Transformers, lekker simpelquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze vraag komt regelmatig terug... maarja, mijn geheugen hè.
Nog een film of serie tip iemand?
Heb je Gemini man gezien? Ik vind het iig echt een aanrader!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
The inbetweeners (UK)quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vikingsquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waarom dat?quote:
Krijg je je rum nog niet per infuus?quote:
Moeten we die ook nog cancellenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ooooo die Derksen....die zit mijlenver in de reet van John![]()
Zat die ouwe gek daar maar letterlijk. Stikt hij vanzelf de dievenmoordquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
Benieuwd welk land hij morgen opduikt danquote:
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Benieuwd welk land hij morgen opduikt dan
Knapquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:57 schreef Koen66 het volgende:
ik heb serieus nooit naar die hele Derksen gekeken
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:57 schreef Koen66 het volgende:
Met zijn poephoofdquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zat die ouwe gek daar maar letterlijk. Stikt hij vanzelf de dievenmoord
zap er hooguit wel eens voorbij en denk dan mehquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
KnapIk had dat programma nooit echt lang aan maar het was nauwelijks te missen
Die zat bij Johnny Jr... maar geen idee waarom hij er zatquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Heeft Gordon zich er nog niet mee bemoeit ondertussen?
Zit hij niet meer in Dubai?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zat bij Johnny Jr... maar geen idee waarom hij er zat
Vast wel maar daar wil ik dan weer niks van weten.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Heeft Gordon zich er nog niet mee bemoeit ondertussen?
dat vraag ik me bij dat type altijd al afquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zat bij Johnny Jr... maar geen idee waarom hij er zat
Ja heb ik gewoonlijk ook wel, het is een beetje een viezig priogramma. maar blijf toch heel af en toe hangenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zap er hooguit wel eens voorbij en denk dan meh
Kan John zijn kringspier niet even goed aanspannen dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
gezellig samen met Ali Boualiquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Gen idee... Misschien heeft ie wel 2 huizen en vliegt ie op en neer
Vandaag heb ik er even genoeg van al dat gedoequote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja heb ik gewoonlijk ook wel, het is een beetje een viezig priogramma. maar blijf toch heel af en toe hangen
Nog een weekje geduld.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:05 schreef Koen66 het volgende:
ik had eigenlijk vanavond al op de persconferentie gehoopt en dan morgen uit-eten
Had je echt die verwachting ? Je kent ze nu toch inmiddels toch wel al een tijdjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:05 schreef Koen66 het volgende:
ik had eigenlijk vanavond al op de persconferentie gehoopt en dan morgen uit-eten
Ik heb vroeger wel eens naar VI gekeken, Maar dat is echt wel 10 jaar geleden oid...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:57 schreef Koen66 het volgende:
ijdele hoop inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je echt die verwachting ? Je kent ze nu toch inmiddels toch wel al een tijdje
Alles ok Marc?quote:
Dat is iets waar ik nog nooit van gehoord heb, wel van Dexterquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:57 schreef Koen66 het volgende:
Dat had ik vorige weekquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:05 schreef Koen66 het volgende:
Er wordt nergens meer gehandhaafd. OV ook gewoon zonder mondkapje,supermarkten en inderdaad gewoon met groepjes bij elkaar zitten. Alhoewel ik dat laatste ook wel begrijp eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
Vandaag in de binnenstad: horeca dicht, terrassen dicht. Maar je mag wel afhalen.
En mensen zitten nu dicht op elkaar met hun broodjes op bankjes in Hoog-Catharijne.
Dat mag niet, maar er wordt niet meer gehandhaafd.
Tijd voor handhaving met wapenstok, traangas en waterkanon danquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Er wordt nergens meer gehandhaafd. OV ook gewoon zonder mondkapje,supermarkten en inderdaad gewoon met groepjes bij elkaar zitten. Alhoewel ik dat laatste ook wel begrijp eerlijk gezegd.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
Net wat Goose Goose Duck gespeeld, en zo maar eens slapen
Mwah.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd voor handhaving met wapenstok, traangas en waterkanon dan
Zo kan je toch geen broodje meer smeren voor je klanten?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd voor handhaving met wapenstok, traangas en waterkanon dan
Waarom?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:32 schreef Koen66 het volgende:
zoonlief zit nog te balen op z'n zolderkamertje
Heeft zijn eerst Fok! ban natuurlijkquote:
Eigenlijk wel wat te lief ja.quote:
Wow, ja, denk dat mensen dan toch het binnenzitten zo erg zat zijn dat dit al als een uitje geldt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:22 schreef Domnivoor het volgende:
Ik bedoel deze plek:
[ afbeelding ]
Het zat helemaal vol.
Dat smeren mag wel. Alleen die vieze klanten moeten zich gedragen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo kan je toch geen broodje meer smeren voor je klanten?
Ja ben echt heel moequote:
vies?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat smeren mag wel. Alleen die vieze klanten moeten zich gedragen.
Maar uhhh… dit is binnen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow, ja, denk dat mensen dan toch het binnenzitten zo erg zat zijn dat dit al als een uitje geldt.
We lezen het morgen wel. Slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ben echt heel moeZo nog even een pil erin mikken en dan hopelijk straks lekker raar dromen
wel onthouden hequote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ben echt heel moeZo nog even een pil erin mikken en dan hopelijk straks lekker raar dromen
Vies ja als ze zo bij elkaar zitten.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:36 schreef drakin het volgende:
[..]
vies?
Het zijn niet allemaal Marcjes daar
5 dagen in quarantaine, zat naast een meisje dat positief getest is in de klasquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
5 dagen in quarantaine, zat naast een meisje dat positief getest is in de klas
dat hoeft nu toch niet meer .... eh volgende week dan ergens pas ...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup, hij eet ook op zolder. helaas is er geen toilet daarquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Blijft hij dan ook echt binnen?
Gewoon uit het raamquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup, hij eet ook op zolder. helaas is er geen toilet daar
Wow… dat is een beproeving.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup, hij eet ook op zolder. helaas is er geen toilet daar
Naast of aan?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja er zitten meer meisjes dan jongens in de klas, maar ze hebben niks. Al kwam deze hier wel een keer thuis huiswerk makenquote:
Misschien wel een beetje van beide danquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja er zitten meer meisjes dan jongens in de klas, maar ze hebben niks. Al kwam deze hier wel een keer thuis huiswerk maken
Oh balen zeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb mezelf gisteren op m'n werk voor alle zekerheid ook maar laten testenquote:
Ja ik bedoel, binnen als in thuisquote:
Ik zeg je, je neefje heeft dit zelf geregeldquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:44 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn broer is met zijn hele gezin EN de vriendin van mijn neefje in quarantaine gegaan. Die bleef dus ook logeren.
Ahquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is ze nu nog steeds zijn vriendin?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:44 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn broer is met zijn hele gezin EN de vriendin van mijn neefje in quarantaine gegaan. Die bleef dus ook logeren.
Dat snap ik. Maar waarom gaan ze alsnog binnen zitten als ze eruit willen?quote:
➡️ DMquote:
niks mis met hem, heb ook niet het gevoel dat ie het heeftquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AhVoelt hij zich verder wel oké tot nu toe?
Goed bezigquote:
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Rond deze tijd in het daglicht was wat lastig
Droog, sahara-droog dit.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Rond deze tijd in het daglicht was wat lastig
De test is niet effectief in de 1e paar dagen. Hoe lang ben je al verkouden?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:59 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga zo ook een zelftest doen. Ben een beetje verkouden.
Mooi zoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niks mis met hem, heb ook niet het gevoel dat ie het heeft
Al een paar dagen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De test is niet effectief in de 1e paar dagen. Hoe lang ben je al verkouden?
In contact met iemand geweest die ook verkouden is?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Al een paar dagen.
Ik doe sowieso geregeld zelftests. Over een week of zo ook weer.
op m'n werk doen ze antigeentest in neus en keel, da's wel wat effectiever afaikquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De test is niet effectief in de 1e paar dagen. Hoe lang ben je al verkouden?
Neequote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
In contact met iemand geweest die ook verkouden is?
Niet eens en dan toch zelftesten.quote:
Ik kom wel in drukke supermarkten.quote:
Zo diep dat ik er emotioneel van wordquote:
tranen in je ogen?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo diep dat ik er emotioneel van word
Ja, dat heb ik al vrij snel. Het is ook een vervelend gevoel.quote:
op m'n werk is er 1 die het wel kan (die had ik vrijdag) maar ook 1 die het absoluut niet kan en regelmatig bloedneuzen veroorzaakt. Die weet ik altijd strategisch te mijdenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al vrij snel. Het is ook een vervelend gevoel.
Oh dat is verstandig ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op m'n werk is er 1 die het wel kan (die had ik vrijdag) maar ook 1 die het absoluut niet kan en regelmatig bloedneuzen veroorzaakt. Die weet ik altijd strategisch te mijden
het is gelukkig niet verplicht, maar vrijdag wilde ik ivm zoonlief ff zekerheidquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh dat is verstandig ja.
Het is ook erg gevoelig weefsel daar achterin.
Ja, dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is gelukkig niet verplicht, maar vrijdag wilde ik ivm zoonlief ff zekerheid
geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik.
Mag je het niet zelf doen? Dat zou ik fijner vinden.
Nee, dat is ook weer niet nodig.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk
Ik doe het maandag nog een keer, daarna ga ik weer in de negeer modus.
Sommigen laten zich dagelijks testen, ja daahaaag bekijk het ff
Oei gevaarlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kom wel in drukke supermarkten.
quote:
Fraaiquote:Op zaterdag 22 januari 2022 06:37 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen![]()
[ afbeelding ]
(Van de FP)
Die compositie is best goedquote:Op zaterdag 22 januari 2022 07:04 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Hulloquote:Op zaterdag 22 januari 2022 07:06 schreef Maive het volgende:
Goedemorgen! Hoef ik de wekker eens niet te zetten, ben ik al om 530 wakker.
Zo flauw dit
Hey Sodequote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beter als gister qua slapen
Laten we het hopen. Mijn lichaam doet vooral pijn, alle gewrichten, spieren, maar ook alles wat het aanraakt, zelfs kleding doet pijn, zitten, liggen. Heel vreemd.quote:
Weet je ook welke variant je onder de leden hebt ?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Mijn lichaam doet vooral pijn, alle gewrichten, spieren, maar ook alles wat het aanraakt, zelfs kleding doet pijn, zitten, liggen. Heel vreemd.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet je ook welke variant je onder de leden hebt ?
Dat is dan inderdaad vreemd..quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat krijg je niet te horen. Iemand vertelde gister dat ze dat ook niet met een PCR test kunnen vaststellen.
Dus geen idee hoe ze aan de cijfers komen.
vind het net, steekproef doen zequote:
quote:In Nederland onderzoekt het RIVM welke varianten van het coronavirus er zijn en of en hoe het virus verandert. Dit noemen we kiemsurveillance. In de kiemsurveillance wordt wekelijks een steekproef van ongeveer 1.500 monsters van positieve testuitslagen van verschillende laboratoria in Nederland extra onderzocht op varianten.
Ja echt hè... dat is helemaal bizar.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:29 schreef chufi het volgende:
Bij Tata steel kunnen ze ons daar misschien meer over vertellen .. cijfertjes
Ik heb me daar wel eens in de buurt begeven ....quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja echt hè... dat is helemaal bizar.
De overheid geeft ècht om ons
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb me daar wel eens in de buurt begeven ....
Ja dat helemaal... Ook hun wensen we sterkte en compensatie ....quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Je zult er maar naast wonen.
Wat ik vooral zo erg vind is dat ze het al tientallen jaren weten, maar verzwegen werd door zowel bedrijf als overheid.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat helemaal... Ook hun wensen we sterkte en compensatie ....
En als ze betrapt worden, of het lekt uit... dan worden gepromoveerd, of herkozen en de klokkenluider maken ze het leven onmogelijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:39 schreef chufi het volgende:
Ik sta tegenwoordig nergens meer van te kijken... Denk je bij corrupt en schandalige praktijken vooral aan verre landen , maar hier gebeurt het nog geniepiger ...
Klinkt niet al te bestquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:12 schreef marcb1974 het volgende:
Voor nog meer herkenbaar hier:
[ afbeelding ]
Nopequote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:12 schreef marcb1974 het volgende:
Voor nog meer herkenbaar hier:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Mijn lichaam doet vooral pijn, alle gewrichten, spieren, maar ook alles wat het aanraakt, zelfs kleding doet pijn, zitten, liggen. Heel vreemd.
quote:
Avondquote:
Gisteren te veel hooi op de vork en o 20:00 uur naar bed. Visite naar huis gestuurd. Die komt straks wel m'n zaterdagse visje brengen. Vandaag niet wandelen en rustig aan doen. Ben best wel moe en ga af en toe een half uurtje liggen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Ha die Tong, goedemorgen.![]()
Alles goed met je ?
Doe vooral rustig aan, eet gezond en neem je rust ..quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren te veel hooi op de vork en o 20:00 uur naar bed. Visite naar huis gestuurd. Die komt straks wel m'n zaterdagse visje brengen. Vandaag niet wandelen en rustig aan doen. Ben best wel moe en ga af en toe een half uurtje liggen.
Sterkte kerel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren te veel hooi op de vork en o 20:00 uur naar bed. Visite naar huis gestuurd. Die komt straks wel m'n zaterdagse visje brengen. Vandaag niet wandelen en rustig aan doen. Ben best wel moe en ga af en toe een half uurtje liggen.
Ja je moet wel rustig aan doen, je wordt gelijk afgestraft als je te veel hooi op je vork neemtquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sterkte Tong. Let op je grenzen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tijd voor een biertjequote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet wel rustig aan doen, je wordt gelijk afgestraft als je te veel hooi op je vork neemt
Vooral in jouw geval maar lekker rustig aan doen en goed naar je lichaam blijven luisteren. Hopelijk heb je verder een fijne dagquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hallomquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vooral in jouw geval maar lekker rustig aan doen en goed naar je lichaam blijven luisteren. Hopelijk heb je verder een fijne dagEn geniet van je visje
Bel je op eigen kosten ?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:44 schreef Aoibhin het volgende:
Lekker chill thuiswerkdagje hier. Tot nu toe veel geen gehoor, en de enige persoon die ik aan de lijn kreeg was een lekker gezellige kletsert
Een visje op zijn tijd zeg ik geen nee tegen...quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:44 schreef Aoibhin het volgende:
Lekker chill thuiswerkdagje hier. Tot nu toe veel geen gehoor, en de enige persoon die ik aan de lijn kreeg was een lekker gezellige kletsert
Nee uiteraard nietquote:
Ga zo door en ik laat iemand je veters aan elkaar bindenquote:
Ja maar ik eet niks wat uit de zee komtquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:46 schreef chufi het volgende:
[..]
En jij woont aan zee , dan zou je er toch mee opgegroeid zijn ...
En dan in Vlissingen wonenquote:
Ook geen vissticks?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja maar ik eet niks wat uit de zee komt
Leuk baantje. Hebben ze nog vacatures? Ik vraag het voor een vriend.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:44 schreef Aoibhin het volgende:
Ben je inmiddels met paracetamol een spiegel aan het opbouwen?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Er zal toch wel een spiegel in de badkamer hangen?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je inmiddels met paracetamol een spiegel aan het opbouwen?
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:54 schreef Domnivoor het volgende:
Soms is een lichte verkoudheid gewoon een lichte verkoudheid.Die had je vorige week ook al ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms is een lichte verkoudheid gewoon een lichte verkoudheid.Gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dit was gisteravond.quote:
Soms is een lichte verkoudheid gewoon een lichte verkoudheid.Ja dat bestaat ook nog. Fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Een extra spiegel kan nooit kwaad.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zal toch wel een spiegel in de badkamer hangen?
Mooi nummer wel. Maar zijn stem klinkt alsof hij in de puberteit is blijven hangen.quote:
Insgelijksquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
RIP Domnivoor het was leuk je gezien te hebben hier
Ja er wordt nog gewoon opgeleid momenteelquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk baantje. Hebben ze nog vacatures? Ik vraag het voor een vriend.
Soms is een lichte verkoudheid gewoon een lichte verkoudheid.Mooi zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik heb aangifte gedaan tegen iedereen in deze chatquote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:22 schreef chufi het volgende:
Die komen toch vanzelf naar je toe als jij je op de Boulevard begeeft
Dat was een misverstandquote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:22 schreef chufi het volgende:
Die komen toch vanzelf naar je toe als jij je op de Boulevard begeeft
Inclusief jezelf?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb aangifte gedaan tegen iedereen in deze chat![]()
TIs nu ook wel kort dag iddquote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:47 schreef D. het volgende:
Goedemorgen slaan we over, dus ik ga vast voor goedemiddag!
goedebijnamiddag!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:47 schreef D. het volgende:
Goedemorgen slaan we over, dus ik ga vast voor goedemiddag!
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ze dachten dat ik een bom aan het planten was
Soms is een lichte verkoudheid gewoon een lichte verkoudheid.Ik had drie zelftesten gedaan.. allemaal negatief, ga ik naar de GGD ... positief. Dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Hardlopers zijn doodlopersquote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:51 schreef D. het volgende:
[..]
Bijna geen tijd om in daglicht te gaan hardlopen
Wel fijn, eindelijk weer iets positiefsquote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had drie zelftesten gedaan.. allemaal negatief, ga ik naar de GGD ... positief. Dus...
Geen idee. Ik heb van die 1000mg pillen. En die heb vanmorgen eentje opquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je inmiddels met paracetamol een spiegel aan het opbouwen?
RIP BDSquote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan vrachtwagens
Ja hier meestal ook, maar vandaag deed ik een foodwisselquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was ook vroeg, maar ontbijt is pas na 12:00u
Klinkt spannendquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier meestal ook, maar vandaag deed ik een foodwissel
Ik bouw altijd een spiegel op door 4 x per dag op vaste tijden 2 paracetamol van 500 mg te slikken.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb van die 1000mg pillen. En die heb vanmorgen eentje op![]()
Wat is het aantal dan voor een spiegel?
Ga ik proberenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bouw altijd een spiegel op door 4 x per dag op vaste tijden 2 paracetamol van 500 mg te slikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Archieffoto. Sorry chufi
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:43 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga weer voor een lunch nieuwe stijl:Je hebt van alles meerdere gekocht, of is het nog niet op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Archieffoto. Sorry chufi![]()
Ik ga weer voor een lunch nieuwe stijl:Ik zie dat je veel met de adviezen hebt gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Archieffoto. Sorry chufiDie pindakaas is mijn lievelings trouwens; zitten ook lekker nog wat stukjes in
En 100% pinda
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik ga weer voor een lunch nieuwe stijl:Goed bezig... maareh... Vind je het ook lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Archieffoto. Sorry chufiIk snap alles, begrijp er niets van.
Dat was ontbijtquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat zou ik niet eens als ontbijt eten.
De foto is van gisteren.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:45 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt van alles meerdere gekocht, of is het nog niet op?
Als het je beter smaakt mag je het ook lunch noemen hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wel Bal fan,maar niet als ontbijt.
Ja, maar gisteren heb je het ook gegeten, dus als je het vandaag weer wilt doen, moet er nog wat over zijn, of meer op voorraad dan op de foto stondquote:
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed bezig... maareh... Vind je het ook lekker?
Als lunch is het geen probleem, maar als ontbijt zal het best lekker wezen, maar ook zoiets waardoor je de rest van de dag aan de schijterij zit.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:50 schreef D. het volgende:
[..]
Als het je beter smaakt mag je het ook lunch noemen hoor
Er is nog genoeg over, en inderdaad meer op voorraad.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar gisteren heb je het ook gegeten, dus als je het vandaag weer wilt doen, moet er nog wat over zijn, of meer op voorraad dan op de foto stond
Ah, da's goed voor de lijnquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als lunch is het geen probleem, maar als ontbijt zal het best lekker wezen, maar ook zoiets waardoor je de rest van de dag aan de schijterij zit.
Alles op 1 boterham, of verdeel je het?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is nog genoeg over, en inderdaad meer op voorraad.
Ik ga weer voor een lunch nieuwe stijl:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Archieffoto. Sorry chufiquote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Door een bal aan de schijterij? Dan is er iets mis met je ballenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als lunch is het geen probleem, maar als ontbijt zal het best lekker wezen, maar ook zoiets waardoor je de rest van de dag aan de schijterij zit.
Misschien even langs de huisartsquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door een bal aan de schijterij? Dan is er iets mis met je ballen
Alles verdeeld.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
Alles op 1 boterham, of verdeel je het?
Da's heel menselijkquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alles verdeeld.
En alles in 1 maag
Ikook zoiets, alhoewel ik er dan 2x per dag een ibuprofen 400 ingooi,als ik de deur uit moetquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bouw altijd een spiegel op door 4 x per dag op vaste tijden 2 paracetamol van 500 mg te slikken.
Er is niks mis met mn ballen,ik merk alleen als ik 's ochtends vette dingen eet, dat dat nadelig blijkt voor mn stoelgang.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door een bal aan de schijterij? Dan is er iets mis met je ballen
Toen ik een paar maanden geleden ischias had werd me aangeraden om 4 x per dag een combi van 500 mg paracetamol en 400 mg ibuprofen te nemen, dat schijnt elkaar te versterken.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ikook zoiets, alhoewel ik er dan 2x per dag een ibuprofen 400 ingooi,als ik de deur uit moet
Die linkerheup is onderhand zover ingezakt dat ik al aan de huisarts heb gevraagd of er iets sterkers mogelijk vas tot de operatie en de enige andere optie was naproxen gecombineerd met maagtbletten, dus zolang het nog gaat hou ik gewoon paracetamol+ibo aan.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik een paar maanden geleden ischias had werd me aangeraden om 4 x per dag een combi van 500 mg paracetamol en 400 mg ibuprofen te nemen, dat schijnt elkaar te versterken.
Ik hoor het tzt graag hoe het bevallen isquote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:59 schreef Deisyy het volgende:
Dit vind ik zo leuk en lijkt me lekker, ik moet het echt eens maken![]()
Slik je ook geen maagbeschermer omdat je dagelijks ibuprofen slikt? Het is in ieder geval te hopen dat je vlot aan de beurt bent voor je operatie.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die linkerheup is onderhand zover ingezakt dat ik al aan de huisarts heb gevraagd of er iets sterkers mogelijk vas tot de operatie en de enige andere optie was naproxen gecombineerd met maagtbletten, dus zolang het nog gaat hou ik gewoon paracetamol+ibo aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |