SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
KnuffelItaliaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:21 schreef bitterbal het volgende:
ongemakkelijk hoofd is dit![]()
[ afbeelding ]
wil je nou beweren dat je nog nooit met ali B hebt willen knuffelenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb Ali B nooit als knuffel Marokkaan gezien....![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn zusje had hem vorig jaar geboekt als spreker op een congres, liep hij haar eerst voorbij en keek haar als een bunzing aan en later toen hij voorgesteld werd kroop hij werkelijk als warme jam over de grond, ongeschikt.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb Ali B nooit als knuffel Marokkaan gezien....![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je weer broeken kopen?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Wat vaag, probeer hier bij een webshop wat te bestellen, opgezocht op de telefoon, wil ik bestellen via een laptop op dezelfde site hebben ze alle zes items die ik wilde bestellen helemaal niet
copy paste de hele link en kijk of je dan via laptop kan bestellenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Wat vaag, probeer hier bij een webshop wat te bestellen, opgezocht op de telefoon, wil ik bestellen via een laptop op dezelfde site hebben ze alle zes items die ik wilde bestellen helemaal niet
Mmmmm, dat is een boel werk met zes dingessenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
copy paste de hele link en kijk of je dan via laptop kan bestellen
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* schrapt ballie van de lijst
moet misschien dan ook maar nadenken over een pittig kort kapselquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wel van die hysterische junglekleurige wijde gewaden aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |