Van de ene sport naar de andere.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:45 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Definitief einde tijdperk dartscarrière JdZ.

Bij het darten krijg je nog enige beweging en dan al zo vet zijn… die gast is over een jaar of 2 de 150 kg gepasseerdquote:Op maandag 21 maart 2022 21:45 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Waarom is hier een sponsor voor te vinden? De keren dat ik het aanklikte keken er een man of 10.quote:Op maandag 21 maart 2022 21:45 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Blijkbaar is hij ook niet erg goed of vermakelijk om naar te kijken. Misschien een sponsor die meelift op zijn naamsbekendheid? Alhoewel zelfs dat onwaarschijnlijker is nu darten niet meer op RTL7 verschijnt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom is hier een sponsor voor te vinden? De keren dat ik het aanklikte keken er een man of 10.

En over twee jaar staat ie in de Gammaquote:Op maandag 21 maart 2022 21:45 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Vroeger was er ook al zo’n cheat. Kon je wippen in de jacuzziquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit was niet de Sims die ik speelde vroeger.

Erg jammerquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:35 schreef Zipportal het volgende:
Peter Gillis afgevoerd met ambulance: ‘Ik had nog een hartslag van 30’
https://www.ad.nl/show/pe(...)lag-van-30~ae28b8a6/
Bijna. @:Caland

Grafaccent en bepoteld door Jillert.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:55 schreef de_boswachter het volgende:
[ instagram ]
Kale puna sowieso @:zipportal

Graf accent wat altijd verlangt naar de kermis.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:55 schreef de_boswachter het volgende:
[ instagram ]
Kale puna sowieso @:zipportal

Rits boert goed dusquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rits heeft gewoon een geweldig uitzicht. Je verwacht t (letterlijk) niet:
[ twitter ]

En bezit van vriend Dirk Jan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Grafaccent en bepoteld door Jillert.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:52 schreef wimderon het volgende:
https://www.youtube.com/watch?v=wPthqch8UiM&t=74sMooi dat Price deze vraag ook gewoon even beantwoord. De meeste spelers zouden deze politiek correct afdoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |