abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 maandag 24 januari 2022 @ 14:15:04 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_203344885
Het transferspel rond Cody Gakpo lijkt op de wagen. Voorlopig blijft de aanvaller nog bij PSV en gaat hij zijn lopende contract verlengen, maar een aantal internationale topclubs heeft meer dan serieuze belangstelling voor de Eindhovenaar.



Onder meer Liverpool en Manchester City hebben zich deze transferperiode gevoegd bij het rijtje clubs dat serieus geïnteresseerd is in de PSV'er. Bayern München zat daar eerder al bij.

Het management van Gakpo heeft inmiddels gesprekken gevoerd met de Engelse topclubs, die Gakpo benaderden omdat hij uitstekende statistieken laat zien bij PSV en de verwachting is dat hij op topniveau kan doorgroeien. Vorig jaar werd al bekend dat Bayern hem volgde en de interesse ook concreet had gemaakt.

Interview
Hij gaat dit jaar voor de titel met PSV, voor een WK met Oranje en regelmatig voor een goed boek. Een interview met Cody Gakpo.

PSV lijkt met de 22-jarige Gakpo een goudmijntje aan boord te hebben en kan tientallen miljoenen voor hem vragen als clubs zijn contract willen afkopen en ook nog tegen elkaar op gaan bieden. De Eindhovenaren zijn met Gakpo zo goed als akkoord over verlenging van zijn huidige verbintenis, tot medio 2026.

Gakpo zelf wil na deze winter nog in Eindhoven blijven omdat hij denkt dat dat het beste is voor zijn ontwikkeling. Komende zomer lijkt hij niet meer te houden voor PSV, dat ook Ibrahim Sangaré kan verliezen aan een buitenlandse club. De middenvelder maakt momenteel naam tijdens het toernooi om de Afrika Cup, waar hij eerder dit seizoen bij PSV ook al een prima indruk maakte.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_203345118
Wie?
  Trouwste user 2022 maandag 24 januari 2022 @ 14:43:02 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_203345272
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 14:32 schreef Bolasie het volgende:
Wie?
Imca Marina

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Redactie Sport maandag 24 januari 2022 @ 14:43:03 #4
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203345273
Daar moet ie niet heen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203345480
Die kopen alles wat lost en vast zit, het is een wonder dat ze nog niet bij Mats Seuntjes zijn uitgekomen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203345825
Opvulling voor de B teams?
  maandag 24 januari 2022 @ 15:15:59 #7
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203345846
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar moet ie niet heen.
Hij geeft zelf tegenover VI aan dat hij een heel plan heeft gemaakt en niet op de bank wil belanden. Dan zijn dit (nog) niet de clubs nee.
  Redactie Sport maandag 24 januari 2022 @ 15:21:14 #8
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203345962
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:15 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Hij geeft zelf tegenover VI aan dat hij een heel plan heeft gemaakt en niet op de bank wil belanden. Dan zijn dit (nog) niet de clubs nee.
Ik zie hem nu op een vergelijkbaar niveau met Danjuma wel goed meedraaien, denk ik. Als ie deze (of volgende) zomer naar een club als Villarreal gaat, zou ie dat moeten redden qua niveau. Los van of Villarreal specifiek de goede club is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 24 januari 2022 @ 15:24:07 #9
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203346012
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik zie hem nu op een vergelijkbaar niveau met Danjuma wel goed meedraaien, denk ik. Als ie deze (of volgende) zomer naar een club als Villarreal gaat, zou ie dat moeten redden qua niveau. Los van of Villarreal specifiek de goede club is.
Absoluut, los van zijn voetbalkwaliteiten lijkt hij mij ook een verstandig persoon. (die ver gaat komen)
Maar ik zou zeker zo'n 'tussenstap' doen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')