SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Even 10 seconden terugspoelen en dan nog eens.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:43 schreef bitterbal het volgende:
maar heb die tutorial op de laptop met vinger op space om elke keer te pauzeren
Welke kleur neem je?quote:Op zondag 23 januari 2022 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen komt hier een pedicure. heb me maar aangemeld. Ben benieuwd of ik het fijn vind of niet....
Diederik is ook een onuitstaanbaar heerscahp.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moest net even lachen. Zapte voorbij programma op RTL4 waar Diederik Jekel zat en een collega van mij kan die kerel niet uitstaan. Kreeg bijna tegelijk een berichtje van hem daarover
Die kerel is overal expert in.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Diederik is ook een onuitstaanbaar heerscahp.
meneer de 'corona expert'
ja doe ik elke keerquote:Op zondag 23 januari 2022 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even 10 seconden terugspoelen en dan nog eens.
Expert in hogere irritatiefactorenquote:Op zondag 23 januari 2022 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kerel is overal expert in.
Waar kennen we dat ook alweer van....quote:Op zondag 23 januari 2022 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kerel is overal expert in.
ik wou het niet zeggenquote:Op zondag 23 januari 2022 21:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Waar kennen we dat ook alweer van....
Nahquote:
oh doet mijn pedicure ook hoorquote:Op zondag 23 januari 2022 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nah
Ach ik laat gewoon even mijn nagels verzorgen of knippen. Kleurtje niet. Daar zijn stylisten voor volgens mij
Gras is groenquote:
rob goossengodquote:Op zondag 23 januari 2022 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
opgewaardeerd studentje die Boulevard presenteert.
ja die is ook irritant..quote:
Of opgegeten. Of gepoot.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die is ook irritant..
Soms heb je van die lieden waar bij de geboorte de foetus weggegooid wordt ipv de placenta
Zou ik mee oppassen. Straks is het een soort instant baby.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Tot poeder laten vermalen en in je smoothie of overnight oats gooien.
Net als die eieren die je vroeger in water kon gooien en dan werd het een dino.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou ik mee oppassen. Straks is het een soort instant baby.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Je had toch van dat poeder dat je in water kon doen en dan kreeg je bewegende beestjes. Bedoel je dat?quote:Op zondag 23 januari 2022 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net als die eieren die je vroeger in water kon gooien en dan werd het een dino.
dat zou je ook wel van sommige lieden verwachten jaquote:Op zondag 23 januari 2022 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou ik mee oppassen. Straks is het een soort instant baby.
Oké dokter Cherrymengele.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:15 schreef CherryLips het volgende:
O sea monkeys. Die wilde ik altijd.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Je had toch van dat poeder dat je in water kon doen en dan kreeg je bewegende beestjes. Bedoel je dat?
Schijnbaar bestaat het nog steeds https://www.waterwezens.nl/aqua-dragons-sea-monkeys-aquarium.htmlquote:Op zondag 23 januari 2022 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O sea monkeys. Die wilde ik altijd.
quote:Op zondag 23 januari 2022 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O sea monkeys. Die wilde ik altijd.
Mooie naam! Harold von Braunhut was een beetje een nazi kennelijk.quote:Harold Nathan Braunhut (March 31, 1926 – November 28, 2003), also known as Harold von Braunhut, was an American mail-order marketer, white supremacist, and inventor most famous as the creator and seller of both the Amazing Sea-Monkeys and the X-Ray Specs.
Meteen cancellen die beesten.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Mooie naam! Harold von Braunhut was een beetje een nazi kennelijk.
Ik zal morgen eens kijken of het mij lukt.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:27 schreef bitterbal het volgende:
bij de keyframes ging het helemaal mis maar het bewoog wel
Probeerde deze netquote:Op zondag 23 januari 2022 22:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens kijken of het mij lukt.
Eerst krijgen we nog een golf met de BA.2 variant van omikron. Die is waarschijnlijk niet ziekmakender, maar helemaal zeker is dat nog niet. In ieder geval is-ie wel besmettelijker.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:29 schreef bitterbal het volgende:
WHO: einde pandemie in Europa mogelijk in zicht
https://nos.nl/artikel/24(...)pa-mogelijk-in-zicht
slaan we die niet gewoon overquote:Op zondag 23 januari 2022 22:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Eerst krijgen we nog een golf met de BA.2 variant van omikron. Die is waarschijnlijk niet ziekmakender, maar helemaal zeker is dat nog niet. In ieder geval is-ie wel besmettelijker.
Lekker klooien met keyframes is leukquote:Op zondag 23 januari 2022 22:27 schreef bitterbal het volgende:
bij de keyframes ging het helemaal mis maar het bewoog wel
Feestpoeperquote:Op zondag 23 januari 2022 22:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Eerst krijgen we nog een golf met de BA.2 variant van omikron. Die is waarschijnlijk niet ziekmakender, maar helemaal zeker is dat nog niet. In ieder geval is-ie wel besmettelijker.
Wat maakt dat nou uit, een snotneus en doorrrquote:Op zondag 23 januari 2022 22:31 schreef Recce het volgende:
[..]
je bent zelf een snotneusquote:Op zondag 23 januari 2022 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, een snotneus en doorrr
Bitterballokpost dit.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:43 schreef UitStraling het volgende:
PC eindelijk klaar, lijkt wel een foute parenclub zoveel ledjes zitten erin maar ik kan er wel wat mee
waarom denk je dat?quote:Op zondag 23 januari 2022 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vraag me af of ik niet een omikronnetje te pakken heb
Ben je aan het hoesten en proesten?quote:Op zondag 23 januari 2022 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vraag me af of ik niet een omikronnetje te pakken heb
ben onderwegquote:Op zondag 23 januari 2022 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thaise hoerentent![]()
https://i.imgur.com/UChYWxn.jpg
Ga gelijk shoppen.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:52 schreef bitterbal het volgende:
je hebt wel een moderner bureau nodig hoor US
Moet je morgen naar kantoor?quote:Op zondag 23 januari 2022 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, kan morgen wel even kijken als het nog zo is. Was vanmiddag ook rillerig.
Gewoon een soort inboorling die van glittertjes en kraaltjes en lampjes en spiegeltjes valtquote:Op zondag 23 januari 2022 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben denk ik echt een mot geweest in mijn vorige leven
quote:Op zondag 23 januari 2022 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een soort inboorling die van glittertjes en kraaltjes en lampjes en spiegeltjes valt
Ik voel me weer even 18 als ik dit zo zie.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thaise hoerentent![]()
Zal morgen es kijken of ik nog wat in de berging heb liggenquote:Op zondag 23 januari 2022 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, donderdag pas.Hoop dat mijn oog tegen die tijd ook wat normaler is.
Toen hadden ze dit spul nog niet joh.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voel me weer even 18 als ik dit zo zie.
Denk dat FOK! wel wat extra bottlenecks opwerpt hoor.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:58 schreef UitStraling het volgende:
Kan met zo'n M.2 harde schijf wel erg snel Fokken denk ik.
Toen jij 18 was niet neequote:Op zondag 23 januari 2022 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen hadden ze dit spul nog niet joh.
Wat heb je voor PC dan?quote:Op zondag 23 januari 2022 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg die lampjes nog wel uit, hoop ik
Paar nerd vriendjes zaten te klagen dat ik nooit meer meer ging gamen, ik zei ja dat trekt mijn game pc niet meer maar bestel maar wat je denkt nodig te hebben, als jullie mee helpen in te bouwen in ruil voor wat biertjes en vreten, dus nu zit ik met een PC die heel veel lampjes heeft.quote:
Ik heb ook zo’n ding met waterkoeling en enorm veel licht en heb er 3 keer achter gezeten.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar nerd vriendjes zaten te klagen dat ik nooit meer meer ging gamen, ik zei ja dat trekt mijn game pc niet meer maar bestel maar wat je denkt nodig te hebben, als jullie mee helpen in te bouwen in ruil voor wat biertjes en vreten, dus nu zit ik met een PC die heel veel lampjes heeft.
Ja dat gaat hier ook gebeuren maar goedquote:Op zondag 23 januari 2022 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb ook zo’n ding met waterkoeling en enorm veel licht en heb er 3 keer achter gezeten.
Welke videokaart? Die zijn redelijk onbetaalbaar nu.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thaise hoerentent![]()
NVIDEA 3090 SUPRIM X 24G zit er nu in maar idd slecht leverbaar.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Welke videokaart? Die zijn redelijk onbetaalbaar nu.
quote:Op zondag 23 januari 2022 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
NVIDEA 3090 SUPRIM X 24G zit er nu in maar idd slecht leverbaar.
Ja belachelijke prijzen wel ergens tegenwoordig voor de wat betere kaarten joh.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:22 schreef Recce het volgende:
[..]Voor dat geld kopen sommige mensen een redelijke auto.
Ik had een tijd geleden voor een oom een computer gevonden met een Nvidia 3080. Die computer met grafische kaart was goedkoper dan zo'n kaart los.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja belachelijke prijzen wel ergens tegenwoordig voor de wat betere kaarten joh.
Ja dan snapten ze iets niet helemaal, die krengen zijn echt gewoon echt extreem duur, 3000 of 4000 euro is niets, volgens mij ook gewoon schaarste want een 4K TV koop je voor veel minder, ook al is dat dan andere technologie.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had een tijd geleden voor een oom een computer gevonden met een Nvidia 3080. Die computer met grafische kaart was goedkoper dan zo'n kaart los.Ik denk dat de winkel niet helemaal wist wat ze verkochten.
Het is schaarste inderdaad, veroorzaakt door het chiptekort en de hoge vraag naar videokaarten door corona en miners. Die laatste factor zal nu wel even wat minder worden, dus hopelijk gaan de prijzen weer zakken. De 3090 had een adviesprijs van 1500 euro of zo, geloof ik.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan snapten ze iets niet helemaal, die krengen zijn echt gewoon echt extreem duur, 3000 of 4000 euro is niets, volgens mij ook gewoon schaarste want een 4K TV koop je voor veel minder, ook al is dat dan andere technologie.
Ik heb er 2999 voor uitgegeven.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is schaarste inderdaad, veroorzaakt door het chiptekort en de hoge vraag naar videokaarten door corona en miners. Die laatste factor zal nu wel even wat minder worden, dus hopelijk gaan de prijzen weer zakken. De 3090 had een adviesprijs van 1500 euro of zo, geloof ik.
Vorige maand was-ie nog 3600, zo te zien, dus dat valt mee.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er 2999 voor uitgegeven.
Het is leuk wandelen daar bij snowworld en de omgeving daarom heen. Heel dorps ook.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:56 schreef mschol het volgende:
soms zou een extra bewegwijzering wel fijn zijn in de polder..
ik kom hoe dan ook wel thuis, maar tis zo onduidelijk al die paden daar..
ik ben meer van wandelen in bos dan in polder maar lopen wel elke keer veel mensen jaquote:Op maandag 24 januari 2022 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is leuk wandelen daar bij snowworld en de omgeving daarom heen. Heel dorps ook.
Oh ik las beweging.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:56 schreef mschol het volgende:
soms zou een extra bewegwijzering wel fijn zijn in de polder..
ik kom hoe dan ook wel thuis, maar tis zo onduidelijk al die paden daar..
Wij gingen daar al jaren op kamp, bij een scouting daar. Laatste jaren was er alleen dagkamp maar we waren daarvoor al naar Naaldwijk verhuisd. Vond ik zo jammer, ik genoot echt van die locatie daar.quote:Op maandag 24 januari 2022 01:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben meer van wandelen in bos dan in polder maar lopen wel elke keer veel mensen ja
Nee inderdaad, je bent wel heel vroeg.quote:Op maandag 24 januari 2022 05:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Broodjes van kwiwi zijn om deze tijd nog niet eens klaar.
quote:Op maandag 24 januari 2022 05:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad, je bent wel heel vroeg.
Het was weer zo'n nachtquote:
Welkom bij de clubquote:
Maak je je al druk om je werk in dat geval?quote:Op maandag 24 januari 2022 06:06 schreef Koen66 het volgende:
ik lag vanaf 4:00 te draaien, zondag op maandag sucks
nee, niet echt, komt voornamelijk denk ik door afwijkend slaapritme in weekendquote:Op maandag 24 januari 2022 06:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maak je je al druk om je werk in dat geval?
Yup. Uurtje wakker gelegen ongeveer.quote:Op maandag 24 januari 2022 06:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lig je dan vanaf een moment wakker?
Als ik tot 9:00 in m’n bed blijf liggen is het tegenwoordig al uitslapen. Ging vannacht iets na 0:00 slapen, om 5:30 ging de wekker.quote:Op maandag 24 januari 2022 06:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, niet echt, komt voornamelijk denk ik door afwijkend slaapritme in weekend
al was ik juist dit weekend redelijk vroeg slapen voor mijn doen en niet extreem laat eruit
ik ging gisteren om 9:30 ontbijten, helaas was ik zo suf daarna nog tot 12:30 naar bed terug te gaanquote:Op maandag 24 januari 2022 06:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik tot 9:00 in m’n bed blijf liggen is het tegenwoordig al uitslapen. Ging vannacht iets na 0:00 slapen, om 5:30 ging de wekker.
Ik moet me doordeweeks vooral dwingen om eerder te slapen. Mijn vriendin gaat tegenwoordig veel vroeger slapen, geen trigger voor mezelf om naar bed te gaan daarna.
Extra hard smurfen dan maar. Kijk je wel uit naar morgen?quote:Op maandag 24 januari 2022 07:41 schreef Karzai het volgende:
Moin, mijn laatste smurfdag voorlopig, morgen weer werken
jahoor lijkt mij leuk werk en het is binnenquote:Op maandag 24 januari 2022 07:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Extra hard smurfen dan maar. Kijk je wel uit naar morgen?
Geen Picnic meer?quote:Op maandag 24 januari 2022 07:55 schreef Karzai het volgende:
Ben wel later thuis, maar begin ook een ujur later, zo maar even voor een week boodschappen inslaan en vanavond voor twee dagen koken
Hoi hoiquote:
Ben je wel echt gelijk wakkerquote:Op maandag 24 januari 2022 08:02 schreef CherryLips het volgende:
Zo hallo, beneden wordt even een winkel bevoorraad. Alsof er een vliegtuig neerstort zo'n kabaal. De tering.
Het is gelukkig niet meer elke ochtend, maar sommige ochtenden gebruiken ze volgens mij een andere ingang.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:04 schreef Karzai het volgende:
Takkeherrie, ik heb jarenlang beven een AH gewoond, elke dag dat gerammel van die karretjes
Voor mij voelt het al alsof ik een halve werkdag erop heb zittenquote:Op maandag 24 januari 2022 08:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had nog wel een uurtje kunnen slapen.
Eh, halve dag wakker, halve werkdag gehad, zelfde idee toch?quote:Op maandag 24 januari 2022 08:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mij voelt het al alsof ik een halve werkdag erop heb zitten
Ik moet het maar zien te redden met koffie.quote:
Hue huequote:Op maandag 24 januari 2022 08:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet meer elke ochtend, maar sommige ochtenden gebruiken ze volgens mij een andere ingang.
kut is dat he.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:02 schreef CherryLips het volgende:
Zo hallo, beneden wordt even een winkel bevoorraad. Alsof er een vliegtuig neerstort zo'n kabaal. De tering.
ik ookquote:
Goed plan.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:33 schreef Karzai het volgende:
Eigenlijk moet je je ritme daaraan aanpassen
goed plan. maar weet niet of de baas het daar mee eens is.quote:
was het maar zo'n feestquote:
Is er een vlog met UitStraling en Sophie Milzink?quote:Op maandag 24 januari 2022 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Heb dus 2 keer op de youtube van US met Sophie gereageerd maar hij werd maar niet geplaatst
nee Sophie Ellis-Bextorquote:Op maandag 24 januari 2022 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is er een vlog met UitStraling en Sophie Milzink?
Kan zijn dat comments eerst goedgekeurd moeten worden?quote:Op maandag 24 januari 2022 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Heb dus 2 keer op de youtube van US met Sophie gereageerd maar hij werd maar niet geplaatst
Ook een leuke dame, maar wat doet zij met onze dorpsgek?quote:
nee hier in de scquote:Op maandag 24 januari 2022 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan zijn dat comments eerst goedgekeurd moeten worden?
oh, ik was in de war.quote:
hij had dit hier op de vorige pagina geplaatstquote:Op maandag 24 januari 2022 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook een leuke dame, maar wat doet zij met onze dorpsgek?
doe helemaal niet aan dat soort dingenquote:Op maandag 24 januari 2022 08:53 schreef dud0r het volgende:
dan zal je wel weer illegale code aan het gebruiken zijn balliebal
Lekkere rolmopsquote:
Leuk!! Wanneer gaan ze die achterlijke quarantaine regels eens afschaffen.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:59 schreef dud0r het volgende:
onderwijs op afstand vandaag voor die kleine. zo ontzettend veel zin in.....
Heeft er nu mee te maken dat de juf corona heeft en nog niet goed is om voor de klas te staan en er is geen vervangingquote:Op maandag 24 januari 2022 09:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Leuk!! Wanneer gaan ze die achterlijke quarantaine regels eens afschaffen.
Oh dan mag het.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft er nu mee te maken dat de juf corona heeft en nog niet goed is om voor de klas te staan en er is geen vervanging
is het alsnog kut.quote:
Leraar ziek doe je weinig aan. Maar die andere snotneusjes moeten gewoon naar school.quote:
jawel. het is gedeeltelijk zelfstandig waar ik hem even bij zal moeten begeleiden en verder is het via een videostream dat ze dingen gaat uitleggen enzo.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je dan wel tijd om te werken ook?
zolang ze geen corona hebben kan dat prima jaquote:Op maandag 24 januari 2022 09:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Leraar ziek doe je weinig aan. Maar die andere snotneusjes moeten gewoon naar school.
succesquote:
Is het niet beter geworden?quote:Op maandag 24 januari 2022 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Huisarts gebeld voor mijn oog. Maar de dokter is ziek.![]()
Assistente gaat even met hem overleggen wat het beste is.
Wat heb je eigenlijk aan je oog?quote:Op maandag 24 januari 2022 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
was het wel gezellig?quote:Op maandag 24 januari 2022 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
tis gister gewoon iets te laat geworden
Kan ik pas zeggen nadat ik zijn hoofd voor verder onderzoek heb ontvangenquote:Op maandag 24 januari 2022 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is het advies van dokter Bal?
Is dat nog altijd hetzelfde oog?quote:Op maandag 24 januari 2022 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh bleh.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Je hoeft maar van het balkon te springen..quote:
ik ookquote:
Poging tot dubbelvouwen.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga morgen ook sporten. De reguliere les zit vol en heb me maar ingeplanned voor een "mobility" les. Ik vrees dat ik me dan paar keer moet dubbelvouwen.
hoe staat het met je paar maanden in buitenland?quote:Op maandag 24 januari 2022 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga morgen ook sporten. De reguliere les zit vol en heb me maar ingeplanned voor een "mobility" les. Ik vrees dat ik me dan paar keer moet dubbelvouwen.
Ik krijg net een uitnodiging voor een meeting. 24 en 25 januari van 9:00 tot 17:00.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg net een uitnodiging voor een meeting. 24 en 25 januari van 9:00 tot 17:00.
Wat zou zo iemand denken? Dat vraag ik me nou serieus af
We zijn benieuwd naar de foto'squote:Op maandag 24 januari 2022 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat deden wij op m'n oude werk ook met workshops voor klanten, maar dan wel max. 1 dag (niet 2 achter elkaar), elke 1.5u 10 min pauze, en dan een pauze van een uur voor de lunch.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg net een uitnodiging voor een meeting. 24 en 25 januari van 9:00 tot 17:00.
Klinkt gezellig.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eten wordt wel moeilijk zonder gaatjesquote:
ben je ziek?quote:
gelukkig wel ja. anders kan ik het niet aan hierquote:
We moeten wel een beetje een constante hebben.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
gelukkig wel ja. anders kan ik het niet aan hier
daarom.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We moeten wel een beetje een constante hebben.
Die van mij is aardig constant.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We moeten wel een beetje een constante hebben.
Net zo constant als je humor.quote:
Doet het pijn?quote:Op maandag 24 januari 2022 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oogontsteking nu. Maar wel aan mijn ‘kwetsbare’ oog.
Lijkt me kudt. Sterkte!quote:Op maandag 24 januari 2022 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oogontsteking nu. Maar wel aan mijn ‘kwetsbare’ oog.
Als z'n oog op een kut lijkt is het niet goed hoorquote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als z'n oog op een kut lijkt is het niet goed hoor
Jouw humor is van een bedenkelijk niveau heden ochtend.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als z'n oog op een kut lijkt is het niet goed hoor
mijn hele leven is van een bedenkelijk niveauquote:Op maandag 24 januari 2022 09:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Jouw humor is van een bedenkelijk niveau heden ochtend.
quote:Op maandag 24 januari 2022 09:57 schreef bitterbal het volgende:
https://dinnerthendessert.com/cheesy-taco-pasta/
ga dit proberen vandaag
niet voorover buigen danquote:Op maandag 24 januari 2022 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een beetje als ik voorover buig, maar verder niet.
Dat Santa Maria heeft altijd wel prima spul.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet alleen niet wat voor salsaik moet nemen
https://www.ah.nl/zoeken?query=salsa
ja en dan de uitnodiging versturen als de dag al een half uur bezig is zeker. Okee.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat deden wij op m'n oude werk ook met workshops voor klanten, maar dan wel max. 1 dag (niet 2 achter elkaar), elke 1.5u 10 min pauze, en dan een pauze van een uur voor de lunch.
5 crackers met hagelslag zekerquote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op naar de 75 kilo [ afbeelding ]
Je wijkt afquote:
ze wil ook viesdik wordenquote:
of je poetst gewoon goedquote:Op maandag 24 januari 2022 10:31 schreef Ama het volgende:
Heb weer geen gaatjes. Begin de tandarts niet meer te vertrouwen.
Ik hou mij wederom in.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:31 schreef Ama het volgende:
Heb weer geen gaatjes. Begin de tandarts niet meer te vertrouwen.
Ja dat ook maar ik eet veel te veel junkfood voor een gebit wat goed is.quote:
je kan ook blij zijn dat je geen gaatjes hebt ondanks alle zooi die je in je vreetgat duwtquote:Op maandag 24 januari 2022 10:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat ook maar ik eet veel te veel junkfood voor een gebit wat goed is.
Tandarts zei dat geen energiedrankjes al heel veel scheelt. Sinds ik dat niet meer drink heb ik sowieso nooit meer gaatjes.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan ook blij zijn dat je geen gaatjes hebt ondanks alle zooi die je in je vreetgat duwt
Nou loop dan niet zo te zeiken over dat je het niet vertrouwtquote:Op maandag 24 januari 2022 10:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Tandarts zei dat hij geen energiedrankjes al heel veel scheelt. Sinds ik dat niet meer drink heb ik sowieso nooit meer gaatjes.
Wat?quote:Op maandag 24 januari 2022 10:46 schreef bitterbal het volgende:
zit de hele tijd met dat djottewaweh djottewaweh mkadesh in mijn hoofd
Vermoeiend die gekkies.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Dat is een heel proces om te regelenquote:Op maandag 24 januari 2022 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe staat het met je paar maanden in buitenland?
moet ik voor je duimen?quote:Op maandag 24 januari 2022 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een heel proces om te regelen
Maar de dingen zijn in gang gezet nu, afwachten wat er terug gaat komen en dan dan de mogelijkheden zijn.
Voor hoeneer zou dat zijn eigenlijk?quote:Op maandag 24 januari 2022 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een heel proces om te regelen
Maar de dingen zijn in gang gezet nu, afwachten wat er terug gaat komen en dan dan de mogelijkheden zijn.
Magquote:
Op zijn vroegst tweede helft van het jaar. En dan voor 6-12 maanden.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor hoeneer zou dat zijn eigenlijk?
Nice adventurequote:Op maandag 24 januari 2022 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag
[..]
Op zijn vroegst tweede helft van het jaar. En dan voor 6-12 maanden.
Zal voor mij wel wat geregel worden om aantal keren op en neer te gaan vliegen. Visum krijgen is nog iets om uit te zoeken.quote:
Ik welquote:
bestellen danquote:Op maandag 24 januari 2022 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wel
alleen jammer dat ik hier niet even weg mag om vlaai te halen
Vlaaiquote:Op maandag 24 januari 2022 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wel
alleen jammer dat ik hier niet even weg mag om vlaai te halen
Wel een betere naam. En ook zuivelquote:Op maandag 24 januari 2022 11:51 schreef Karzai het volgende:
in andere landen heet het allemaal pindaboter maar dat heeft de zuivelindustrie in Nederland tegen gehouden
Jezus man wat actief.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:52 schreef Karzai het volgende:
boodschappen gedaan, even met moeders naar het tuincentrum geweest en gelunched
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |