abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203317981
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
En de ervaring leert in dit soort cases dat aangiftes andere aangiftes aantrekken. Meiden die tijdens het moment van aanrakingen er nog niks verdachts achter zochten kunnen alsnog tot andere ideeën komen.
Hoezo leert de ervaring dat ons?
pi_203318002
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Concreet hebben er over Borsato 3 mensen gezegd aangerand te zijn door hem. Buiten dus de dame die al aangifte gedaan heeft.

Dat is vrij concreet
Ja, dan is hij dus schuldig. Het schavot in tot hij zijn onschuld heeft bewezen!
pi_203318008
quote:
En de ervaring leert in dit soort cases dat aangiftes andere aangiftes aantrekken. Meiden die tijdens het moment van aanrakingen er nog niks verdachts achter zochten kunnen alsnog op andere ideeën komen en een wel aangifte doen.
Het lijkt me waarschijnlijker dat ze bang waren en zich nu veiliger voelen om wel uit de school te klappen.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 17:53:53 #104
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203318016
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:51 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Hoezo leert de ervaring dat ons?
Kijk naar de zaak van huisvader Cosby en de zaak Epstein. Als het balletje eenmaal begint te rollen zorgt een spreekwoordelijke knikker voor een lawine.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 22 januari 2022 @ 17:55:02 #105
13462 BansheeBoy
pi_203318025
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, dan is hij dus schuldig. Het schavot in tot hij zijn onschuld heeft bewezen!
Dit gaat veels te ver! Kom op mensen. Dit is exact het trial by media gebeuren waar we al dagen tegen ageren. Laat de rechter oordelen. Tot nu zijn het verdachten met een hele slechte case. Niet meer dan dat.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 17:55:08 #106
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_203318027
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat zegt niemand. Maar dat maakt wel dat je het serieuzer neemt dan één geisoleerd geval.

Jij van jouw kant vindt dat we kritisch moeten kijken naar de beschuldigingen en in acht moeten nemen dat ze wel eens niet waar kunnen zijn. Andersom vind ik dat je eens kritisch naar de beschuldigingen moet kijken en in acht nemen dat ze wél waar kunnen zijn.

1 verbitterde vrouw die een man kapot probeert te maken kan je me nog wel verkopen, 4 al niet meer en dat zijn alleen nog de dames die zich gemeld hebben. Het lijkt me een goed idee om dat de grootste voorzichtigheid te betrachten tot de zaak tot de bodem is uitgezocht, want je hebt het hier over kinderen
Laffe huichelaar
pi_203318032
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]
En waar blijkt dat uit?
Idd, volgens mij is dat meer een verzonnen schrikbeeld dan een reële kans. Maar dat veel mensen er blindelings in geloven komt rijke machtige mensen met het een en ander op hun kerfstok wel weer verdomd goed uit.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 17:55:40 #108
13462 BansheeBoy
pi_203318034
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:53 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Het lijkt me waarschijnlijker dat ze bang waren en zich nu veiliger voelen om wel uit de school te klappen.
En die had ik niet eens meegerekend. Dat is echt aannemelijk.

pi_203318044
Populair zijn is in essentie gewoon napapagaaien wat de mening is van de meerderheid. Als je een afwijkende mening hebt dan moet je dat gewoon voor jezelf houden want dan hoor je niet meer bij de kudde. Dit is kindergarten 101. En als je eenmaal de populairste bent zijn alle vrouwtjes naar je toegetrokken want ze willen allemaal ben de populaire jongen vanwege aanzien etc. Dit is hoe Ali B populair is geworden. Hij was pro homo. Pro integratie. En dat woke gebeuren. En achter de schermen neukte hij alles wat los en vast zat.

Mensen die zeggen dat ze niet geven om hun sociale status zijn naïef en dom. Vrouwen begrijpen dit veel beter en daarom neuken ze niet de eerste de beste Ali. Want Ali’s heb je tegenwoordig op elke straathoek staan. Nee het moet Ali B zijn.

Best wel dom van Ali B om meisjes te neuken via de Voice. Hij kreeg meer dan genoeg kut buiten de Voice. Hij ging gewoon insta af en meisjes af te werken. En die gast ziet er nog geen eens fatsoenlijk uit met z’n ratte kop. Sociale status is zeer belangrijk en dat moet je gewoon naar beneden kunnen trappen en naar boven likken totdat jezelf boven de hiërarchie staat. Als je het dan beetje slim aanpakt en niet trouwt met een bitch maar gewoon een partnerschap (in verband met financiële status) dan kan ze maximaal alimentatie krijgen. Dan neuk je nog lang en gelukkig voor de rest van je leven.
pi_203318045
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Kijk naar de zaak van huisvader Cosby en de zaak Epstein. Als het balletje eenmaal begint te rollen zorgt een spreekwoordelijke knikker voor een lawine.

En Cosby en Epstein deden dus dingen die niet verdacht waren?

quote:
En de ervaring leert in dit soort cases dat aangiftes andere aangiftes aantrekken. Meiden die tijdens het moment van aanrakingen er nog niks verdachts achter zochten kunnen alsnog op andere ideeën komen.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 17:59:32 #111
13462 BansheeBoy
pi_203318067
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]
En Cosby en Epstein deden dus dingen die niet verdacht waren?
[..]
Behoorlijk! In sommige gevallen strafbaar zelfs.

zaterdag 22 januari 2022 @ 17:59:55 #112
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203318072
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:44 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Tegelijkertijd maakt hem dat ook kwetsbaar voor mogelijk valse aangifte(s). ;)
En niet alleen hem. Ik ken de nodige (werk)situaties waar men - soms met succes - dreigde iemand valselijk voor schut te zetten. Helaas, ook hier, zijn mensen gevoelig voor suggestie en vooringenomen beeldvorming.
Helaas zijn er daders (soms, ja ook etters van kinderen) die dan precies weten hoe ze iemand klem moeten zetten.

Punt is wel dat slachtoffer zichzelf (al of niet gemeend) kwetsbaar opstelt voor dit soort aangiftes door bijbehorend - al of niet als deel van hun act - amicaal gedrag te vertonen.

Eén van de lessen die ik daar uit trok was om dat soort mensen/situaties bij voorbaar uit de weg te gaan en te zorgen dat er geen misverstanden zijn door die desnoods (handig) te omzeilen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zaterdag 22 januari 2022 @ 18:02:16 #113
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_203318113
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:59 schreef Vallon het volgende:

[..]
En niet alleen hem. Ik ken de nodige (werk)situaties waar men - soms met succes - dreigde iemand dan voor schut te zetten. Helaas, ook hier, zijn mensen gevoelig voor suggestie en vooringenomen beeldvorming.
Helaas zijn er daders (soms, ja ook etters van kinderen) die dan precies weten hoe ze iemand klem moeten zetten.

Punt is wel dat slachtoffer zichzelf (al of niet gemeend) kwetsbaar opstelt voor dit soort aangiftes door bijbehorend - al of niet als deel van hun act - amicaal gedrag te vertonen.

Eén van de lessen die ik daar uit trok was om dat soort mensen/situaties bij voorbaar uit de weg te gaan en te zorgen dat er geen misverstanden zijn door die desnoods (handig) te omzeilen.
Klopt. :)
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_203318239
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is echt niet dat ik Borsato vertrouw, want ik vind de manier waarop hij in de Voice naar zo'n beetje elke vrouw keek altijd al veel te geil. Maar als ik puur afga op de verhalen en het beeldmateriaal zie ik vooral een iets te amicale man die geen enkel gevoel heeft voor waar grenzen liggen bij het vastpakken/knuffelen/aanraken van mensen.

De verdere verhalen rondom die bbq en aan de kont zitten en ook dat betastingsverhaal van die vrouw 7 jaar geleden vind ik heel moeilijk te beoordelen omdat ik het niet heb gezien en het zo makkelijk is om dit soort dingen (ook als slachtoffer) verkeerd te interpreteren. Je weet ook niet wat er aan onderliggend motief kan zijn om dit naar boven te brengen. En het klakkeloos mensen veroordelen omdat er een aangifte ligt slaat nergens op.

Er komen heel veel rookpluimpjes omhoog, maar anders dan bij Ali en Jeroen durf ik van Borsato niet hardop te zeggen dat het een viezerik is. Ook al is er bij Ali en Jeroen mogelijk geen sprake van strafbare gedragingen, is wel van beide duidelijk dat ze moreel totaal fout zitten. Bij Borsato vind ik dat voorlopig echt niet. Al hoop ik wel dat hij flink gecancelled wordt, want alleen al voor zijn muziek mag hij de stoel krijgen.
Ik heb bij Marco juist dat het een viezerik is, die 14 jarige verbaasd me wel maar dat hij alles met een kut een een polsslag betast niet. Echt zo'n vieze gladjanus die op ieder feestje staat te roepen tegen andere mannen zo zie je die kont daar zou ik ook wel naast wakker willen worden.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203318269
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dat zegt niemand. Maar dat maakt wel dat je het serieuzer neemt dan één geisoleerd geval.

Jij van jouw kant vindt dat we kritisch moeten kijken naar de beschuldigingen en in acht moeten nemen dat ze wel eens niet waar kunnen zijn. Andersom vind ik dat je eens kritisch naar de beschuldigingen moet kijken en in acht nemen dat we wél waar kunnen zijn.
Ja, je moet even teruglezen denk ik want ik geloof dat je de strekking van mijn verhaal nu de verkeerde kant op trekt. Hij is onschuldig tot het tegendeel is bewezen, zo werkt onze rechtstaat. En natuurlijk moet die zaak serieus bekeken worden. Stel ik ergens iets anders? Sterker, ik stel zelfs dat ik hem niet vertrouw en best geloof dat het een viezerik is. Maar niet iedere viezerik doet iets strafbaars.

Er werd vervolgens gesteld dat er een aangifte ligt dus dat er wel iets moet kloppen van de beschuldiging. Daar ageerde ik tegen, omdat dat echt flauwe kul van de bovenste plank is. Mensen die dat niet snappen moeten echt heel ver van de discussie rondom schuld/onschuld blijven.

quote:
1 verbitterde vrouw die een man kapot probeert te maken kan je me nog wel verkopen, 4 al niet meer en dat zijn alleen nog de dames die zich gemeld hebben. Het lijkt me een goed idee om dat de grootste voorzichtigheid te betrachten tot de zaak tot de bodem is uitgezocht, want je hebt het hier over kinderen
Dan hoeven we ook geen onderzoek meer te doen hè. Er hebben zich 4 vrouwen gemeld (niet eens met dezelfde feiten), dan is de verdachte schuldig.

Er is een aangifte en er zijn een aantal mensen die hebben gegeven (al dan niet na een oproep van BOOS) dat zij ook voorbeelden hebben van gedrag van de heer Borsato. Dat gaat om ongepaste aanraking van billen, heupen. Ik persoonlijk vind dat van een andere orde als de aangifte die er ligt. Het is beide niet goed, maar het tweede is toch echt een grijs gebied waarbij er nog maar de vraag is of er sprake is van kwade opzet of gewoon een totaal verkeerde grens.

Laat ik voorop stellen, als ik zou zien dat de heer Borsato aan de billen van mijn dochter zou zitten dan krijgt hij de tijd niet om sorry te zeggen. Maar de verhalen voor zover ik die gezien heb (los van die aangifte) klinken vooral als die vieze oom die niet helemaal snapt waar hij zijn handen moet laten. Maar goed, mogelijk heb ik iets gemist daarin.
pi_203318273
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:18 schreef bedachtzaam het volgende:
Het is zoals ToT al aangeeft, achteraf word...

Afgelopen week werd door een medewerkster van the voice die als vertrouwenspersoon gezien al duidelijk dat zij klachten ontving van kandidaten maar zij kon blijkbaar niets betekenen voor de kandidaten.
Mij zegt het zoveel als dat er wel degelijk gemeld is maar dat er binnen the voice dus geen aangewezen persoon of loket was om dat te kunnen doen opdat er opgetreden zou worden.
Dat er iets goed mis is binnen dat programma dat moge duidelijk zijn, maar dat staat natuurlijk los van die boeteclausule waarvoor kandidaten hebben getekend. Dat heeft ook niks met "achteraf wordt" te maken. De vraag wordt nu gesteld omdat (sommige) kandidaten blijkbaar dachten dat aangifte doen van strafbare feiten misschien zou leiden tot die boete. Daarop vraagt men nu naar die clausule en dan vind ik het volkomen logisch dat men daarvan zegt dat dergelijke meldingen daar niet onder vallen. Een bepaling in een contract waarin je tekent dat je geen aangifte zal doen van strafbare feiten bestaat niet. Tenminste, het zal nooit een rechtsgeldige bepaling zijn.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:18 schreef bedachtzaam het volgende:
En waar gaat een kandidate nu mee naar de politie, 'hij heeft me betast' maar het gaat woord tegen woord zijn waarna de kandidate dus een boete tegemoet kan zien.
Dit is natuurlijk complete onzin. Er zit echt een wereld van verschil tussen je niet negatief mogen uiten m.b.t. het programma waaraan je deelneemt en het kenbaar maken van strafbare feiten. Ik durf met 99,9% zekerheid te stellen dat die boete niet opgelegd wordt n.a.v. een dergelijke melding en zo wel, dan durf ik met 100% zekerheid te zeggen dat zo'n boete in een dergelijk geval van tafel geveegd wordt door een rechter.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 18:19:17 #117
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203318308
quote:

[..]
En de ervaring leert in dit soort cases dat aangiftes andere aangiftes aantrekken. Meiden die tijdens het moment van aanrakingen er nog niks verdachts achter zochten kunnen alsnog op andere ideeën komen en een wel aangifte doen. Coclusie: Marco kan pizza's gaan bakken.

Los daar van, waar rook is is vuur.

Lekker tegenstrijdige post weer.
pi_203318309
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:35 schreef Vallon het volgende:

[..]
Kan je nagaan hoe het genormaliseerd & geïnstitutionaliseerd is dat een ander omdat het een feestje, voortdurend aan jou of, laat staan je kinderen mag (en kan) zitten. Nog los of dat er(ogene) zones of intenties zijn.

Marco is hier even - helaas - de aanleidende kop van jut maar er zijn al van situaties waar anderen kennelijk het nodig en doodnormaal vinden om zich(zelf) op te dringen. Ik laat dan nog in het midden of dat opzet danwel (een heimelijke) gewoonte is.

Toegeven dat ik nog met enige (overigens verwerkte) afschuw terugdenk aan situaties waar ik als kind iedereen die er om vroeg moest zoenen en omhelzen. Zoals een tante, superlief mens hoor, die er maar geen genoeg van leek te krijgen ons te kleffen.
Dit was natuurlijk geen feestje, maar kinderen die een wedstrijd willen winnen en vol spanning staan vanwege het vele werk in de weken ervoor, de honderden mensen publiek, alle draaiende camera's en de wetenschap dat een miljoen mensen achter de tv kijken. Dat geeft veel spanning.

Wat geeft dan meer conform:
1 volwassenen die je afgelopen weken goed hebt leren kennen maar op tien meter afstand staat
2 dezelfde volwassenen die je hand vast heeft
3 de volwassenen die je vasthoudt om de spanning te delen?

Ik geloof niet in 1.

Weet je lichamelijk contact is voor iedereen een basisbehoefte. Dat zie je al bij baby's en dreumesen, die zijn net gebaat bij fysiek contact, zogenaamde huidhonger. Dan voelen ze liefde en kunnen zij emoties kwijt en delen. Afstandelijk doen daar heeft niemand baat bij. Ook al zijn wij Nederlanders het wel gewend, we missen zonder dat we het weten wel iets, iets essentieels

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2022 18:20:00 ]
pi_203318324
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:44 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Tegelijkertijd maakt hem dat ook kwetsbaar voor mogelijk valse aangifte(s). ;)
Deze hele affaire is kwetsbaar voor valse aangiftes, meeste beschuldigen kunnen niet bewezen worden en de kans is groot dat ITV of RTL met een schadevergoeding over de brug gaat komen.
speak only if it improves the silence.
pi_203318356
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:15 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Dat er iets goed mis is binnen dat programma dat moge duidelijk zijn, maar dat staat natuurlijk los van die boeteclausule waarvoor kandidaten hebben getekend. Dat heeft ook niks met "achteraf wordt" te maken. De vraag wordt nu gesteld omdat (sommige) kandidaten blijkbaar dachten dat aangifte doen van strafbare feiten misschien zou leiden tot die boete. Daarop vraagt men nu naar die clausule en dan vind ik het volkomen logisch dat men daarvan zegt dat dergelijke meldingen daar niet onder vallen. Een bepaling in een contract waarin je tekent dat je geen aangifte zal doen van strafbare feiten bestaat niet. Tenminste, het zal nooit een rechtsgeldige bepaling zijn.
[..]
Dit is natuurlijk complete onzin. Er zit echt een wereld van verschil tussen je niet negatief mogen uiten m.b.t. het programma waaraan je deelneemt en het kenbaar maken van strafbare feiten. Ik durf met 99,9% zekerheid te stellen dat die boete niet opgelegd wordt n.a.v. een dergelijke melding en zo wel, dan durf ik met 100% zekerheid te zeggen dat zo'n boete in een dergelijk geval van tafel geveegd wordt door een rechter.
Die stelligheid deel ik niet met je, als het niet te bewijzen is dan is er geen zaak maar wel negatieve publiciteit.
De dreiging van die boete is er dan wel degelijk.
Wat nu als de beschuldigde zegt zij heeft mij valselijk beschuldigd? smaad en laster?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 18:23:46 #121
13462 BansheeBoy
pi_203318368
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:19 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Lekker tegenstrijdige post weer.
Ben je een beetje bekend met voetbal? Weleens van de ketchup theorie van Ruud van Nistelrooy gehoord? Als een spits eenmaal scoort gaat hij meer scoren.

Dit met die aangiftes lijkt er op. Aangiftes trekken andere aangiftes aan. Mensen die twijfelen worden over de streep getrokken door de massaliteit. Zie huisvader Cosby en potentaat Epstein. En dat zijn slechts een aantal voorbeelden. Ik wil niet legendarisch doen, maar let maar op: ER ZULLEN MEER AANGIFTES VOLGEN.

Hoe is dat tegenstrijdig?

pi_203318387
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:20 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Deze hele affaire is kwetsbaar voor valse aangiftes, meeste beschuldigen kunnen niet bewezen worden en de kans is groot dat ITV of RTL met een schadevergoeding over de brug gaat komen.
Bij die Epstein case waren er ook gigantisch veel valse aangiftes, natuurlijk waren er ook heel veel wel waar. Als ze toen aan bepaalde vrouwen vroegen om de ruimte en het huis te omschrijven waar het plaatsvond klopte er namelijk niks van.

Het wordt nog knap lastig om deze zaak zonder vooroordelen te behandelen.
pi_203318410
Toch wel meest trieste comment vd week:

Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 22 januari 2022 @ 18:27:05 #124
13462 BansheeBoy
pi_203318414
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:25 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Bij die Epstein case waren er ook gigantisch veel valse aangiftes, natuurlijk waren er ook heel veel wel waar. Als ze toen aan bepaalde vrouwen vroegen om de ruimte en het huis te omschrijven waar het plaatsvond klopte er namelijk niks van.
Maakt dat de aangifte per definitie vals? Trauma's kunnen voor een blackout zorgen waardoor je niet alles meer (helder) kunt herinneren.

zaterdag 22 januari 2022 @ 18:28:09 #125
345631 Scjvb
pi_203318427
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:20 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Zo is het dus ook. En dat laatste is niet helemaal onwaarschijnlijk.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_203318438
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Maakt dat de aangifte per definitie vals? Trauma's kunnen voor een blackout zorgen waardoor je niet alles meer (helder) kunt herinneren.

Ik neem aan dat de politie wel de juiste methodes voor heeft om dat te testen, 100% zekerheid krijg je natuurlijk nooit.
pi_203318440
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Financiële vergoedingen trekken per definitie ratten aan, zeker in zaken als deze waarbij er nauwelijks bewijs is.
pi_203318447
Marco Borsato is duidelijk een latente hebefiel. Hebefilie is de seksuele voorkeur van een volwassene voor puberende, jong-adolescente kinderen, grofweg jonge tieners van 11 tot 14 jaar oud.

Er zijn veel beelden en getuigen die dit bevestigen. Veel van deze beelden zijn openbaar. Hij betast voortdurend jonge meisjes vanaf 13 jaar over hun gehele lichaam, inclusief billen, heupen, buik, borsten, hals en hoofd. Hij kust deze meisjes in het openbaar op wang, voorhoofd en haar.

Er ligt een aangifte tegen hem waaruit blijkt dat hij dit niet alleen doet als er een camera bij is. In privé omstandigheden gaat hij nog een paar stappen verder en betast hij ook tussen de benen.

Het verhaal van lieve man en Italiaans temperament fungeert als kennelijk uitstekende dekmantel, want hij komt er al jaren mee weg.
pi_203318455
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:23 schreef BansheeBoy het volgende:

Dit met die aangiftes lijkt er op. Aangiftes trekken andere aangiftes aan. Mensen die twijfelen worden over de streep getrokken door de massaliteit. Zie huisvader Cosby en potentaat Epstein. En dat zijn slechts een aantal voorbeelden.

Daar zitten verschillende mechanismen in die daar voor zorgen. Een deel zal door de eerste aangifte(s) uit een jarenlange twijfel worden getrokken en besluiten om het dan ook te durven. Een deel zal iets hebben meegemaakt wat in hun ogen destijds weinig voorstelde, maar door de eerdere aangiftes in een ander daglicht worden gezien en een deel heeft iets meegemaakt wat helemaal niets voorstelde, maar uit steunbetuiging naar de rest wordt daar dan meer van gemaakt dan het ooit is geweest. En dan is er tot slot nog de groep die helemaal niets heeft meegemaakt, maar gewoon hoopt op een veroordeling zodat er een schadeclaim kan worden ingediend.

Dat zijn overigens ook gewoon mechanismen die bij in de criminologie bekend zijn. Dat één aangifte leidt tot meerder aangiften is een feit. Simpel gevalletje één schaap over de dam. Prima dat het zo werkt en bij het OM weten ze ook best dat al die aangiften heel kritisch moeten worden bekeken om te bepalen tot welke categorie ze horen.
pi_203318485
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:26 schreef RipCity het volgende:
Toch wel meest trieste comment vd week:

[ link | afbeelding ]
_O- Mijn half Afrikaanse / half Aziatische vrouw lacht zich de tering hierom! :D
pi_203318496
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Daar zitten verschillende mechanismen in die daar voor zorgen. Een deel zal door de eerste aangifte(s) uit een jarenlange twijfel worden getrokken en besluiten om het dan ook te durven. Een deel zal iets hebben meegemaakt wat in hun ogen destijds weinig voorstelde, maar door de eerdere aangiftes in een ander daglicht worden gezien en een deel heeft iets meegemaakt wat helemaal niets voorstelde, maar uit steunbetuiging naar de rest wordt daar dan meer van gemaakt dan het ooit is geweest. En dan is er tot slot nog de groep die helemaal niets heeft meegemaakt, maar gewoon hoopt op een veroordeling zodat er een schadeclaim kan worden ingediend.

Dat zijn overigens ook gewoon mechanismen die bij in de criminologie bekend zijn. Dat één aangifte leidt tot meerder aangiften is een feit. Simpel gevalletje één schaap over de dam. Prima dat het zo werkt en bij het OM weten ze ook best dat al die aangiften heel kritisch moeten worden bekeken om te bepalen tot welke categorie ze horen.
In de zaak is er een grote kans dat het komt tot een civiele schikking, ze kopen de slachtoffers af.

Dat is interessant om mee te frauderen.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 18:34:32 #132
13462 BansheeBoy
pi_203318503
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:29 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Marco Borsato is duidelijk een latente hebefiel. Hebefilie is de seksuele voorkeur van een volwassene voor puberende, jong-adolescente kinderen, grofweg jonge tieners van 11 tot 14 jaar oud.

Er zijn veel beelden en getuigen die dit bevestigen. Veel van deze beelden zijn openbaar. Hij betast voortdurend jonge meisjes vanaf 13 jaar over hun gehele lichaam, inclusief billen, heupen, buik, borsten, hals en hoofd. Hij kust deze meisjes in het openbaar op wang, voorhoofd en haar.

Er ligt een aangifte tegen hem waaruit blijkt dat hij dit niet alleen doet als er een camera bij is. In privé omstandigheden gaat hij nog een paar stappen verder en betast hij ook tussen de benen.

Het verhaal van lieve man en Italiaans temperament fungeert als kennelijk uitstekende dekmantel, want hij komt er al jaren mee weg.
Echt interessant verhaal. Ik wist niet dat dat bestond joh.

pi_203318506
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:33 schreef TjjWester het volgende:

[..]
In de zaak is er een grote kans dat het komt tot een civiele schikking, ze kopen de slachtoffers af.

Dat is interessant om mee te frauderen.
Ik heb Borsato ook ooit ontmoet. Volgens mij kneep hij in het langslopen in mijn billen.

Even formuliertje invullen.
pi_203318508
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:23 schreef bedachtzaam het volgende:
Die stelligheid deel ik niet met je, als het niet te bewijzen is dan is er geen zaak maar wel negatieve publiciteit.
De dreiging van die boete is er dan wel degelijk.
Wat nu als de beschuldigde zegt zij heeft mij valselijk beschuldigd? smaad en laster?
Zo'n kandidaat doet in zo'n geval aangifte tegen een persoon. Het is niet dat een kandidaat zich daarmee naar buiten toe negatief uit over het programma. Dat die persoon vervolgens een tegenaangifte doet is ook iets tussen die twee personen. Het niet kunnen bewijzen van de aangifte betekent niet dat het niet is gebeurd.
pi_203318512
"That Sylvana should stop taking drugs, really!" krijg ik hier te horen! :D
pi_203318527
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:35 schreef ToT het volgende:
"That Sylvana should stop taking drugs, really!" krijg ik hier te horen! :D
Dat wijf is ook echt knetterkrankjorum.
pi_203318537
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:En dan is er tot slot nog de groep die helemaal niets heeft meegemaakt, maar gewoon hoopt op een veroordeling zodat er een schadeclaim kan worden ingediend.
In Nederland wordt je overigens niet rijk van schadeclaims.

En er zijn geen cijfers over valse aangiftes, maar een schatting is 5%.

quote:
In Nederland is geen grootschalig wetenschappelijk onderzoek gedaan naar valse aangiftes. Volgens docent criminologie aan de Vrije Universiteit Andre de Zutter komt dat vooral doordat het een heel moeizaam proces is om toegang te krijgen tot de data die je als onderzoeker nodig hebt: gegevens van het Openbaar Ministerie, van Justitie en politie. Bovendien is het thema sterk gepolitiseerd.

De meest betrouwbare cijfers komen volgens de Zutter uit de Verenigde Staten, waar ongeveer 5 procent van de aangiftes van seksueel geweld – verzameld van alle politiedepartementen van het land – als vals werden gelabeld. De Zutter: “Er is geen reden om te vermoeden dat de cijfers in Nederland enorm van die uit de VS verschillen.” https://www.oneworld.nl/l(...)n-de-valse-aangifte/
pi_203318551
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat wijf is ook echt knetterkrankjorum.
Echt ja! _O-

Kijk, om Borsato's mogelijke gefrunnik te lachen is gewoon not done.
Jeroen was een bokkenlul die over veel grenzen ging, maar veel mensen kennen hem niet en de details zijn ook lang niet zo sappig.

Ali die binnen een minuutje klaar is, en die ongevraagd z'n vinger bij een dame naar binnen steekt terwijl ze een andere artiest onder de douche staat te pijpen om Ali maar te kunnen ontlopen......ja het is grof, maar het werkt wel wat op de lachspieren! _O-
pi_203318553
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:37 schreef luxerobots het volgende:

[..]
In Nederland wordt je overigens niet rijk van schadeclaims.

En er zijn geen cijfers over valse aangiftes, maar een schatting is 5%.
[..]

Niet van schadeclaims maar je kunt wel een mooie schikking treffen.

geen tonnen maar 10k moet haalbaar zijn.
pi_203318590
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:38 schreef ToT het volgende:

Ali die binnen een minuutje klaar is, en die ongevraagd z'n vinger bij een dame naar binnen steekt terwijl ze een andere artiest onder de douche staat te pijpen om Ali maar te kunnen ontlopen......ja het is grof, maar het werkt wel wat op de lachspieren! _O-
Ja, hier verschillen we dan toch echt enorm van mening. Want ongeacht wat die vrouw daar stond te doen en waarom, is verkrachting nooit grappig. En als daar is gebeurd wat die vrouw beweert, dan is het gewoon verkrachting.
pi_203318592
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:38 schreef TjjWester het volgende:

[..]

En waarom zou diegene waar je aangifte tegen doet, als het een valse aangifte is, een schikking treffen?

Moet je je voorstellen. Je wordt valselijk beschuldigt van seksueel overschrijdend gedrag, en dan ga je diegene die jou beschuldigt geld geven. :')
pi_203318602
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:38 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Snel verdiend.
pi_203318611
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:41 schreef luxerobots het volgende:

[..]
En waarom zou diegene waar je aangifte tegen doet, als het een valse aangifte is, een schikking treffen?

Moet je je voorstellen. Je wordt valselijk beschuldigt van seksueel overschrijdend gedrag, en dan ga je diegene die jou beschuldigt geld geven. :')
Ik heb het niet over een ali b of marco b.

Maar een rtl of itv zullen wel graag een schikking willen treffen, al dan niet namens hun voormalige medewerkers.
pi_203318614
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:41 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ja, heel lullig, maar dat gebeurt echt vaker dan je denkt.
pi_203318615
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Snel verdiend.
Precies
pi_203318623
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, hier verschillen we dan toch echt enorm van mening. Want ongeacht wat die vrouw daar stond te doen en waarom, is verkrachting nooit grappig. En als daar is gebeurd wat die vrouw beweert, dan is het gewoon verkrachting.
Mwah niet dat ik er om zit te schuddebuiken, maar het heeft echt wel iets van WTF? Gewoon bizar. En ik kan me echt wel voorstellen dat met al die verklaringen over zijn lompe horkgedrag er mensen om kunnen lachen, zeker als het z'n downfall betekent.
pi_203318625
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
En waar baseer je dat op?
pi_203318651
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Echt interessant verhaal. Ik wist niet dat dat bestond joh.

Dat van hebefiel heb ik zelf ook even moeten opzoeken.

Want als ik hier het woord pedofiel gebruik, is er meteen een leger van respondenten die er op wijzen dat dát iets héél anders is.

Welke term hiervoor ook van toepassing is, het is de meeste mensen toch volstrekt duidelijk dat een volwassen kerel niet moet gaan zitten frunniken aan meisjes van 13 tot 18 jaar.

De wet legt nu de grens bij de leeftijd van 18 jaar. Zelf vind ik dit nog steeds erg jong, maar het hangt af van de leeftijd van de ander. Een vrouw van 18 met een vriend van bijvoorbeeld 23 lijkt me nog binnen het normale.

Maar een getrouwde man van 32 (Ali B.) met een zangeresje van 18 vind ik verwerpelijk, hoewel het dus niet strafbaar is.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 18:46:54 #149
345631 Scjvb
pi_203318676
Best een zorgelijke ontwikkeling, zo kan achteraf iedereen wat roepen of uit de werkelijke context plaatsen.

https://nos.nl/collectie/(...)en-aan-zelfonderzoek
pi_203318678
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:29 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

De kont zit niet tussen de benen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2022 18:47:21 ]
pi_203318697
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:46 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
De kont zit niet tussen de benen
Dit feit was mij reeds bekend.
pi_203318706
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:42 schreef luxerobots het volgende:

[..]
En waar baseer je dat op?
Netflix
pi_203318713
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:46 schreef Scjvb het volgende:
Best een zorgelijke ontwikkeling, zo kan achteraf iedereen wat roepen of uit de werkelijke context plaatsen.

https://nos.nl/collectie/(...)en-aan-zelfonderzoek
Logisch het advocatenbureau moet een opdracht krijgen en willen graag een rekening sturen.

Ik zou niet weten wie anders de opdracht moet verstrekken???
  zaterdag 22 januari 2022 @ 18:50:18 #154
13462 BansheeBoy
pi_203318732
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Lijkt me niet. Geld geven is een soort van een schuldbekentenis.

zaterdag 22 januari 2022 @ 18:51:27 #155
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203318748
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:15 schreef Accordtje het volgende:
Het zou RTL en/of de producent sieren dat ze zich niet beroepen op deze clausule hieren het overlaten aan het OM.
pi_203318752
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:44 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Maar een getrouwde man van 32 (Ali B.) met een zangeresje van 18 vind ik verwerpelijk, hoewel het dus niet strafbaar is.
Zit dat hem in het getrouwd zijn, of in de leeftijd?

Ik vind 32 en 18 ook een groot verschil, maar volgens veel vrouwen boven de 50 op Tinder is 'leeftijd maar een nummer'.
pi_203318753
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Lijkt me niet. Geld geven is een soort van een schuldbekentenis.

Juist bij bn`ers is een schikking treffen vaak de enige optie, het alternatief is een jarenlange rechtszaak met veel media aandacht en gecanceld worden.

In deze zaak voorzie ik geen schikking vanuit de artiesten maar wel van hun werkgever.
pi_203318767
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:34 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Zo'n kandidaat doet in zo'n geval aangifte tegen een persoon. Het is niet dat een kandidaat zich daarmee naar buiten toe negatief uit over het programma. Dat die persoon vervolgens een tegenaangifte doet is ook iets tussen die twee personen. Het niet kunnen bewijzen van de aangifte betekent niet dat het niet is gebeurd.
Het vind plaats op de werkvloer bij the voice, natuurlijk gaat daar negatieve publiciteit van komen.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 18:54:18 #159
13462 BansheeBoy
pi_203318797
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:51 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Juist bij bn`ers is een schikking treffen vaak de enige optie, het alternatief is een jarenlange rechtszaak met veel media aandacht en gecanceld worden.
Ik hoor het je zeggen. Maar het is David tegen Goliath. die artiesten hebben de middelen en dus de langere adem. Toch?

pi_203318809
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Zit dat hem in het getrouwd zijn, of in de leeftijd?

Ik vind 32 en 18 ook een groot verschil, maar volgens veel vrouwen boven de 50 op Tinder is 'leeftijd maar een nummer'.
Beide.

Ik ben nog van de oude stempel en geloof in de huwelijksgelofte.

Maar daarnaast is het verschil tussen 32 en 18 ook te groot. Het is dan geen gelijkwaardige verhouding. Hij heeft haar echt letterlijk alleen gebruikt voor de seks.
pi_203318832
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik hoor het je zeggen. Maar het is David tegen Goliath. die artiesten hebben de middelen en dus de langere adem. Toch?

Voordat je definitief bent vrijgesproken kun je zomaar jaren verder zijn. Gecanceld, geen carrière meer en je moet niet denken dat de media dan nog aandacht voor je heeft.

Dat is misschien een optie voor marco en ali maar niet voor iemand die nog verder wilt.
pi_203318844
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als je daar een leger goedgebekte vrouwen tegenover zet wordt het knap lastig. Nu met alle media eromheen is het een heel andere zaak geworden dan een eenling die iets probeert te ondernemen.
pi_203318866
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:57 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Als je daar een leger goedgebekte vrouwen tegenover zet wordt het knap lastig. Nu met alle media eromheen is het een heel andere zaak geworden dan een eenling die iets probeert te ondernemen.
Het is vooral de duur van zo zaak. Je bent allang gecanceld vergeten en begraven voordat je gelijk krijgt.
pi_203318878
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:55 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Beide.

Maar daarnaast is het verschil tussen 32 en 18 ook te groot. Het is dan geen gelijkwaardige verhouding. Hij heeft haar echt letterlijk alleen gebruikt voor de seks.
In deze situatie lijkt dat vrij helder ja. Maar ik zou niet standaard elke situatie tussen een 18 en 32 jarige willen afschrijven als ongepast.

Kan best dat er dan daddy issues bij de één spelen en een wat viezige voorkeur voor jong bloed bij de ander, maar als dat elkaar treft en het werkt vind ik het prima.
pi_203318895
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:57 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
4 vrouwen en die advocaat komt er niet meer tussen joh.
pi_203318898
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
In deze situatie lijkt dat vrij helder ja. Maar ik zou niet standaard elke situatie tussen een 18 en 32 jarige willen afschrijven als ongepast.

Kan best dat er dan daddy issues bij de één spelen en een wat viezige voorkeur voor jong bloed bij de ander, maar als dat elkaar treft en het werkt vind ik het prima.
Zeker als het slechts om een wip gaat.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 19:00:14 #167
345631 Scjvb
pi_203318906
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:49 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Logisch het advocatenbureau moet een opdracht krijgen en willen graag een rekening sturen.

Ik zou niet weten wie anders de opdracht moet verstrekken???
Uiteraard zijn er ook zakelijke kantjes. c_/
pi_203318931
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:52 schreef bedachtzaam het volgende:
Het vind plaats op de werkvloer bij the voice, natuurlijk gaat daar negatieve publiciteit van komen.
Dat maakt niet uit.
Een kandidaat doet aangifte tegen een persoon. Die kandidaat zoekt niet de media o.i.d. op om zich negatief te uiten. Dat zo'n aangifte uitlekt kan je een kandidaat niet kwalijk nemen.

Je kan een kandidaat eventuele negatieve publiciteit alleen kwalijk nemen als het een valse aangifte betreft. Maar het doen van een valse aangifte is an sich al strafbaar, los van die boeteclausule.
pi_203318961
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:59 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Zeker als het slechts om een wip gaat.
42 en als ik een 25-jarige tegenkom die er goed uitziet en een nacht met een ervaren rot met grijze borsthaar wil doorbrengen, ren ik ook niet meteen weg.
pi_203319013
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Jawel, er kunnen altijd uitzonderingen zijn.

In vroeger tijden was een groot leeftijdsverschil bij twee huwelijkspartners helemaal niet ongebruikelijk. Maar in dergelijke gevallen is er meestal ook geen overlap van liefde en seks.
pi_203319043
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:01 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Dat maakt niet uit.
Een kandidaat doet aangifte tegen een persoon. Die kandidaat zoekt niet de media o.i.d. op om zich negatief te uiten. Dat zo'n aangifte uitlekt kan je een kandidaat niet kwalijk nemen.

Je kan een kandidaat eventuele negatieve publiciteit alleen kwalijk nemen als het een valse aangifte betreft. Maar het doen van een valse aangifte is an sich al strafbaar, los van die boeteclausule.
Het maakt alles uit, ze hebben bij the voice immers te zorgen voor een veilige omgeving en nogmaals als het woord tegen woord is dan staat de kandidaat gewoon zwak ook al word er aangifte gedaan.
Wederom word in feite duidelijk dat een dergelijke route als nu met het programma BOOS waarbij meerdere kandidaten hun verhaal kunnen doen gewoon nodig is.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 19:06:53 #172
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203319052
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:19 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Dit was natuurlijk geen feestje, maar kinderen die een wedstrijd willen winnen en vol spanning staan vanwege het vele werk in de weken ervoor, de honderden mensen publiek, alle draaiende camera's en de wetenschap dat een miljoen mensen achter de tv kijken. Dat geeft veel spanning.

Wat geeft dan meer conform:
1 volwassenen die je afgelopen weken goed hebt leren kennen maar op tien meter afstand staat
2 dezelfde volwassenen die je hand vast heeft
3 de volwassenen die je vasthoudt om de spanning te delen?

Ik geloof niet in 1.

Weet je lichamelijk contact is voor iedereen een basisbehoefte. Dat zie je al bij baby's en dreumesen, die zijn net gebaat bij fysiek contact, zogenaamde huidhonger. Dan voelen ze liefde en kunnen zij emoties kwijt en delen. Afstandelijk doen daar heeft niemand baat bij. Ook al zijn wij Nederlanders het wel gewend, we missen zonder dat we het weten wel iets, iets essentieels
Het is de gelegenheid, hoe ook verpakt die niet gebruikt kan/mag worden door mensen die het (bege)leiden.
Wanneer een kandidaat of wie dan dan ook uit eigener beweging in de armen springt van de coach is dat voor mij totaal anders dan dat de coach dit als gewoonte bezigt, hiertoe het initiatief neemt of daartoe alle gelegenheid biedt.

Nog los dat ik vind dat kandidaten geprostitueerd worden ter meerdere glorie van een commercieel amusementsprogramma. Dit soort win=win (and who's fucked) programma's zijn in essentie zelf al fout door mensen tot (lof)uitingen te brengen die ze bij hun verstand zijnd, nooit zullen doen. Kandidaten en hun publiek worden meegesleept in waanzin.

Ik heb en ken ook (de geile) huidhonger als verlangen, maar dan wel met wederzijdse instemming en sws nooit in een machtssituatie. De ander zoekt maar iemand anders op dan mij of onze kinderen voor het trekpaardje te willen spannen.

Je kunt prima zeer close zijn met iemand zonder dat je er fysiek tegenop moet of gaat wrijven. Het fysieke is wmb hooguit een toevoegende uitingsvorm en wmb niet, hoe ook gebracht, het doel.
pi_203319410
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:51 schreef Vallon het volgende:

[..]
Het zou RTL en/of de producent sieren dat ze zich niet beroepen op deze clausule hieren het overlaten aan het OM.
Slachtoffer voelt zich niet gehoord door onderzoeksteam The Voice
pi_203319487
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:06 schreef bedachtzaam het volgende:
Het maakt alles uit, ze hebben bij the voice immers te zorgen voor een veilige omgeving en nogmaals als het woord tegen woord is dan staat de kandidaat gewoon zwak ook al word er aangifte gedaan.
Wederom word in feite duidelijk dat een dergelijke route als nu met het programma BOOS waarbij meerdere kandidaten hun verhaal kunnen doen gewoon nodig is.
Uiteraard hebben ze daarvoor te zorgen, maar we moeten nu niet doen alsof er middels een boeteclausule voor is gezorgd dat kandidaten geen strafbare feiten aan de kaak kunnen stellen. Er mag gewoon aangifte gedaan worden van strafbare feiten, of een kandidaat nou zwak staat of niet. Zolang er geen sprake is van een valse aangifte heeft RTL juridisch gezien geen poot om op te staan m.b.t. die clausule. Die is daar niet voor.

Stel dat jij in je arbeidsovereenkomst hebt staan dat je je werkgever niet in diskrediet mag brengen op straffe van ontslag. Zou je dan ook geen aangifte mogen doen als er een strafbaar feit tegen je wordt gepleegd denk je?
  zaterdag 22 januari 2022 @ 19:38:48 #175
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203319682
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:55 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Beide.

En wellicht zij hem om invulling te geven aan haar (gemiste) verlangens. Genoeg mensen die overwicht of (on)macht in welk opzicht dan ook, erg prettig verblijfshaven vinden.

Ik denk wel dat leeftijdsverschil een rol speelt. Ik hanteer de 2.6 insteek. Wanneer de andere partij, jonger is dan de helft van de eigen leeftijd plus 6 jaar, moet je je bepaalde dingen afvragen. Stel de één is 38 en de ander is 22 ((38/2)+6=25>22) kan of gaat dat diverse issues geven. Niet voor niets geldt het spreekwoord van zoek iemand van je eigen leeftijd en leefwijze. Naarmate leeftijden oplopen, wordt dat verschil in jaren wat minder relevant.

Er is niet echt een criterium te leggen anders dan wilsbekwaam en dan in de situatie eerlijk zijn om vrij te (kunnen) kiezen. Eerlijkheid geldt dan ook qua motieven waarbij helaas de (soms afgedwongen?) belofte veelal voorkomt uit pure onwetendheid. Ik huldig ook de gelofte maar dan wel als de ander dat eveneens bewust is en niet onbelangrijk, de beloofde inhoudelijke vorm geeft.

Kern hier, sws met kinderen, dat die wel willen maar niet kunnen kiezen omdat ze niet al het overzicht hebben van de implicaties. Hun ouders/verzorgers moeten dan kiezen waarbij men wmb best wel wettelijk kaders zou mogen leggen dat organisaties, wilsonbekwamen nimmer mogen exploiteren en er wmb altijd een onafhankelijk toezichthouder moet zijn die primair opkomt voor de deelnemer(s).
pi_203319962
Beelden van interviews met pikante vragen van Tim Hofman van BOOS gaan viraal

Sommige mensen snacken alweer naar het dagelijkse pandemie-nieuws, want alles staat heel de dag in het teken van de onthullingen in de uitzending van BOOS. Zo hebben wij jullie ook wat oude beelden voorgeschoteld die helemaal tenenkrommend zijn met het nieuws wat nu over straat ligt van bepaalde coaches, zoals van Ali B.

Niet alleen van de coaches gaan er beelden rond, maar ook van BOOS presentator Tim Hofman. Die heeft voor het programma Spuiten en Slikken gepresenteerd en fragmenten uit een interview met Zimra Geurts gaan viraal. Ook een antwoord van Tim uit een interview met Anna Nooshin over de sfeer bij BNN gaat viraal.

Veel mensen op social media vinden Tim Hofman hypocriet, maar de setting was totaal anders. Bij BNN moest je in die tijd juist brutaal zijn en Zimra Geurts zat in de entertainment-industrie voor volwassen mensen en wist dat ze dit soort vragen kon verwachten.

https://www.vkmag.com/mag(...)van-boos-gaan-viraal

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2022 19:53:43 ]
  zaterdag 22 januari 2022 @ 19:55:07 #177
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203320013
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:29 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Uiteraard hebben ze daarvoor te zorgen, maar we moeten nu niet doen alsof er middels een boeteclausule voor is gezorgd dat kandidaten geen strafbare feiten aan de kaak kunnen stellen. Er mag gewoon aangifte gedaan worden van strafbare feiten, of een kandidaat nou zwak staat of niet. Zolang er geen sprake is van een valse aangifte heeft RTL juridisch gezien geen poot om op te staan m.b.t. die clausule. Die is daar niet voor.

Stel dat jij in je arbeidsovereenkomst hebt staan dat je je werkgever niet in diskrediet mag brengen op straffe van ontslag. Zou je dan ook geen aangifte mogen doen als er een strafbaar feit tegen je wordt gepleegd denk je?
Hier gaat precies fout waar het in kwetsbare situaties dan ook fout gaat en zoiets ook de Mol hoe hij reageerde met mijn deur staat altijd open voor erkende klachten en mensen moeten dan wel wat zeggen anders kan ik niets doen.
Ik zeg dan in lijn met de advertentie : "John: De slachtoffers zijn niet het probleem"

Iedereen mag natuurlijk aangifte doen van een STRAFBAAR FEIT dat dan wel eerst zo zeker moet zijn dat zelfs de slimste advocaat het niet kan weg redeneren.

Punt wat hier vaak speelt is het vermeende eigen aandeel in een situatie en meestal niet begrepen wordt dat situatie en/of fysieke reactie haaks kan staan op wat wordt beleefd. Termen als de persoon vond het ook lekker, ging niet weg, daagde uit en er werd overeenkomstig gereageerd etc.etc. Genoeg mensen die helaas denken dat als iemand bv klaarkomt dit een bewijs is van instemming.

Dit dan juridisch benaderen, waarbij het wetboek in dit opzicht volledig faalt, wordt een lijdensweg.
Menigmaal heb ik mee mogen maken dat mensen die aangifte wilde doen van wat hun werd aangedaan, (ook door mijzelf) in hun belang werd geadviseerd dat maar niet te doen en op een andere wijze hulp te zoeken om hun leven weer wat op te kunnen pakken.
Gelijk hebben en dat dan zien te krijgen, liggen in ons stelsel doorgaans mijlenver uit elkaar.
Zeker als het gaat om machtsposities en helaas, overtuigingen.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 20:48:27 #178
13462 BansheeBoy
pi_203321222
  Miss 200.000.000! zaterdag 22 januari 2022 @ 21:42:26 #179
367000 roos94
pi_203322449
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:52 schreef Nober het volgende:

Sommige mensen snacken alweer naar het dagelijkse pandemie-nieuws, want alles staat heel de dag in het teken van de onthullingen in de uitzending van BOOS. Zo hebben wij jullie ook wat oude beelden voorgeschoteld die helemaal tenenkrommend zijn met het nieuws wat nu over straat ligt van bepaalde coaches, zoals van Ali B.

Niet alleen van de coaches gaan er beelden rond, maar ook van BOOS presentator Tim Hofman. Die heeft voor het programma Spuiten en Slikken gepresenteerd en fragmenten uit een interview met Zimra Geurts gaan viraal. Ook een antwoord van Tim uit een interview met Anna Nooshin over de sfeer bij BNN gaat viraal.

Veel mensen op social media vinden Tim Hofman hypocriet, maar de setting was totaal anders. Bij BNN moest je in die tijd juist brutaal zijn en Zimra Geurts zat in de entertainment-industrie voor volwassen mensen en wist dat ze dit soort vragen kon verwachten.

Wat ziet ie eruit :D
pi_203322625
Tim Hofman was nogal van de vreemde seksistische vraagstellingen.
Victor Reinier kreeg in 2013 dubieuze vragen tijdens een interview. onverwacht stelde Tim vragen over seks met de moeder van Victor. En Victor was daar niet van gediend.

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203322689
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Victor Reinier kreeg in 2013 dubieuze vragen tijdens een interview. onverwacht stelde Tim vragen over seks met de moeder van Victor. En Victor was daar niet van gediend.

pi_203322700
quote:

Oh ok, dan gaan de aantijgingen aan het adres van Ali, Marco en Jeroen Riet B. nergens over.
  FOK!fotograaf zaterdag 22 januari 2022 @ 21:57:24 #183
364681 over_hedge
pi_203322788
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:52 schreef Nober het volgende:

OOF _O-
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Miss 200.000.000! zaterdag 22 januari 2022 @ 21:57:33 #184
367000 roos94
pi_203322791
quote:

Haha deze herinner ik nog. Leuke vent Die victor
pi_203323294
twitter

WOKED
  zaterdag 22 januari 2022 @ 22:36:39 #186
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_203323697
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:57 schreef over_hedge het volgende:

[..]
OOF _O-
Alleen dat haar al is beklagenswaardig.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 22:38:27 #187
13462 BansheeBoy
pi_203323743
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:19 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

WOKED
Nou zeg. Toen was het nog een recalcitrante puber. Dat is van jaren geleden.

zaterdag 22 januari 2022 @ 22:40:24 #188
319979 Fok-it
All is well
pi_203323789
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Nou zeg. Toen was het nog een recalcitrante puber. Dat is van jaren geleden.

Vind dit ook niet zo bijzonder nee. Daarbij ziet hij nu gewoon in dat zulke opmerkingen ook niet wenselijk zijn, prima dan
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_203323869
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Vind dit ook niet zo bijzonder nee. Daarbij ziet hij nu gewoon in dat zulke opmerkingen ook niet wenselijk zijn, prima dan
Nee nee.

Get woke go broke.

Zo werkt die cancelcultuur.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 22:53:13 #190
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203324134
Je bent wel dom als je, als BNNER denkt met zoveel smeerlapperij weg te kunnen komen. "Ik ben niet bang dat het uitkomt, want niemand gaat jou geloven" bah, smerige tering lullen zijn het
pi_203324216
Blijft een hypocriet mannetje maar ja wel heel goedkoop scoren met zoeken.
SOONY
  zaterdag 22 januari 2022 @ 22:59:57 #192
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_203324328
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:43 schreef Nober het volgende:

[..]
Nee nee.

Get woke go broke.

Zo werkt die cancelcultuur.
Ik maak me oprecht zorgen om figuren zoals jij. Tientallen meisjes en vrouwen aangerand en misbruikt en jij windt je op over een woke presentator. Ziek.

