alvast bedankt
quote:
Op zondag 2 februari 2003 22:38 schreef Furby het volgende:
FF0033
quote:ik heb hetzelfde probleem, zat ook aan rood te denken, maar is zo donker en als je het lichter maakt is het zo roze
Op zondag 2 februari 2003 22:36 schreef David_Aames het volgende:
ouders hebben besloten dat mij kamer "verbouwt" moet worden, (mag wel na 10 jaar hier) ik krijg nu donker kersen laminaat op de vloer, (mijn eigen keus, niet het laminaat, maar de kleur) en nu moet ik beslissen wat er op de muren komt, ik ben mij kamer al aan het leegruimen dus zou het eigenlijk al moeten weten, maar helaas
Ik wil graag een knusse warme kleur hebben, maar ook weer niet te donker, zijn er mensen die tips hebben, want ik kom er echt niet uit, ik zat eerst aan rood oid te denken, maar das weer zo donker![]()
alvast bedankt
reageren dus mensen!
Ga naar de praxis, afdeling verf en haal morgen een paar van die kleurstrookjes. Strooi ze op de grond en kijk welke bij je laminaat past en voila.
[Dit bericht is gewijzigd door Aventura op 02-02-2003 23:44]
quote:Daar dacht ik ook aan
Op zondag 2 februari 2003 23:19 schreef Aventura het volgende:
Nu heb ik inmiddels voor oranje gekozen. Een paar muren mee gedaan, en het geeft een heel mooi effect, want je ziet ook nog eens schijnsel ervan op de lichtere muren.
quote:en als ik zeg dat blauw geen koude kleur is vind je dat dan ook
Op zondag 2 februari 2003 23:19 schreef Aventura het volgende:
Ik had al rood gekocht, maar kreeg hier te horen dat dat juist geen warme kleur is.
quote:Mintgroen is een beetje teveel van het goede. Je hebt ook wit met een heel klein beetje groen erdoor. Dat is ook wel weer mooi bij dat bruine hout.
Op zondag 2 februari 2003 23:48 schreef dagizmo het volgende:
Mintgroen...fris
quote:Aubergine...
Op zondag 2 februari 2003 23:42 schreef voodoolady het volgende:
Paars! 'k weet alleen niet of dat bij kersen staat...
Overigens zijn heldere kleuren ook byzonder mooi bij kersen..
quote:hoe ziet dat eruit
Op maandag 3 februari 2003 00:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Terracotta !!!
Zie hier: http://www.vt-wonen.nl/static/woonideeen/verf2002/midden.html#
quote:Kersen met grijs en licht geel kan heel goed. Heb ik ook thuis.
Op maandag 3 februari 2003 10:13 schreef David_Aames het volgende:
hm, ik zit nu wel een beetje te twijfelen, op http://www.vt-wonen.nl/static/woonideeen/verf2002/midden.html# zie ik wel een paar kleuren die zouden kunnen, maar ik heb ook nog grijze meubels (kast, bureau, bed) en die blijven staan en ik ben bang dat dat enorm gaat vloeken met elkaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |