abonnement Unibet Coolblue
pi_203353279
Hoi allemaal! Ik zou niets liever willen dan kunst (met name tekenen/schilderen) studeren, maar elke opleiding die ik kan vinden is of voltijd en duurt 4 jaar of je moet gaan beeldhouwen en dat soort dingen waar ik geen interesse in heb (maar dan ook echt niet). Weet iemand van een school in de randstad die een deeltijd opleiding illustratie/beeldende kunst van max. 2 jaar aanbiedt? Heb wel een opleiding gevonden bij de HKU die me aanstaat (https://www.hku.nl/studeren-aan-hku/beeldende-kunst/fine-art) maar het duurt me te lang en te veel uren. Gaat op het moment niet goed met me en kan zo veel uren niet aan. Alleen serieuze antwoorden alsjeblieft, kan klb stijl afkrakerij echt niet aan op het moment. Heb nu een tussenjaar en voel me hopeloos, wil echt weer naar school maar niet zo veel (ik weet dat ik een verwend nest ben trouwens maar ben bipolair en kan niet zo veel hebben)

[ Bericht 4% gewijzigd door miserlou op 24-01-2022 23:33:22 ]
  Boks-Chick maandag 24 januari 2022 @ 23:50:20 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_203353487
Is er niet de mogelijkheid bij HKU (of elders) om iets in modules of minors te doen?
Dan doe je geen volledige opleiding, maar knip je het zeg maar in stukken.
lolwut
pi_203353586
quote:
19s.gif Op maandag 24 januari 2022 23:50 schreef BrandX het volgende:
Is er niet de mogelijkheid bij HKU (of elders) om iets in modules of minors te doen?
Dan doe je geen volledige opleiding, maar knip je het zeg maar in stukken.
Dankje, ik bel ze morgen even om het te vragen. Hoop het zo
  Boks-Chick dinsdag 25 januari 2022 @ 13:07:45 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_203357901
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 00:08 schreef miserlou het volgende:

[..]
Dankje, ik bel ze morgen even om het te vragen. Hoop het zo
ja gewoon proberen inderdaad. Of anders bij andere kunstacademies of instanties. En het hoeft niet gelijk op masterniveau he ;) stap voor stap klinkt (zoals je het in de OP brengt) als handigste. Dat is dan wel een langere weg, maar beter dan 4 jaar in 2 jaar proppen waarbij je ook meteen veel meer moet doen en veel harder moet werken in veel kortere tijd.

Succes!
lolwut
pi_203368055
quote:
19s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:07 schreef BrandX het volgende:

[..]
ja gewoon proberen inderdaad. Of anders bij andere kunstacademies of instanties. En het hoeft niet gelijk op masterniveau he ;) stap voor stap klinkt (zoals je het in de OP brengt) als handigste. Dat is dan wel een langere weg, maar beter dan 4 jaar in 2 jaar proppen waarbij je ook meteen veel meer moet doen en veel harder moet werken in veel kortere tijd.

Succes!
Dankjewel, heb een opleiding gevonden die 7 maanden duurt (ben ik ook niet zo veel geld aan kwijt) die bedoeld is om te kijken welke richting je in wilt en of het überhaupt iets voor je is. Ga me daar waarschijnlijk voor aanmelden. Heb ze ook even gebeld en het is voornamelijk zelfstandig, als in eigen materialen kiezen. Ga nu druk bezig met een portfolio, hoop dat ik geaccepteerd word
  Boks-Chick woensdag 26 januari 2022 @ 13:16:01 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_203372534
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 02:38 schreef miserlou het volgende:

[..]
Dankjewel, heb een opleiding gevonden die 7 maanden duurt (ben ik ook niet zo veel geld aan kwijt) die bedoeld is om te kijken welke richting je in wilt en of het überhaupt iets voor je is. Ga me daar waarschijnlijk voor aanmelden. Heb ze ook even gebeld en het is voornamelijk zelfstandig, als in eigen materialen kiezen. Ga nu druk bezig met een portfolio, hoop dat ik geaccepteerd word
Hey wat tof! Succes met je portfolio! WIl je laten weten of je bent geaccepteerd? Mag ook via DM ;)
lolwut
pi_203396256
quote:
19s.gif Op woensdag 26 januari 2022 13:16 schreef BrandX het volgende:

[..]
Hey wat tof! Succes met je portfolio! WIl je laten weten of je bent geaccepteerd? Mag ook via DM ;)
Natuurlijk, dankjewel! Gesprek is in april dus alle tijd :) Heb ze ook even gebeld en ze waren super aardig, ben echt blij!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')