Links een verkrachtinkje, rechts een minderjarige aanranden, maakt het uit, de 'woke' presentator heeft eens tiet gezegd, dan ben je weer helemaal blij, kan je weer terugzakken in je warme bad vol wokeobsessie
Laffe huichelaar
pi_203324477
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:33 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Als blijkt dat ook hij aan kindertjes heeft gezeten dan hoop ik van harte dat het koningslied alsnog word gecanceld
Met het koningslied zijn niet alleen minderjarige meisjes, maar álle Nederlanders verkracht.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_203324512
quote:
18s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:55 schreef Vallon het volgende:
Hier gaat precies fout waar het in kwetsbare situaties dan ook fout gaat en zoiets ook de Mol hoe hij reageerde met mijn deur staat altijd open voor erkende klachten en mensen moeten dan wel wat zeggen anders kan ik niets doen.
Ik zeg dan in lijn met de advertentie : "John: De slachtoffers zijn niet het probleem"
Het staat buiten kijf dat de slachtoffers niet het probleem zijn. Dat zou de omgekeerde wereld zijn. Maar dit soort dingen gebeurd doorgaans niet heel openlijk. Kijk naar slachtoffers van huiselijk geweld. Dat kan ook jaren aan de gang zijn zonder dat de buitenwereld het merkt. Uiteraard zijn de mannen (en soms vrouwen) die dit doen het probleem, maar dat dit soort misdragingen vaak niet gemeld wordt maakt het niet makkelijker om het uit te bannen.

quote:
18s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:55 schreef Vallon het volgende:
Iedereen mag natuurlijk aangifte doen van een STRAFBAAR FEIT dat dan wel eerst zo zeker moet zijn dat zelfs de slimste advocaat het niet kan weg redeneren.

Punt wat hier vaak speelt is het vermeende eigen aandeel in een situatie en meestal niet begrepen wordt dat situatie en/of fysieke reactie haaks kan staan op wat wordt beleefd. Termen als de persoon vond het ook lekker, ging niet weg, daagde uit en er werd overeenkomstig gereageerd etc.etc. Genoeg mensen die helaas denken dat als iemand bv klaarkomt dit een bewijs is van instemming.

Dit dan juridisch benaderen, waarbij het wetboek in dit opzicht volledig faalt, wordt een lijdensweg.
Menigmaal heb ik mee mogen maken dat mensen die aangifte wilde doen van wat hun werd aangedaan, (ook door mijzelf) in hun belang werd geadviseerd dat maar niet te doen en op een andere wijze hulp te zoeken om hun leven weer wat op te kunnen pakken.
Gelijk hebben en dat dan zien te krijgen, liggen in ons stelsel doorgaans mijlenver uit elkaar.
Zeker als het gaat om machtsposities en helaas, overtuigingen.
Dat zal ik ook zeker niet ontkennen en ik kan me ook heel goed voorstellen dat de drempel om aangifte te doen in dit soort gevallen hoog is. Maar er wordt hier gesteld dat kandidaten geen aangifte zouden doen vanwege een boeteclausule die van toepassing is bij het in diskrediet brengen van het programma. Dat staat los van het kunnen doen van aangifte van strafbare feiten. Het is gewoon pertinent onjuist dat daarmee zo'n boeteclausule (rechtsgeldig) in werking kan treden.

Blijkbaar zijn er te veel mensen die denken: aangifte betekent negatieve publiciteit, dus breng ik het programma in diskrediet en moet ik misschien wel die boete betalen. Zo werkt zo'n boeteclausule niet.
pi_203324529
quote:
16s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:53 schreef GayGuy het volgende:
Je bent wel dom als je, als BNNER denkt met zoveel smeerlapperij weg te kunnen komen. "Ik ben niet bang dat het uitkomt, want niemand gaat jou geloven" bah, smerige tering lullen zijn het
Is tering seksueel overdraagbaar?

#durftevragen
  zaterdag 22 januari 2022 @ 23:08:10 #196
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203324566

8:00
Talisia:
Vroeger toen jij nog vrijgezel was had je één zin om vrouwen te versieren. Wat hij eigenlijk altijd deed was dan ging hij een beetje dansen en dan ging hij voor iemand staan en dan zei hij altijd "Ik ga je nu zoenen"en dan deden alle meisjes "Uh uh wat wat?" en dan deed hij dat en zo regelde hij altijd chicks

Anna Nooshin
Das wel echt een hele goede zin
Dit is hoe het moet bij vrouwen, ik zeg het je
Luister als dit het ergste is wat ze kunen zeggen over je
Ik denk dat heel veel meisjes dit aantrekkelijk vinden

https://nl.wikipedia.org/wiki/Verkrachting
quote:
Verkrachting is het ongewenst seksueel binnendringen van het lichaam door een ander. Het is een vorm van seksueel geweld. De precieze juridische definitie van de term verschilt per land.[1] Volgens engere definities is er pas sprake van verkrachting wanneer de dader fysiek geweld of dwang gebruikt, volgens ruimere definities is er ook sprake van verkrachting als het slachtoffer geen toestemming heeft gegeven,[2][3] zoals in geval van bewusteloosheid of verstandelijke beperking.

Bij seksuele penetratie gaat het niet alleen om gedwongen geslachtsgemeenschap. Een verkrachting kan ook ongewenste penetratie zijn van anus of mond. De penetratie hoeft niet met de penis te worden uitgevoerd, ook binnendringen met vingers of voorwerpen kan gelden als verkrachting.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 23:09:41 #197
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203324634
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 23:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Is tering seksueel overdraagbaar?

#durftevragen
Ik hoop het voor hun
pi_203324646
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:59 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Nou nou nou, met zijn muziek is echt niet zoveel mis hoor.
Het is volstrekt kwaliteitsloze huisvrouwenmuziek voor mensen die niet in staat zijn (een eigen muzikale) smaak te ontwikkelen en daarom maar naar sky radio luisteren.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_203325160
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:59 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Nou nou nou, met zijn muziek is echt niet zoveel mis hoor.
Lopen over water, vliegen zonder vleugels, het is werkelijk niet om aan te horen.
Zelfs dove mensen hebben klachten.

Overigens; wist je dat 'Dromen zijn bedrog' eigenlijk van Riccardo Fogli is?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203325269
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 23:06 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Het staat buiten kijf dat de slachtoffers niet het probleem zijn. Dat zou de omgekeerde wereld zijn. Maar dit soort dingen gebeurd doorgaans niet heel openlijk. Kijk naar slachtoffers van huiselijk geweld. Dat kan ook jaren aan de gang zijn zonder dat de buitenwereld het merkt. Uiteraard zijn de mannen (en soms vrouwen) die dit doen het probleem, maar dat dit soort misdragingen vaak niet gemeld wordt maakt het niet makkelijker om het uit te bannen.
[..]
Dat zal ik ook zeker niet ontkennen en ik kan me ook heel goed voorstellen dat de drempel om aangifte te doen in dit soort gevallen hoog is. Maar er wordt hier gesteld dat kandidaten geen aangifte zouden doen vanwege een boeteclausule die van toepassing is bij het in diskrediet brengen van het programma. Dat staat los van het kunnen doen van aangifte van strafbare feiten. Het is gewoon pertinent onjuist dat daarmee zo'n boeteclausule (rechtsgeldig) in werking kan treden.

Blijkbaar zijn er te veel mensen die denken: aangifte betekent negatieve publiciteit, dus breng ik het programma in diskrediet en moet ik misschien wel die boete betalen. Zo werkt zo'n boeteclausule niet.
Zoals ik schreef, als het woord tegen woord is dan gaan ze bot vangen en begint wellicht het smaad laster verhaal want reken maar dat als Nienke destijds aangifte had gedaan Jeroen daar niet meer als bandleider gezeten had tot de zaak afgehandeld zou zijn.
Natuurlijk zit bij de familie Mol het grote geld en dure advocaten, Nienke kan aangifte doen maar kan niets bewijzen en Jeroen zegt eenvoudig dat ze liegt wat zoveel zegt als ze doet een valse aangifte dat hem en the voice schaadt.
Vind je het niet vreemd dat medewerkers en kandidaten al jaren weten van dat overschrijdend gedrag en dat het gewoon door kon gaan?
Jeroen moet het die ene keer wel heel erg bont gemaakt hebben lijkt me toen hij wel op het matje moest komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')