quote:Op zondag 23 januari 2022 16:11 schreef Zorro het volgende:
Erg jammer dat er geen type Huub Stevens of Ola Toivonen meer bij PSV speelt.
quote:
Bedankt maat.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:20 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nog een voorbeeld. Hopelijk snap je het nu. Geeft niet dat je niet zo slim bent, maar komt goed
2 weken break ook weer. Kansloos.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Terecht verloren. Klaar met voetbal.
Gewoon goed gezien dat PSV kwaliteit mist, Hans.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:35 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Hulde voor het indekken, je had het bij het rechte eind
Die verwijst naar zijn assistent en de VAR.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:38 schreef Buitendam het volgende:
Je zou nu Makkelie zijn die dalijk die beelden te zien krijgt en commentaar moet leverenkutbaan.
Dat lijkt mij best een slim plan.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die verwijst naar zijn assistent en de VAR.
Dit. Je kan het niet eens zijn met de regel maar als het niet duidelijk te zien is is die bal volgens de regels gewoon nog binnen.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:42 schreef GGMM het volgende:
Opzich is het toch wel logisch dat de VAR hem niet afkeurt? Er is geen camerastandpunt waaruit duidelijk blijkt dat de bal over de lijn is.
Klopt. Die grensrechter moet dat natuurlijk zien.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:42 schreef GGMM het volgende:
Opzich is het toch wel logisch dat de VAR hem niet afkeurt? Er is geen camerastandpunt waaruit duidelijk blijkt dat de bal over de lijn is.
Vertel eens, waarde PicoMMP, hoe heb jij dat geconstateerd?quote:
Laat gewoon gaan joh.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vertel eens, waarde PicoMMP, hoe heb jij dat geconstateerd?
Het doet er eigenlijk niet toe. Was de bal overduidelijk wél over de lijn? Dát is er wat aangetoond moest worden en dat bleek niet mogelijk.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vertel eens, waarde PicoMMP, hoe heb jij dat geconstateerd?
Ik vind dat uiteindelijk wel kort door de bocht. Uiteindelijk wil je zoveel mogelijk de juiste beslissing nemen en dat er over een beslissing als deze zo min mogelijk discussie bestaat. Maar ja, daarvoor heb je dus echt een lijncamera nodig, blijkt maar weer.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:05 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het doet er eigenlijk niet toe. Was de bal overduidelijk wél over de lijn? Dát is er wat aangetoond moest worden en dat bleek niet mogelijk.
Het is zelfde situatie als bij Real Madrid - Ajax. Bij twijfel doet de VAR niets. Dan is het aan de grens om hier een keuze in te maken. Van zo'n afstand waar grens op zat incl been van Blind denk ik niet dat hij het 100% kon constateren op millimeter nauwkeurigquote:Op zondag 23 januari 2022 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat uiteindelijk wel kort door de bocht. Uiteindelijk wil je zoveel mogelijk de juiste beslissing nemen en dat er over een beslissing als deze zo min mogelijk discussie bestaat. Maar ja, daarvoor heb je dus echt een lijncamera nodig, blijkt maar weer.
Dat is nu eenmaal hoe de spelregels zijn. Of dat terécht is natuurlijk weer een andere vraag, maar lijncamera's zouden inderdaad geen overbodige luxe zijn.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat uiteindelijk wel kort door de bocht. Uiteindelijk wil je zoveel mogelijk de juiste beslissing nemen en dat er over een beslissing als deze zo min mogelijk discussie bestaat. Maar ja, daarvoor heb je dus echt een lijncamera nodig, blijkt maar weer.
Tja, hierdoor is er niet verloren. Was ook nog vóór de daadwerkelijke aanval. Het was pas zuur, in mijn ogen, als de bal door hands of overtreding die goal in gewerkt zou worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |