Misschien dat we kunnen overwegen om het virus een korte harde klap te geven door drie weken in een echte lockdown te gaan. En dan heb ik het over een lockdown waarvan zelfs @capricia toe zou geven dat het een lockdown isquote:Op zondag 23 januari 2022 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
Kunnen we niet beter afwachten met versoepelen ivm de grote infectiedruk en de mogelijkheid dat velen longcovid zullen oplopen. Ook jongeren kunnen longcovid krijgen.
Versoepelen lijkt mij onverstandig.
Haha ze zijn gek. Wie gaat zich nou testen om een pint te mogen drinken?quote:Op zondag 23 januari 2022 21:23 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Lijkt me een zeer prudent beleid, mijn beste.![]()
2G+ tot halverwege mei lijkt me verstandig, Duitse horeca zijn ook enthousiast: https://www.dw.com/en/cov(...)mic-curbs/a-60519089
Uiteindelijk krijgt toch iedereen het, wat maakt het dan uit of dat over een langere periode wordt uitgespreid?quote:Op zondag 23 januari 2022 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
Kunnen we niet beter afwachten met versoepelen ivm de grote infectiedruk en de mogelijkheid dat velen longcovid zullen oplopen. Ook jongeren kunnen longcovid krijgen.
Tis niet anders inderdaad. Maar dit is leren leven met het virusquote:Op zondag 23 januari 2022 21:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Misschien dat we kunnen overwegen om het virus een korte harde klap te geven door drie weken in een echte lockdown te gaan. En dan heb ik het over een lockdown waarvan zelfs @:Capricia toe zou geven dat het een lockdown isIedereen thuis opsluiten. Mensen een week geven om voor drie weken eten in huis te halen, daarna deuren barricaderen. Een pandemie is voor niemand leuk.
Ken de userquote:Op zondag 23 januari 2022 21:25 schreef Rollo het volgende:
Hoezo
[..]
Uiteindelijk krijgt toch iedereen het, wat maakt het dan uit of dat over een langere periode wordt uitgespreid?
Iedereen die een vaccin wilt (om daarmee het risico op long covid te verkleinen) heeft al meer dan lang genoeg de kans gehad zich te laten vaccineren, dus dat is geen reden meer
Een beetje zoals die atleten die naar China gaan. 2 weken in een hotelkamer opgesloten met militairen op de gang. Olympische droom jongens. No pain no gain!quote:Op zondag 23 januari 2022 21:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Misschien dat we kunnen overwegen om het virus een korte harde klap te geven door drie weken in een echte lockdown te gaan. En dan heb ik het over een lockdown waarvan zelfs @:Capricia toe zou geven dat het een lockdown isIedereen thuis opsluiten. Mensen een week geven om voor drie weken eten in huis te halen, daarna deuren barricaderen. Een pandemie is voor niemand leuk.
Hoe wil je je immuunsysteem in vredesnaam op peil houden zonder aan virussen blootgesteld te worden?quote:Op zondag 23 januari 2022 19:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we ooit weer terug gaan naar die tijd dat Pietje trots kwam melden dat hij ondanks koorts en hoesten als een blaffende hond toch op kantoor is gekomen en hij niet een watje is als Mathijs die thuis bleef werken daarmee.
40-45 keer.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:20 schreef wendg81 het volgende:
Hoe vaak kan je omicron eigenlijk achter elkaar krijgen?
En de zorg, denkt iemand nog aan de zorg?!quote:Op zondag 23 januari 2022 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
ZO DAN.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:39 schreef Vasilevski het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)en-coronabeleid.html
Ze stonden buiten! En ze droegen... geen... mondkapje!!! *flauwvalt*
Zo veel besmettingen. Enkel 2G+ met avondklok kan het tij nog keren.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
Dat dit kan in Nederland!11!quote:Op zondag 23 januari 2022 21:39 schreef Vasilevski het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)en-coronabeleid.html
Roermond-goden.![]()
Ze stonden buiten! En ze droegen... geen... mondkapje!!! *flauwvalt*
Niet nodig, als je elke 3 maanden maar een spuitje neemt.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:32 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hoe wil je je immuunsysteem in vredesnaam op peil houden zonder aan virussen blootgesteld te worden?
Wat verwacht je als we versoepelen? Meer besmettingen? Vergelijkbare landen hebben zonder maatregelen niet veel meer da Nederland nu heeft.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
Zou dat wel genoeg zijn voor Capricia of die ene mod? Je kunt dan toch nog thuis sporten met dumbbells en je raam open zetten voor frisse lucht. Misschien mogen mensen dan zelfs op hun balkon buiten komen. Intussen Netflixen en Fokken, dat is toch geen lockdownquote:Op zondag 23 januari 2022 21:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vervelendquote:Op zondag 23 januari 2022 22:13 schreef Gunner het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht wat te lezen over versoepelingen van de quarantaine voor schoolklassen.
Merk dat m’n dochter erg last heeft van mentale klachten door het geslinger in meerdere quarantaine situaties. Eerst door mij en nu omdat de klas naar huis is gestuurd.
Dat bespreken en aanpassen van dag beleid duurt idd veel te lang en levert absurd veel schade op voor kinderen en gezinnen.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:13 schreef Gunner het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht wat te lezen over versoepelingen van de quarantaine voor schoolklassen.
Merk dat m’n dochter erg last heeft van mentale klachten door het geslinger in meerdere quarantaine situaties. Eerst door mij en nu omdat de klas naar huis is gestuurd.
Ik neem aan dat daar met de persco van dinsdag wel wat in zal wijzigen.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:13 schreef Gunner het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |