abonnement Unibet Coolblue
pi_203305690
Korte vraag: Met daten loopt het gesprek en komt best snel afspreken ter sprake, helaas zet ik dit vaak op het weekend (of zij). Dan eenmaal is het weekend en hoor ik niets of is het ineens ohja...

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik bij het moment van afspreken best het date moment afwacht. Hoe de tussenfase goed warm houden (en ja ik weet ook wel dat die dames meer keus hebben en eventueel ook eens verder kijken).
pi_203305824
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:09 schreef faf het volgende:
best het date moment afwacht.
Niet doen. Want dan speel je dit in de hand:
quote:
(en ja ik weet ook wel dat die dames meer keus hebben en eventueel ook eens verder kijken).
Google is your friend, abuse your friends
  vrijdag 21 januari 2022 @ 20:19:15 #3
451005 Grems
Clown World
pi_203305882
Als het niet tot een date komt heeft ze geen interesse.
pi_203306160
Wat is de korte vraag?
pi_203306277
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:37 schreef Rogue2.0 het volgende:
Wat is de korte vraag?
Hoe het gesprek lopend houden/overbruggen (evt. voorbeelden/onderwerpen) tot de date?
pi_203306629
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:44 schreef faf het volgende:

[..]
Hoe het gesprek lopend houden/overbruggen (evt. voorbeelden/onderwerpen) tot de date?
Dat hangt van de persoon af. Als er een klik is loopt dat automatisch. En als je je best hebt gedaan en er komt van haar kant zelf geen initiatieven dan is ze het niet.

Je kunt misschien uitvinden wat haar interesses zijn en erover praten. Als jullie gemeenschappelijke interesses hebben heb je alvast een onderwerp
pi_203306969
Kut voor je maar trek je conclusie.
pi_203307115
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:04 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Dat hangt van de persoon af. Als er een klik is loopt dat automatisch. En als je je best hebt gedaan en er komt van haar kant zelf geen initiatieven dan is ze het niet.

Je kunt misschien uitvinden wat haar interesses zijn en erover praten. Als jullie gemeenschappelijke interesses hebben heb je alvast een onderwerp
De snijboon ging vreemd met zijn buurmeisje (terwijl hij met de heks samenwoonde die zwanger was van kind 1).
De snijboon wou eigenlijk van de heks af omdat ze hem voor de gek had gehouden dat zij de pil had geslikt maar toch bevrucht was geraakt.

Dus de snijboon papte aan met dat buurmeisje en ze gingen zelfs met elkaar naar bed om leuke dingen te doen. De snijboon vroeg toen om met haar door het leven verder te gaan. Dat buurmeisje antwoordde: "het enige wat we gemeen hebben is seks. Wat jouw hobby's, interesses en manier van leven zijn interesseert mij niet". De snijboon ging toen maar terug naar de heks met alle gevolgen van dien...
pi_203307215
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:09 schreef faf het volgende:
Korte vraag: Met daten loopt het gesprek en komt best snel afspreken ter sprake, helaas zet ik dit vaak op het weekend (of zij). Dan eenmaal is het weekend en hoor ik niets of is het ineens ohja...

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik bij het moment van afspreken best het date moment afwacht. Hoe de tussenfase goed warm houden (en ja ik weet ook wel dat die dames meer keus hebben en eventueel ook eens verder kijken).
Als je tegen jouw date-contacten net zo slordig en onsamenhangend communiceert als hierboven, begrijp ik wel dat zij hun belangstelling snel verliezen.

Misschien kun je er niets aan doen (dyslexie?) maar je zou toch moeten proberen om gewone, heldere zinnen te schrijven, met de komma's en punten op de juiste plaats.

En als dat niet lukt, dan maar af en toe telefonisch contact opnemen.
pi_203307644
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:30 schreef stokj het volgende:

[..]
De snijboon ging vreemd met zijn buurmeisje (terwijl hij met de heks samenwoonde die zwanger was van kind 1).
De snijboon wou eigenlijk van de heks af omdat ze hem voor de gek had gehouden dat zij de pil had geslikt maar toch bevrucht was geraakt.

Dus de snijboon papte aan met dat buurmeisje en ze gingen zelfs met elkaar naar bed om leuke dingen te doen. De snijboon vroeg toen om met haar door het leven verder te gaan. Dat buurmeisje antwoordde: "het enige wat we gemeen hebben is seks. Wat jouw hobby's, interesses en manier van leven zijn interesseert mij niet". De snijboon ging toen maar terug naar de heks met alle gevolgen van dien...
Tjongejonge
pi_203307799
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:44 schreef faf het volgende:

[..]
Hoe het gesprek lopend houden/overbruggen (evt. voorbeelden/onderwerpen) tot de date?
Interesse tonen?

Gewoon ook een beetje peilen of je dezelde interesses hebt...
Ik neem aan dat je iemand zoekt waarmee je een beetje een 'match' hebt.

Niet gewoon met 'whoever' op date wil gaan
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_203317636
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:09 schreef faf het volgende:
Korte vraag: Met daten loopt het gesprek en komt best snel afspreken ter sprake, helaas zet ik dit vaak op het weekend (of zij). Dan eenmaal is het weekend en hoor ik niets of is het ineens ohja...

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik bij het moment van afspreken best het date moment afwacht. Hoe de tussenfase goed warm houden (en ja ik weet ook wel dat die dames meer keus hebben en eventueel ook eens verder kijken).
Misschien denk ik er te makkelijk over, maar ik zou niet teveel moeite doen voor een date met iemand waar ik nu al niks meer mee weet te bespreken. Dat lijkt me al niet zo aantrekkelijk, laat staan dat het voorrang krijgt als ik druk ben. Gewoon concreet proberen in te tikken dus.

Hey, we babbelen nu al een tijdje en ik zou je graag ontmoeten om te kijken of je in het echt ook zo leuk bent ;) Wat zeg je van *insert datum*?
Schikt het niet, laat haar dan wat concreets noemen. Is het geen datum, dan graag wat haar tegenhoudt. Je kan moeilijk met haar meedenken of haar gerust stellen als je niet weet wat er speelt.

Kan ze niet wegens tijdgebrek, dan zou ik mijn conclusie trekken dat ze of in het algemeen geen tijd heeft voor verkeren of dat ze jou persoonlijk geen prio geeft. En daar niet teveel energie meer aan besteden, want te druk voor een date is ook te druk om iets serieus op te bouwen lijkt me. Tenzij je graag wacht en weinig afspreekt of ze echt een goede reden heeft die in een niet al te lange periode op gaat houden, kun je prima aangeven dat je iets anders verwacht in aanloop naar een relatie en dat het dan helaas geen match is.

Succes!
pi_203330192
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:26 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]
Misschien denk ik er te makkelijk over, maar ik zou niet teveel moeite doen voor een date met iemand waar ik nu al niks meer mee weet te bespreken. Dat lijkt me al niet zo aantrekkelijk, laat staan dat het voorrang krijgt als ik druk ben. Gewoon concreet proberen in te tikken dus.

Hey, we babbelen nu al een tijdje en ik zou je graag ontmoeten om te kijken of je in het echt ook zo leuk bent ;) Wat zeg je van *insert datum*?
Schikt het niet, laat haar dan wat concreets noemen. Is het geen datum, dan graag wat haar tegenhoudt. Je kan moeilijk met haar meedenken of haar gerust stellen als je niet weet wat er speelt.

Kan ze niet wegens tijdgebrek, dan zou ik mijn conclusie trekken dat ze of in het algemeen geen tijd heeft voor verkeren of dat ze jou persoonlijk geen prio geeft. En daar niet teveel energie meer aan besteden, want te druk voor een date is ook te druk om iets serieus op te bouwen lijkt me. Tenzij je graag wacht en weinig afspreekt of ze echt een goede reden heeft die in een niet al te lange periode op gaat houden, kun je prima aangeven dat je iets anders verwacht in aanloop naar een relatie en dat het dan helaas geen match is.

Succes!
Het babbelen is geen probleem in het begin, tot de date is afgesproken begrijp ik (en ik heb het idee dat @faf internet daten bedoeld?). En een datum prikken lukt dus, dus dat stuk van jouw hulp past TS al toe.

Maar op 1 of andere manier stokt de communicatie daarna en is de date in kwestie de afspraak vergeten die ze hadden gemaakt.

Ik denk dat @faf zelf ook online interesse moet blijven tonen en niet moet denken dat als de date is afgesproken alles in de pocket is. Ook is het handig als het even kan minder tijd tussen het online contact en de date te laten vallen.

Je kan best een date voor een kort moment doordeweeks afspreken (wandeling maken, samen een loempia in de stad eten oid) en dan later een uitgebreidere date af spreken waar bij je samen een bord spel gaat spelen waarna je een uitgebreid diner voor haar kookt (ik noem maar wat, bedenk zelf wat).

Lang trouwens niet gezien, S_M ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_203330387
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:36 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Als je tegen jouw date-contacten net zo slordig en onsamenhangend communiceert als hierboven, begrijp ik wel dat zij hun belangstelling snel verliezen.

Misschien kun je er niets aan doen (dyslexie?) maar je zou toch moeten proberen om gewone, heldere zinnen te schrijven, met de komma's en punten op de juiste plaats.
Inderdaad, misschien ligt het aan mij maar ik snap er geen hout van :)
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 14:16:45 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_203331691
Maar, als het 'oh ja' is als er gesproken wordt over de date die niet door ging, dan vindt jij dat daar het enthousiasme en de spijt-van-dat-het-niet-is-doorgegaan vanaf druipt?

Want als ik dit lees dan lees ik vooral dat het voor haar gewoon niet zo hoeft. Jij bent bezig over haar 'warm houden' tot het moment van de date, maar het is toch niet zo dat als je dat niét doet, dat haar reactie dan als je haar herinnert aan die date (waar het op dat moment dus al verleden tijd is) is het 'oh ja' of je hoort gewoon helemaal niets?

Jij wil dat dat komt omdat je het niet warm houdt, want dan kun je daar iets aan doen, maar volgens mij is de realiteit gewoon dat ze daar niet zo'n trek in heeft, want als zij super enthousiast is over een date op moment X, dan meldt zij zich echt wel als moment X begint te naderen. Dat doet ze dus niet en dag ligt echt niet aan dat jij het niet 'warm houdt'.

Kort gezegd; als ik dit verhaal lees dan denk ik 'she's just not that into you'.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 23 januari 2022 @ 14:28:37 #16
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_203331821
Ik denk dat je hier veel te gecompliceerd over nadenkt, het feit dat het al moeilijk gaat om een date in te plannen zegt al genoeg. Zoiets hoort, bij echt wederzijds interesse, niet moeilijk te zijn en moeilijk te gaan.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  zondag 23 januari 2022 @ 14:45:40 #17
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203332076
Sowieso niet ver in de toekomst plannen, stel altijd binnen 24-48 uur voor.
Resistance is futile.
  zondag 23 januari 2022 @ 15:33:39 #18
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_203333035
Die date gaat er nooit komen. Move on.
soooo, da's mooi!
pi_203333774
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 15:33 schreef LordofLeaves het volgende:
Die date gaat er nooit komen. Move on.
Onzin. Ik lees nergens in die OP dat TS zelf bijster veel initiatief neemt. 'Dan ineens is het weekend en dan hoor ik niks of dan 'ohja'. Vent. Ben je nou een man of niet. App die vrouw gewoon, plan een vaste datum en een tijd, liefst met een plan over wat jullie gaan doen erbij. Enige wat zij dan nog kan doen is afzeggen, ja dan weet je wel echt genoeg.

Maar nu lijkt het me alsof TS het allemaal maar een beetje op zijn beloop laat. Dan heeft die vrouw ook het idee van ja vent, je stopt er ook niet erg veel moeite in. Zij gaat ook echt niet achter hem aanlopen of appen van 'hey, we hadden toch een date gepland?'. The egg doesn't swim to the sperm.

En je hoeft helemaal geen tussenfase warm te houden. Je pakt gewoon door, je plant een date in, zo en zo laat zien jullie elkaar, bam. Moeilijk doen om niks is dit.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2022 16:16:20 ]
  zondag 23 januari 2022 @ 16:16:30 #20
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_203333816
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 16:14 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Onzin. Ik lees nergens in die OP dat TS zelf bijster veel initiatief neemt. 'Dan ineens is het weekend en dan hoor ik niks of dan 'ohja'. Vent. Ben je nou een man of niet. App die vrouw gewoon, plan een vaste datum en een tijd, liefst met een plan over wat jullie gaan doen erbij. Enige wat zij dan nog kan doen is afzeggen, ja dan weet je wel echt genoeg.

Maar nu lijkt het me alsof TS het allemaal maar een beetje op zijn beloop laat. Dan heeft die vrouw ook het idee van ja vent, je stopt er ook niet erg veel moeite in. Zij gaat ook echt niet achter hem aanlopen of appen van 'hey, we hadden toch een date gepland?'. The egg doesn't swim to the sperm.
Dat zei ik; die date gaat er niet komen.
soooo, da's mooi!
pi_203334173
Het klinkt in ieder geval niet dat er ooit de spetters afspringen. Of het is dat TS te weinig initiatief neemt weet ik niet maar zij is in ieder geval niet degene die er echt naar uitzien om ts te ontmoeten.

Dat kan aan van alles liggen, inderdaad aan ts of de dame wil wel maar krijgt bij voorbaat al wat te veel warmte onder de voeten.

Ik geef het erg weinig kans zoals ik al eerder concludeerde.
pi_203334918
Geen interesse of te bang om af te spreken. Geen tijd aan verspillen, je bent net goed genoeg om haar aandacht te schenken als ze zich verveelt.
pi_203341482
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:44 schreef faf het volgende:

[..]
Hoe het gesprek lopend houden/overbruggen (evt. voorbeelden/onderwerpen) tot de date?
Het is een gewaagd idee, maar je zou kunnen proberen gewoon te blijven praten over dingen die je interessant vindt of graag van je toekomstige date wilt weten tot het moment van de daadwerkelijke date.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203342113
Als ze jou echt leuk vond had ze allang met jou afgesproken.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_203343363
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:26 schreef Scary_Mary het volgende:
Kan ze niet wegens tijdgebrek, dan zou ik mijn conclusie trekken dat ze of in het algemeen geen tijd heeft voor verkeren of dat ze jou persoonlijk geen prio geeft. En daar niet teveel energie meer aan besteden, want te druk voor een date is ook te druk om iets serieus op te bouwen lijkt me. Tenzij je graag wacht en weinig afspreekt of ze echt een goede reden heeft die in een niet al te lange periode op gaat houden, kun je prima aangeven dat je iets anders verwacht in aanloop naar een relatie en dat het dan helaas geen match is.

Als je het te druk voor een date hebt dan heb je ook t druk om op een datingsite te zitten om met jan en allemaal te chatten. Daarnaast zou ze het ook te druk hebben om iets af te spreken om het vervolgens later weer af te zeggen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  User die het meest klaagt 2022 maandag 24 januari 2022 @ 12:31:50 #26
414785 sirdanilot
pi_203343753
Ik heb zelf, als homo zijnde, best wel zin in de date maar zodra de dag zelf komt heb ik er totaal geen zin meer in.

Ik zou zeggen zorgen dat je een duidelijke tijd en plaats van tevoren hebt afgesproken maar uiteindelijk, als ze geen zin hebben hebben ze gewoonweg geen zin zo simpel is het.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_203359075
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:04 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Dat hangt van de persoon af. Als er een klik is loopt dat automatisch. En als je je best hebt gedaan en er komt van haar kant zelf geen initiatieven dan is ze het niet.

Je kunt misschien uitvinden wat haar interesses zijn en erover praten. Als jullie gemeenschappelijke interesses hebben heb je alvast een onderwerp
Klopt inderdaad wel, als ik met een potentiele kandidaat in gesprek ben via Whatsapp dan is er voorafgaand aan de date vrijwel dagelijks contact. Ook worden op moment dat we besloten hebben dat het tot een date komt meteen de agendas naast elkaar gelegd.
Mensen die na het plannen van de datum ineens niets meer van zich laten horen, of die ontwijkend reageren als ik vraag een datum te plannen zijn doorgaans fake.

Ik vind het trouwens in beide gevallen een slechte zaak, als ik niet zeker weet of ik met iemand een date wil, of mogelijk een betere kandidaat heb voor dat weekend, dan leg ik dus niets vast.
Als ik het daadwerkelijk vastleg dan gaat het ook door en kan er ook niets meer tussenkomen, of ik moet ziek zijn, een soa of een sterfgeval hebben. Mensen die daar anders mee omgaan verdwijnen dan ook direct uit mijn lijstje (in geval van een eerste date) en als het een keer gebeurd bij iemand die ik al vaker gezien heb wil ik het nog wel eens door de vingers zien voor een keertje, maar bij een tweede keer is het dan ook exit.
pi_203375392
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:09 schreef faf het volgende:
Korte vraag: Met daten loopt het gesprek en komt best snel afspreken ter sprake, helaas zet ik dit vaak op het weekend (of zij). Dan eenmaal is het weekend en hoor ik niets of is het ineens ohja...

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik bij het moment van afspreken best het date moment afwacht. Hoe de tussenfase goed warm houden (en ja ik weet ook wel dat die dames meer keus hebben en eventueel ook eens verder kijken).
Conclusie: ze heeft in het weekend dus wat beters te doen dan te daten met jou. Blijkbaar heeft ze niet zo'n interesse in 'n date.

Ik zou het contact afbouwen of er gewoon mee stoppen. Wat heb je er aan om te dienen als gesprekspartner op de momenten dat ze zich verveelt zonder mogelijkheid tot meer?
pi_203376682
Ultimatum stellen (voor jezelf vooral). Aan haar kun je op een leuke manier laten weten dat het haar laatste kans is. Gaat het niet door, blocken. Je hebt toch geen zak te verliezen.
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:49:46 #30
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_203378224
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:09 schreef Cockwhale het volgende:
Ultimatum stellen (voor jezelf vooral). Aan haar kun je op een leuke manier laten weten dat het haar laatste kans is. Gaat het niet door, blocken. Je hebt toch geen zak te verliezen.
Waarom blokkeren?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_203378232
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:49 schreef M1stral het volgende:

[..]
Waarom blokkeren?
Zou het gewoon open laten staan, niet blokkeren. Als ze nog een keer wil neuqen, dan hoor je het wel.
pi_203379303
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:49 schreef M1stral het volgende:

[..]
Waarom blokkeren?
Omdat sommige mensen dergelijke zaken gewoon duidelijk willen houden voor zichzelf en dan is afsluiten een eerste vereiste om het achter je te laten en weer verder te gaan.
pi_203379331
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:46 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Omdat sommige mensen dergelijke zaken gewoon duidelijk willen houden voor zichzelf en dan is afsluiten een eerste vereiste om het achter je te laten en weer verder te gaan.
Afsluiten. Dat klinkt alsof je er 40 jaar mee getrouwd was. :') Terwijl het gaat om een dame die je nog niet eens ooit gezien hebt.
pi_203379413
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:49 schreef M1stral het volgende:

[..]
Waarom blokkeren?
Omdat TS anders door blijft gaan met berichten sturen. Daarnaast wat moet je met zo'n meid :')
pi_203379565
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:47 schreef Halcon het volgende:

[..]
Afsluiten. Dat klinkt alsof je er 40 jaar mee getrouwd was. :') Terwijl het gaat om een dame die je nog niet eens ooit gezien hebt.
Jij valt duidelijk niet onder sommige mensen. Ts is op zoek naar een leuke date om een relatie te beginnen, anders kan ie ook naar een hoer gaan. Dat kost uiteindelijk minder en je hebt er ook geen gedoe van.
pi_203379583
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:00 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Jij valt duidelijk niet onder sommige mensen. Ts is op zoek naar een leuke date om een relatie te beginnen, anders kan ie ook naar een hoer gaan. Dat kost uiteindelijk minder en je hebt er ook geen gedoe van.
Dat wil deze dame niet. Ze wil niet eens daten. Gewoon niks meer sturen en klaar. Geen idee waarom je d'r dan ook zou moeten blokkeren.
pi_203379676
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:01 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat wil deze dame niet. Ze wil niet eens daten. Gewoon niks meer sturen en klaar. Geen idee waarom je d'r dan ook zou moeten blokkeren.
Net beweerde je dat een keer neuken een mogelijke optie was en dat daarom blokkeren niet zo slim was.

Met je eens dat het met die dame niets gaat worden. Dus inderdaad niets meer sturen. Als TS zich daar beter bij voelt is blokkeren een prima optie zoals iemand suggereerde.
pi_203379697
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:05 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Net beweerde je dat een keer neuken een mogelijke optie was en dat daarom blokkeren niet zo slim was.

Met je eens dat het met die dame niets gaat worden. Dus inderdaad niets meer sturen. Als TS zich daar beter bij voelt is blokkeren een prima optie zoals iemand suggereerde.
Ja, wie weet. Als ze nog wat te melden heeft, dan hoor je het wel. Zo niet, dan zakt dat gesprek vanzelf naar onderen weg. Zie de toegevoegde waarde van blokkeren niet zo.
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:35:02 #39
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_203380217
Geen moeite in steken.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 27 januari 2022 @ 11:58:13 #40
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_203386482
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:06 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, wie weet. Als ze nog wat te melden heeft, dan hoor je het wel. Zo niet, dan zakt dat gesprek vanzelf naar onderen weg. Zie de toegevoegde waarde van blokkeren niet zo.
Dit dus. Enige reden waardoor een mogelijk gesprek nog op gang komt is als een van de twee personen een bericht stuurt. Als je jezelf dan nog in bescherming moet nemen door iemand te blokkeren om het zogezegd af te sluiten, terwijl met de kennis die TS heeft hij eigenlijk sowieso al geen moeite meer in die vrouw moet steken is blokkeren alleen noodzakelijk als je echt wanhopig behoefte hebt aan enige vorm van interactie met een vrouw.
Dan is het niet komen tot een date een van je minste problemen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')