Piepstem kan zo NOS stories doen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 20:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Piepstem op pad met schele @:Zipportal
Vanavond.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand de nieuwste Mocro Maffia al gezien?
Waar gaat dit over? #dtvquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
Luuk is een FOKKER!. En schele Anne Fleur ook. @:zipportal
Tweet vergeten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanavond.
[..]
Waar gaat dit over? #dtv
Ik heb ook een vies katertje.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Klein punthoofdje, trekt wel weer weg. Erg mooi.
Denk dat die vlieger voor @:gurneyisbestoke niet opgaat. Erg jammer.
Gisteren ongeplaceerd geborreld, regel je vast een IC bedje voor me?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Klein punthoofdje, trekt wel weer weg. Erg mooi.
Denk dat die vlieger voor @:gurneyisbestoke niet opgaat. Erg jammer.
Moordenaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gisteren ongeplaceerd geborreld, regel je vast een IC bedje voor me?
Een klap in het gezicht van de sympathieke @Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik neem toch niks meer over van andere ziekenhuizen. Ze bekijken het maar in de randstad. Niet mijn probleem!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een klap in het gezicht van de sympathieke @:lenny_leonard
Welk deel?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gisteren weer eens The Godfather gezien.
9/10 @:maxi-mus
Ik ook. Met 10 man.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De eerste gewoon.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welk deel?
@:zipportal moet dit weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |