abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 januari 2022 @ 10:10:27 #1
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_203342120
Hi allen! Ik ben op zoek naar een nieuwe zakelijke laptop. Hoeft geen state-of-the-art te zijn, maar bijvoorbeeld aan de bovenkant middenklasse. Denk zelf aan i5 of Ryzen 5, 16GB RAM en iets van 14" tot 15" qua formaat. Toetsenbord zonder numeriek deel is een vereiste, evenals opladen via USB-c!

Zelf vond ik deze: https://www.mediamarkt.nl(...)b-512gb-1696796.html

Iemand betere suggesties? Of andere tips waar op te letten?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_203342347
https://tweakers.net/revi(...)e-december-2021.html
Deze guides zijn altijd wel handig.
pi_203343195
Regelt je werkgever dat niet?
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 24 januari 2022 @ 12:19:56 #4
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_203343634
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2022 11:49 schreef HSG het volgende:
Regelt je werkgever dat niet?
Nope, klein bedrijf (qua personeelsbezetting) :) Ze betalen het wel uiteraard.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 24 januari 2022 @ 12:40:21 #5
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_203343831
quote:
4s.gif Op maandag 24 januari 2022 10:35 schreef Leonos het volgende:
https://tweakers.net/revi(...)e-december-2021.html
Deze guides zijn altijd wel handig.
Thanks!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_203346157
In meer dan 15 jaar tijd zit ik nu op mijn 3e Delletje... En ben nog nooit teleurgesteld.. :)

Begonnen met een redelijk zware Inspiron, daarna overgestapt op een voor die tijd redelijk zware XPS i7 Quad - 8 Gig.

Sinds paar maanden heb ik weer nieuwe Inspiron 15 5510, 11th Gen Intel(R) Core(TM) i7-11370H @ 3.30GHz 3.00 GHz 8 Gig. Dat ding is super compact, licht en retesnel, sneller dan de vorige XPS. IS eventueel uit te breiden naar 16 Gig. Dat is via Dell beetje prijzig maar dat zou ik dan aftermarket kunnen doen. Dezelfde modules zijn van ander merk stukken goedkoper. Maar de 8 Gig stelt me niet teleur...

Het enige puntje waar ik vraagteken bij plaatste is geïntegreerde accu, gezien de compactheid van deze notebook dacht ik dat moet klein prulletje zijn. Maar ook die functioneert vooralsnog perfect, accu techniek is sterk verbeterd de laatste jaren.

Al die jaren nooit problemen gehad en nooit reparaties... Gewoon na jaren versleten met normaal gebruik, allicht eens een nieuwe accu en dat is het dan ook... Die XPS had ik laten vallen en hij lade daarom niet meer op, jack gebroken, anders had ik er nu nog op gewerkt. Hij was na 7 jaar wel aan vervanging toe.

Daarnaast 10 jaar bij een ROC professioneel (IT'r) met Delletjes gewerkt, laptops als zowel desktops... En ook daar maar zelden problemen...

Mijn 5 cent, ik blijf erbij, ga voor een Dell... ^O^
pi_203355952
Een Kensington beveiligingsslot vind ik wel een dingetje en die zit er niet op.
Stel, je moet vanuit je werk eens in een openbare ruimte werken.
Even naar de wc en pech: laptop weg.

Zo'n kabeltje waar je hem aan vastlegt, stelt niet veel voor, maar ze laten hem toch eerder staan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')