abonnement bol.com Coolblue
pi_203337446
Ondertussen slaat corona om zich heen bij vrienden en kennissen met (jonge) kinderen.
Ouders hebben allemaal de booster gehad en werken veelal in een essentieel beroep.
Dan wordt er van je verwacht dat je naar je werk moet gaan, conform de richtlijnen (van de werken).

Ben je niet geboostert mag je samen met je kind een paar dagen thuis blijven in isolatie.
Terwijl degene die geboostert is mag zoeken waar hij of zij zijn positieve kind mag onderbrengen.

Word je nu gestraft (op dit gebied) als je de booster hebt genomen?
Hoe doen jullie dit met een essentieel beroep met een positief kindje?

Ik hou mijn hart vast voor mijn gezin.
Jonge kinderen die naar de peuterschool gaan en 2 ouders die werken in een essentieel beroep, en waar momenteel de corona op de werken om zich heen slaat (en de school ook).
pi_203337775
Over welk essentieel beroep gaat het hier?
pi_203337831
Om zich heen slaan met een windwaaier zeker. Een bal met wol.

Ik snap verder niks van je OP, wat wil je precies bereiken met dit topic?
"You are gonna be able to get your vaccine as soon as you turn five, I know you are excited, I know you are eager, in some places across the country you can even start making your appointment now, for shortly after your birthday!"
pi_203338139
Dat jij je nog bezig houdt met die onzin!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_203338323
daarom gewoon op het werk of bij het uwv zeggen dat je tegen vaccinaties bent, ook al heb je zelfs je booster al.

Er zijn van die goochemerds die dan gaan vragen waarom je tegen vaccineren bent :') dus dan is het zaak om zo ongenuanceerd en bekrompen mogelijk over te komen zodat het gesprek zo kort mogelijk is.
pi_203339401
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 20:19 schreef Zoev het volgende:
Ondertussen slaat corona om zich heen bij vrienden en kennissen met (jonge) kinderen.
Ouders hebben allemaal de booster gehad en werken veelal in een essentieel beroep.
Dan wordt er van je verwacht dat je naar je werk moet gaan, conform de richtlijnen (van de werken).

Ben je niet geboostert mag je samen met je kind een paar dagen thuis blijven in isolatie.
Terwijl degene die geboostert is mag zoeken waar hij of zij zijn positieve kind mag onderbrengen.

Jonge kinderen die naar de peuterschool gaan en 2 ouders die werken in een essentieel beroep, en waar momenteel de corona op de werken om zich heen slaat (en de school ook).
Als we corona even vergeten, wat is normaal de procedure als je thuis een ziek kind hebt?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203340841
Werkt goed die booster _O-
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_203340886
Begrijp ik uit je OP goed dat je vraag is hoe he het moet oplossen als een van de kinderen positief test? Omdat jullie beide een essentieel beroep hebben en gewoon geacht worden te gaan werken omdat je geboosterd bent?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203341543
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 20:19 schreef Zoev het volgende:

Werknemers en broers, zussen, grootouders, kleinkinderen, huisgenoten en bekenden hebben recht op zorgverlof. Bijvoorbeeld om hun zieke kind, partner of ouder zorg te geven die nodig is.
  Moderator maandag 24 januari 2022 @ 09:18:00 #10
236264 crew  capricia
pi_203341579
Hoi @Zoev
Gewoon, zoals je normaal ook je zieke kind opvangt.
Mod du monde.
pi_203341631
Wat een onzin topic dit. Als je kind ziek is dan blijft 1 van de ouders thuis. Dat heeft niks met je vaccinatie status te maken.
pi_203341681
Tja dit is waar we even doorheen moeten om naar die endemie te gaan. En wat hierboven staat. Op de dag zelf: calamiteitenverlof, andere dagen: verlof opnemen.

Mijn kinderen zijn al ietsje ouder(wel basisschool) dus die hebben hun eerste vaccinatie ondertussen gekregen. Hopelijk helpt dat.
pi_203341774
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 09:27 schreef zatoichi het volgende:
Tja dit is waar we even doorheen moeten om naar die endemie te gaan. En wat hierboven staat. Op de dag zelf: calamiteitenverlof, andere dagen: verlof opnemen.

Mijn kinderen zijn al ietsje ouder(wel basisschool) dus die hebben hun eerste vaccinatie ondertussen gekregen. Hopelijk helpt dat.
Precies, en verlof opnemen is zorgverlof. Daar hoef je ook geen vakantieverlof voor op te nemen.
pi_203341806
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 06:53 schreef Aiciu het volgende:
Werkt goed die booster _O-
Heb je het verhaal goed gelezen?
pi_203684334
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 09:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Heb je het verhaal goed gelezen?
Ja, en t werkt niet. Dat kan je toch prima opmaken uit t verhaal ofwat? Of ga je nu beweren, je na het schatten van de leeftijd van TS, (Jonge kinderen enzo) je serieus van mening bent dat dit een ding was ofzo?

Gelukkig zijn we der straks vanaf
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_203684462
Booster= Bewust Onzinnige Ongecontroleerde Spuit Tegen Elke R...
pi_203684954
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 23:31 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]
Ja, en t werkt niet. Dat kan je toch prima opmaken uit t verhaal ofwat? Of ga je nu beweren, je na het schatten van de leeftijd van TS, (Jonge kinderen enzo) je serieus van mening bent dat dit een ding was ofzo?

Gelukkig zijn we der straks vanaf
Niet gelezen dus :wtf:

Waar het hier om gaat is dat je zonder booster thuis mag blijven om voor je zieke kind te zorgen, terwijl je met booster aan het werk moet, ondanks dat je een ziek kind thuis hebt.
pi_203686239
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 23:48 schreef mthecatlover het volgende:
Booster= Bewust Onzinnige Ongecontroleerde Spuit Tegen Elke R...
Cringe.
pi_203686806
Jij werkgever weet helemaal niet of je geboosterd bent.
Maak je eigen keuze, doe wat je goeddunkt.

Probleem opgelost.
Klier? Ik? Kijk lekker naar je zelf !
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')