Helemaal op de gourmet, toch @SwJ ?quote:Op maandag 24 januari 2022 15:02 schreef Fok-it het volgende:
SlavinkDat is wel het meest inferieure vlees ooit
mention die mongool nou niet johquote:Op maandag 24 januari 2022 15:16 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Helemaal op de gourmet, toch @:SwJ ?
Bohhhhhhhhhhquote:
Het is patatquote:Op maandag 24 januari 2022 15:34 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Zegt hij pommes om deze azijn discussie te voorkomen is het weer niet goed..
Wie is die dwerg?quote:Op maandag 24 januari 2022 15:38 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
...maar zo kan het ook
Dan beter een rundervink.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:02 schreef Fok-it het volgende:
Dat is een normale Aziatische man hoor.quote:
Walgelijkquote:Op maandag 24 januari 2022 15:41 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Dat is een normale Aziatische man hoor.
Dat mens naast hem is een transgender die bijna 3 meter lang is.
Ja doe er nog even een schepje bovenopquote:
Slaap je dan ook met de vissen?quote:Op maandag 24 januari 2022 15:43 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Ja doe er nog even een schepje bovenop
Ik heb het al zo moeilijk, boven de rivieren schijnt het patat te zijn en eronder friet. Maar wat nou als je tussen de rivieren in woont? Daar houdt natuurlijk niemand rekening mee![]()
Nee dat niet, maar ik mag wel kiezen of ik patat of friet zeg.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Slaap je dan ook met de vissen?
PATAT MACHT FREIquote:Op maandag 24 januari 2022 15:46 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik mag wel kiezen of ik patat of friet zeg.
Die platgeslagen slavink van je moeder was anders weer prima te doen vannacht.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:02 schreef Fok-it het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |