hallo, bij klachten blijf thuis, en bij testen is de kans op besmetting het grootstquote:Op zondag 23 januari 2022 18:28 schreef summer2bird het volgende:
Een vraagje, ik kwakkel al de hele week met vermoeidheid, koude rillingen en soms hoofdpijn.
Vandaag enorm vermoeid
Geen koorts, geen hoesten of verkoudheid.
Heb zelftest gedaan maar die zegt negatief.
Is het dan slim om toch nog even te laten testen of gewoon morgen naar werk?
Ja maar het zijn toch niet de officiële corona klachten?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hallo, bij klachten blijf thuis, en bij testen is de kans op besmetting het grootst
Bij klachten ga je nooit naar werk. Dat staat altijd los van je uitslag.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:28 schreef summer2bird het volgende:
Een vraagje, ik kwakkel al de hele week met vermoeidheid, koude rillingen en soms hoofdpijn.
Vandaag enorm vermoeid
Nee. Zolang je niet hoest, niest of koorts hebt, kun je gewoon naar je werk.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja maar het zijn toch niet de officiële corona klachten?
Dit. Één ding wat wat mij betreft mag blijven is dat je niet meer ziek naar je werk gaat en daar je collega's lekker aansteekte onder het mom van "zie mij even een bikkel zijn".quote:Op zondag 23 januari 2022 18:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bij klachten ga je nooit naar werk. Dat staat altijd los van je uitslag.
We zijn niet allemaal watjes.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:33 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Dit. Één ding wat wat mij betreft mag blijven is dat je niet meer ziek naar je werk gaat en daar je collega's lekker aansteekte onder het mom van "zie mij even een bikkel zijn".
Dagje thuisblijven, kalm aan doen en morgenavond maar eens weer kijken.
Even tussendoor, Omikron schijnt ook veel vermoeidheids- en hoofdpijn klachten te veroorzaken. Niet per definitie de klassieke koorts en hoest klachten.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Zolang je niet hoest, niest of koorts hebt, kun je gewoon naar je werk.
ja hoor, hoort er allemaal bijquote:Op zondag 23 januari 2022 18:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een belangrijke factor is wel of je werkgever dat wel of niet oké vindt, zeker in banen waar je niet thuis kunt werken.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:33 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Dit. Één ding wat wat mij betreft mag blijven is dat je niet meer ziek naar je werk gaat en daar je collega's lekker aansteekte onder het mom van "zie mij even een bikkel zijn".
Dagje thuisblijven, kalm aan doen en morgenavond maar eens weer kijken.
Mensen met Jansen zijn aardig de klos, want als er geen 3 staat vermeld op je corona-ausweis mag je straks nergens meer naar binnen.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:33 schreef Nia het volgende:
Duitsland, en wellicht nog andere landen, alleen nog maar in met 3 prikken? Kan ik dus na een Janssen vaccin en een Moderna booster alsnog een wattenstaaf in mijn neus latten drukken voordat ik de grens over ga: https://www.gld.nl/nieuws(...)and-niet-als-booster
Lekker gaan werken. We moeten allemaal weer een beetje normaal gaan doen.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:28 schreef summer2bird het volgende:
Vandaag enorm vermoeid
quote:Op zondag 23 januari 2022 18:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
dus lekker anderen ziek maken, corona of niet, is normaal? Ok.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:42 schreef nattermann het volgende:
[..]
Lekker gaan werken. We moeten allemaal weer een beetje normaal gaan doen.
Ik lees “geen koorts, hoesten of verkoudheid”. Met een beetje hoofdpijn en wat vermoeidheidsklachten kan een normaal functionerende volwassene prima gaan werken schat ik zo. Daar bovenop een negatieve sneltest; gaan met die banaan.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:50 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
dus lekker anderen ziek maken, corona of niet, is normaal? Ok.
Ik kreeg dat Janssen vaccin na een herstel. Nog twee familieleden van mij zijn hersteld. De ene persoon kreeg 1 Pfizer en de andere 1 Moderna. Een herstel betekende immers dat je nog maar 1 prik hoefde. Dus die twee familieleden zitten na hun recentelijke booster ook met een niet geldig internationaal vaccinatiebewijs in de maag. Ik voel me flink bedonderd.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:41 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Mensen met Jansen zijn aardig de klos, want als er geen 3 staat vermeld op je corona-ausweis mag je straks nergens meer naar binnen.
Uiteraard, en met een beetje moe of wat hoofdpijn kun je ook wel werken.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een belangrijke factor is wel of je werkgever dat wel of niet oké vindt, zeker in banen waar je niet thuis kunt werken.
Daarnaast is de definitie van ‘ziek’ de afgelopen periode ook wel aan inflatie onderhevig gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |