Echt ongelooflijk, als het hierbij blijft dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : BB zei, ik ga je een momentje gunnen met iemand in het huis... en toen kwam Nouchine, en toen mochten we knuffelen en praten. Peter zei dat we best wel lang binnenzaten.
Okequote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:57 schreef Harry het volgende:
Klaar met BB. Eigenlijk sinds dat Amy BB moest verlaten. De streams zijn verschrikkelijk saai, en als het leuk begint te worden komen er SL. Jammer!
Let op je woordkeuze ! Ik schrok me rot toen ik els zag staan !quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:48 schreef Lrod01 het volgende:
Het lievelingetje van de productie wordt weer eens voorgetrokken. What else is new.
Haha ja het is ook rare onzin. Je doet een breakup of niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : Jij en Nawel in de DBK? Waarom?? Wat raar!! We mochten elkaar toch niet zien?
Straks krijgt Dimitri een momentje met Kristof...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:59 schreef Koos1958 het volgende:
Dimi heeft dus geantwoord wie mist je van de andere kant hij dus heeft gezegd allemaal dus ook vera. Wat is het toch een stommerd
I would not mind😅quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Straks krijgt Dimitri een momentje met Kristof...
Ja en die fantastische gesprekken met peter tussendoor is ook zo leuk om naar te kijken. Lijkt wel een stomme filmquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:04 schreef Rhosyn het volgende:
Wat is Vera aan het maken.
Hele rollen tape gaan er aan.
Dit is voor als ze Dimi weer ziet. Kan ze hem vastplakken aan haar bed, I think🤣quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:04 schreef Rhosyn het volgende:
Wat is Vera aan het maken.
Hele rollen tape gaan er aan.
Peter ergert zich. "zonde van de tape"...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en die fantastische gesprekken met peter tussendoor is ook zo leuk om naar te kijken. Lijkt wel een stomme film
Denk ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Peter ergert zich. "zonde van de tape"...
Oh spannendquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nieuwe batterijen waarschijnlijk.
Van de andere kant.. wat moet je dan doen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:10 schreef Rhosyn het volgende:
Julio vind het leuk wat Vera maakt.
Tis een huisje.
Er komt een deur. En ramen.
WTF...is ze 8 ofzo
beter dan slapenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:10 schreef Rhosyn het volgende:
Julio vind het leuk wat Vera maakt.
Tis een huisje.
Er komt een deur. En ramen.
WTF...is ze 8 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |