abonnement Unibet Coolblue
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 28 januari 2022 @ 21:12:43 #201
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203409533
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 21:02 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Mwoah, ik bevind mij in een uiterst gunstige positie :7
Verrrrtelllll :D
*O* >:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203409697
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 21:12 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Verrrrtelllll :D
*O* >:)
Dat gaat nu niet. Maar de stickers komen op mooie plaatsen :Y
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 28 januari 2022 @ 21:20:19 #203
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203409710
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 21:19 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Dat gaat nu niet. Maar de stickers komen op mooie plaatsen :Y
Oooh op die fiets :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203410762
Tja. De wereld is erg ingewikkeld geworden. Maar de meeste mensen hebben geen zin om daar tijd aan te besteden. Ze zien het wel op de televisie. Waar ze puur gaan voor de emotionele reactie en feiten die niet in de weg mogen staan. En politici zijn precies hetzelfde.

Dus op 1 punt hebben die wappies gelijk: we worden massaal voorgelogen. Maar dat is meestal niet zozeer om de feiten te verdoezelen, maar veel meer omdat niemand daar in genteresseerd is. Die comfortabele leugen doet het altijd beter dan die harde waarheid. Alhoewel vrijwel niemand ooit gaat toegeven dat ze iets fout hebben gedaan.

Maar, kun je dat die mensen dan kwalijk nemen? Niet echt. Feiten zijn voor nerds (sukkels), de meeste mensen zeggen gewoon datgene waarvan ze denken dat het de grootste kans heeft dat de ander daardoor doet wat zij willen. We houden elkaar massaal voor de gek, ook zonder allerlei complotten. Die hebben we daarvoor helemaal niet nodig.

Ook de Wikipeda is niet anders. De heel obscure, zeer technische artikelen kun je bijna altijd wel vertrouwen. Maar zodra een artikel populair wordt, barst er een machtsstrijd los en gaat het steeds meer de media navertellen. De feitelijke correctheid gaat daarmee het afvoerputje in.

Geluk door massale onwetendheid! Oftewel, marketing.
pi_203410949
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 22:10 schreef SymbolicFrank het volgende:
Tja. De wereld is erg ingewikkeld geworden. Maar de meeste mensen hebben geen zin om daar tijd aan te besteden. Ze zien het wel op de televisie. Waar ze puur gaan voor de emotionele reactie en feiten die niet in de weg mogen staan. En politici zijn precies hetzelfde.

Dus op 1 punt hebben die wappies gelijk: we worden massaal voorgelogen. Maar dat is meestal niet zozeer om de feiten te verdoezelen, maar veel meer omdat niemand daar in genteresseerd is. Die comfortabele leugen doet het altijd beter dan die harde waarheid. Alhoewel vrijwel niemand ooit gaat toegeven dat ze iets fout hebben gedaan.

Maar, kun je dat die mensen dan kwalijk nemen? Niet echt. Feiten zijn voor nerds (sukkels), de meeste mensen zeggen gewoon datgene waarvan ze denken dat het de grootste kans heeft dat de ander daardoor doet wat zij willen. We houden elkaar massaal voor de gek, ook zonder allerlei complotten. Die hebben we daarvoor helemaal niet nodig.

Ook de Wikipeda is niet anders. De heel obscure, zeer technische artikelen kun je bijna altijd wel vertrouwen. Maar zodra een artikel populair wordt, barst er een machtsstrijd los en gaat het steeds meer de media navertellen. De feitelijke correctheid gaat daarmee het afvoerputje in.

Geluk door massale onwetendheid! Oftewel, marketing.
Goed verhaal, lekker kort.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 22:23:34 #206
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203411056
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 22:10 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dus op 1 punt hebben die wappies gelijk: we worden massaal voorgelogen.
Oh? Hoe dat dan? Vertel eens wat van die leugens, moet niet zo moeilijk zijn als dat toch zo massaal gaat.
pi_203411284
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 22:23 schreef AchJa het volgende:

[..]
Oh? Hoe dat dan? Vertel eens wat van die leugens, moet niet zo moeilijk zijn als dat toch zo massaal gaat.
Dat zien alleen de hele speciale mensen.
anonieme razernist
pi_203411558
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 22:33 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Dat zien alleen de hele speciale mensen.
Die zijn inderdaad speciaal, die taxonomie van het wappierijk wordt nogal een uitdaging met die wispelturige figuren.
Ik heb even helemaal geen zin om een heel verhaal te typen maar als ik even kijk en luister naar de laatste fakkeloptocht hier in de regio, maar ook elders hoor, dan is het nu allemaal de schuld van de gevaccineerden, bewijzen worden gehaald uit de nationale media, MSM is fake news en leugens maar dat is nu niet zo of alleen wanneer het de wappies uitkomt.. euh, er is geen pijl op te trekken en ze weten het zelf ook niet meer.

Maar goed, het is nu dus allemaal de schuld van de gevaccineerden en van de bedrijven die meewerken aan de QR-code. Je kan geen pizza meer eten, en of we daar nou trots op zijn, want nogmaals dat is dus allemaal ONZE schuld heh. En of we de oorlog vergeten zijn? Of we weten wat apartheid betekent en wat je je kinderen later gaat vertellen.. Of je op je reet hebt gezeten of dat je hebt "gevochten"... en tussendoor heel veel "SLUIT JE AAN" "LIEFDE, VRIJHEID, GEEN DICTATUUR"

Ik ben ze spuugzat, maar ik kan het ook niet helemaal loslaten. Misschien sluit ik volgende week wel aan, loop ik ff mee, beetje livestreamen. Zodat we inderdaad later aan onze kinderen kunnen laten zien wie er wat heeft gedaan en waarom.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 23:24:42 #209
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203412015
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 22:10 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dus op 1 punt hebben die wappies gelijk: we worden massaal voorgelogen. Maar dat is meestal niet zozeer om de feiten te verdoezelen, maar veel meer omdat niemand daar in genteresseerd is. Die comfortabele leugen doet het altijd beter dan die harde waarheid. Alhoewel vrijwel niemand ooit gaat toegeven dat ze iets fout hebben gedaan.

Maar, kun je dat die mensen dan kwalijk nemen? Niet echt. Feiten zijn voor nerds (sukkels), de meeste mensen zeggen gewoon datgene waarvan ze denken dat het de grootste kans heeft dat de ander daardoor doet wat zij willen. We houden elkaar massaal voor de gek, ook zonder allerlei complotten. Die hebben we daarvoor helemaal niet nodig.



Geluk door massale onwetendheid! Oftewel, marketing.
Dus als je geen wappie en/of nerd bent, dan heb je je niet in de materie verdiept en is jouw standpunt dus per definitie onjuist? Wat mij juist tegen de borst stuit, is het feit dat 'wappies' per definitief niet openstaan voor een standpunt van een ander.

Vrijheid, liefde, geen dictatuur?
Zolang 'wappies' anderen geen vrijheid van denken gunnen, kan er ook geen sprake van liefde zijn. Om over de relatie met het begrip 'dictatuur' dan nog maar te zwijgen.
Zoals door velen in het verleden is gepredikt en wat zeker ook voor 'wappies' geldt: 'Verbeter de wereld en begin bij jezelf'…

Ik zet de term 'wappies' overigens bewust tussen quotes, omdat je van mij best andersdenkend mag zijn en dan niet per se een 'wappie' bent. Op het moment dat je dusdanig extremistisch opstelt dat je de mening van anderen bestrijdt, dan ben je voor mij de term 'wappie' echter meer dan waard…
  zaterdag 29 januari 2022 @ 01:05:30 #210
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_203412936
Weet iemand al meer over de stickers? :D
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 29 januari 2022 @ 01:35:27 #211
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203413054
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 01:05 schreef Claude_Viole het volgende:
Weet iemand al meer over de stickers? :D
Ik heb nog niets in de mail gezien ;( :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203413097
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 22:19 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Goed verhaal, lekker kort.
Hij heeft wel een punt, ben al jaren bezig met die zaak van Kris en Lisanne. Zegt een klapjosti bij Tan dat ze in een ravijn gevallen zijn achter de Mirador. Heel gevaarlijk.iedereen gelooft dat.

Kan je vertellen er is daar geen ravijn, er staan daar huizen, hekken en koeien en lopen dagelijks mensen.
Gemiddeld 70.

Punt in deze is, ga gewoon niet zeggen dat die meiden verongelukt zijn op een plek waar ze niet verongelukt kunnen zijn. Stop met liegen.

Ontopic, die 5g, das een flinke zendmast. Vroeger was ik voorzitter van een grote VVE, ik wist niks van een contract wat een voorganger in 1990 had getekend met een bedrijf, toen kreeg de VVE 2000 gulden om een zendmast te plaatsen, dat contact was oneindig en uiteindelijk verkocht aan een Chinese maatschappij.

Die toeter staat nu op het dak, en de Nederlandse contactpersoon staat te wapperen met dat contact uit de “middeleeuwen”… bewoner onder de 4g mast, ding staat 3 meter boven zijn bed, kan zijn huis nu niet eens verkopen want niemand wil direct onder een 5g mast liggen.

Meneer in dit verhaal heeft al jaren klachten, tja…
pi_203413177
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 01:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Hij heeft wel een punt, ben al jaren bezig met die zaak van Kris en Lisanne. Zegt een klapjosti bij Tan dat ze in een ravijn gevallen zijn achter de Mirador. Heel gevaarlijk.iedereen gelooft dat.

Kan je vertellen er is daar geen ravijn, er staan daar huizen, hekken en koeien en lopen dagelijks mensen.
Gemiddeld 70.

Punt in deze is, ga gewoon niet zeggen dat die meiden verongelukt zijn op een plek waar ze niet verongelukt kunnen zijn. Stop met liegen.

Ontopic, die 5g, das een flinke zendmast. Vroeger was ik voorzitter van een grote VVE, ik wist niks van een contract wat een voorganger in 1990 had getekend met een bedrijf, toen kreeg de VVE 2000 gulden om een zendmast te plaatsen, dat contact was oneindig en uiteindelijk verkocht aan een Chinese maatschappij.

Die toeter staat nu op het dak, en de Nederlandse contactpersoon staat te wapperen met dat contact uit de “middeleeuwen”… bewoner onder de 4g mast, ding staat 3 meter boven zijn bed, kan zijn huis nu niet eens verkopen want niemand wil direct onder een 5g mast liggen.

Meneer in dit verhaal heeft al jaren klachten, tja…
Ja, en in Area51 houden ze aliens gevangen want er is in 1947 een ufo neergestort in Roswell.
Wist je al dat de frequentie van 5G al TIG jaar in gebruik is? Ben je bang voor je privacy? Die bestaat sws niet. Wat doe je op internet? Heb je een magnetron? Hoe lang heb je al een GSM? Wat voor straling meet je op 800Mhz? Heb je WiFi? Hoeveel straling geeft je WiFi af en is het goed beveiligd? Drink je kraanwater? Verbouw je je eigen eten of vertrouw je op de Big Industry?

Heb je wel eens iets besteld op AliExpress, want dat is China heh.. datzelfde land waar wel meer van je elektronica vandaan komt en andere goederen. Maakt trouwens niet uit waar het vandaan komt want er zitten chips in en Bill Gates heeft daar aandelen in, net als alle andere rijke elite mensen in de wereld. Stop met consumeren!

Luister je muziek? Wie je denk je wie daar allemaal achter zit.. Miljardenindustrie! En alle artiesten worden gebruikt of misbruikt of zitten in het complot. Je wordt gehersenspoeld. Je neemt een abo op een youtubedoos voor je "juice" maar verteld ze wel de waarheid? Het is niet jouw onderzoek, het is haar onderzoek dat je je laat aanpraten.. Word wakker!

Ik kan eindeloos doorgaan, laat het kort en simpel houden.. 60.000 jaar beschaving en mensen worden full retard door een pandemie/virus? Complotten van de afgelopen tig jaar zijn ineens "nieuw" omdat men "onderzoek" doet en het allemaal niet klopt? Schreeuwend op een Facebook livestream dat mensen afhankelijk zijn van hun mobieltje met een app.. Sla jezelf voor je harses en wordt inderdaad wakker of doe gewoon normaal.

En als je het dan nog niet snapt... poep stinkt..
pi_203413195
Laat mij trouwens even het verschil zien tussen een 4G en een 5G "zendmast" want ik vind dat heel interessant. Zeker omdat je hebt over iemand die 3 meter onder een 4G mast ligt te pitten maar zijn huis niet verkocht krijgt omdat niemand onder een 5G mast wilt wonen.. Dat is echt interessant.
Waar staat die G voor trouwens, weet jij het?
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 januari 2022 @ 06:56:50 #215
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203413436
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 22:10 schreef SymbolicFrank het volgende:
Tja. De wereld is erg ingewikkeld geworden. Maar de meeste mensen hebben geen zin om daar tijd aan te besteden. Ze zien het wel op de televisie. Waar ze puur gaan voor de emotionele reactie en feiten die niet in de weg mogen staan. En politici zijn precies hetzelfde.

Dus op 1 punt hebben die wappies gelijk: we worden massaal voorgelogen. Maar dat is meestal niet zozeer om de feiten te verdoezelen, maar veel meer omdat niemand daar in genteresseerd is. Die comfortabele leugen doet het altijd beter dan die harde waarheid. Alhoewel vrijwel niemand ooit gaat toegeven dat ze iets fout hebben gedaan.

Maar, kun je dat die mensen dan kwalijk nemen? Niet echt. Feiten zijn voor nerds (sukkels), de meeste mensen zeggen gewoon datgene waarvan ze denken dat het de grootste kans heeft dat de ander daardoor doet wat zij willen. We houden elkaar massaal voor de gek, ook zonder allerlei complotten. Die hebben we daarvoor helemaal niet nodig.

Ook de Wikipeda is niet anders. De heel obscure, zeer technische artikelen kun je bijna altijd wel vertrouwen. Maar zodra een artikel populair wordt, barst er een machtsstrijd los en gaat het steeds meer de media navertellen. De feitelijke correctheid gaat daarmee het afvoerputje in.

Geluk door massale onwetendheid! Oftewel, marketing.
De wappies worden inderdaad massaal voorgelogen door de club van Baudet, Van Haga, Viruswaarheid, de zwarte doos, en nog veel meer.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 29 januari 2022 @ 07:37:26 #216
111260 Charmian
a little joy
pi_203413487
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 06:56 schreef Starhopper het volgende:

[..]
De wappies worden inderdaad massaal voorgelogen door de club van Baudet, Van Haga, Viruswaarheid, de zwarte doos, en nog veel meer.
Ik volg de laatste tijd Twitter maar weer eens heel actief. Het is eigenlijk best triest om te zien dat figuren als hierboven mensen op het verkeerde been zetten en ophitsen tot burgerlijke ongehoorzaamheid en trollen een vrijbrief geven om anderen te bedreigen en wat dies meer zij.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 29 januari 2022 @ 08:15:58 #217
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203414128
quote:
84s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 20:41 schreef Starhopper het volgende:
Het verkiezingsprogramma van hart voor vrijheid voor de gemeenteraadsverkiezingen :') Wat een niveau _O- _O-

Wij willen een langetermijnoplossing voor het corona vraagstuk in de vorm van wetenschappelijk bewezen effectieve oplossingen zoals ionisatie en ventilatie van binnenruimten. Verbeteren en ‘s winters opschalen van de IC zorg. Direct stoppen met de jojo lockdowns, QR- apartheid en inenting promotie. Zinloze mondkapjesplicht en 1,5 meterregel dient aan de kaak te worden gesteld.

Lekker tegenstrijdig ook _O-
Wij willen dat iedereen Alkmaar makkelijk kan bezoeken met de auto. Betaalbare en voldoende parkeerplaatsen behouden. Auto’s weren uit het centrum ten gunste van voetgangers, behoudens auto’s van bewoners,

En over corona en homo's mag niet gesproken worden op school :')
Het kind mag kind zijn, en niet op de basisschool worden geconfronteerd met maatschappelijke vraagstukken zoals volksgezondheid en sexuele geaardheid.
dit zal verklaren waarom Alkmaar momenteel volgeplakt is met die tering Hart voor Vrijheid-stickers.
ontstaat er geen ruzie over het gebruik van de naam 'hart voor vrijheid'? Die mevrouw uit Hilversum leek wel de enige te zijn met de verkoop van HvV-prullaria.

vrije artsenkeuze? Dat is er al. Erkenning van zweverige kwakzalvers? Gaat nooit gebeuren.

[ Bericht 2% gewijzigd door spectrumanalyser op 29-01-2022 09:38:44 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203414249
quote:
84s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 20:41 schreef Starhopper het volgende:
Het verkiezingsprogramma van hart voor vrijheid voor de gemeenteraadsverkiezingen :') Wat een niveau _O- _O-

Wij willen een langetermijnoplossing voor het corona vraagstuk in de vorm van wetenschappelijk bewezen effectieve oplossingen zoals ionisatie en ventilatie van binnenruimten. Verbeteren en ‘s winters opschalen van de IC zorg. Direct stoppen met de jojo lockdowns, QR- apartheid en inenting promotie. Zinloze mondkapjesplicht en 1,5 meterregel dient aan de kaak te worden gesteld.

Lekker tegenstrijdig ook _O-
Wij willen dat iedereen Alkmaar makkelijk kan bezoeken met de auto. Betaalbare en voldoende parkeerplaatsen behouden. Auto’s weren uit het centrum ten gunste van voetgangers, behoudens auto’s van bewoners,

En over corona en homo's mag niet gesproken worden op school :')
Het kind mag kind zijn, en niet op de basisschool worden geconfronteerd met maatschappelijke vraagstukken zoals volksgezondheid en sexuele geaardheid.
Met de meeste punten kan de gemeente niets. Aan de ic-capaciteit kan je alleen bijdragen door desgevraagd een bouwvergunning te verlenen.
En seksuele voorlichting schrappen op een basisschool? Ten eerste is ook dat iets waar zelfs de Rijksoverheid niet over gaat, maar de po-raad. Ten tweede heeft ze dus nooit een groep 7 gehoord op het schoolplein. Die willen echt wel weten wat er de komende jaren aan lichamelijke veranderingen op stapel staat.
pi_203414401
13 minuten lange filmpje van Rudy Bouma
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-met-elkaar-verweven
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 29 januari 2022 @ 10:21:50 #221
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203414521
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 29 januari 2022 @ 10:25:12 #222
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203414554
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203414635
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 02:42 schreef JohnWickPic het volgende:
Laat mij trouwens even het verschil zien tussen een 4G en een 5G "zendmast" want ik vind dat heel interessant. Zeker omdat je hebt over iemand die 3 meter onder een 4G mast ligt te pitten maar zijn huis niet verkocht krijgt omdat niemand onder een 5G mast wilt wonen.. Dat is echt interessant.
Waar staat die G voor trouwens, weet jij het?
Doe eens niet zo boos, je bent geen wappie als je niet onder een zendmast wil wonen en ook niet als je daar begrip voor hebt.
  zaterdag 29 januari 2022 @ 11:02:08 #224
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203414891
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 10:32 schreef ootjekatootje het volgende:

Doe eens niet zo boos, je bent geen wappie als je niet onder een zendmast wil wonen en ook niet als je daar begrip voor hebt.
Als je al zo nodig moeilijk wil lopen doen over straling en zendmasten zou je er juist direct onder of boven moeten gaan wonen...

Cone of Silence:

  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 29 januari 2022 @ 11:34:51 #225
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203415180
Ik kreeg net een mail voor de stickers, binnenkort liggen ze in mijn brievenbus :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203415209
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 10:25 schreef puzziepie het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit? :')
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 29 januari 2022 @ 11:38:29 #227
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203415223
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 11:37 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Wat is dit? :')
Een tweet
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 januari 2022 @ 11:42:16 #228
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203415269
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 11:34 schreef puzziepie het volgende:
Ik kreeg net een mail voor de stickers, binnenkort liggen ze in mijn brievenbus :D
IK OOK :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203415283
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 11:38 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Een tweet
Bedoel eigenlijk, waar gaat dit in godsnaam over?
Hebben ze nu zelfs intern ruzie?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 29 januari 2022 @ 11:47:14 #230
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203415332
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 11:42 schreef Starhopper het volgende:

[..]
IK OOK :D
Ik was helemaal blij :D _O- :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203415378
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 11:02 schreef AchJa het volgende:

[..]
Als je al zo nodig moeilijk wil lopen doen over straling en zendmasten zou je er juist direct onder of boven moeten gaan wonen...

Cone of Silence:

[ afbeelding ]
Zal het linkje even naar de buurman toesturen.
pi_203415442
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 11:47 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik was helemaal blij :D _O- :@
Ik ook en hun ook met mij :D
quote:
Onze mailtjes hebben elkaar gekruisd, dank je voor je adres, ze komen je richting in, hou me op de hoogte en ben wel voorzichtig hoor, ze zijn nogal paranoia nu.
Haha, wat een lief cadeautje, dank je wel!

Ik wens je een heel fijn weekend!
Groet, Videre
  zaterdag 29 januari 2022 @ 11:58:45 #233
13456 AchJa
Shut up!!!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 29 januari 2022 @ 12:04:32 #234
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203415503
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 11:58 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ik ook en hun ook met mij :D
[..]

:Y
quote:
Hoi
Wat lief dat je dat wil doen, als je een adres naar me stuurt zorg ik dat ze verstuurd worden naar je

Groet, Videre
Tof O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203415521
Goed filmpje van Rudy. Misschien is die wel een onbekende Fokker :P

Rudy heeft goed gewerkt als onderzoeksjournalist _O_
pi_203415529
Ja, Rudy doet goed werk.

Nu dat Max hoger beroep heeft aangetekend zou ik wel een dag willen opnemen om daarbij aanwezig te zijn.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203415549
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 12:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja, Rudy doet goed werk.

Nu dat Max hoger beroep heeft aangetekend zou ik wel een dag willen opnemen om daarbij aanwezig te zijn.
Ja dat zou geweldig zijn :D _O_

God dit, god dat :D
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 29 januari 2022 @ 12:10:27 #238
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203415562
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 11:43 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Bedoel eigenlijk, waar gaat dit in godsnaam over?
Hebben ze nu zelfs intern ruzie?
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203415564
Ik krijg ook stickers binnenkort *O*
pi_203415705
vandaag geen bushaltepredikanten in Hilversum?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 29 januari 2022 @ 12:25:53 #241
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203415715
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 januari 2022 @ 12:25:54 #242
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203415716
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 12:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
vandaag geen bushaltepredikanten in Hilversum?
:N
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 29 januari 2022 @ 12:26:24 #243
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203415724
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 12:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
vandaag geen bushaltepredikanten in Hilversum?
me2 staat op het museumplein met 300 man volgens de NOS
pi_203415730
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 12:36 schreef mazaru het volgende:

[..]
Op een gegeven moment piepen ze wel anders. Letterlijk. Dit wappie heeft twee jaar lopen brullen dat het maar een mild griepje zou zijn.
Ze ligt nu gentubeerd op de IC

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Deze blijkt nog te leven, op de ic nog steeds aan de pomp.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 januari 2022 @ 12:27:17 #245
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203415731
:')

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 29 januari 2022 @ 12:27:58 #246
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_203415735
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 12:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Deze blijkt nog te leven, op de ic nog steeds aan de pomp.
Zo dan. Dat is een volhoudertje.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_203415747
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 12:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
me2 staat op het museumplein met 300 man volgens de NOS
Dat is toch voor de Voice demonstratie? Ze verwachten zelf duizenden mensen, lijkt me wat veel.
  zaterdag 29 januari 2022 @ 12:29:50 #248
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203415755
quote:
Gelderland heeft helemaal niet zulke brede wegen.
pi_203415766
Die malle Jan Huzen weer.....

maargoed, zeg maar tegen Jan: Noord-Holland doet ook mee hoor, 29 Februari!
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 29 januari 2022 @ 12:31:02 #250
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203415771
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 12:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
vandaag geen bushaltepredikanten in Hilversum?
Ik heb zelf geen fb , geen idee :@
Er is nu wel een manifestatie op de Dam tegen seksueel misbruik :+
Dacht ik .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')