Ja, klopt. Zelfde categorie als 'like' en 'basically'.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:43 schreef Linkesoep het volgende:
Dat is overgenomen van de Amerikanen die constant 'literally' zeggen in iedere zin. Dat woord heeft 0 waarde meer.
Nee. Wie zijn "wij" overigens?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:44 schreef marc0871 het volgende:
En nou verwacht je zeker dat wij massaal op die link gaan klikken, zodat dat jong aan zijn views komt
Niet geklikt
En hoe precies heb jij er last van?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:51 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, dat deed mijn nichtje.
Leuk dat je probeert ad rem te zijn met die standaardvraag, maar het is nogal droevig.quote:
Dan zet je het uit. Klacht opgelost. Geen probleem, graag gedaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:00 schreef Repentless het volgende:
[..]
Leuk dat je probeert ad rem te zijn met die standaardvraag, maar het is nogal droevig.Het staat namelijk gewoon in de OP: ik hoorde het op de achtergrond en het irriteerde me.
Zij was het aan het kijken, ik niet. Misschien werkt het in jouw wereld zo dat je iets dat je negenjarige nichtje leuk vindt om te zien direct uitzet omdat het je irriteert, maar er zijn ook mensen die wat vriendelijker zijn richting kinderen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:02 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dan zet je het uit. Klacht opgelost. Geen probleem, graag gedaan.
Mensen op de fok!s, anders dan jij.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:54 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nee. Wie zijn "wij" overigens?
Aha.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:22 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mensen op de fok!s, anders dan jij.
Talloze tussenoplossingen mogelijk: andere ruimte, oortjes. Klacht wederom opgelost. Geen probleem, graag gedaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:16 schreef Repentless het volgende:
[..]
Zij was het aan het kijken, ik niet. Misschien werkt het in jouw wereld zo dat je iets dat je negenjarige nichtje leuk vindt om te zien direct uitzet omdat het je irriteert, maar er zijn ook mensen die wat vriendelijker zijn richting kinderen.
Dat weet ik, je vertelt niets opzienbarends. Ik vraag echter nergens om een oplossing en ben er ook niet naar op zoek. Ik wilde slechts mijn beklag doen hierover.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:49 schreef SwJ het volgende:
[..]
Talloze tussenoplossingen mogelijk: andere ruimte, oortjes. Klacht wederom opgelost. Geen probleem, graag gedaan.
Enige vorm van dankbaarheid zou je sieren.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:04 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat weet ik, je vertelt niets opzienbarends. Ik vraag echter nergens om een oplossing en ben er ook niet naar op zoek. Ik wilde slechts mijn beklag doen hierover.
Nee, helaas. Dankbaarheid tonen voor iets waar ik niet om gevraagd heb, vind ik niet nodig.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:09 schreef SwJ het volgende:
[..]
Enige vorm van dankbaarheid zou je sieren.
Inderdaad, best wel vervelend dat soort taalgebruik en intonatie.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:21 schreef Repentless het volgende:
Mijn nichtje van 9 jaar logeerde hier dit weekend. Zoals veel kinderen is ze fan van allerlei YouTubers zoals Enzo Knol e.d. Ik houd niet bij wat er allemaal populair is op dat gebied en ken het ook niet, maar dat is nu eenmaal wat die generatie leuk vindt.
Gisteravond hoorde ik echter op de achtergrond een filmpje met de meest irritante manier van spreken ooit. Een heel raar hoog stemmetje dat om de twee woorden "letterlijk" en "kan ik je vertellen" schreeuwt, op de meest vreemde momenten in een zin. Het ging om de YouTuber 'Dennus2', die filmpjes maakt over games als Minecraft.
Ik kan weinig over de achtergrond vinden van deze YouTuber, maar dit moet toch een parodie zijn en niet serieus? Ik snap dat iedere generatie andere interesses heeft, maar dit gaat echt nergens meer over. Ik zou me doodergeren als iemand echt zo zou praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |