abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 25 januari 2022 @ 09:25:00 #1
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_203354995
quote:
Oeps, foutje: Biden noemt Fox News-verslaggever 'domme klootzak'

Joe Biden realiseerde zich waarschijnlijk niet dat zijn microfoon nog aanstond, toen hij Fox News-verslaggever Peter Doocy 'een domme klootzak' noemde. Dat deed de Amerikaanse president aan het einde van een persconferentie, nadat de verslaggever hem een vraag over de stijgende inflatie had gesteld.

Fox News-verslaggever Peter Doocy vroeg de Amerikaanse president of de inflatie een risico voor hem is tijdens de aankomende parlementsverkiezingen.

"Nee, méér inflatie is juist fantastisch", reageerde Joe Biden. Waarschijnlijk bedoelde hij dat cynisch, want meteen daarna zei de Amerikaanse president duidelijk hoorbaar: "Wat een domme klootzak".

De microfoon stond recht voor het gezicht van Joe Biden, die de opmerking leek te mompelen. Het fragment ging al gauw viral op social media. Enkele dagen geleden kwam Biden ook al in opspraak, toen hij een andere Fox News-verslaggever verweet 'een domme vraag' te stellen.

Grapjes over opmerking
Doocy maakte niet lang na de persconferentie in een live televisie-uitzending grapjes over de opmerking van Biden. "Niemand heeft nog uitgezocht of het klopt wat hij zegt", zei de Fox News-verslaggever.

Even later vertelde Doocy dat Biden hem had gebeld om zijn verontschuldigingen aan te bieden. "Hij zei 'het was niets persoonlijks, vriend'. Daarna praatten we nog even en ik zei dat ik altijd vragen zal stellen die anderen niet stellen, en hij zei dat ik dat moet blijven doen. Het was een aangenaam gesprek."

De vraag van Doocy kwam aan het einde van een bijeenkomst over de stijgende inflatie, waar sommige experts zich zorgen om maken. De prijzen zijn in de VS recent met 7 procent gestegen, de hoogste inflatie in decennia.

Biden had verslaggevers opgedragen geen vragen te stellen over de situatie in Oekraïne, hij wilde enkel en alleen over de inflatie praten.

Eerder excuses
Vorig jaar reageerde Biden boos op een CNN-verslaggever die aan het einde van een persconferentie in Genève vragen stelde over het gedrag van de Russische president Vladimir Poetin. Later bood Biden zijn excuses aan: "Ik had niet zo'n wijze man moeten zijn met het laatste antwoord dat ik gaf."
De Amerikaanse president kreeg tijdens een persconferentie een lastige vraag of hij zich zorgen maakte of de alsmaar toenemende inflatie een probleem zou kunnen zijn in de aankomende parlementsverkiezingen. President Biden dacht waarschijnlijk dat de microfoon uit stond want hij noemde het eerste een domme vraag en daarna 'what a stupid son of a bitch'.

bron


Wat een staatsman!

[ Bericht 26% gewijzigd door Frutsel op 25-01-2022 09:45:14 (normale OP maken aub) ]
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_203355005
Biden was gewoon "ff weg"


Flauw van TS om iemand met dementie te pakken op zijn ziekte!
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_203355011
Gelijk heeft biden. Dit doet iedereen, echter hij had de pech van die microfoon.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 09:27:42 #4
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_203355025
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:25 schreef Filosoofert het volgende:
Biden was gewoon "ff weg"

Flauw van TS om iemand met dementie te pakken op zijn ziekte!
Nee nee, hij is niet dement, hij stottert! :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_203355026
toch opmerkelijk dat ze in zo'n groot land alleen een paar seniele bejaarden of corrupt volk weten te kiezen als president.
pi_203355033
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:27 schreef fubaaar22 het volgende:
toch opmerkelijk dat ze in zo'n groot land alleen een paar seniele bejaarden of corrupt volk weten te kiezen als president.
Verbazingwekkend dat uit 300 miljoen mensen dít als beste naar voren komt :')
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_203355035
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:27 schreef fubaaar22 het volgende:
toch opmerkelijk dat ze in zo'n groot land alleen een paar seniele bejaarden of corrupt volk weten te kiezen als president.
Als je alleen die keuzes voorlegt dan kan het niet anders...
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 09:30:09 #8
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_203355053
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:27 schreef fubaaar22 het volgende:
toch opmerkelijk dat ze in zo'n groot land alleen een paar seniele bejaarden of corrupt volk weten te kiezen als president.
Nummer 46 is zowel seniel als corrupt. Voordeel is wel dat als ze hem eindelijk op zijn corruptie gaan aanpakken, hij zich dan op dementie kan beroepen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_203355055
Terechte opmerking van Biden. Als je denkt dat de huidige wereldwijde inflatie afhankelijk is van een enkel persoon heb je er sowieso weinig kaas van gegeten. Maar goed, het is Fox, dus die zullen sowieso wel hebben willen kutten.
pi_203355056
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:28 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Als je alleen die keuzes voorlegt dan kan het niet anders...
wellicht willen ze niet anders.
Maar een twee partijenstelsel is niks maar onze inrichting met al die splinterpartijen is ook niks.
pi_203355062
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:30 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
Nummer 46 is zowel seniel als corrupt. Voordeel is wel dat als ze hem eindelijk op zijn corruptie gaan aanpakken, hij zich dan op dementie kan beroepen.
Flinke beschuldiging wel, kun je die ook hard maken?
  dinsdag 25 januari 2022 @ 09:31:57 #12
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_203355075
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:28 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Verbazingwekkend dat uit 300 miljoen mensen dít als beste naar voren komt :')
Vergeet ook niet dat Joe heel populair is bij reeds overleden stemgerechtigden en virtuele stemmers in stemcomputers.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_203355096
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:31 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
Vergeet ook niet dat Joe heel populair is bij reeds overleden stemgerechtigden en virtuele stemmers in stemcomputers.
pi_203355131
Probeerde even goed te maken voor zijn Oekraïne gaffe. :')
  dinsdag 25 januari 2022 @ 09:46:33 #15
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_203355227
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:30 schreef Bepje het volgende:

[..]
Flinke beschuldiging wel, kun je die ook hard maken?
Je lag onder een steen toen het hele Oekraine-gebeuren zich afspeelde? Joe's zoon Hunter liet zich door een corrupte Oekrainse oligarch in de directie van een gasbedrijf plaatsen voor een megasalaris terwijl hij daarvoor geen echte werkzaamheden hoefde te verrichten, alleen maar om invloed te kopen bij de Amerikaanse regering waar Joe toen nog vice-president was. Op het moment dat er een justitieel onderzoek werd ingesteld naar die corrupte oligarch, heeft VP Joe de toenmalige Oekrainse president gechanteerd de verantwoordelijke officier van justitie te ontslaan omdat Oekraine anders kon fluiten naar een beloofd steunpakket van een miljard dollar. Daar heeft domme Joe zelfs nog voor de camera over zitten opscheppen.

Joe's zoon Hunter heeft ergens zijn laptop achtergelaten waar e-mail correspondentie op te vinden is die nogal belastend is. Hunter vraagt een bepaald bedrag voor een ontmoeting met zijn pa, waarbij er 10% aan Joe afgerekend moet worden.

Daar heb je in de media heel weinig over gehoord, want dat werd doodgezwegen. Maar als de Republikeinen dit jaar de twee kamers in het congres gaan vullen, zal er per direct een impeachmentprocedure worden ingesteld.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_203355259
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:46 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
Je lag onder een steen toen het hele Oekraine-gebeuren zich afspeelde? Joe's zoon Hunter liet zich door een corrupte Oekrainse oligarch in de directie van een gasbedrijf plaatsen voor een megasalaris terwijl hij daarvoor geen echte werkzaamheden hoefde te verrichten, alleen maar om invloed te kopen bij de Amerikaanse regering waar Joe toen nog vice-president was. Op het moment dat er een justitieel onderzoek werd ingesteld naar die corrupte oligarch, heeft VP Joe de toenmalige Oekrainse president gechanteerd de verantwoordelijke officier van justitie te ontslaan omdat Oekraine anders kon fluiten naar een beloofd steunpakket van een miljard dollar. Daar heeft domme Joe zelfs nog voor de camera over zitten opscheppen.

Joe's zoon Hunter heeft ergens zijn laptop achtergelaten waar e-mail correspondentie op te vinden is die nogal belastend is. Hunter vraagt een bepaald bedrag voor een ontmoeting met zijn pa, waarbij er 10% aan Joe afgerekend moet worden.

Daar heb je in de media heel weinig over gehoord, want dat werd doodgezwegen. Maar als de Republikeinen dit jaar de twee kamers in het congres gaan vullen, zal er per direct een impeachmentprocedure worden ingesteld.
Die ook totaal kansloos zal zijn.
pi_203355266
jA mAaR hUnTeRs LaPtOp!
  dinsdag 25 januari 2022 @ 09:58:38 #18
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_203355356
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:49 schreef Bepje het volgende:

[..]
Die ook totaal kansloos zal zijn.
Denk je? De Democraten hebben recentelijk samen met een handjevol Republikeinse judassen recentelijk 2x een impeachment in gang gezet tegen Trump. Dit is een van de zwaarste middelen die een democratie heeft om een president/regering te dwarsbomen en deze werd uit politiek opportunisme ingezet. Dit was de aanzet om in iedere toekomstige regeringsperiode de impeachment van stal te halen door de tegenpartij als deze een meerderheid in het parlement bezit.

En tegen Biden en zijn zakkenvullende kliek zal het zonder meer terecht zijn.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_203355422
Maar is 'domme klootzak' nu de officiële vertaling? Hoe zeg je dan hoerenzoon in het Engels?
-nee-
  dinsdag 25 januari 2022 @ 10:29:44 #20
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203355709
Allemaal grappig nu, maar je wil niet dat hij hetzelfde doet bij een gesprek met Poetin bijvoorbeeld..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_203355905
Stel dat Trump zoiets gezegd tijdens zijn presidentschap. Dan was het 4 jaar lang nieuws bij de publieke zenders.. oh wacht.. :')

En daarbij. 4 jaar Trump, geen oorlog begonnen. Nu met Biden ligt de 1ste grote al op de loer. Seniele gek, benieuwd of die aanhangers van Biden, ook hier in NL, hem straks nog zoveel beter vinden dan Trump
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 25 januari 2022 @ 10:47:45 #22
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203355924
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 10:46 schreef Toine51 het volgende:
Stel dat Trump zoiets gezegd tijdens zijn presidentschap. Dan was het 4 jaar lang nieuws bij de publieke zenders.. oh wacht.. :')

En daarbij. 4 jaar Trump, geen oorlog begonnen. Nu met Biden ligt de 1ste grote al op de loer. Seniele gek, benieuwd of die aanhangers van Biden, ook hier in NL, hem straks nog zoveel beter vinden dan Trump
:') :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203355932
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 10:46 schreef Toine51 het volgende:
Stel dat Trump zoiets gezegd tijdens zijn presidentschap. Dan was het 4 jaar lang nieuws bij de publieke zenders.. oh wacht.. :')

En daarbij. 4 jaar Trump, geen oorlog begonnen. Nu met Biden ligt de 1ste grote al op de loer. Seniele gek, benieuwd of die aanhangers van Biden, ook hier in NL, hem straks nog zoveel beter vinden dan Trump
Ik denk dat niemand echt op Biden zit te wachten maar een seniele gek is nog altijd minder schadelijk dan een gevaarlijke gek.

Wel leuk, zo'n whataboutism over iemand die geen president meer is, absoluut geen zwaktebod
-nee-
pi_203355935
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:25 schreef Filosoofert het volgende:
Biden was gewoon "ff weg"


Flauw van TS om iemand met dementie te pakken op zijn ziekte!
Hehe
pi_203355946
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 10:46 schreef Toine51 het volgende:
Stel dat Trump zoiets gezegd tijdens zijn presidentschap. Dan was het 4 jaar lang nieuws bij de publieke zenders.. oh wacht.. :')

En daarbij. 4 jaar Trump, geen oorlog begonnen. Nu met Biden ligt de 1ste grote al op de loer. Seniele gek, benieuwd of die aanhangers van Biden, ook hier in NL, hem straks nog zoveel beter vinden dan Trump
Ik moet ze beiden niet, mag dat ook? Trump is een lappen pop met een grote bek, Biden is een lappen pop met een spraakgebrek. De grote sponsoren trekken ondertussen aan de touwtjes en bepalen wat er gebeurd.
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 25 januari 2022 @ 10:50:51 #26
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_203355955
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:30 schreef Bepje het volgende:

[..]
Flinke beschuldiging wel, kun je die ook hard maken?
Burisma
-XOXO- Je maintiendrai
pi_203356084
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:30 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
wellicht willen ze niet anders.
Maar een twee partijenstelsel is niks maar onze inrichting met al die splinterpartijen is ook niks.
Wij kiezen niet eens een premier of kabinet. in de vs wordt de president ten minste nog gekozen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203356105
Wel mooi dat Biden ook Nederlands spreekt.
pi_203356130
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:28 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Verbazingwekkend dat uit 300 miljoen mensen dít als beste naar voren komt :')
Kwestie van perspectief. Als je van Trump af komt dan is Biden een soort Jezus
pi_203356185
Meestal is het gewoon opzet als per ongeluk een microfoon openstaat. Zoals de Australische anchors die Djokovic uitgebreid begonnen te beschimpen, de Nederlandse journaallezeres die zo de aandacht op haar tieten vestigde en daarmee een carriere begon als talkshowhost en poseren als journaliste, allemaal georkestreerd.

Maar gezien Bidens mentale toestand zou dit weleens een echt een foutje geweest kunnen zijn. Dat inflation een great asset is zal hij zelf wel geloven, het is immers zijn Wall Street dat het bijgedrukte geld ontvangt dat via de inflatie van de burgers wordt gestolen. Maar dat moet je natuurlijk niet hardop zeggen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_203356193
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 10:48 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik denk dat niemand echt op Biden zit te wachten maar een seniele gek is nog altijd minder schadelijk dan een gevaarlijke gek.

Wel leuk, zo'n whataboutism over iemand die geen president meer is, absoluut geen zwaktebod
De opvolger Harris zou helemaal de doodsteek zijn. Democraten hopen dat Biden nog 3 jaar blijft leven.
  Moderator dinsdag 25 januari 2022 @ 11:40:58 #32
8781 crew  Frutsel
pi_203356647
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:31 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
Vergeet ook niet dat Joe heel populair is bij reeds overleden stemgerechtigden en virtuele stemmers in stemcomputers.
Als je nou je eigen topic blijft verkloten kunnen we het ook meteen sluiten hoor?
Had de OP al aangepast maar blijf niet aan de gang.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 12:49:11 #33
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_203357663
Biden moet van zn voorganger leren en de reporter pass van vervelende journalisten intrekken.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_203358388
McCain had het al eens eerder over deze meneer gezegd, dus wat dat betreft is er bipartisan steun.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:37:26 #35
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_203358950
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
McCain had het al eens eerder over deze meneer gezegd, dus wat dat betreft is er bipartisan steun.
McCain is een nog groter varken dan Joe Biden. De ranzige oorloghitser. Zelfde slag als Bush, Cheney en Rumsfeld :r
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:41:40 #36
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_203358985
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:28 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Verbazingwekkend dat uit 300 miljoen mensen dít als beste naar voren komt :')
President van de VS word je doorgaans niet op basis van je merites, maar op basis van je verzamelde fondsen en handjeklap achter de schermen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_203359013
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:58 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
Denk je? De Democraten hebben recentelijk samen met een handjevol Republikeinse judassen recentelijk 2x een impeachment in gang gezet tegen Trump. Dit is een van de zwaarste middelen die een democratie heeft om een president/regering te dwarsbomen en deze werd uit politiek opportunisme ingezet. Dit was de aanzet om in iedere toekomstige regeringsperiode de impeachment van stal te halen door de tegenpartij als deze een meerderheid in het parlement bezit.

En tegen Biden en zijn zakkenvullende kliek zal het zonder meer terecht zijn.
Ik wens de Republikeinen veel succes.

Als Biden daadwerkelijk af wordt gezet, neemt Harris het stokje over.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203359088
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik wens de Republikeinen veel succes.

Als Biden daadwerkelijk af wordt gezet, neemt Harris het stokje over.
Was dat sowieso niet het vooropgezette plan? Biden binnen twee jaar aan het dementeren, hupsakee...Harris automatisch POTUS. Meteen de bingokaart vol, eerste vrouwelijke president, plus ze is zwart. Het zou pas echt helemaal af zijn als ze ook nog eens gay zou zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_203359126
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:50 schreef Hathor het volgende:

[..]
Was dat sowieso niet het vooropgezette plan? Biden binnen twee jaar aan het dementeren, hupsakee...Harris automatisch POTUS. Meteen de bingokaart vol, eerste vrouwelijke president, plus ze is zwart. Het zou pas echt helemaal af zijn als ze ook nog eens gay zou zijn.
Vooral in de hoofden van internetfantasten heb ik hte idee.
pi_203359182
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:50 schreef Hathor het volgende:

[..]
Was dat sowieso niet het vooropgezette plan? Biden binnen twee jaar aan het dementeren, hupsakee...Harris automatisch POTUS. Meteen de bingokaart vol, eerste vrouwelijke president, plus ze is zwart. Het zou pas echt helemaal af zijn als ze ook nog eens gay zou zijn.
Lijkt mij een riskante en domme strategie. Denk dat veel Democratische kiezers dat niet pikken. Dikke kans dus dat je je daarmee in de voet schiet voor de volgende verkiezingen en de Republikeinen in de kaart speelt.

Las recentelijk trouwens dat Biden een tweede termijn overweegt (dat lijkt mij al helemaal niet wenselijk, die man is nu al een fossiel).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203359313
Ik vind dit juist fantastisch. De timing, de uitspraak, de non verbale communicatie.. Kan ik echt van genieten.
Het lijkt bijna een PR stunt.

Ben geen Biden fan maar dit vond ik wel mooi.


Maar goed, ook Fok! laat zich weer zien. In plaats van dat we ons druk maken om het ongekende domme patroontje van Fox met hun kansloze agenda en dat daar eindelijk iemand gewoon eens doorheen prikt ipv steeds maar weer politiek correct alle domme BS van Doocy te beantwoorden...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_203359670
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 10:46 schreef Toine51 het volgende:
Stel dat Trump zoiets gezegd tijdens zijn presidentschap. Dan was het 4 jaar lang nieuws bij de publieke zenders.. oh wacht.. :')

Belde Trump vervolgens ook de verslaggever op om excuses te maken en aan te moedigen door te gaan met kritische vragen te stellen?
pi_203359760
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 10:29 schreef nixxx het volgende:
Allemaal grappig nu, maar je wil niet dat hij hetzelfde doet bij een gesprek met Poetin bijvoorbeeld..
Vlak na zijn aantreden deed Biden al zijn stinkende best om Rusland te schofferen.

https://www.ad.nl/buitenl(...)lijke-ziel~a8a03ecb/

quote:
Biden dreigde dat de vermoedelijke bemoeienis bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen afgelopen november consequenties zal hebben. ,,Hij zal een prijs betalen”, zei Biden. Hij waarschuwde Poetin persoonlijk tijdens een telefoongesprek dat ze hadden. ,,We hadden een lang gesprek, hij en ik. Ik ken hem relatief goed. Ik zei tegen hem: ik ken jou en jij kent mij. Als ik vaststel dat dit heeft plaatsgevonden, wees dan voorbereid.”

Toen de Amerikaanse journalist aan Biden vroeg of hij denkt dat Poetin een moordenaar is, antwoordde Biden: ,,Hmmm, dat doe ik”. Biden vertelde ook dat hij enkele jaren geleden, toen hij alleen was met Poetin in zijn kantoor, had gezien dat Poetin ‘geen menselijke ziel’ heeft. ,,Ik zei tegen hem: ik keek in je in de ogen en ik denk niet dat je een ziel hebt. Hij keek me aan en zei tegen me: we begrijpen elkaar.”
Nu heeft Biden wel vaker aantoonbaar gelogen en gefantaseerd, dus ik geloof van dit persoonlijke verhaal van Biden geen snars.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 16:04:50 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203359958
Genant, maar verder is het ook maar een mens.
pi_203360079
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:50 schreef Bepje het volgende:
jA mAaR hUnTeRs LaPtOp!
Als het de zoon van Twramp was geweest kwam het tot in den treure in het nieuws en de talkshows.
pi_203360146
So what, gebeurt wel vaker:

Sarkozy tegen Obama: over Netanyahu: "I can't stand him. He's a liar,"
Gordon Brown over een Labour supporter: "bigoted woman".
Bush tegen Cheney, over een reporter van de NY Times: "mayor league asshole", Cheney antwoordde: "Oh yeah, big time."
Prince Charles over de BBC royal correspondent: "Bloody people. I can't bear that man. He's so awful, he really is."
John Major over eurosceptische Tory collega's: "bastards"
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_203360448
quote:
84s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 10:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]
:') :')
Hij heeft wel gelijk. Elke scheet van Trump werd breed uitgemeten. Nu wordt het 'n beetje afgedaan alsof Biden een grappige, oude en demente opa is.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 18:48:12 #48
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203362139
Stupid Son of a Bitch? Dat is een vereiste als je bij FOX solliciteert.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 18:50:10 #49
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203362178
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 14:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik wens de Republikeinen veel succes.

Als Biden daadwerkelijk af wordt gezet, neemt Harris het stokje over.
Ik begreep dat de Democraten Hillary weer als kandidaat willen neerzetten, als dat gebeurd snuit Trump zijn broek vol van het lachen, dan wint hij met gemak.
pi_203363674
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 18:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik begreep dat de Democraten Hillary weer als kandidaat willen neerzetten, als dat gebeurd snuit Trump zijn broek vol van het lachen, dan wint hij met gemak.
Dat gaat dan ook niet gebeuren. Is vooral wensdenken ter rechterzijde.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')