abonnement Unibet Coolblue
pi_203346374
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 15:47 schreef BMW1993 het volgende:
Ik heb vroeger een relatie gehad. 2 jaar lang.

Van mijn 22'e tot mijn 24'e.

Als ik de foto's terug keek was ik erg gelukkig, samen naar verschillende zwembaden, een keer samen op vakantie geweest in Thailand. Of in het weekend heerlijk een restaurant bezoeken samen, bios. e.d

Toen het uit was, heb ik jaren ''in het verleden geleefd''.
Ik bleef de oude foto's terug kijken, en was er van overtuigd dat mijn leven zonder vriendin voorbij was.

Ik werd zelfs boos van binnen, als ik stelletjes hand in hand zag lopen, puur en alleen uit jaloezie.

Ik werd zo ongelukkig dat ik aankwam, van 72 kilo naar 94, ik begon elke avond te blowen, en bier te drinken.
Puur en alleen door de eenzaamheid. Ik raakte m'n baan kwijt, en deed niet eraan om een nieuwe baan te zoeken, en kreeg allemaal psychische klachten. (extreme slapenloosheid, depressies, angstaanvallen)

Tinder, e.d werkte niet , dus ging op dit forum speuren naar anderen leden die geen vriendin konden krijgen.
Begon een hekel te krijgen aan het Westerse systeem en begon te denken dat uithuwelijking wel een prima systeem was, immers heb je dan altijd een vriendin.

Maar ook deze vervelende gedachtes los kunnen laten. En misschien is inderdaad onze maatschappij oppervlakkig.
Want krijg maar als een iets te dikke knul een relatie.

Voor mij komt dit verhaal dus bekend voor, een man is ongelukkig zonder vrouw.

Dit is ook de reden waarom mannen in ontwikkelingslanden het als een gevaar zien als vrouwen meer rechten krijgen, zijn ook bang dat ze straks de macht kwijt zijn, en ze alleen moeten leven.

Maar goed, er zullen mannen zijn die het prima vinden om alleen te zijn.
Mijn ideaalbeeld is nog steeds een knappe vrouw met lang haar, waarbij je iedereen op facebook jaloers kan maken. Maar soms moet je de verwachtingen bijstellen van het leven, het leven is helaas niet altijd alleen maar ''leuk'' en ''ideaal ''
Klopt, als een man geen vrouw heeft is hij niet compleet.
pi_203347113
In de Westerse wereld zijn vrouwenrechten heel hoog tov de rest van de wereld.

Van de singels zal een aantal alleenstaande moeder zijn. Die krijgen de kids. Vader niet. En in deze landen worden alleenstaande ouders gepamperd. Nederland ook. De mannen moeten maar werken terwijl de vrouwen in een sociale huurwoning + toeslagen kunnen moederen. Nu is opvoeden natuurlijk ook wel een dagtaak. Maar wel wat relaxter dan voor een baas werken. Dus daar heb je al een hele groep waarvan de vrouwen het makkelijker hebben dan de mannen, en daar worden ze natuurlijk gelukkiger van.
  maandag 24 januari 2022 @ 17:03:04 #53
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_203347434
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 16:38 schreef tstile het volgende:
In de Westerse wereld zijn vrouwenrechten heel hoog tov de rest van de wereld.

Van de singels zal een aantal alleenstaande moeder zijn. Die krijgen de kids. Vader niet. En in deze landen worden alleenstaande ouders gepamperd. Nederland ook. De mannen moeten maar werken terwijl de vrouwen in een sociale huurwoning + toeslagen kunnen moederen. Nu is opvoeden natuurlijk ook wel een dagtaak. Maar wel wat relaxter dan voor een baas werken. Dus daar heb je al een hele groep waarvan de vrouwen het makkelijker hebben dan de mannen, en daar worden ze natuurlijk gelukkiger van.
Wat een hoop onzin weer.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')