abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203338386
quote:
7s.gif Op zondag 23 januari 2022 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
Kunnen we niet beter afwachten met versoepelen ivm de grote infectiedruk en de mogelijkheid dat velen longcovid zullen oplopen. Ook jongeren kunnen longcovid krijgen.

Versoepelen lijkt mij onverstandig.
Misschien dat we kunnen overwegen om het virus een korte harde klap te geven door drie weken in een echte lockdown te gaan. En dan heb ik het over een lockdown waarvan zelfs @capricia toe zou geven dat het een lockdown is ;) Iedereen thuis opsluiten. Mensen een week geven om voor drie weken eten in huis te halen, daarna deuren barricaderen. Een pandemie is voor niemand leuk.
  zondag 23 januari 2022 @ 21:25:11 #177
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203338393
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 21:23 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Lijkt me een zeer prudent beleid, mijn beste. :7

2G+ tot halverwege mei lijkt me verstandig, Duitse horeca zijn ook enthousiast: https://www.dw.com/en/cov(...)mic-curbs/a-60519089
Haha ze zijn gek. Wie gaat zich nou testen om een pint te mogen drinken?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_203338402
Hoezo
quote:
Kunnen we niet beter afwachten met versoepelen ivm de grote infectiedruk en de mogelijkheid dat velen longcovid zullen oplopen. Ook jongeren kunnen longcovid krijgen.

Uiteindelijk krijgt toch iedereen het, wat maakt het dan uit of dat over een langere periode wordt uitgespreid?

Iedereen die een vaccin wilt (om daarmee het risico op long covid te verkleinen) heeft al meer dan lang genoeg de kans gehad zich te laten vaccineren, dus dat is geen reden meer
  zondag 23 januari 2022 @ 21:25:43 #179
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203338405
quote:
14s.gif Op zondag 23 januari 2022 21:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Misschien dat we kunnen overwegen om het virus een korte harde klap te geven door drie weken in een echte lockdown te gaan. En dan heb ik het over een lockdown waarvan zelfs @:Capricia toe zou geven dat het een lockdown is ;) Iedereen thuis opsluiten. Mensen een week geven om voor drie weken eten in huis te halen, daarna deuren barricaderen. Een pandemie is voor niemand leuk.
Tis niet anders inderdaad. Maar dit is leren leven met het virus ;)
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_203338427
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 21:25 schreef Rollo het volgende:
Hoezo
[..]
Uiteindelijk krijgt toch iedereen het, wat maakt het dan uit of dat over een langere periode wordt uitgespreid?

Iedereen die een vaccin wilt (om daarmee het risico op long covid te verkleinen) heeft al meer dan lang genoeg de kans gehad zich te laten vaccineren, dus dat is geen reden meer
Ken de user :D
pi_203338434
quote:

[..]
Misschien dat we kunnen overwegen om het virus een korte harde klap te geven door drie weken in een echte lockdown te gaan. En dan heb ik het over een lockdown waarvan zelfs @:Capricia toe zou geven dat het een lockdown is ;) Iedereen thuis opsluiten. Mensen een week geven om voor drie weken eten in huis te halen, daarna deuren barricaderen. Een pandemie is voor niemand leuk.
Een beetje zoals die atleten die naar China gaan. 2 weken in een hotelkamer opgesloten met militairen op de gang. Olympische droom jongens. No pain no gain!
pi_203338517
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 19:18 schreef Momo het volgende:

[..]
Ben benieuwd of we ooit weer terug gaan naar die tijd dat Pietje trots kwam melden dat hij ondanks koorts en hoesten als een blaffende hond toch op kantoor is gekomen en hij niet een watje is als Mathijs die thuis bleef werken daarmee. :+
Hoe wil je je immuunsysteem in vredesnaam op peil houden zonder aan virussen blootgesteld te worden?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_203338539
twitter

https://www.ad.nl/binnenl(...)rig-gedrag~a6971ece/

Ja, ik weet het: wat je aandacht geeft groeit. Maar het is wel leuk om te benoemen dat de Zero Covid club is gemuteerd tot de Stille Meerderheid-variant. AD-journalist stelt wel de relevante vragen. :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 januari 2022 @ 21:34:54 #184
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203338552
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 19:35 schreef Arizona het volgende:

[..]
@:evenstar :P
_O-
  zondag 23 januari 2022 @ 21:36:24 #185
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_203338580
Eind Pandemie in zicht, werd ook wel eens tijd.
pi_203338618
https://www.nu.nl/binnenl(...)en-coronabeleid.html

Roermond-goden. _O_

Ze stonden buiten! En ze droegen... geen... mondkapje!!! *flauwvalt*
  zondag 23 januari 2022 @ 21:41:13 #187
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_203338649
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 19:20 schreef wendg81 het volgende:
Hoe vaak kan je omicron eigenlijk achter elkaar krijgen?
40-45 keer.
pi_203338839
quote:

En de zorg, denkt iemand nog aan de zorg?! :'(
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_203338858
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 21:39 schreef Vasilevski het volgende:

ZO DAN.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  zondag 23 januari 2022 @ 21:53:41 #190
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_203338876
quote:

Zo veel besmettingen. Enkel 2G+ met avondklok kan het tij nog keren.
  zondag 23 januari 2022 @ 21:54:04 #191
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_203338881
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 21:39 schreef Vasilevski het volgende:

Roermond-goden. _O_

Dat dit kan in Nederland!11!
pi_203338987
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 21:32 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Hoe wil je je immuunsysteem in vredesnaam op peil houden zonder aan virussen blootgesteld te worden?
Niet nodig, als je elke 3 maanden maar een spuitje neemt.
pi_203338990
quote:

Wat verwacht je als we versoepelen? Meer besmettingen? Vergelijkbare landen hebben zonder maatregelen niet veel meer da Nederland nu heeft.
pi_203339012
Een beter moment qua immuniteit en antistoffen is er niet. De kwetsbaren hebben net een booster gehad.

Dus ja, als er nog mensen sterven is dat acceptabele collateral damage. een relatief kleine prijs voor een normaal leven.
pi_203339122
quote:

[..]
Zou dat wel genoeg zijn voor Capricia of die ene mod? Je kunt dan toch nog thuis sporten met dumbbells en je raam open zetten voor frisse lucht. Misschien mogen mensen dan zelfs op hun balkon buiten komen. Intussen Netflixen en Fokken, dat is toch geen lockdown :')
Alpha kenny one
  zondag 23 januari 2022 @ 22:13:05 #196
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203339129
Ik had eigenlijk verwacht wat te lezen over versoepelingen van de quarantaine voor schoolklassen.

Merk dat m’n dochter erg last heeft van mentale klachten door het geslinger in meerdere quarantaine situaties. Eerst door mij en nu omdat de klas naar huis is gestuurd. ;(
Where law ends, tyrrany begins.
pi_203339164
quote:
2s.gif Op zondag 23 januari 2022 22:13 schreef Gunner het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht wat te lezen over versoepelingen van de quarantaine voor schoolklassen.

Merk dat m’n dochter erg last heeft van mentale klachten door het geslinger in meerdere quarantaine situaties. Eerst door mij en nu omdat de klas naar huis is gestuurd. ;(
Vervelend -O-
De quarantaine maatregel voor schoolklassen (en het continue) testen van kinderen is wat mij betreft ook een maatregel die zeker afgebouwd moet worden bij de komende ronde versoepelingen. Hij doet meer kwaad dan goed.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zondag 23 januari 2022 @ 22:16:40 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203339186
quote:

Dat bespreken en aanpassen van dag beleid duurt idd veel te lang en levert absurd veel schade op voor kinderen en gezinnen.
Schijtzooi
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 23 januari 2022 @ 22:17:30 #199
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203339195
quote:

Ik neem aan dat daar met de persco van dinsdag wel wat in zal wijzigen.

Al moet je nooit uitsluiten dat het OMT bereid is de regeling te versoepelen, waardoor een klas nu pas bij vier besmettingen geheel in quarantaine hoeft. Ofzo.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 23 januari 2022 @ 22:18:40 #200
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_203339207
Helaas hier op de valreep nog te maken met de quarantaineregel. Hele klas zoon naar huis gestuurd. En de grap is, hij moet woensdag bij de GGD een test doen. Allemaal leuk en aardig maar het lukt mij niet om een afspraak te maken. Er zijn simpelweg geen tijd slots. Bizar! Dit is toch niet te doen zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')