abonnement Unibet Coolblue
pi_203339209
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 22:17 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ik neem aan dat daar met de persco van dinsdag wel wat in zal wijzigen.

Al moet je nooit uitsluiten dat het OMT bereid is de regeling te versoepelen, waardoor een klas nu pas bij vier besmettingen geheel in quarantaine hoeft. Ofzo.
Dan wordt het misschien tijd voor een landelijke don't ask, don't tell policy.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 23 januari 2022 @ 22:19:32 #202
408813 crew  trein2000
pi_203339220
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 22:17 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ik neem aan dat daar met de persco van dinsdag wel wat in zal wijzigen.

Al moet je nooit uitsluiten dat het OMT bereid is de regeling te versoepelen, waardoor een klas nu pas bij vier besmettingen geheel in quarantaine hoeft. Ofzo.
We moeten maar een ding doen nu. Alle quarantaines schrappen behalve van positief getesten en mensen met klachten. Het moet toch een keer en dit is het moment gelet op de nevenschade die aan het ontstaan is.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_203339223
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 22:18 schreef Aventura het volgende:
Helaas hier op de valreep nog te maken met de quarantaineregel. Hele klas zoon naar huis gestuurd. En de grap is, hij moet woensdag bij de GGD een test doen. Allemaal leuk en aardig maar het lukt mij niet om een afspraak te maken. Er zijn simpelweg geen tijd slots. Bizar! Dit is toch niet te doen zo.
Vanaf maandag komen er sowieso extra slots van SONT aanbieders meen ik.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zondag 23 januari 2022 @ 22:20:34 #204
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203339236
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 22:18 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Dan wordt het misschien tijd voor een landelijke don't ask, don't tell policy.
We hebben een test gepland voor dinsdagmorgen maar idd ik heb op het punt gestaan om maar te zeggen dat ze negatief is getest om maar weer naar school te kunnen. Zo ben ik niet maar het voelt gewoon alsof alles zijn doel aardig voorbij schiet.

Kinderen zonder klachten thuis houden is absurd
  zondag 23 januari 2022 @ 22:20:53 #205
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203339241
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 22:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]
We moeten maar een ding doen nu. Alle quarantaines schrappen behalve van positief getesten en mensen met klachten. Het moet toch een keer en dit is het moment gelet op de nevenschade die aan het ontstaan is.
Allicht, maar ik vind het nog geen zekerheidje dat dit is wat er dinsdag wordt gecommuniceerd. Ik hoop er uiteraard wel op.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_203339252
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 21:08 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Een via via kennis van mij heeft het nu wel afgeleerd niet gevaccineerd te zijn.
Die had de gok genomen op vakantie te gaan en moest dus getest worden voor terugkeer, kreeg daar klachten, je raad het al positief, dat werd dus een weekje langer in het buitenland. Daar was zijn werkgever natuurlijk niet zo blij mee, want ja, hij had ook geen spullen meegenomen om daar te kunnen werken.

Sja...
Naja, wat gaat het die werkgever aan wat z'n vaccinatiestatus is? Ik ben volledig gevaccineerd en geboost, maar als m'n werkgever er naar vraagt en het is totaal niet relevant dan zeg ik gooi maar een muntje op.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 23 januari 2022 @ 22:22:41 #207
408813 crew  trein2000
pi_203339264
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 22:20 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Allicht, maar ik vind het nog geen zekerheidje dat dit is wat er dinsdag wordt gecommuniceerd. Ik hoop er uiteraard wel op.
Ik weet wel zeker van niet. Hier regeren namelijk virologen ipv politici die een integrale afweging maken.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 23 januari 2022 @ 22:22:56 #208
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_203339266
Ik denk ook, als dat ene derde kind nou ff niet preventief had getest, ze had geen klachten, dan had mijn kind morgen naar school gekund. Het is ook nog eens een week vol Cito. Ik weet dat het niet goed is om dit te denken, maar ergens voelt dit wel als doorslaan. Hoe besmettelijk is een asymptomatisch kind eigenlijk?!
pi_203339358
Ik begrijp ook niet wie dat arbitraire getal van 3 op het bierviltje bedacht heeft voor een schoolklas.

Een weekje (klink misschien gek) en elk kind is besmet geweest, dan is het meteen uitgespeeld, en kan alles relatief normaal doorgaan voor die klas en ouders.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zondag 23 januari 2022 @ 22:33:32 #210
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203339375
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 22:31 schreef _serial_ het volgende:
Ik begrijp ook niet wie dat arbitraire getal van 3 op het bierviltje bedacht heeft voor een schoolklas.

Een weekje (klink misschien gek) en elk kind is besmet geweest, dan is het meteen uitgespeeld, en kan alles relatief normaal doorgaan voor die klas en ouders.
Nee want dan komt het via via via bij kwetsbaren. Verder de zorg, nieuwe varianten, nog niet genoeg geboosterd, onzekerheden, long covid bla bla bla
pi_203339385
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Nee want dan komt het via via via bij kwetsbaren. Verder de zorg, nieuwe varianten, nog niet genoeg geboosterd, onzekerheden, long covid bla bla bla
Ohja, sorry de zorg, helemaal vergen, hoe kon ik zo stom zijn. -O-
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203339414
Ik vraag me af hoe echt ouderen en zwakkeren nu omikron ervaren. Beatrix had ook nergens last van. Je zou toch zeggen dat als omikron echt goedziekmakend was dat ze ondanks vaccinatie er echt wel even goed ziek van zijn. Dat ze niet in het ziekenhuis komen weten we wel.

Ik hoor echt alleen nog maar geen klachten of een milde verkoudheid met wat keelpijn. Totaal anders dan een jaar geleden, toen hoorde ik ook wel van jonge mensen dat ze er echt wel even goed ziek van waren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_203339440
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 21:08 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Een via via kennis van mij heeft het nu wel afgeleerd niet gevaccineerd te zijn.
Die had de gok genomen op vakantie te gaan en moest dus getest worden voor terugkeer, kreeg daar klachten, je raad het al positief, dat werd dus een weekje langer in het buitenland. Daar was zijn werkgever natuurlijk niet zo blij mee, want ja, hij had ook geen spullen meegenomen om daar te kunnen werken.

Sja...
Tja dat is inderdaad wel de realiteit als je niet gevaccineerd bent en wel reist: in ieder geval testen voor terugvlucht. Ik neem gewoon steeds m'n laptop mee.

In een ander universum was hij wel gevaccineerd, had hij ook 'moeten' testen bij klachten, maar had hij er voor kunnen kiezen om dat niet te doen, want ja, de plicht roept hè? Ook al besmet hij daarbij de hele vlucht en eventueel nog openbaar vervoer in het buitenland of NL, inclusief kwetsbaren, gevaccineerd of anderszins, die er wel flink last van kunnen krijgen. En zijn collega's op werk.

Maar goed dan was de werkgever wel blij geweest dat hij weer op tijd terug op het werk was. *O*
pi_203339448
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 22:31 schreef _serial_ het volgende:
Ik begrijp ook niet wie dat arbitraire getal van 3 op het bierviltje bedacht heeft voor een schoolklas.
En dat bij die arbitraire vaststelling, in combinatie met de parameters die ze hanteren, niet iemand bedacht heeft dat dit ging gebeuren.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_203339461
Koopmans wil in ieder geval weer mondkapjes in alle klassen en thuisonderwijs zo te lezen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_203339468
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 22:38 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vraag me af hoe echt ouderen en zwakkeren nu omikron ervaren. Beatrix had ook nergens last van. Je zou toch zeggen dat als omikron echt goedziekmakend was dat ze ondanks vaccinatie er echt wel even goed ziek van zijn. Dat ze niet in het ziekenhuis komen weten we wel.

Ik hoor echt alleen nog maar geen klachten of een milde verkoudheid met wat keelpijn. Totaal anders dan een jaar geleden, toen hoorde ik ook wel van jonge mensen dat ze er echt wel even goed ziek van waren.
Valt mij ook op. Ze vertellen alleen over besmettingen bij bekende personen, maar wie wordt nu echt ziek? Beatrix merkte amper wat, ollongren en Kaag ook niet. Ongetwijfeld geboosterd, maar toch.
  zondag 23 januari 2022 @ 22:48:52 #217
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203339521
quote:
7s.gif Op zondag 23 januari 2022 22:44 schreef nostra het volgende:
Koopmans wil in ieder geval weer mondkapjes in alle klassen en thuisonderwijs zo te lezen.
Huh?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 22:51:02 #218
446930 crew  ESF1Gamer
pi_203339548
quote:
7s.gif Op zondag 23 januari 2022 22:44 schreef nostra het volgende:
Koopmans wil in ieder geval weer mondkapjes in alle klassen en thuisonderwijs zo te lezen.
Ze staat wel buiten de realiteit. Thuisonderwijs is voor kinderen niet goed
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_203339586
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 22:44 schreef Homey het volgende:

[..]
Valt mij ook op. Ze vertellen alleen over besmettingen bij bekende personen, maar wie wordt nu echt ziek? Beatrix merkte amper wat, ollongren en Kaag ook niet. Ongetwijfeld geboosterd, maar toch.
Zelfs onze darters zijn nog in leven.
- verwijderd door admin -
pi_203339608
twitter


quote:
" I'm done with COVID" is short for: "Continuing draconian restrictions at this moment is inflicting far more damage on vulnerable populations (especially kids) than benefit, and I will no longer participate in your inability to consider trade-offs"
Thread

Vaccines have been widely available for anyone five and up.

An unvaccinated teenager has risks lower than a vaccinated adult.

Across this country people are opening up and returning to normal life, while some liberal elite zoom-based pockets refuse to.

School closures are poison.

They were never proportionate to the risks kids faced.

They were always in manifestation of adult anxiety. Same goes for kids masking. Which has zero randomized controlled trials. A stain on science. Moreover, the US went beyond WHO down to 2yo (Man facepalming)

Asymptomatic testing, prolonged quarantines. These fuel anxiety. And lead to societal disruption with negative externalities. Whether they will do anything to bend the pandemic spread is unproven, And unlikely.

The virus is not going away, and we will all eventually be infected multiple times in our lives. Even St. Anthony of Fauci said as much, But a powerful contingent of zero COVID devotees believe that it might. I worry that they are taking up deer hunting. (See seroprev data)

Wearing an n95 to avoid the virus after vaccination is futile. You will eventually stop wearing it. And then you will eventually get hit with a subsequent epidemic wave. Or catch the virus between waves.

We can't boost our way out of this with an MRNA construct from a few years ago.

Even new constructs will be unlikely to arrest the transmission permanently.

Mandates have no justification, and will further disrupt society and lead to schisms.

What can we do?
We can focus on elderly and vulnerable people.
We can administer boosters to them, they're still substantially unboosted
The data that these further lower hospitalizations at these ages is good ( but not in young men)

We can become a fair global partner and launch a global campaign to vaccinate every person who wishes with at least one dose. Will do immeasurable good.

But further disrupting normal life will strain the mental health of those who are already at the breaking point, will destroy the lives of marginalized and vulnerable children, and serves no purpose other than smug moralizing.

It will also cost elections.

So " I'm done with COVID" is the honorable, equitable, altruistic, egalitarian, pro-science message that we need right now to combat the delusional thinking that ignored trade-offs for so long and would have us live in a bunker forever.
_O_
pi_203339628
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 22:48 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Huh?
Gezien deze tweet (inclusief handmatig overtypen van de conclusie), of interpreteer ik dat dan te ruim?

twitter
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_203339630
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 22:44 schreef Homey het volgende:

[..]
Valt mij ook op. Ze vertellen alleen over besmettingen bij bekende personen, maar wie wordt nu echt ziek? Beatrix merkte amper wat, ollongren en Kaag ook niet. Ongetwijfeld geboosterd, maar toch.
Die zouden zich voorbeeldig moeten gedragen, dus inderdaad, gevaccineerd, geboosterd, afstand houden, etc.
Dan hebben ze de kans op ernstig ziek worden zo klein mogelijk gehouden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203339644
twitter

:r :r

Tijd om Koopmans te cancellen.
  zondag 23 januari 2022 @ 23:00:00 #224
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_203339656
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 22:58 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
:r :r

Tijd om Koopmans te cancellen.
Ik cancel het hele OMT al een hele tijd, maar het helpt tot nu toe vrij weinig. :'(
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_203339664
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 22:58 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
:r :r

Tijd om Koopmans te cancellen.
Waar iedereen zijn verantwoordelijkheid pakt? Wat wil ze daar mee zeggen?
Neem je verantwoordelijkheid, en trek de conclusie dat geen enkele maatregel in deze fase nog zin heeft.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203339672
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 22:58 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
:r :r

Tijd om Koopmans te cancellen.
VRAAG NIET WAT KOOPMANS VOOR JOU KAN DOEN.

VRAAG JEZELF AF WAT JIJ VOOR KOOPMANS KUNT DOEN.

_O_
pi_203339712
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 19:39 schreef MevrouwCactus het volgende:
Die Corona-melder app hè, is die ooit bij iemand af gegaan?
Vandaag bij mij, omdat de buurvrouw heb had geactiveerd na een positieve test. (GGD)
Schijnbaar helpt een muur niet :)
pi_203339747
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 22:22 schreef Aventura het volgende:
Ik denk ook, als dat ene derde kind nou ff niet preventief had getest, ze had geen klachten, dan had mijn kind morgen naar school gekund. Het is ook nog eens een week vol Cito. Ik weet dat het niet goed is om dit te denken, maar ergens voelt dit wel als doorslaan. Hoe besmettelijk is een asymptomatisch kind eigenlijk?!
Besmettelijk genoeg .
pi_203339764
Maar goed eigenlijk vind ik dat kinderen die omikron hebben gewoon naar school kunnen gaan.
Het is niks anders dan een verkoudheidje geworden. Dagje keelpijn en verder is het niks.
pi_203339773
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 22:58 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
:r :r

Tijd om Koopmans te cancellen.
‘Wat kunnen we doen’ , haha helemaal niks joh. Geen enkele maatregelen heeft effect op Omikron. Gelukkig maar.
- verwijderd door admin -
pi_203339775
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 23:10 schreef quirina het volgende:
Maar goed eigenlijk vind ik dat kinderen die omikron hebben gewoon naar school kunnen gaan.
Het is niks anders dan een verkoudheidje geworden. Dagje keelpijn en verder is het niks.
Dan weet je zeker dat elke school op slot gaat.
pi_203339778
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 23:00 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Waar iedereen zijn verantwoordelijkheid pakt? Wat wil ze daar mee zeggen?
Neem je verantwoordelijkheid, en trek de conclusie dat geen enkele maatregel in deze fase nog zin heeft.
Wat ze wil zeggen is dat ze niet wil horen "Het is klaar nu!" Nee want het idee dat het 'klaar' is moeten we zeker niet willen met z'n allen.

Ze is het zat om te horen van die eigenwijze kut-Nederlanders die geen lockdown willen, maar ook niet hun kind van 6 willen vaccineren, en ook geen booster willen, en ook niet buitenshuis een FFP2-masker willen dragen.

Ze werpt met deze tweet eigenlijk haar handen in de lucht: "Wat willen ze dan wél??? Waarom is het zo moeilijk te snappen dat er géén trade-offs zijn, het is óf lockdown, óf andere maatregelen! Waarom snappen ze niet dat de hele wereld in zwarte en witte hokjes verdeeld is? Waarom doen ze niet wat ik in mijn studeerkamer bedacht heb? Dat is toch logisch en rationeel en wetenschappelijk? Snappen ze dan niet dat dat het beste is om de verspreiding te mitigeren? Chirurgische maskers op de basisschool kunnen de R met 10% reduceren! Waarom willen ze het dan niet? Is een normaal leven echt zoveel besmettingen waard? Wat is hier zo moeilijk aan???"
  zondag 23 januari 2022 @ 23:15:11 #233
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203339804
Alleen samen krijgen we Koopmans onder controle.
  zondag 23 januari 2022 @ 23:15:23 #234
432997 Ven1972
Man met humor
pi_203339806
Volgens de WHO is einde van de pandemie al in zicht zodat in elke winter coronavirus terug kan keren als verkoudheidsvirus. Dat komt vermoedelijk in maart 60% van alle Europanen besmet zijn geraakt met het virus. Zeker heeft hij ons allemaal gewaarschuwd dat we nog komende jaren voorzichtig moeten blijven voor andere varianten. Zeker weten doen we vaak niet, het is ook lang onbekend wanneer we kunnen spreken van einde van de pandemie.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_203339817
Kinderen hoeven niet gevaccineerd te worden, ze hebben namelijk geen last van omikron.
Het vaccin is veel riskanter dan een besmetting door te maken. Bovendien het vaccin werkt voor iedereen ook voor kinderen maar tijdelijk.
En denk maar eens na wil jij dat je kind komt te overlijden aan hartklachten door het vaccin? Dan maar even verkouden door omikron en gezond weer verder.
pi_203339843
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 23:16 schreef quirina het volgende:
Kinderen hoeven niet gevaccineerd te worden, ze hebben namelijk geen last van omikron.
Het vaccin is veel riskanter dan een besmetting door te maken. Bovendien het vaccin werkt voor iedereen ook voor kinderen maar tijdelijk.
En denk maar eens na wil jij dat je kind komt te overlijden aan hartklachten door het vaccin? Dan maar even verkouden door omikron en gezond weer verder.
Zo sta ik er ook in. Mijn jongste(8) heeft ook een oproep gekregen, maar ik had besloten dat ik hem niet laat vaccineren.
Toeval wilt dat wij hier vandaag allemaal positief hebben getest(zelftest).
Hij heeft lichte verhoging en, zoals hij het zelf omschrijft,
een keel die niet lekker zit. :)
Zelf ga ik morgen ook gewoon met een positieve test werken.
  zondag 23 januari 2022 @ 23:25:08 #237
62913 Blik
The one and Only!
pi_203339895
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 22:57 schreef nostra het volgende:

[..]
Gezien deze tweet (inclusief handmatig overtypen van de conclusie), of interpreteer ik dat dan te ruim?

[ twitter ]
Ik weet niet wat ik erger vind, deze tweet van Koopmans of alle gekkies die erop reageren en zeggen dat we nu maskers moeten gaan verplichten op scholen. Goede argumentatie ook, in andere landen doen ze het ook… alsof het in die andere landen allemaal zo lekker gaat…
  zondag 23 januari 2022 @ 23:29:42 #238
268495 Oliver23
Ninja Mime!
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 23:32:36 #239
5428 crew  miss_sly
pi_203339951
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 23:19 schreef patrickt37 het volgende:

[..]
Zo sta ik er ook in. Mijn jongste(8) heeft ook een oproep gekregen, maar ik had besloten dat ik hem niet laat vaccineren.
Toeval wilt dat wij hier vandaag allemaal positief hebben getest(zelftest).
Hij heeft lichte verhoging en, zoals hij het zelf omschrijft,
een keel die niet lekker zit. :)
Zelf ga ik morgen ook gewoon met een positieve test werken.
Waarom ga je met een positieve test werken? Naar je werk, bedoel je dan, niet thuiswerken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203339995
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 23:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Waarom ga je met een positieve test werken? Naar je werk, bedoel je dan, niet thuiswerken?
Nee, niet thuiswerken.
Hier zit een verhaal achter. Mijn werkgever heeft ooit een bonus verzonnen gekoppeld aan ziekteverzuim.
Elke dag dat ik ziek thuis ben kost mij ¤220,--.
Wanneer je ziek bent, krijg je gelijk de vraag of je het niet verstandiger vind om verlof op te nemen.
Op deze manier ga ik de confrontatie aan. :)
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 23:38:53 #241
5428 crew  miss_sly
pi_203340007
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 23:37 schreef patrickt37 het volgende:

[..]
Nee, niet thuiswerken.
Hier zit een verhaal achter. Mijn werkgever heeft ooit een bonus verzonnen gekoppeld aan ziekteverzuim.
Elke dag dat ik ziek thuis ben kost mij ¤220,--.
Wanneer je ziek bent, krijg je gelijk de vraag of je het niet verstandiger vind om verlof op te nemen.
Op deze manier ga ik de confrontatie aan. :)
Je gaat bij je werkgever melden dat je positief getest bent en toch naar je werk gaat?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203340009
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 23:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je gaat bij je werkgever melden dat je positief getest bent en toch naar je werk gaat?
Klopt helemaal.
  zondag 23 januari 2022 @ 23:40:34 #243
432997 Ven1972
Man met humor
pi_203340019
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 23:39 schreef patrickt37 het volgende:

[..]
Klopt helemaal.
Vind je dat verstandig????
Humor, serieus en vrolijk!
pi_203340022
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 23:40 schreef Ven1972 het volgende:

[..]
Vind je dat verstandig????
Kan jij mij een reden geven waarom het niet verstandig is?
pi_203340030
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 23:25 schreef Blik het volgende:

[..]
Ik weet niet wat ik erger vind, deze tweet van Koopmans of alle gekkies die erop reageren en zeggen dat we nu maskers moeten gaan verplichten op scholen. Goede argumentatie ook, in andere landen doen ze het ook… alsof het in die andere landen allemaal zo lekker gaat…
Op zich is het issue wat zij hebben natuurlijk vrij snel op te lossen:

"Ik vind het niet vertrouwd, ik blijf afstand houden en draag een masker dat virusdeeltjes filtert om mezelf te beschermen!"

  zondag 23 januari 2022 @ 23:44:38 #246
432997 Ven1972
Man met humor
pi_203340042
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 23:41 schreef patrickt37 het volgende:

[..]
Kan jij mij een reden geven waarom het niet verstandig is?
Je geeft aan dat je corona hebt, getest via zelftest, maar je gaat morgen gewoon naar je werk, en vertelt tegen jouw werkgever dat je positief bent.... dan ga je ook iemand ook besmetten...... Ik vind het niet verstandig, maar op deze manier ga je ook meer mensen besmetten via jouw werk......

Stel, als ik corona heb blijf ik gewoon in quarantaine. Maar nog een vraagje, ik las ook dat je dat aangeeft dat jouw zoon niet gevaccineerd wil worden. Ben je zelf ook gevaccineerd of niet?
Humor, serieus en vrolijk!
pi_203340134
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 23:44 schreef Ven1972 het volgende:

[..]
Je geeft aan dat je corona hebt, getest via zelftest, maar je gaat morgen gewoon naar je werk, en vertelt tegen jouw werkgever dat je positief bent.... dan ga je ook iemand ook besmetten...... Ik vind het niet verstandig, maar op deze manier ga je ook meer mensen besmetten via jouw werk......

Stel, als ik corona heb blijf ik gewoon in quarantaine. Maar nog een vraagje, ik las ook dat je dat aangeeft dat jouw zoon niet gevaccineerd wil worden. Ben je zelf ook gevaccineerd of niet?
Zelf ben ik gevaccineerd. (Janssen)
pi_203340137
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 23:37 schreef patrickt37 het volgende:

[..]
Nee, niet thuiswerken.
Hier zit een verhaal achter. Mijn werkgever heeft ooit een bonus verzonnen gekoppeld aan ziekteverzuim.
Elke dag dat ik ziek thuis ben kost mij ¤220,--.
Wanneer je ziek bent, krijg je gelijk de vraag of je het niet verstandiger vind om verlof op te nemen.
Op deze manier ga ik de confrontatie aan. :)
Heb je een booster gehad? Want dan hoef je volgens mij niet in quarantaine (tenzij klachten). Dat je jezelf positief hebt getest maakt het dan wel weer lastig.

Want als je geen klachten hebt en niet test heb je geen corona.
pi_203340154
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 23:55 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Heb je een booster gehad? Want dan hoef je volgens mij niet in quarantaine (tenzij klachten). Dat je jezelf positief hebt getest maakt het dan wel weer lastig.

Want als je geen klachten hebt en niet test heb je geen corona.
Ik had de afspraak al staan voor een booster, naar uiteindelijk toch maar afgezegd toen ze met het bericht kwamen dat een booster hooguit 10 weken effectief zou zijn.
Zoals omicron nu verloopt, lijk ik de goede beslissing te hebben gemaakt.
pi_203340167
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 23:58 schreef patrickt37 het volgende:

[..]
Ik had de afspraak al staan voor een booster, naar uiteindelijk toch maar afgezegd toen ze met het bericht kwamen dat een booster hooguit 10 weken effectief zou zijn.
Zoals omicron nu verloopt, lijk ik de goede beslissing te hebben gemaakt.
Dan kun je jezelf beter maar wel nog bij de ggd laten testen voor een herstelbewijs.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')