SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Tering wat onhandig.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van 16 tot 19?
Hij begint in ieder geval om 16, want als ik zorgde dat ik voor die tijd ingecheckt was, had ik korting.
Heb je straks 1 normaal oog en 1 glazen oog. Dan kan je terwijl die ander hangt te drogen constant knipogen. Kicke!!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Word er zelf ook een beetje mismoedig van
Jep. Daarna ook maar besloten om het abo sowieso de deur uit te doen en nu pak ik amper nog de trein (ok, ook weinig dingen om de trein naar te pakken op het moment, maar details.)quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Dat je dan maar wat op het station eet en liever geld uitgeeft aan dat eten dan aan een treinkaartje zonder korting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nou ja, als de musea weer open zijn heb ik wel redenen om de trein te pakken, maar cOrOnA enzo. Heb nu een flex-abbo als het goed is maar nog niet gebruikt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Daarna ook maar besloten om het abo sowieso de deur uit te doen en nu pak ik amper nog de trein (ok, ook weinig dingen om de trein naar te pakken op het moment, maar details.)
Zelfs dan zie ik niet echt reden. De auto is vaak goedkoper zelfs.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als de musea weer open zijn heb ik wel redenen om de trein te pakken, maar cOrOnA enzo. Heb nu een flex-abbo als het goed is maar nog niet gebruikt.
Mja, we zijn met twee, dus qua kosten kunnen we net zo goed de auto pakken vaak.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als de musea weer open zijn heb ik wel redenen om de trein te pakken, maar cOrOnA enzo. Heb nu een flex-abbo als het goed is maar nog niet gebruikt.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Trouwens gelachen om de energie-afrekening.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verschilt een beetje waar het museum zit, midden in een oude binnenstad vind ik de trein vaak wel net zo relaxed, aangezien 'mijn' station een shitload aan directe verbindingen heeft.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs dan zie ik niet echt reden. De auto is vaak goedkoper zelfs.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb je straks 1 normaal oog en 1 glazen oog. Dan kan je terwijl die ander hangt te drogen constant knipogen. Kicke!!
Ja maar parkeren in stedenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs dan zie ik niet echt reden. De auto is vaak goedkoper zelfs.
Het museum is toch nog wel een eindje tippelen hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat ding in US-town ook, ik kan in Alkmaar gaan zitten en in Den Bosch uitstappen en dan kunnen we (in theorie) allebei een biertje drinken bij het eten, zeg maar.
Ik wandel voor m'n lol rondjes van 20km+ he.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het museum is toch nog wel een eindje tippelen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |