Lijkt mij heel raar....je hebt dan zegmaar 15/10 jaar lang ervaring en rust geld op de bank geen stress..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Genoeg 40'ers die nog aan kinderen beginnen.
Eerder was je nog vrij stellig dat een vrouw van boven de 40 niet meer naar een nachtclub kan dus je bent een beetje een windvaan in de hele discussie, je vindt iets en draait bij, vindt wat anders en wappert weer een andere kant op, mijn gok is dat je ergens tussen de 20&30 bent zoekend en hoogst onzeker, een randje incel zelfs....quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:28 schreef Bruinie het volgende:
Je kan ook uitgaan terwijl je 50 bent en stervende bent. Niemand die je tegen gaat houden. More power to you. Iedereen moet dat zelf weten.
quote:
Ergens natuurlijk wel waar hé.quote:Het idee bij die jonkies altijd dat je leven stopt na je 30e
Dat ‘ineens’ zal wel meevallen. De kinderwens zal er al wel zijn geweest, de juiste partner/omstandigheden misschien nog niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lijkt mij heel raar....je hebt dan zegmaar 15/10 jaar lang ervaring en rust geld op de bank geen stress..
En dan ineens zo een "gat" induiken....
Ik ben nu al juist bezig met mijn pensioen...beleggen, beetje extra werken,,en proberen zoveel mogelijk te genieten, soms extra beleggen soms wat leuks kopen of vakantie...volgende maand even nieuwe motorpak en helm...
Misschien idd toch wat meer rust gevonden..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ‘ineens’ zal wel meevallen. De kinderwens zal er al wel zijn geweest, de juiste partner/omstandigheden misschien nog niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |