SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Even 10 seconden terugspoelen en dan nog eens.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:43 schreef bitterbal het volgende:
maar heb die tutorial op de laptop met vinger op space om elke keer te pauzeren
Welke kleur neem je?quote:Op zondag 23 januari 2022 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen komt hier een pedicure. heb me maar aangemeld. Ben benieuwd of ik het fijn vind of niet....
Diederik is ook een onuitstaanbaar heerscahp.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moest net even lachen. Zapte voorbij programma op RTL4 waar Diederik Jekel zat en een collega van mij kan die kerel niet uitstaan. Kreeg bijna tegelijk een berichtje van hem daarover
Die kerel is overal expert in.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Diederik is ook een onuitstaanbaar heerscahp.
meneer de 'corona expert'
ja doe ik elke keerquote:Op zondag 23 januari 2022 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even 10 seconden terugspoelen en dan nog eens.
Expert in hogere irritatiefactorenquote:Op zondag 23 januari 2022 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kerel is overal expert in.
Waar kennen we dat ook alweer van....quote:Op zondag 23 januari 2022 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kerel is overal expert in.
ik wou het niet zeggenquote:Op zondag 23 januari 2022 21:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Waar kennen we dat ook alweer van....
Nahquote:
oh doet mijn pedicure ook hoorquote:Op zondag 23 januari 2022 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nah
Ach ik laat gewoon even mijn nagels verzorgen of knippen. Kleurtje niet. Daar zijn stylisten voor volgens mij
Gras is groenquote:
rob goossengodquote:Op zondag 23 januari 2022 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
opgewaardeerd studentje die Boulevard presenteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |