Dat klopt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit ook eerlijk gezegd niet zo vaak op de groene steam dus het had zomaar ja kunnen zijn.
Daar breekt me de bek spreekwoordelijk een eind van open.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Groen heeft vanmorgen nawal gestofzuigd. Ik schrok ervan toen ik dat zag
ik snap die gedachte,maar ze moet proberen er niet in te blijven hangenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook denkt van waarom krijgt zij een voordeel van een gesprek met iemand waaraan heeft ze dat verdiend.
Oef, dit klinkt niet best. Slachtofferhulp al langs geweest?😉quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Groen heeft vanmorgen nawal gestofzuigd. Ik schrok ervan toen ik dat zag
Er is niet echt een alternatief. Weave kan wel ongeveer 3 maand blijven zitten. Haar eigen haar, kroeshaar, is heel erg arbeidsintensief om dat te verzorgen. En je kunt er niet zoveel mee.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
ok zo raar, hebben meer nephaar en niemand dacht wat en hoe dat haar er na twee maanden uitziet.
Grace verteld nu iets persoonlijks, wat ik helaas niet helemaal meekrijg.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:34 schreef Benny het volgende:
Gesprekjes tussen Tobias en Grace blijven leuk
Die hebben ze gisteren inderdaad van buiten naar binnen gehaald.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Waar komen eigen dat bankje en die stoel vandaan bij Goud? Daar stonden voor de breakup toch alleen maar 2 stoelen? Of zijn die van buiten of zo?
Kristof heeft gezegd dat Peter met hun meestemt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:35 schreef Thorelf het volgende:
ben benieuwd of peter nog steeds op kristof en vera zal stemmen
Mag toch hopen dat ze op Nawel gaan stemmen. Evelien heeft net iets meer inhoud.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:37 schreef engine het volgende:
[..]
Kristof heeft gezegd dat Peter met hun meestemt.
Maar is eigenlijk wel nog valser dan nawelquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze op Nawel gaan stemmen. Evelien heeft net iets meer inhoud.
We moeten er zo snel mogelik vanaf!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:39 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dat klinkt als een nieuwe Covid variant🤣🤣
Ze heeft het over haar broer. Depressie of vast zit. verantwoordelijkheidsgevoel. Krijg het niet helemaal mee.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace heeft eigenlijk al anderhalf leven geleefd....
Is haar niet aan te zienquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:40 schreef GayGuy het volgende:
Wat mij betreft gaat Nawee zaterdag eruit. Ze komt ERNSTIG slaaptekort, joh🤣
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:39 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dat klinkt als een nieuwe Covid variant🤣🤣
wat ik begreep van de week zit er een broek vast van haar, maar zou ook inderdaad in een inrichting kunnen zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft het over haar broer. Depressie of vast zit. verantwoordelijkheidsgevoel. Krijg het niet helemaal mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |