abonnement Unibet Coolblue
pi_203313774
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:23 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
De illuminatie gaat het nooit toestaan. Zij willen de 99% in handen hebben. Wat ze niet gaat lukken met Bitcoin.

Blockchain en cryptocurrency an sich misschien wel ooit, maar dan hun eigen.
Hoe komt het dan dat andere grote bedrijven wel degelijk al samenwerkingen aangaan met crypto’s?

De illuminatie heeft toch al die grote bedrijven in hun macht en elon musk zit toch ook in de illuminatie?
pi_203313778
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:24 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Maar je denkt bij crypto dus voornamelijk als betaalmiddel? Er zijn toch ook andere toepassingen ofzo met crypto als ethereum en cardano denkbaar?

Nft zal ik mij inderdaad in verdiepen.
Betaalmiddel is al bewezen via Lightning en andere apps, NFT's geloof ik heilig in omdat decentraal bezit een enorm potentieel heeft.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203313784
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:25 schreef raptorix het volgende:

[..]
De machthebbers konden controleren via banken en politici, net zoals ze dat vroeger konden op de media, wat we gezien hebben met het internet zullen we ook gaan zien met ons geld, ze zullen het proberen te bevechten, maar op de lange termijn zullen ze verliezen.
Het zou ook kunnen dat ze gewoon wel grip hebben op de andere cryptovaluta buiten bitcoin, wat kan betekenen dat die andere munten niet failliet gaan.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 12:29:03 #154
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203313805
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:25 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Hoe komt het dan dat andere grote bedrijven wel degelijk al samenwerkingen aangaan met crypto’s?

De illuminatie heeft toch al die grote bedrijven in hun macht en elon musk zit toch ook in de illuminatie?
Ik kan ook slechts een speculatief antwoord geven op de vraag over de toekomst. Niemand heeft een glazen bol. Maar ik betwijfel dat bitcoin ooit echt een groot betaalmiddel gaat worden. Op een paar memelanden na dan. Als bitcoin echt wereldwijd en zo gebruikt zou worden dan zou dat bijna te eerlijk zijn en dat gaan ze nooit toelaten.

Misschien dat er wel ooit iets gaat gebeuren met Ripple/XRP als die rechtszaak ooit aan een einde komt. Of er komt een hele nieuwe digitale munt.

En dit alles zuig ik uit m'n duim omdat niemand de toekomst kan voorspellen.
Man of Steal.
pi_203313808
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:26 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Het zou ook kunnen dat ze gewoon wel grip hebben op de andere cryptovaluta buiten bitcoin, wat kan betekenen dat die andere munten niet failliet gaan.
Natuurlijk, maar als je naar de onderliggende gedachte kijkt van Crypto valuta is dat ze daadwerkelijk decentraal zijn, zo niet neem ik het niet echt serieus, zelfs beslissingen hoe een crypto aangepast dient te worden kan decentraal geregeld worden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203313849
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:29 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ik kan ook slechts een speculatief antwoord geven op de vraag over de toekomst. Niemand heeft een glazen bol. Maar ik betwijfel dat bitcoin ooit echt een groot betaalmiddel gaat worden. Op een paar memelanden na dan. Als bitcoin echt wereldwijd en zo gebruikt zou worden dan zou dat bijna te eerlijk zijn en dat gaan ze nooit toelaten.

Misschien dat er wel ooit iets gaat gebeuren met Ripple/XRP als die rechtszaak ooit aan een einde komt. Of er komt een hele nieuwe digitale munt.

En dit alles zuig ik uit m'n duim omdat niemand de toekomst kan voorspellen.
Als je het over betalen hebt, dan heeft Bitcoin zich al bewezen, echter geld is wat anders dan alleen betalen, hebben we het over store of value, ja dat is lastig omdat BTC een relatief korte geschiedenis heeft, echter het voordeel is dat BTC als vrijwel de eerste ook heeft aangetoond dat het betrouwbaar is, en de geschiedenis leert dat dat ook vaak een lange termijn winnaar is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203313867
Cryptomunten zullen nooit serieus genomen worden als betaaldmiddel zolang banken en overheden ze weigeren,

Heel de cryptomarkt is gewoon een GAME.

Het is een vraag en aanbod Game. Meer is het niet.

Je kan het vergelijken met pokemon kaarten.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 22 januari 2022 @ 12:35:10 #158
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203313887
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:32 schreef raptorix het volgende:

[..]
Als je het over betalen hebt, dan heeft Bitcoin zich al bewezen, echter geld is wat anders dan alleen betalen, hebben we het over store of value, ja dat is lastig omdat BTC een relatief korte geschiedenis heeft, echter het voordeel is dat BTC als vrijwel de eerste ook heeft aangetoond dat het betrouwbaar is, en de geschiedenis leert dat dat ook vaak een lange termijn winnaar is.
Alleen erg prijzig in gebruik. Daarom denk ik niet dat het een toekomst zal hebben. Tenzij het energie en opwarmings probleem opgelost wordt.

Het is idd de grondzetter, maar niks is perfect in het begin.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Cryptomunten zullen nooit serieus genomen worden als betaaldmiddel zolang banken en overheden ze weigeren,

Heel de cryptomarkt is gewoon een GAME.

Het is een vraag en aanbod Game. Meer is het niet.

Je kan het vergelijken met pokemon kaarten.....
Of tulpenbollen.
Man of Steal.
pi_203313900
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:35 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Alleen erg prijzig in gebruik. Daarom denk ik niet dat het een toekomst zal hebben. Tenzij het energie en opwarmings probleem opgelost wordt.
[..]
Of tulpenbollen.
Of tegenwoordig zelfs Rolexen....maar dan heb je tenminste nog wat tastbaars in je handen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203313906
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Cryptomunten zullen nooit serieus genomen worden als betaaldmiddel zolang banken en overheden ze weigeren,

Heel de cryptomarkt is gewoon een GAME.

Het is een vraag en aanbod Game. Meer is het niet.

Je kan het vergelijken met pokemon kaarten.....
Je snapt er helemaal niks van, ga eerst eens lezen over het lightning network en de bedrijven die dit voor payments gebruiken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203313925
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:36 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je snapt er helemaal niks van, ga eerst eens lezen over het lightning network en de bedrijven die dit voor payments gebruiken.
ja dat is 0,0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001 van de wereldeconomie

en ik denk dat ik nog duizenden 0 erbij moet typen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203313936
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:35 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Alleen erg prijzig in gebruik. Daarom denk ik niet dat het een toekomst zal hebben. Tenzij het energie en opwarmings probleem opgelost wordt.

Het is idd de grondzetter, maar niks is perfect in het begin.
[..]
Of tulpenbollen.
Hoezo prijzig? Voor ons gezegend met een relatief goed betaal systeem, en een relatief lage inflatie (hoewel?), vertel dat aan iemand die moet leven meet 50% inflatie per jaar, iemand die 20% van zijn geld kwijt is aan transactie kosten, of wat te denken iemand die leeft onder een dictatuur waar zijn geld niet veilig is, kom uit je bubbel....
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203313952
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:38 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hoezo prijzig? Voor ons gezegend met een relatief goed betaal systeem, en een relatief lage inflatie (hoewel?), vertel dat aan iemand die moet leven meet 50% inflatie per jaar, iemand die 20% van zijn geld kwijt is aan transactie kosten, of wat te denken iemand die leeft onder een dictatuur waar zijn geld niet veilig is, kom uit je bubbel....
Er is helemaal niets mis met het huidige betalings systeem

niemand zit erop te wachten dat crypto echt geld wordt

het is een GAME

en soms is het GAME OVER
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203313965
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
ja dat is 0,0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001 van de wereldeconomie

en ik denk dat ik nog duizenden 0 erbij moet typen
Daar gaat het niet om, het gemak van het lightning network is net zo makkelijk als het doen van een Tikkie, met dit verschil dat het wereldwijd al uitgerold is, dat je niet afhankelijk van een bank bent, en dat het niet gestopt kan worden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 22 januari 2022 @ 12:41:12 #165
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203313979
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:38 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hoezo prijzig? Voor ons gezegend met een relatief goed betaal systeem, en een relatief lage inflatie (hoewel?), vertel dat aan iemand die moet leven meet 50% inflatie per jaar, iemand die 20% van zijn geld kwijt is aan transactie kosten, of wat te denken iemand die leeft onder een dictatuur waar zijn geld niet veilig is, kom uit je bubbel....
Niet eco-friendly bedoel ik meer. Niet dat ik nou zo'n hippie ben, maar denk dat het op de lange termijn wel betere technologie omarmd gaat worden.
Man of Steal.
pi_203313981
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Er is helemaal niets mis met het huidige betalings systeem

niemand zit erop te wachten dat crypto echt geld wordt

het is een GAME

en soms is het GAME OVER
Er is van alles mis met het betalingssysteem, bijvoorbeeld dat jouw bank beslist of het verstandig is om geld te investeren in een bepaalde asset.
Sterker nog, hele groepen in Nederland worden geweigerd bij banken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203313985
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:40 schreef raptorix het volgende:

[..]
Daar gaat het niet om, het gemak van het lightning network is net zo makkelijk als het doen van een Tikkie, met dit verschil dat het wereldwijd al uitgerold is, dat je niet afhankelijk van een bank bent, en dat het niet gestopt kan worden.
Tot nu toe willen overheden niet mee werken

En banken ook niet.

Dus het is helemaal niets tot nu toe
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203314001
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:41 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Niet eco-friendly bedoel ik meer. Niet dat ik nou zo'n hippie ben, maar denk dat het op de lange termijn wel betere technologie omarmd gaat worden.
Klopt, helemaal mee eens, maar dat is de waarde die er tegenover staat, ik kan ook wel roepen:Gas verbranden is slecht voor het millieu, maar iemand die in zijn hutje zit bij -10 heeft daar een andere mening over. Zo is het ook met Crypto, voor iemand die in een repressieve situatie zit, heeft het een stuk meer waarde.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203314024
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Tot nu toe willen overheden niet mee werken

En banken ook niet.

Dus het is helemaal niets tot nu toe
Kan mij overheden nu schelen, dat bedoel ik nou, je snapt er helemaal niets van.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 22 januari 2022 @ 12:45:58 #170
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203314039
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:44 schreef raptorix het volgende:

[..]
Kan mij overheden nu schelen, dat bedoel ik nou, je snapt er helemaal niets van.
Dat is een mooi idee maar dat laten hunnie dus nooit toe. De aller rijksten zullen altijd de allerrijksten blijven en die hebben het voor het zeggen in de wereld en daar gaat bitcoin echt nooit verandering in brengen. Zo gaat het al generaties lang. En zo mooi is de wereld niet dat dat opeens verandert
Man of Steal.
pi_203314042
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:44 schreef raptorix het volgende:

[..]
Kan mij overheden nu schelen, dat bedoel ik nou, je snapt er helemaal niets van.
Dat is het probleem van jou

Je snapt niet dat overheden en banken alles op deze wereld bepalen

China zegt nu dat ze niets met crypto te maken willen hebben dus daalt de koers met giga cijfers.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203314043
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Cryptomunten zullen nooit serieus genomen worden als betaaldmiddel zolang banken en overheden ze weigeren,

Heel de cryptomarkt is gewoon een GAME.

Het is een vraag en aanbod Game. Meer is het niet.

Je kan het vergelijken met pokemon kaarten.....
De cryptomarkt heeft in tegenstelling tot pokemon kaarten wel een belangrijke functie die kan werken voor vele mensen/ waar men echt iets aan heeft.
pi_203314069
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:45 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Dat is een mooi idee maar dat laten hunnie dus nooit toe. De aller rijksten zullen altijd de allerrijksten blijven en die hebben het voor het zeggen in de wereld en daar gaat bitcoin echt nooit verandering in brengen. Zo gaat het al generaties lang. En zo mooi is de wereld niet dat dat opeens verandert
Hoe verklaar je dan dat de allerrijksten ter wereld bitcoin aanraden als investeringsmiddel?
  zaterdag 22 januari 2022 @ 12:49:56 #174
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203314091
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:48 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Hoe verklaar je dan dat de allerrijksten ter wereld bitcoin aanraden als investeringsmiddel?
Je bedoelt Elon Musk en zo? Ik denk dat dat slechts een druppel is in de emmer. Ik heb het over de echte engerds op de wereld. Die je niet op twitter en zo tegenkomt.
Man of Steal.
pi_203314100
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Dat is het probleem van jou

Je snapt niet dat overheden en banken alles op deze wereld bepalen

China zegt nu dat ze niets met crypto te maken willen hebben dus daalt de koers met giga cijfers.....
LOL, oh China heeft voor de zevende keer dit jaar aangekondigd dat Crypto nu echt verboden is?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')