abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 24 januari 2022 @ 14:23:59 #51
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203344991
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 14:18 schreef Momo het volgende:

[..]
Zo te zien ging het Spookslot open in 1978 :D
:D _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203345195
Ben al echt jaren niet meer geweest. Is het nog een beetje leuk daar in die Efteling?
afspraak tandarts verzetten
pi_203345215
Zolang ze maar van Holle Bolle Gijs afblijven! :( :( :(
afspraak tandarts verzetten
pi_203345388
Er schijnt een nieuw soort van horrorhuis te komen, dan heb je 3 verschillende donkere kamers, in kamer 1 mogen alleen kinderen naar binnen en in kamers 2 en 3 alleen vrouwen.
Dan is het de kunst dat je de kamers door gaat zonder betast te worden.
Natuurlijk zit in kamer 1 Marco, in kamers 2 en 3 zitten Jeroen en Ali.
Het leuke is voordat je de kamer van Ali binnengaat je hetzelfde riedeltje hoort als bij de Fata Morgana :D

Maar verder is het echt horror brrrrrrr ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203345402
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 14:51 schreef TLC het volgende:
Er schijnt een nieuw soort van horrorhuis te komen, dan heb je 3 verschillende donkere kamers, in kamer 1 mogen alleen kinderen naar binnen en in kamers 2 en 3 alleen vrouwen.
Dan is het de kunst dat je de kamers door gaat zonder betast te worden.
Natuurlijk zit in kamer 1 Marco, in kamers 2 en 3 zitten Jeroen en Ali.
Het leuke is voordat je de kamer van Ali binnengaat je hetzelfde riedeltje hoort als bij de Fata Morgana :D

Maar verder is het echt horror brrrrrrr ;(
Efteling Gloryholes _O_ @de_boswachter
pi_203345507
quote:
8s.gif Op maandag 24 januari 2022 14:39 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Zolang ze maar van Holle Bolle Gijs afblijven! :( :( :(
Holle bolle gijs is natuurlijk fat shaming wat in deze tijd eigenlijk ook niet meer kan. :P

Dat zal dan wel een fantasiebfiguur genaamd de papierslikker of zo worden.
pi_203345574
quote:
9s.gif Op maandag 24 januari 2022 14:52 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Efteling Gloryholes _O_ @:de_boswachter
Wow, dit is geil
U MAD?
  maandag 24 januari 2022 @ 15:35:37 #58
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203346173
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 14:18 schreef Momo het volgende:

[..]
Zo te zien ging het Spookslot open in 1978 :D
Ja het was de eerste stap naar een echt pretpark.
pi_203346498
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 14:18 schreef Momo het volgende:

[..]
Zo te zien ging het Spookslot open in 1978 :D
Idd…als de dag van gisteren…😅
pi_203346515
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 13:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Neem aan dat het Sprookjesbos op den duur ook wordt vervangen (of op z'n minst grondig gerenoveerd). Vanuit nostalgisch oogpunt vind ik het Sprookjesbos awesome, maar het is natuurlijk gewoon ouwe zooi.
Het mag wel wat opgeknapt worden ja.
  maandag 24 januari 2022 @ 17:01:35 #61
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203347412
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 12:34 schreef zatoichi het volgende:
Maar serieus, kunnen dat hele lavendorp niet platgooien? Daar is geen zak aan, al helemaal niet sinds ze het café daar dicht hebben gedaan.
Het Lavendorp. Qua merchandising een groot succes (in de jaren 90 stikte het van de interieur- en tuinfrutsels-met-Laven), in de Efteling zelf juist weer niet.
  maandag 24 januari 2022 @ 17:03:15 #62
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_203347437
Ach tijd voor iets nieuws wat wel binnen de zelfde sfeer is, waarom niet?
Ik heb bijna op de dag af al 4 jaar een abonnement en in die 4 jaar ben ik er 2x in geweest ofzo, waarvan 1x met een buitenlandse vriend die heel het park wilde zien.

Het is er nooit druk, ook de toiletten daar dus die zal ik wel missen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_203347672
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 17:01 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Het Lavendorp. Qua merchandising een groot succes (in de jaren 90 stikte het van de interieur- en tuinfrutsels-met-Laven), in de Efteling zelf juist weer niet.
Ik had vroeger een drijvende laaf met een zwemband om in de vijver :D
pi_203348301
quote:
8s.gif Op maandag 24 januari 2022 14:39 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Zolang ze maar van Holle Bolle Gijs afblijven! :( :( :(
Stigmatiserend voor de obesitasbezoeker. Fat lives matter!
pi_203348715
Jammer. Ik weet nog dat ik een knaapje was en het hartstikke eng vond ;(
Conscience do cost.
pi_203348843
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 14:38 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Ben al echt jaren niet meer geweest. Is het nog een beetje leuk daar in die Efteling?
Nee, geen reet meer aan.

Ik kwam er al vóór 1978 en toen was het nog wel en leuk en wel betaalbaar.

Waarom mensen grote bedragen betalen om daar de hele dag in allerlei rijen te gaan wachten tot ze in een karretje mogen zitten is een groot raadsel.
pi_203348948
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 18:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Nee, geen reet meer aan.

Ik kwam er al vóór 1978 en toen was het nog wel en leuk en wel betaalbaar.

Waarom mensen grote bedragen betalen om daar de hele dag in allerlei rijen te gaan wachten tot ze in een karretje mogen zitten is een groot raadsel.
Ik vind het zelf wel leuk om doorheen te wandelen. De hele dag in rijen staan, vind ik minder. Kinderen vinden het geweldig, maar ook die vinden het wachten natuurlijk minder.

Entree is op zich relatief natuurlijk. Dagje kermis kost je meer dan een dagje Efteling, denk ik. Scheelt natuurlijk wel dat je in de kermis vrijwel overal meteen in kunt, terwijl je bij de Efteling vrijwel overal eerst 'n uur moet wachten.
pi_203348996
Bijna niemand weet meer dat de Efteling ooit een zwembad had, met die witte olifant.

;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203349144
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:02 schreef TLC het volgende:
Bijna niemand weet meer dat de Efteling ooit een zwembad had, met die witte olifant.

;(
Ik herinner me het zwembad O+ Maar ik was heel klein en we gingen niet zwemmen -O- Zwemmen was het allerleukste wat ik kon bedenken, dus ik was diep diep teleurgsteld.

Het Spookslot hoort bij mijn bezoek aan de Efteling. Tegenwoordig was het juist wel fijn dat er amper iemand kwam, want je kan zo doorlopen. Alleen kost dat het Spookslot nu de kop. Jammer. Van buiten ziet het er ook echt prachtig uit met alle klimop.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203349170
Later we eerst afwachten wat er voor in de plaats komt. Hopelijk een nieuw ‘horroratractie’. En waarbij je gewoon door kunt lopen en niet in de rij hoeft te staan. Dus een Spookslot 2.0.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 24 januari 2022 @ 19:14:59 #71
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203349174
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 18:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Nee, geen reet meer aan.

Ik kwam er al vóór 1978 en toen was het nog wel en leuk en wel betaalbaar.

Waarom mensen grote bedragen betalen om daar de hele dag in allerlei rijen te gaan wachten tot ze in een karretje mogen zitten is een groot raadsel.
Voor 1978 was de Efteling een uit de kluiten gewassen speeltuin

Qua kwaliteit zijn ze nu een van de besten van Europa
  maandag 24 januari 2022 @ 19:20:45 #72
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203349236
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 12:34 schreef zatoichi het volgende:
Maar serieus, kunnen dat hele lavendorp niet platgooien? Daar is geen zak aan, al helemaal niet sinds ze het café daar dicht hebben gedaan.
Het land van laaf is inderdaad echt wel vergane glorie
pi_203349262
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 12:34 schreef zatoichi het volgende:
Maar serieus, kunnen dat hele lavendorp niet platgooien? Daar is geen zak aan, al helemaal niet sinds ze het café daar dicht hebben gedaan.
Ik hoor dit zo vaak hè, dat het zo jammer was dat dat café dicht ging. Vind ik zelf ook. Waarom hebben ze dat überhaupt dicht gedaan 8)7 Paste Laafse Lurk bier niet in het kinderconcept of zo?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203349383
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 18:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Nee, geen reet meer aan.

Ik kwam er al vóór 1978 en toen was het nog wel en leuk en wel betaalbaar.

Waarom mensen grote bedragen betalen om daar de hele dag in allerlei rijen te gaan wachten tot ze in een karretje mogen zitten is een groot raadsel.
Eens. Mijn dochter wilde in de zomervakantie. No way dat ik de hoofdprijs ga neerleggen en maar 4 attracties kan gaan doen. Nee, ik had met haar afgesproken om de eerstvolgende studiedag te gaan. Doordeweekse dag en geen vakantie, dat moet helemaal goedkomen dacht ik. Nou, ook toen was het teringdruk 8)7

Ik snap best dat ze lekker willen verdienen, maar ik vind persoonlijk dat ze teveel mensen binnen laten.
  maandag 24 januari 2022 @ 19:37:59 #75
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203349523
De keren dat ik er geweest ben de laatste jaren kon ik bij de meeste attracties in 10 minuten erin. Alleen bij de nieuwste attracties zoals de Baron of Joris en de Draak staan de serieuze rijen.
  maandag 24 januari 2022 @ 19:39:19 #76
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_203349553
Jammer, maar ik hoop dat ze het griezel-thema behouden voor de opvolger.
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_203349638
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:37 schreef Hexagon het volgende:
De keren dat ik er geweest ben de laatste jaren kon ik bij de meeste attracties in 10 minuten erin. Alleen bij de nieuwste attracties zoals de Baron of Joris en de Draak staan de serieuze rijen.
Laatste keer dat ik er was, bij de Piranha uur staan te wachten, Joris en de Draak 45 minuten, Pyton was dik 'n uur, etc. Was op 'n schooldag nota bene.
pi_203349661
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Eens. Mijn dochter wilde in de zomervakantie. No way dat ik de hoofdprijs ga neerleggen en maar 4 attracties kan gaan doen. Nee, ik had met haar afgesproken om de eerstvolgende studiedag te gaan. Doordeweekse dag en geen vakantie, dat moet helemaal goedkomen dacht ik. Nou, ook toen was het teringdruk 8)7

Ik snap best dat ze lekker willen verdienen, maar ik vind persoonlijk dat ze teveel mensen binnen laten.
Idem dito hier. Dag geweest met goed weer, wel een schooldag. Bij veel attracties was de wachttijd 45 tot 60 minuten. En dan was het nog met tijdsloten, waardoor ze waarschijnlijk minder mensen dan normaal binnen hebben gelaten.

Feestje met twee kleine kinderen.
pi_203349700
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Voor 1978 was de Efteling een uit de kluiten gewassen speeltuin

Qua kwaliteit zijn ze nu een van de besten van Europa
Ik vond de speeltuin gewoon leuker. Voor mezelf, als kind, maar ook nu als ouder voor mijn kinderen.

Gelukkig zij die "uit de kluiten gewassen speeltuinen" er ook nog wel.

Een van de besten van Europa? Hoe zou je dat moeten beoordelen? Groot is niet per se beter.
pi_203349848
quote:
11s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:14 schreef Morrigan het volgende:
Later we eerst afwachten wat er voor in de plaats komt. Hopelijk een nieuw ‘horroratractie’. En waarbij je gewoon door kunt lopen en niet in de rij hoeft te staan. Dus een Spookslot 2.0.
Ben wel benieuwd want er wordt 25 miljoen geïnvesteerd, een nogal fors bedrag. Dat is ook voor dat hele gebied natuurlijk, maar ik verwacht dan ook wel een serieus forse attractie op die plek terug te zien. Persoonlijk vind ik dat het in de Efteling echt een thrill waterride ontbreekt, dus meer een soort boomstam attractie met water en spektakel.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_203349933
Ja jammer, maar snap het ook wel. Dat is toch net als de Bob een attractie die nostalgische gevoelens oproept (en de Bob was zo uniek dat hij niet eens meer onderhouden kon worden) en mooi gesitueerd is, maar op zich niet heel geweldig is. Ik kom ook maar om de paar jaar in de Efteling, en dan skip ik hem ook vaker wel dan niet.

De Efteling is een business. Uitbreiden is soms lastig door klagende omwonenden. En dan is er deze ruimte die niet heel effectief gebruikt wordt. Ruimte die niet effectief gebruikt wordt is stilstand, en stilstand is achteruitgang. Zo zal er daar uiteindelijk ook gewoon over gedacht worden.

Ook de doelgroep verandert natuurlijk. Van de zomer stond ik in de rij bij de Python en achter mij stonden jonge ouders met kinderen van 8-10 of zo. Die kinderen hadden helemaal geen zin in de Python, wilden juist eerst naar de Baron. Denk dat die kids ook niet zouden staan te trappelen om naar het Spookslot te gaan.
  maandag 24 januari 2022 @ 19:58:06 #82
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203349934
Efteling moet eens wat aan de ridicule prijzen doen. Met je gezin een dagje Efteling kan je net zo goed naar Barcelona vliegen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 24 januari 2022 @ 19:58:45 #83
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203349950
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:43 schreef Halcon het volgende:

[..]
Laatste keer dat ik er was, bij de Piranha uur staan te wachten, Joris en de Draak 45 minuten, Pyton was dik 'n uur, etc. Was op 'n schooldag nota bene.
Een uur bij de Piranha, dat heb ik sinds de jaren 80 niet meer meegemaakt. Dan moet je toch een ongelukkige dag gekozen hebben.
  maandag 24 januari 2022 @ 19:59:56 #84
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203349988
quote:
15s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Efteling moet eens wat aan de ridicule prijzen doen. Met je gezin een dagje Efteling kan je net zo goed naar Barcelona vliegen.

:{²
Topic over de Efteling. Kan niet missen dat iemand gaat zeiken over de prijs. :')
  maandag 24 januari 2022 @ 20:15:42 #85
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203350369
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:46 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ik vond de speeltuin gewoon leuker. Voor mezelf, als kind, maar ook nu als ouder voor mijn kinderen.

Gelukkig zij die "uit de kluiten gewassen speeltuinen" er ook nog wel.
Zeker, in Nederland kom je om in regionale parkjes. Van de klasse Efteling is er maar een.

quote:
Een van de besten van Europa? Hoe zou je dat moeten beoordelen? Groot is niet per se beter.
Ze doen mee met de prijzen voor de grote jongens
https://www.omroepbrabant(...)-flink-in-de-prijzen
pi_203350452
quote:
15s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Efteling moet eens wat aan de ridicule prijzen doen. Met je gezin een dagje Efteling kan je net zo goed naar Barcelona vliegen.

:{²
Lekker naar Barcelona gaan dan.....kan de rest gewoon simpelweg genieten van een dagje efteling. Voor de entreeprijs kun je sparen, al dan niet met kortingkaartjes. Verder ben je nergens in de efteling verplicht om dáár te eten dus kun je gewoon je eigen eten/drinken meenemen. Dagjes uit kosten nou eenmaal geld, daar is de efteling geen uitzondering op.....
pi_203350564
quote:
17s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Lekker naar Barcelona gaan dan.....kan de rest gewoon simpelweg genieten van een dagje efteling. Voor de entreeprijs kun je sparen, al dan niet met kortingkaartjes. Verder ben je nergens in de efteling verplicht om dáár te eten dus kun je gewoon je eigen eten/drinken meenemen. Dagjes uit kosten nou eenmaal geld, daar is de efteling geen uitzondering op.....
Vergelijkend met Disney of Europa Park is de Efteling nog relatief goedkoop, al beweegt ook de Efteling steeds meer toe naar een park waar je minimaal 2 dagen naartoe moet om alles te kunnen zien en doen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 24 januari 2022 @ 20:29:39 #88
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203350630
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:25 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Vergelijkend met Disney of Europa Park is de Efteling nog relatief goedkoop, al beweegt ook de Efteling steeds meer toe naar een park waar je minimaal 2 dagen naartoe moet om alles te kunnen zien en doen
Dat ligt echt niet aan de grootte, maar aan de drukte. Als het wat betreft drukte normaal is, kun je echt wel een hoop in een dag proppen.
pi_203350670
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:25 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Vergelijkend met Disney of Europa Park is de Efteling nog relatief goedkoop, al beweegt ook de Efteling steeds meer toe naar een park waar je minimaal 2 dagen naartoe moet om alles te kunnen zien en doen
Als het druk is, heb je wel twee dagen nodig. Zeker als je in sommige attracties meer dan één keer wilt en niet de hele dag wilt haasten.
pi_203350692
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Een uur bij de Piranha, dat heb ik sinds de jaren 80 niet meer meegemaakt. Dan moet je toch een ongelukkige dag gekozen hebben.
Was de maandag na de zomervakantie. Veel kinderen blijkbaar nog studiedag, want er waren genoeg kinderen die nog onder de leerplicht vallen.

Met kleine kinderen (5 en 6) niet echt een feestje om een uur in de rij te staan.
pi_203350759
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:25 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Vergelijkend met Disney of Europa Park is de Efteling nog relatief goedkoop, al beweegt ook de Efteling steeds meer toe naar een park waar je minimaal 2 dagen naartoe moet om alles te kunnen zien en doen
Gelukkig genoeg mogelijkheden om in de buurt te overnachten en dan bedoel ik niet de mogelijkheden van de efteling zelf.
  maandag 24 januari 2022 @ 20:39:36 #93
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203350790
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:33 schreef Halcon het volgende:

[..]
Was de maandag na de zomervakantie. Veel kinderen blijkbaar nog studiedag, want er waren genoeg kinderen die nog onder de leerplicht vallen.

Met kleine kinderen (5 en 6) niet echt een feestje om een uur in de rij te staan.
Dat is inderdaad wel pech hebben. Waarschijnlijk zijn er inderdaad veel scholen die pas dinsdag beginnen en is dat voor ouders ideaal om nog een laatste vakantiedagje uit te gaan.
pi_203350829
quote:
17s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Gelukkig genoeg mogelijkheden om in de buurt te overnachten en dan bedoel ik niet de mogelijkheden van de efteling zelf.
En dan minimaal 88 euro (plus parkeerkosten) gaan betalen omdat de Efteling teveel mensen binnen laat. Het is dat de mensen die de attracties bedienen echt heel klantvriendelijk zijn, daar kunnen de hogere heren wel wat van leren. Efteling ansich vind ik niet klantvriendelijk.
pi_203350860
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat is inderdaad wel pech hebben. Waarschijnlijk zijn er inderdaad veel scholen die pas dinsdag beginnen en is dat voor ouders ideaal om nog een laatste vakantiedagje uit te gaan.
Ja, aan de tijdsloten te zien was er dinsdag veel meer plek. Maar ik kon toen ook enkel maandag. Had gehoopt dat het redelijk rustig zou zijn.

Helaas.

Al heb ik toch in de Piranha, Vogelrok, Carnaval festival (2 keer), Pagode, Joris en de Draak (2 keer), Fata Morgana, Fabula en dat schip kunnen gaan. Python maar overgeslagen gezien de wachttijd en aangezien de kleinste daar nog niet in mocht.

Volgende keer maar 2 dagen. Dan zit je ook niet de hele dag zo te haasten.
pi_203350879
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:43 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, aan de tijdsloten te zien was er dinsdag veel meer plek. Maar ik kon toen ook enkel maandag. Had gehoopt dat het redelijk rustig zou zijn.

Helaas.

Al heb ik toch in de Piranha, Vogelrok, Carnaval festival (2 keer), Pagode, Joris en de Draak (2 keer), Fata Morgana, Fabula en dat schip kunnen gaan. Python maar overgeslagen gezien de wachttijd en aangezien de kleinste daar nog niet in mocht.

Volgende keer maar 2 dagen. Dan zit je ook niet de hele dag zo te haasten.
Ik was er op een dinsdag in die periode van de tijdssloten en toen was het ook druk. Ik wilde graag met dochter Joris en de draak doen, wachttijd 1 uur een een kwartier. Minimaal. Nu was dat wel de uitschieter, maar een hoop andere attracties waren 45 minuten wachttijd. Voor een normale doordeweekse dag is dat gewoon bizar.
pi_203350913
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik was er op een dinsdag in die periode van de tijdssloten en toen was het ook druk. Ik wilde graag met dochter Joris en de draak doen, wachttijd 1 uur een een kwartier. Minimaal. Nu was dat wel de uitschieter, maar een hoop andere attracties waren 45 minuten wachttijd. Voor een normale doordeweekse dag is dat gewoon bizar.
Joris en de draak is vaak een lange wachttijd, maar daar mochten ze allebei in en die vonden ze achteraf het leukste. Dus dat was het dan nog wel waard.

Het lijkt er bijna altijd wel druk te zijn. Of je moet gaan op een schooldag dat het regent of zo. Maar dat vind ik dan weer niks.
pi_203351062
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
En dan minimaal 88 euro (plus parkeerkosten) gaan betalen omdat de Efteling teveel mensen binnen laat. Het is dat de mensen die de attracties bedienen echt heel klantvriendelijk zijn, daar kunnen de hogere heren wel wat van leren. Efteling ansich vind ik niet klantvriendelijk.
Tja, iedereen z'n mening.....
pi_203351114
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
En dan minimaal 88 euro (plus parkeerkosten) gaan betalen omdat de Efteling teveel mensen binnen laat. Het is dat de mensen die de attracties bedienen echt heel klantvriendelijk zijn, daar kunnen de hogere heren wel wat van leren. Efteling ansich vind ik niet klantvriendelijk.
Alles kost geld. Op de kermis ben je ook zo 88 euro kwijt.
  maandag 24 januari 2022 @ 21:05:39 #100
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203351159
Spookslot kan ook echt niet meer in het huidige #metoo-tijdperk.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')