Dat jkomt pas als de bijl is gevallen niet als ie inde lucht hangtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Weg omhoog lijkt nog niet echt gevonden.
Betwijfel of dat zoveel invloed heeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat jkomt pas als de bijl is gevallen niet als ie inde lucht hangt
De Russische Bijl
Het blijft heen en weer golven ja. Bijna blij dat het weekend is.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben even weg geweest, kom terug, staat "alles" weer in de plus.
NASDAQ ook wel echt met een heerlijke eindsprint vandaag ja. 3,23 procent omhoog in een dag.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als Apple én Nvidia omhoog schieten is de bull-markt weer terug
Eerder dat het rendement weer op 0 staat :pquote:Op maandag 31 januari 2022 10:18 schreef Hojdhopper het volgende:
Nog iemand die vanochtend even een momentje had van "Huh, waar zijn mijn RDS aandelen?!"
En toen; ohja, omzetting van aandelen vandaag.
En m’n GAK staat op 22,75.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:58 schreef floris_b het volgende:
[..]
Eerder dat het rendement weer op 0 staat :p
Hier YTD een 2,4% plus, vandaag een bescheiden 0.5% in plus. Al met al mag ik niet klagen.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:12 schreef recursief het volgende:
+3,4%
Ik ben benieuwd wat daar eind van de dag van over is.
YTD nog steeds 1,2% in de min overigens
Ja vrij irritant ja. Heb dat afgelopen jaar met andere posities ook gehad. Dat brengt mijn rendementsbeeld in de war.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:58 schreef floris_b het volgende:
[..]
Ja mega irritant. Alleen als je je portefeuille laat zien met gesloten posities zie je de oude aandelen ( maar alsnog zonder winstpercentage)quote:Op maandag 31 januari 2022 10:58 schreef floris_b het volgende:
[..]
Viel me alles mee. Ik sta nu op +2,62% voor de dag.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:12 schreef recursief het volgende:
+3,4%
Ik ben benieuwd wat daar eind van de dag van over is.
YTD nog steeds 1,2% in de min overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |