar keer

Zeer benieuwd wat Emoe al een paar keer heeft gehad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')