abonnement Unibet Coolblue
pi_203306256
quote:
Pakketbezorger (25) raakt oog kwijt na aanval met hamer vanuit het niets

Een 25-jarige pakketbezorger is zijn oog kwijtgeraakt nadat hij werd aangevallen met een hamer. De dader is nog voortvluchtig, en het slachtoffer en de politie hebben nog geen idee waarom een wildvreemde vanuit het niets toesloeg.


Niks wijst erop dat de postbezorger de verdachte kent. Op dinsdagavond 28 december rond 22:00 uur rijdt de DPD-postbezorger door Rotterdam-Zuid om een pakket op te halen. Op de Kruising van de Kaapstraat en de Goede Hoopstraat stopt hij, waarna een wild gebarende man het portier opentrekt. De man begint de pakketbezorger te slaan; twee van zijn voortanden breken af.

Er volgt een worsteling. De man probeert de postbezorger eerst te steken met een mes, daarna slaat hij de bezorger met een hamer in zijn gezicht. De koerier weet de hamer uiteindelijk af te pakken en slaat de vluchtende aanvaller een paar keer op zijn rug. Eenmaal in het ziekenhuis blijkt dat het oog van het slachtoffer kapot is. Hij zal zijn leven blind zijn en het oog is inmiddels operatief verwijderd.

En de dader? Die is spoorloos. Het zou gaan om een man tussen de 25 en dertig jaar oud, van ongeveer één meter tachtig en een algeheel tenger postuur.
Krijg je bij Krav Maga niet. Je verweren tegen mannen met hamers. Wat zijn we toch een 3e wereld land aan het worden.
pi_203306385
Rotterdam-Zuid

Vanuit het niets.
pi_203306427
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:51 schreef Nober het volgende:
Rotterdam-Zuid

Vanuit het niets.
Getraumatiseerde ingenieur.
Moet je respect voor hebben.
pi_203306559
Het zou gaan om een man tussen de 25 en dertig jaar oud, van ongeveer één meter tachtig en een algeheel tenger postuur.
En uiteraard lichtgetint.

´
  vrijdag 21 januari 2022 @ 21:24:34 #5
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_203306998
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:53 schreef Werkman het volgende:

[..]
Getraumatiseerde ingenieur.
Moet je respect voor hebben.
Slechte jeugd is geen grapje idd. :{
pi_203307123
quote:
De dader is nog voortvluchtig
Alsof dat relevant is. Ook als hij wel opgepakt wordt, zal hij nog met fluwelen handschoenen worden behandeld en hooguit een flutstrafje krijgen. Daarna kan hij zijn leven als illegaal of uitkeringstrekker gewoon weer in alle heerlijkheid voorzetten.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 21:45:29 #7
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_203307385
Tja, in de grote steden moet je nou eenmaal altijd ready zijn.
pi_203307565
Een oog kwijt en dan gelijk blind?
Dan is het andere oog ook beschadigd.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 22:25:51 #9
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203308223
Waarom kon die gast het portier open trekken? het hoort een gewoonte te zijn om de auto direct op slot te doen
pi_203308230
Zou me niet verbazen als het een of ander zakelijk/crimineel conflict is.

Of wat ook kan is dat de pakketbezorger die man bijna van z'n sokken heeft gereden en dat die man daardoor geflipt is (en was sowieso al labiel).

100% toeval, het kan maar hoe groot is die kans..
  vrijdag 21 januari 2022 @ 22:29:09 #11
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_203308282
Ik woon zelf in Rotterdam Zuid.

Het is een grote puinhoop, verwarde mensen, drugsverslaafden, asielzoekers/statushouders, tegenwoordig steeds meer bulgaren en roemenen, en natuurlijk de traditionele groepen (marokkanen, turken, surinamers en antillianen)

In mijn auto is meerdere malen ingebroken, ik laat nu altijd het dashbordkastje open, zodat men weet dat er niets uit te halen valt, mijn schuur is helaas meerdere keren opgebroken in de kelder van de flat.

veel agressie op de weg (zwarte golfjes die voorrang eisen)
En overal groepjes ''jeugd'' met hoodies van het merk ''the north face'' die stoer over messen praten, en ander straattaal.

Helaas heb ik een laag inkomen, en te weinig punten om de komende 10 jaar hier weg te kunnen.

Ik droom er van om in een dorp te wonen, weg van die pest zooi hier. De buurt alleen al maakt het leven deprimerend. Er is totaal geen onderling respect, geen vriendelijkheid, de narigheid overheerst.

Dit incident verbaast mij dan ook niets.
pi_203308297
pindazakje
  vrijdag 21 januari 2022 @ 22:30:06 #13
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_203308300
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:26 schreef tstile het volgende:
Zou me niet verbazen als het een of ander zakelijk/crimineel conflict is.

Of wat ook kan is dat de pakketbezorger die man bijna van z'n sokken heeft gereden en dat die man daardoor geflipt is (en was sowieso al labiel).

100% toeval, het kan maar hoe groot is die kans..
Ik ben ook benieuwd naar de achtergronden van dit verhaal. Het kan bijna niet anders dan dat hier iets aan vooraf gegaan is. Tenzij de dader een van de vele verwarde mannen is die onze regering liever op straat heeft rondlopen dan dat er geld wordt besteed aan behandeling van mensen met serieuze geestelijke stoornissen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 21 januari 2022 @ 22:32:51 #14
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_203308359
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:29 schreef BMW1993 het volgende:
Ik woon zelf in Rotterdam Zuid.

Het is een grote puinhoop, verwarde mensen, drugsverslaafden, asielzoekers/statushouders, tegenwoordig steeds meer bulgaren en roemenen, en natuurlijk de traditionele groepen (marokkanen, turken, surinamers en antillianen)

In mijn auto is meerdere malen ingebroken, ik laat nu altijd het dashbordkastje open, zodat men weet dat er niets uit te halen valt, mijn schuur is helaas meerdere keren opgebroken in de kelder van de flat.

veel agressie op de weg (zwarte golfjes die voorrang eisen)
En overal groepjes ''jeugd'' met hoodies van het merk ''the north face'' die stoer over messen praten, en ander straattaal.

Helaas heb ik een laag inkomen, en te weinig punten om de komende 10 jaar hier weg te kunnen.

Ik droom er van om in een dorp te wonen, weg van die pest zooi hier. De buurt alleen al maakt het leven deprimerend. Er is totaal geen onderling respect, geen vriendelijkheid, de narigheid overheerst.

Dit incident verbaast mij dan ook niets.
Ik heb serieus met je te doen. Is er voor jou geen enkele andere manier weg te gaan uit zo'n kutbuurt? Heb je geen familie of vrienden in de omgeving die iets voor je kunnen betekenen?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 21 januari 2022 @ 22:37:58 #15
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203308498
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:53 schreef -Sigaartje het volgende:
Een oog kwijt en dan gelijk blind?
Dan is het andere oog ook beschadigd.
Sterker nog, ik kan me ooit een voorstopper van Ajax herinneren die dronken een auto-ongelukje veroorzaakte en die was ook gelijk blind.
We have always been at war with Eastasia.
pi_203308904
Ik las hamster :@
Somebody that I used to know
pi_203308993
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:29 schreef BMW1993 het volgende:
Ik woon zelf in Rotterdam Zuid.

Het is een grote puinhoop, verwarde mensen, drugsverslaafden, asielzoekers/statushouders, tegenwoordig steeds meer bulgaren en roemenen, en natuurlijk de traditionele groepen (marokkanen, turken, surinamers en antillianen)

In mijn auto is meerdere malen ingebroken, ik laat nu altijd het dashbordkastje open, zodat men weet dat er niets uit te halen valt, mijn schuur is helaas meerdere keren opgebroken in de kelder van de flat.

veel agressie op de weg (zwarte golfjes die voorrang eisen)
En overal groepjes ''jeugd'' met hoodies van het merk ''the north face'' die stoer over messen praten, en ander straattaal.

Helaas heb ik een laag inkomen, en te weinig punten om de komende 10 jaar hier weg te kunnen.

Ik droom er van om in een dorp te wonen, weg van die pest zooi hier. De buurt alleen al maakt het leven deprimerend. Er is totaal geen onderling respect, geen vriendelijkheid, de narigheid overheerst.

Dit incident verbaast mij dan ook niets.
Wow.

Je kunt 'm zo copy-pasten in een mail naar Aboutaleb. Ik zou het doen.
Somebody that I used to know
pi_203309090
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:29 schreef BMW1993 het volgende:
Ik woon zelf in Rotterdam Zuid.

Het is een grote puinhoop, verwarde mensen, drugsverslaafden, asielzoekers/statushouders, tegenwoordig steeds meer bulgaren en roemenen, en natuurlijk de traditionele groepen (marokkanen, turken, surinamers en antillianen)

In mijn auto is meerdere malen ingebroken, ik laat nu altijd het dashbordkastje open, zodat men weet dat er niets uit te halen valt, mijn schuur is helaas meerdere keren opgebroken in de kelder van de flat.

veel agressie op de weg (zwarte golfjes die voorrang eisen)
En overal groepjes ''jeugd'' met hoodies van het merk ''the north face'' die stoer over messen praten, en ander straattaal.

Helaas heb ik een laag inkomen, en te weinig punten om de komende 10 jaar hier weg te kunnen.

Ik droom er van om in een dorp te wonen, weg van die pest zooi hier. De buurt alleen al maakt het leven deprimerend. Er is totaal geen onderling respect, geen vriendelijkheid, de narigheid overheerst.

Dit incident verbaast mij dan ook niets.
Op google maps kun je al zien hoe verneukt het is inderdaad..
Ik zou zeggen, ga lekker ergens in Groningen / Friesland wonen..!
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:07:26 #19
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_203309114
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:11:19 #20
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 22 januari 2022 @ 08:12:12 #21
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_203311453
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:30 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
Ik ben ook benieuwd naar de achtergronden van dit verhaal. Het kan bijna niet anders dan dat hier iets aan vooraf gegaan is. Tenzij de dader een van de vele verwarde mannen is die onze regering liever op straat heeft rondlopen dan dat er geld wordt besteed aan behandeling van mensen met serieuze geestelijke stoornissen.
Ik vermoed eigenlijk "gewoon" een straatrat en poging tot een roofoverval. De hamer was volgens het filmpje in ieder geval gewikkeld met tape voor betere grip dus denk dat dit zo'n gelegenheidscrimineel is die standaard met zulk gereedschap rondloopt en als toevallige voorbijganger ook raampjes intikt als hij iets in een auto ziet liggen. Bij een maat van me is ooit het raam ingetikt voor een doos oud papier die op de achterbank lag, hij komt de volgende ochtend naar buiten, de doos ligt op de stoep en z'n raam is aan gort :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Waarom kon die gast het portier open trekken? het hoort een gewoonte te zijn om de auto direct op slot te doen
Hij parkeerde de bus en moest ergens een pakket ophalen. Normaliter moet de bezorger dan ook een keertje uitstappen dus dan is het handig als de deur open kan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Twiitch op 22-01-2022 08:18:14 ]
pi_203311548
Het kleurtje benoemen ze niet, we zullen op zoek gaan naar een tengere man van 1.80, tussen de 25 en 30 en blank, sorry, wit.
pi_203311564
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:06 schreef hangtime het volgende:

[..]
Op google maps kun je al zien hoe verneukt het is inderdaad..
Ik zou zeggen, ga lekker ergens in Groningen / Friesland wonen..!
Ook hier is de wachttijd minimaal 5 jaar als je echt in the middle of nowhere wil wonen, 8 tot 10 jaar of langer elders, denk dan aan Assen Bijv of Groningen zelf.

In Friesland wil niemand wonen, dus misschien is het daar wat korter.
pi_203311597
Ben wel benieuwd of er meer speelde, het rijgedrag van sommige bezorgers laat je bloed ook wel koken, zeker in de grote steden.
.
pi_203311604
ik snap dat je boos bent op je dpd bezorger als ze weer eens je pakket vergeten/vertragen, maar blind maken helpt niet :{
pi_203311671
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:29 schreef BMW1993 het volgende:
Ik woon zelf in Rotterdam Zuid.

Het is een grote puinhoop, verwarde mensen, drugsverslaafden, asielzoekers/statushouders, tegenwoordig steeds meer bulgaren en roemenen, en natuurlijk de traditionele groepen (marokkanen, turken, surinamers en antillianen)

In mijn auto is meerdere malen ingebroken, ik laat nu altijd het dashbordkastje open, zodat men weet dat er niets uit te halen valt, mijn schuur is helaas meerdere keren opgebroken in de kelder van de flat.

veel agressie op de weg (zwarte golfjes die voorrang eisen)
En overal groepjes ''jeugd'' met hoodies van het merk ''the north face'' die stoer over messen praten, en ander straattaal.

Helaas heb ik een laag inkomen, en te weinig punten om de komende 10 jaar hier weg te kunnen.

Ik droom er van om in een dorp te wonen, weg van die pest zooi hier. De buurt alleen al maakt het leven deprimerend. Er is totaal geen onderling respect, geen vriendelijkheid, de narigheid overheerst.

Dit incident verbaast mij dan ook niets.
Ik begrijp je volkomen. Kom ook wel eens in de stad in de buurt en als ik zie hoe sommige wijken verpauperen door vooral buitenlanders en het straatbeeld beheerst wordt door hoodies en kopvodden, dan ben ik zo blij dat ik in een klein sociaal dorp woon waar iedereen elkaar kent.

En dan nóg zijn er mensen die die multiculturele samenleving een verademing en feest vinden omdat de "gewone" NLer maar saai is... :')
  zaterdag 22 januari 2022 @ 09:04:27 #27
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_203311763
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 08:53 schreef Toine51 het volgende:

[..]

En dan nóg zijn er mensen die die multiculturele samenleving een verademing en feest vinden omdat de "gewone" NLer maar saai is... :')
Maar dat zijn geen mensen die daar wonen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_203311874
Ik begrijp niet waar de gedachte vandaan komt dat we hier in Groningen op paupers uit de randstad zitten te wachten.
Lekker daar blijven.
Radio Espantoso
pi_203312004
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Maar dat zijn geen mensen die daar wonen.
No shit Sherlock!
pi_203312690
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:29 schreef BMW1993 het volgende:
Ik woon zelf in Rotterdam Zuid.

Het is een grote puinhoop, verwarde mensen, drugsverslaafden, asielzoekers/statushouders, tegenwoordig steeds meer bulgaren en roemenen, en natuurlijk de traditionele groepen (marokkanen, turken, surinamers en antillianen)

In mijn auto is meerdere malen ingebroken, ik laat nu altijd het dashbordkastje open, zodat men weet dat er niets uit te halen valt, mijn schuur is helaas meerdere keren opgebroken in de kelder van de flat.

veel agressie op de weg (zwarte golfjes die voorrang eisen)
En overal groepjes ''jeugd'' met hoodies van het merk ''the north face'' die stoer over messen praten, en ander straattaal.

Helaas heb ik een laag inkomen, en te weinig punten om de komende 10 jaar hier weg te kunnen.

Ik droom er van om in een dorp te wonen, weg van die pest zooi hier. De buurt alleen al maakt het leven deprimerend. Er is totaal geen onderling respect, geen vriendelijkheid, de narigheid overheerst.

Dit incident verbaast mij dan ook niets.
Ben het totaal met je eens. Ik heb zowel in Rotterdam als Utrecht gewoond. Verschrikkelijk. Veel hangjeugd die voor ellende zorgt, veel criminaliteit en drugsdealerij. En als je er wat van zegt: grote bek terug.
Nu woon ik in een dorp, wat een rust. De ellende is ver weg van me.

Rotterdam is wel het riool van Nederland.
pi_203312730
Als je echt rust wilt: dorpje in Zeeland. Ook een tijdje gewoond. Ok, drukte in de zomer, maar in de herfst en winter is het stil met heerlijke natuur om je heen. Vuurtoren hier en daar..
pi_203313025
Ik wil naast MMA ook Krav Maga doen. Tegenwoordig weet je maar nooit. Voordat je het weeet verlies je een oog.
pi_203313253
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:52 schreef -Sigaartje het volgende:
Als je echt rust wilt: dorpje in Zeeland. Ook een tijdje gewoond. Ok, drukte in de zomer, maar in de herfst en winter is het stil met heerlijke natuur om je heen. Vuurtoren hier en daar..
Piepklein gehucht hier op 10 auto minuten van Nijmegen.

Heerlijk rustig hier.
Ik loop 100 meter en sta in de uiterwaarden.
3 Minuten met de auto en ik ben in het bos.
En de stad met alle voorzieningen, en familie, op 10 minuten met de auto.

Jaar of 10 geleden bewust hier naartoe verhuisd.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')