abonnement Unibet Coolblue
pi_203340673
Het is niet zo makkelijk om over seksueel misbruik te praten
Ik ben Fokker van het eerste uur, BB1.
Maar toen ik zo’n 10 jaar geleden zo erg op het dieptepunt van mijn leven zat heb ik deze Nick aangemaakt. (voor de rechercheurs haaa het was 9 of 12 jaar geleden dus trol)

Ik was zo verdrietig en zo verward. Ik opende een topic en aanvankelijk werd er lief gereageerd.
Tot ik ontmaskert werd door 2 vrouwen, waarvan ik 1 tegenwoordig nog geregeld tegenkom als soort van zelfbenoemd heilige Maria.
Op den duur zei ik sarcastisch sorry voor mijn (zogenaamde) leugens, en ik werd door bijna iedereen inclusief alle mods belachelijk gemaakt. In R&P. En dat maakte me zo woest dat ik topic na topic bleef openen. Die snel gesloten werden, want liegende trol.
Ik zei dat de eerste piemel die mijn hand ooit voelde, die van mijn vader was.
En ik huilde tranen met tuiten, omdat het de eerste keer was dat ik dit durfde te schrijven.
Dat lijkt me triest genoeg. Als je zelfs je eigen vader al niet meer vertrouwen kunt.
Na mijn snelle ontmaskering als troll kreeg ik reacties als heb je hem ook in je mondje gehad en je zit niet op vivaforum , verwacht je kusjekroel. En schaam je diep , ik heb het echt meegemaakt.

Gewoon zeggen, is dat nou zo moeilijk? John de Mol
  Moderator maandag 24 januari 2022 @ 06:59:44 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_203340852
Oke, uhh, als R&P mod wil ik toch even reageren. Je hebt al een topic over Borsato wat niet per se enorm afwijkt van dit topic. Gezien het tijdstip van de OP en het onderwerp. Gaat het goed met je, waarbij ik de term 'goed' heel losjes gebruik?
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 24 januari 2022 @ 07:01:05 #3
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_203340855
- edit -

[ Bericht 75% gewijzigd door CoolGuy op 24-01-2022 10:01:26 ]
Laffe huichelaar
  maandag 24 januari 2022 @ 09:13:44 #4
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_203341541
John de Mol :D

Waarom luisteren naar zo'n flapdrol :')
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_203342013
Ja, het gaat goed en je hebt gelijk over topic en vooral het tijdstip. :-p
Wat mij betreft mag deze weg of dicht.

quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 06:59 schreef CoolGuy het volgende:
Gaat het goed met je, waarbij ik de term 'goed' heel losjes gebruik?
Het is eigenlijk toch godgeklaagd dat je dat zo voorzichtig moet vragen. En het was nog nodig ook, want ik had je zomaar verkeerd kunnen begrijpen. Dank je daarvoor.
  Moderator maandag 24 januari 2022 @ 09:59:41 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_203342026
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 09:58 schreef Majoraan het volgende:
Ja, het gaat goed en je hebt gelijk over topic en vooral het tijdstip. :-p
Wat mij betreft mag deze weg of dicht.
[..]
Het is eigenlijk toch godgeklaagd dat je dat zo voorzichtig moet vragen. En het was nog nodig ook, want ik had je zomaar verkeerd kunnen begrijpen. Dank je daarvoor.
Allright. Goed dat het goed gaat, en op verzoek dicht. :)
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')