Helaas.quote:Op maandag 24 januari 2022 20:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Was dat geen goede topic titel voor jou? « mute »
Er zit 1 N in Komijnekaas hoorquote:Op maandag 24 januari 2022 20:16 schreef la_perle_rouge het volgende:
Er zit toch geen N in komijnekaas?
Bij ons heet een flat zo.
Mijn lever denkt soms van welquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:55 schreef derLudolf het volgende:
Woon jij ook bij de Veltman stichting?
Hoeft ook niet, in Zuid-Oost Drenthe is het altijd mooi weer.quote:
Zeker, loefzijde van de Hondsrugquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, in Zuid-Oost Drenthe is het altijd mooi weer.
Jaaaquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Robert Long-god
Jullie hebben nu allemaal Iedereen Doet 'T in jullie hoofd.
Nee, ik heb Mien in mijn hoofd.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Robert Long-god
Jullie hebben nu allemaal Iedereen Doet 'T in jullie hoofd.
Zou hij die ook aanhebben als hij losgaat in de DJ booth?quote:
Onze poes en buurmans katerquote:Op maandag 31 januari 2022 19:54 schreef derLudolf het volgende:
Zal ie ook Four tak en de Paladijns spelen?
Leuk mens juistquote:
MAG NIETquote:Op maandag 31 januari 2022 20:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zoo... dus jij wilt 10 duizend lenen?
Zeker weten van niet, ze (her)kenden geen van beiden de ingrediënten.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:15 schreef Zorro het volgende:
Die hebben het buskruit niet uitgevonden
Hij had nog bedenktijd nodig ook.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:16 schreef monkyyy het volgende:
Domme shoot out vraag
Wat mij betreft heeft niemand gewonnen
Ja leg hem even uitquote:Op maandag 31 januari 2022 20:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
Zek
[..]
Zeker weten van niet, ze (her)kenden geen van beiden de ingrediënten.
Met 1 goed de finale winnen.quote:
Moi eem.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Onze landmeter heeft zich hier een stukje vermeten.
Nog nul euro waard volgens Transfermarkt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouri schuift niet meer zo vaak aan
De eerste pas is daarquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
Benieuwd of Hajema zich weer naar de finale past. Het is volkomen onterecht dat hij daar zit.
En daar is twee!quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik dacht ook: « Daar gaan we weer ».
Nu had 'ie ten minste een goede reden om te passen.quote:
Adders. Veel te zien in onze gemeente (Bargerveen)quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nu had 'ie ten minste een goede reden om te passen.
Ik dacht ook dat het een adder was.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:17 schreef derLudolf het volgende:
Oh ringslangDacht hem te hebben herkend
Een adder zouden ze van bovenaf gefotografeerd hebben om de zigzag te laten zien.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:17 schreef derLudolf het volgende:
Oh ringslangDacht hem te hebben herkend
Alles kan ook een rekenmachine tegenwoordig.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:04 schreef EP3 het volgende:
Waarom kan niemand meer rekenen? Basisschool sommetjes zijn blijkbaar al te moeilijk.
quote:
Moi,sjomp.quote:
quote:
Noah verdomme. Mok zelf moar eem hen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Meneer uit Winschoten laat het een beetje afweten.
Hij weet echt niks bedoel jequote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Meneer uit Winschoten laat het een beetje afweten.
Doenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Noah verdomme. Mok zelf moar eem hen.
Hoef niet zo nodig met m'n kop op tvquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Doen
Ik wil mezelf eigenlijk ook nog een keertje opgeven.
Waanzinnig, dan baal je…quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
4 goed en toch naar huis, heerlijk.
Mer dat jaartal had hij het begin van de 80-jarige oorlog nog mee kunnen maken.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:04 schreef Szura het volgende:
Maar 700 jaar naast de kroning van Karel de Grote
Viel mij ook opquote:Op maandag 28 maart 2022 20:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Docent Nederlands zijn, maar "deserteur" niet goed kunnen spellen.___!
Nu weer Netflixquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:18 schreef spapaars het volgende:
Was een tijd met veel vragen over Netflix programma's .
Nu is HBO terug, en ja hoor, een HBO-programma vraag.
Het lijkt alsof er iets onder de tafel wordt geschoven naar de redactie.
We weten nu ook dat de hele week op maandag voor 16u wordt opgenomenquote:Op maandag 21 maart 2022 16:20 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Herman vanavond in z'n thuiswerkoutfit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |