abonnement Unibet Coolblue
pi_203332026
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Vind je zelf een nuttige bijdrage in een topic als dit?
En jij?

Ik vrees dat je nog even bezig bent als je in dergelijke topics op onnutte bijdragen wilt reageren. Laat staan in dit hele forum.
Ik heb hier ook andere bijdragen geleverd trouwens.

Verder niets dan peace and love.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_203332142
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 14:42 schreef Toby56 het volgende:

[..]
En jij?

Ik vrees dat je nog even bezig bent als je in dergelijke topics op onnutte bijdragen wilt reageren. Laat staan in dit hele forum.
Ik heb hier ook andere bijdragen geleverd trouwens.

Verder niets dan peace and love.
Ik vrees dat we idd nog even bezig zijn wanneer mannen, die x posts geleden zichzelf op de borst slaan voor hun zelfbeheersing en x posts verder sans gene een vrouw volledig onnodig sexualiseren in een reeks die gaat over hoe problematisch het is dat vrouwen maar te pas en te onpas geseksualiseerd en misbruikt worden, zichzelf zonder gene een toffe peer die op geen enkele wijze onderdeel is van het probleem, blijven vinden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_203332359
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 14:11 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik las:

Ik zou graag op haar lijstje van mannen willen staan.
Nee, dat lees je verkeerd. Ik heb wel moeite met de hoge aantallen die zij noemt. In de zin van dat het steeds hoger schijnt te moeten worden.
pi_203332421
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 14:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik vrees dat we idd nog even bezig zijn wanneer mannen, die x posts geleden zichzelf op de borst slaan voor hun zelfbeheersing en x posts verder sans gene een vrouw volledig onnodig sexualiseren in een reeks die gaat over hoe problematisch het is dat vrouwen maar te pas en te onpas geseksualiseerd en misbruikt worden, zichzelf zonder gene een toffe peer die op geen enkele wijze onderdeel is van het probleem, blijven vinden.
Wat mij betreft mogen vrouwen geseksualiseerd worden.
En mannen ook.

We zijn (nagenoeg) allemaal seksuele wezens.

Volgens mij is dat dan ook niet het wezenlijke probleem.
Het probleem is hoe je je tegenover de individuele medemens gedraagt. En dat seks nooit als machtsmiddel en als dwangmiddel ingezet mag worden.

Het feit dat ik in een bericht hier Babette van Veen seksualiseer, betekent niet dat ik haar een dickpic ga sturen, haar online ga achtervolgen met berichten als "ik vind je geil" en haar dreig met "als jij mij niet wilt pijpen, dan ga ik je het leven onmogelijk maken".

Je mag het uiteraard oneens met me zijn en blijven, en ook blijven vinden dat mijn posts hier volstrekt ongepast zijn. In dat laatste geval is er dan nog altijd de mogelijkheid om je, ook na dit bericht, tot een mod te richten, je punt te maken en hem/haar te verzoeken om in te grijpen, bijvoorbeeld omdat mijn gedrag hier ongepast is en het TheVoice-probleem in stand houdt.

Ik verzeker je dat ik daarvan geen probleem ga maken.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_203332479
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 15:05 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Wat mij betreft mogen vrouwen geseksualiseerd worden.
En mannen ook.

We zijn (nagenoeg) allemaal seksuele wezens.

Volgens mij is dat dan ook niet het wezenlijke probleem.
Het probleem is hoe je je tegenover de individuele medemens gedraagt. En dat seks nooit als machtsmiddel en als dwangmiddel ingezet mag worden.

Het feit dat ik in een bericht hier Babette van Veen seksualiseer, betekent niet dat ik haar een dickpic ga sturen, haar online ga achtervolgen met berichten als "ik vind je geil" en haar dreig met "als jij mij niet wilt pijpen, dan ga ik je het leven onmogelijk maken".

Je mag het uiteraard oneens met me zijn en blijven, en ook blijven vinden dat mijn posts hier volstrekt ongepast zijn. In dat laatste geval is er dan nog altijd de mogelijkheid om je, ook na dit bericht, tot een mod te richten, je punt te maken en hem/haar te verzoeken om in te grijpen, bijvoorbeeld omdat mijn gedrag hier ongepast is en het TheVoice-probleem in stand houdt.

Ik verzeker je dat ik daarvan geen probleem ga maken.
O ik wou kiezen voor af en toe blijven reageren op onzin. Ik hoop dat je dat ook ok vindt?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_203332522
Overigens sla ik mezelf niet op de borst... ik begrijp gewoon helemaal NIETS van het gedrag van Marco Borsato, Jeroen achternaamkwijt, en Ali B.
(En zoveel anderen.)

Dat probeerde ik duidelijk te maken door hun gedrag te verplaatsen naar een mogelijke situatie op mijn eigen werkvloer. Ik snap gewoon niet waar ze het gore lef vandaan halen. Maar ik weet dat het gebeurt, en dat is een kwalijke zaak.

Maar ik ga de Playboy en de Penthouse niet verbieden.
Ik ga vrouwen niet verbieden als ze gaan gillen bij een foto van Christiano Ronaldo.
Of om in te grijpen als ik ze hoor praten over wat ze allemaal met hem zouden willen doen.

En ik ga Danny hier niet verzoeken om rubrieken als Babes/Hunks, KPD en De Kelder te verwijderen, omdat het mensen seksualiseert.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_203332536
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 15:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
O ik wou kiezen voor af en toe blijven reageren op onzin. Ik hoop dat je dat ook ok vindt?
Maar natuurlijk.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_203332718
Smeerlap = smeerlap.
Ongeacht afkomst.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 23 januari 2022 @ 15:39:46 #209
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203333121
Ik denk dat Jeroen Franken van Bluefish nodig zijn website even moet updaten...

https://delinkedinexpert.(...)ylon-sanne-of-ali-b/

[ Bericht 12% gewijzigd door Tengano op 23-01-2022 16:22:14 ]
pi_203333403
quote:
9s.gif Op zondag 23 januari 2022 14:01 schreef Momo het volgende:
Als Linda nu nog weer Jeroen zou terug nemen zou ik dat wel heel raar vinden. Het is hun leven, maar dan moet ze weer zielig gaan doen als hij weer vreemdgaat/achter jonge meiden aan.
De vraag is wat dit "terug nemen" precies betekent:

- Hij krijgt weer toegang tot de woning van Linda?
- Hij moet Linda dan minimaal een keer per maand beffen en twee keer per kwartaal neuken?
- Hij mag zijn andere minnaressen niet toe laten tot haar woning.
- Hij mag maximaal vier andere minnaressen tegelijkertijd hebben, waarvan maximaal twee jonger dan 20?

Ik geeft toe, dit zijn wat aparte vragen, maar ik probeer me een voorstelling te maken van hoe een "relatie" eruit ziet in dergelijke kringen.
pi_203333498
quote:
6s.gif Op zondag 23 januari 2022 14:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nog een vermeend slachtoffer Jeroen Rietbergen stapt naar politie: ‘Er is overtuigend bewijs’

Een vrouw die zegt slachtoffer te zijn geworden van seksueel grensoverschrijdend gedrag door Jeroen Rietbergen, stapt naar de politie. De vrouw was geen deelnemer aan het tv-programma The Voice of Holland, maar door de commotie die nu rond dat programma is ontstaan, heeft zij besloten alsnog haar verhaal te doen.

De vrouw ontving onder meer seksueel getinte berichten en foto’s van Rietbergen, die zij via de muziekwereld kende. Ze hoopt dat andere slachtoffers nu ook naar de politie durven stappen, laat haar advocaat Sébas Diekstra weten in een reactie.

Op zijn eigen Twitter laat de advocaat weten waar de vrouw melding van maakt. ,,De vrouw maakt melding van meerdere feiten waaronder ook een ernstig zedenfeit’', schrijft Diekstra. ,,De vrouw is ook in het bezit van overtuigend bewijs ter onderbouwing van hetgeen haar is aangedaan. Dit bewijs is inmiddels veilig gesteld’', voegt hij toe. Diekstra schrijft ook dat de vrouw voorlopig anoniem wil blijven, ‘maar ze sluit niet uit dat zij op enig moment in de openbaarheid zal treden.’

Sébas Diekstra @:sebasdiekstra
De vrouw maakt melding van meerdere feiten waaronder ook een ernstig zedenfeit. De vrouw is ook in het bezit van overtuigend bewijs ter onderbouwing van hetgeen haar is aangedaan. Dit bewijs is inmiddels veilig gesteld.

https://www.ad.nl/show/no(...)end-bewijs~a75e31dc/

Jeroen :W :W :W :W :W :W :W :W
Er is dus een dickpic veilig gesteld. Die zullen we dan t.z.t. hier wel kunnen bewonderen.
  Tettenkoning zondag 23 januari 2022 @ 16:05:34 #212
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203333549
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 15:19 schreef superniger het volgende:
Smeerlap = smeerlap.
Ongeacht afkomst.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203334065
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 14:18 schreef maily het volgende:

[..]
Ik las dit nieuws met kromme tenen ....
Komt op mij over als: "ik wil ook wat zeggen"
Lekker vrijblijvend om nu zo'n nietszeggend bericht te delen. Meeliften op de waan van de dag maar totaal ongeloofwaardig aangezien ze haar goede vriend Job altijd blijft verdedigen en die deed echt precies maar dan ook precies hetzelfde.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 23 januari 2022 @ 17:11:34 #214
74056 crew  ToT
pi_203334815
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 15:19 schreef superniger het volgende:
Smeerlap = smeerlap.
Ongeacht afkomst.
Tuurlijk, maar of een (voor het grote publiek) minder bekend persoon iets doet, of een knuffelmarokkaan die heel erg op z'n eigen imago geilt, dan is dat wel wat een verschil.
  zondag 23 januari 2022 @ 17:24:49 #215
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203334977
Mogen er Dickpicks geplaatst worden op Fok?
Het zal niet lang meer duren dat die van Rietbergen in omloop komt.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 23 januari 2022 @ 17:27:58 #216
74056 crew  ToT
pi_203335027
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 17:24 schreef KingRadler het volgende:
Mogen er Dickpicks geplaatst worden op Fok?
Het zal niet lang meer duren dat die van Rietbergen in omloop komt.
In [KPD] mag dat wel! :Y
pi_203335100
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:50 schreef Ardnastoffie het volgende:
Dus:
- 2013 is Jeroen vreemd gegaan, Linda boos.
- Een aantal jaar geleden is Jeroen aangesproken op zijn grensoverschrijdend gedrag met enige vrouwelijke deelnemers (aldus zijn verklaring) en opgebiecht aan Linda en zijn ze even uit elkaar gegaan en hij is lange tijd in therapie gegaan;
- Volgens Johnny zijn Jeroen en Linda wel 5 a 6 jaar geleden uit elkaar gegaan (HLF8);
- Volgens John heeft zich in 2019 april een meisje gemeld en heeft John vervolgens Jeroen ‘alle hoeken van kamer laten zien’
- Volgens BOOS was er nog 1 in dezelfde periode, maar daar had John dan weer niks over gehoord…
Pffffff daar klopt echt iets niet
Duidelijk je opsomming!
  zondag 23 januari 2022 @ 17:34:02 #218
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203335115
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 17:24 schreef KingRadler het volgende:
Mogen er Dickpicks geplaatst worden op Fok?
Alleen in de OP :{w
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 23 januari 2022 @ 17:45:48 #219
74056 crew  ToT
pi_203335231
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 17:34 schreef Tengano het volgende:

[..]
Alleen in de OP :{w
Mits in slappe staat uiteraard. :P
pi_203335407
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 15:05 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Wat mij betreft mogen vrouwen geseksualiseerd worden.
En mannen ook.

We zijn (nagenoeg) allemaal seksuele wezens.

Volgens mij is dat dan ook niet het wezenlijke probleem.
Het probleem is hoe je je tegenover de individuele medemens gedraagt. En dat seks nooit als machtsmiddel en als dwangmiddel ingezet mag worden.

Het feit dat ik in een bericht hier Babette van Veen seksualiseer, betekent niet dat ik haar een dickpic ga sturen, haar online ga achtervolgen met berichten als "ik vind je geil" en haar dreig met "als jij mij niet wilt pijpen, dan ga ik je het leven onmogelijk maken".

Je mag het uiteraard oneens met me zijn en blijven, en ook blijven vinden dat mijn posts hier volstrekt ongepast zijn. In dat laatste geval is er dan nog altijd de mogelijkheid om je, ook na dit bericht, tot een mod te richten, je punt te maken en hem/haar te verzoeken om in te grijpen, bijvoorbeeld omdat mijn gedrag hier ongepast is en het TheVoice-probleem in stand houdt.

Ik verzeker je dat ik daarvan geen probleem ga maken.
Seksualiseren en seksuele wezens zijn, zijn twee verschillende dingen. Vrouwen worden constant ongevraad geseksualiseerd losstaand van de context. Het is alleen oke om een vrouw te seksualiseren als dat gebeurt in een seksuele context.
  zondag 23 januari 2022 @ 18:22:03 #221
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_203335772
Ik denk wel dat we het onnodig ingewikkeld maken als een man (Toby56) nu ook niet meer mag zeggen dat 'ie een vrouw knap(per) vindt.

Ik, als vrouw, zie namelijk ook mannen die ontzettend worstelen in deze tijd over wat nog wel en niet kan. Zo vroeg mijn vriend ooit op een van eerste dates of hij een arm om me heen mocht slaan. Ontzettend lief. Maar ook heel erg onsexy.

Dat overigens terzijde, en niet met betrekking tot Jeroen, Ali en Marco. Want van de billen van minderjarigen, het voelen van andere lichaamsdelen op de werkvloer -vanuit het niets- en foto's van je apparaat is het vrij evident dat het ongepast en walgelijk is.

Maar laten we nu niet iedere man gaan affakkelen over die een (seksuele) voorkeur uitspreekt, want dat maakt het alleen maar ingewikkelder voor mannen om te weten welke grenzen echt streng bewaakt moeten worden.
  zondag 23 januari 2022 @ 18:40:26 #222
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203336092
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 17:58 schreef MeesterVanDam het volgende:
Het is alleen oke om een vrouw te seksualiseren als dat gebeurt in een seksuele context.
In de reclamewereld wordt er iig nog steeds gebruik van gemaakt en dat zal ook wel zo blijven.

https://www.marketingfacts.nl/berichten/verkoopt-seks-nog

[ Bericht 16% gewijzigd door Tengano op 23-01-2022 19:07:18 ]
  zondag 23 januari 2022 @ 18:44:54 #223
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_203336181
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 16:27 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Lekker vrijblijvend om nu zo'n nietszeggend bericht te delen. Meeliften op de waan van de dag maar totaal ongeloofwaardig aangezien ze haar goede vriend Job altijd blijft verdedigen en die deed echt precies maar dan ook precies hetzelfde.
Wel echt bijzonder inderdaad, (wat die Job Gosschalk toentertijd publiek verdedigen betreft) en dan nu de ommezwaai.

Zou ze dat dan vergeten zijn? No way: 180 stuks is stoer en aandacht is lekkerder ^O^
love & heet
pi_203336204
quote:
10s.gif Op zondag 23 januari 2022 16:05 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
“Ons geheimpje |:)
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')