[info]Let op: we zijn allemaal bekend met de hete hangijzers omtrent het onderwerp ''corona'', discussies zijn pittig en lopen soms ook lichtelijk uit de hand. Dat is tot daar aan toe; persoonlijke vetes tolereren we absoluut niet en daar is dan ook een zero tolerance beleid op van toepassing.
Dit betekent dat we veel sneller zullen overgaan op een forumspecifieke ban voor COR. COR is een relatief druk forum en natuurlijk een actueel onderwerp. Het is voor newbies en oldies alike geen uitnodiging om mee te posten als er louter gekissebis tussen een klein groepje users te lezen is. Als je de neiging voelt om op de persoon te spelen of een sneer uit te delen, is het ook een heel goede optie om iemand te negeren.[/info]
Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00) Twijfel je over de vaccinatie, bel de De Vaccinatie Twijfeltelefoon: 088-7555777
Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen! Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202. Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.
Nee zonder dollen, dit is toch niet meer uitlegbaar. Overal versoepelt men zich suf, op sommige plekken zelfs tot (nagenoeg) nul maatregelen en hier zit heel Den Haag te trillen als een rietje omdat het café een paar uur open is.
Hoe wereldvreemd kun je zijn.
Ja maar die ene modelleur die het leven van 18 miljoen NLers bepaalt, heeft het model zo gebouwd dat er een piek van 500 biljoen triljard IC opnames als voorspelling uit rolt. En omdat die die niet komt, schuift hij die piek telkens een stukje vooruit. Zolang dat in dat model ingebouwd blijft worden, gaan we zo door.
En niemand in de regering/kabinet heeft er verder verstand van, dus tja.
Op vrijdag 21 januari 2022 20:47 schreef zalkc het volgende: Als de horeca open mag tot 15:00 is dat dan hetzelfde als iemands WW stoppen omdat die een krantenwijk kan nemen?
Ik zou het een motie van wantrouwen in je eigen beleid noemen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Op vrijdag 21 januari 2022 20:25 schreef trein2000 het volgende: [ twitter ] 60 duizend man per dag Corona en ziekenhuizen lopen leeg. Maar het is niet mild hoor, nee, hoe kom je de bij?
Als ik wappie was geweest had ik gezegd dat sommige partijen, inclusief het WHO niet gebaat is bij het einde van de pandemie omdat ze relevant willen blijven.
In ieder geval fijn om te weten dat als je zo'n waanzinnige maatregel invoert, je hem altijd nog weer kunt afschaffen. De maatschappelijke schade is dan al geleden en je bent er epidemiololologisch geen klap mee opgeschoten, maar toch.