quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:02 schreef Duiveltja het volgende:
Zorgelijk dat een agent door een puber van een motor afgetrapt kan worden. Heeft die agent de fitheidstesten wel doorstaan?
Een schop tegen het voorwiel of voorvork van een rijdende motor, laat dat ding gegarandeerd crashen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:02 schreef Duiveltja het volgende:
Zorgelijk dat een agent door een puber van een motor afgetrapt kan worden. Heeft die agent de fitheidstesten wel doorstaan?
Zorgelijk dit antwoord.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:02 schreef Duiveltja het volgende:
Van de agent genaamd Hicham Argani?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de huidskleur...
Benieuwd wat de fysieke gesteldheid van de agent er in deze kwestie volgens jou mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:02 schreef Duiveltja het volgende:
Zo lees ik het niet. Vermoedelijk was het een doorschuifsysteem: alle Eindhovense agenten bij de voetbalwedstrijd, en het reguliere korps aangevuld met politie van buitenaf.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:51 schreef the-eye het volgende:
Ik vind het ook wel bijzonder dat je als agent bij een voetbalwedstrijd staat en dan achter een bromfietser aangaat omdat de passagier geen helm op heeft
Of is dit weer victim blaming
Ik vind het heel bijzonder dat een puber je van je motor kan schoppen als agent.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Benieuwd wat de fysieke gesteldheid van de agent er in deze kwestie volgens jou mee te maken heeft.
Ik lees dat een andere motoragent hem te hulp schoot, niet dat die het overnam?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:55 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Zo lees ik het niet. Vermoedelijk was het een doorschuifsysteem: alle Eindhovense agenten bij de voetbalwedstrijd, en het reguliere korps aangevuld met politie van buitenaf.
Waarom? Een motorfiets is een evenwichtsvoertuig en bij lage snelheden is het niet zo'n prestatie om dat evenwicht te verpesten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik vind het heel bijzonder dat een puber je van je motor kan schoppen als agent.
Iets met twee wielen en evenwicht en daarnaast zijn de consequenties van dit soort gedrag niet verregaand genoeg. Waarschijnlijk weer een voorwaardelijke straf en zielig want ... dat moest eens afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik vind het heel bijzonder dat een puber je van je motor kan schoppen als agent.
Eddy Merkxs moest als beste wielrenner de Tour de France verlaten door een stomp op zijn lever.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je op je benen staat ja, maar om vanaf een rijdende brommer een motorfiets zo te trappen dat ie neer gaat is best een prestatie (of ongelooflijk klungelig van de motor bestuurder.)quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom? Een motorfiets is een evenwichtsvoertuig en bij lage snelheden is het niet zo'n prestatie om dat evenwicht te verpesten.
Denk jij dat toen jij puber was, je in staat was geweest een agent van z'n motor af te trappen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik niet, dat kan een kleuter zelfs voor elkaar krijgen. Wat wel jammer is is dat de politie wederom het nieuws haalt als slachtoffer. Wéér krijgt de politie (spreekwoordelijke) klappen van kinderen/scholierenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit zal niet sneller dan 30 gegaan zijn, en dan is het niet zo lastig om iemand uit balans te brengen. Zelf ooit op een motor gereden?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:51 schreef Phoenix78 het volgende:
om vanaf een rijdende brommer een motorfiets zo te trappen dat ie neer gaat is best een prestatie
Vriend van me viel met een fiets bijna uit stilstand. Gebroken heup.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:51 schreef Phoenix78 het volgende:
[..]
Als je op je benen staat ja, maar om vanaf een rijdende brommer een motorfiets zo te trappen dat ie neer gaat is best een prestatie (of ongelooflijk klungelig van de motor bestuurder.)
Woensel West begint pas een stukje verder, voorbij de Boschdijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, woensel-west.
Gezellig naast de speeltuin ook
Juist. Wat krijgt zo'n puber als straf.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:32 schreef Bloemkool het volgende:
Iets met twee wielen en evenwicht en daarnaast zijn de consequenties van dit soort gedrag niet verregaand genoeg. Waarschijnlijk weer een voorwaardelijke straf en zielig want ... dat moest eens afgelopen zijn.
Misschien is hij zichzelf als hulpverlener gaan zien? Ik ben dat gejank over zielige agentjes wel zat. Het is een stoer beroep, je mannetje staan hoort erbij. Natuurlijk moet dat joch zodanig aangepakt worden dat hij er grote spijt van krijgt, maar het aldoor afschilderen van agenten als hulpverleners die slachtoffer worden van agressie is van de ene kant van een soort zieligheidscultuur, en van de andere kant politiestaatpropaganda.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik verbaas mij meer over de houding van de agent tegenwoordig.
Denken dat criminelen gewoon netjes meewerken want meneer agent doet gewoon zijn werk.
In welke fantasie wereld leven ze nou eigenlijk?
Is Hicham de stagiair? Dit klinkt wel heel erg naïef.quote:Vol ongeloof kijkt hij terug op het incident.
Zou best kunnen ... want geen helmquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:14 schreef nixxx het volgende:
Die “verdachte” heeft toch op zijn minst ook wel een hersenschudding opgelopen bij zijn aanhouding hoop ik?
Ben er in principe niet voor als de politie lijfstraffen uitdeelt, maar er zijn ook wel uitzonderingen wmb. Geef je dit soort tuig een dagvaarding mee waar ze na een paar maanden op moeten komen dagen en er mogelijk met een boete en een voorwaardelijke straf vanaf komen, dan leren ze niets. Meteen lik op stuk een paar klappen werkt denk ik beter. Je hoeft ook niet echt bang te zijn voor hersenbeschadiging, want zoveel hersenen zijn er blijkbaar toch al niet aanwezig.
Feitelijk wel, dit heet Barrier ofzo toch? Maar het is nou niet een veel beter stukje Eindhoven.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:08 schreef victorinox het volgende:
[..]
Woensel West begint pas een stukje verder, voorbij de Boschdijk.
Klopt, dit is zo'n zelfde achterstandswijk en Woensel West is juist de afgelopen jaren flink opgeknapt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feitelijk wel, dit heet Barrier ofzo toch? Maar het is nou niet een veel beter stukje Eindhoven.
Je weet dat oeteldonk niet Eindhoven is maar Den Bosch?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:17 schreef speknek het volgende:
Haha dorpsagentje van oeteldork is niet opgewassen tegen de Woensel Westside.
Mispelgatquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:11 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Je weet dat oeteldonk niet Eindhoven is maar Den Bosch?
Je weet dat de agent daar vandaan kwam?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:11 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Je weet dat oeteldonk niet Eindhoven is maar Den Bosch?
Zijn spleenheup was wel in orde?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vriend van me viel met een fiets bijna uit stilstand. Gebroken heup.
Politie van nu zijn gewoon waardeloos.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:02 schreef Duiveltja het volgende:
Waar staan ze dan in vergelijking met ME-ers?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:13 schreef WammesWaggel het volgende:
To be fair.... motoragenten zijn veelal wel de opgefokte onredelijke leden van het korps.
Hier ging het om een controle van een 15 jarige voor het rijden zonder helm.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik verbaas mij meer over de houding van de agent tegenwoordig.
Denken dat criminelen gewoon netjes meewerken want meneer agent doet gewoon zijn werk.
In welke fantasie wereld leven ze nou eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |