Eh .. dan heb je voor niks geen pozza gegeten? Of niet genoeg gesprongen?quote:Op zondag 23 januari 2022 12:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb nieuwe besteld, maatje groter
ja maarquote:Op zondag 23 januari 2022 12:50 schreef maily het volgende:
[..]
Eh .. dan heb je voor niks geen pozza gegeten? Of niet genoeg gesprongen?![]()
Plantjes? Groentjes?quote:Op zondag 23 januari 2022 12:58 schreef Schakeltopia het volgende:
straks even m'n plantjes verzorgen
ik probeer meestal vaste dag aan te houden. doorzichtige fles zodat je kunt zien hoeveel je daadwerkelijk geeft. eerst even voelen aan de aarde. je moet er een beetje meespelen.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Beetje water geven, dooie blaadjes verwijderen..
Geef ze soms iets té veel water, of juist te weinig of ik vergeet het..
I knowquote:Op zondag 23 januari 2022 13:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik probeer meestal vaste dag aan te houden. doorzichtige fles zodat je kunt zien hoeveel je daadwerkelijk geeft. eerst even voelen aan de aarde. je moet er een beetje meespelen.
zeker, goed kijken naar de plant is belangrijk. ze laten je vaak wel merken hoe ze het vindenquote:Op zondag 23 januari 2022 13:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
I knowMaar goed de ene plant heeft ook meer nodig dan de andere, en sommige mogen wel droog aan voelen..
Oh dat idd ook, op mijn slaapkamer is het in de zomer wel warm bij het raam, en nu koud dus hebben ze minder nodigquote:Op zondag 23 januari 2022 13:13 schreef Schakeltopia het volgende:
en in de zomer is dat weer anders als in de winter. en dat verschilt ook weer per plantje waar ze staan. die bij de verwarming worden wat sneller droog. je kunt er boeken over schrijven
Makkelijke planten die zijn van plastic.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:16 schreef Schakeltopia het volgende:
en sommige planten zijn gewoon makkelijker als de andere. gewoon lekker voor de makkelijke gaan
Schakeltopia's plantenhoekjequote:Op zondag 23 januari 2022 13:13 schreef Schakeltopia het volgende:
en in de zomer is dat weer anders als in de winter. en dat verschilt ook weer per plantje waar ze staan. die bij de verwarming worden wat sneller droog. je kunt er boeken over schrijven
dat zijn dus geen plantenquote:Op zondag 23 januari 2022 13:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Makkelijke planten die zijn van plastic.
sowieso altijd handig!quote:Op zondag 23 januari 2022 13:18 schreef Mrsloveable het volgende:
En ze hebben meestal een kaartje erbij zitten
Vind ik niet mooiquote:Op zondag 23 januari 2022 13:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Makkelijke planten die zijn van plastic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |