Jazekerquote:
Gooi jezelf gewoon weg kerel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:03 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Moderne digitale heksenjachten is niet hoe een democratie hoort te werken. Waarom hebben mensen nooit aangifte gedaan? "ze durfden niet!" ja maar naar een sensatiezoekend televisieprogramma wat miljoenen kijkers heeft is natuurlijk minder eng dan met een vrouwelijke politieagent aan een bureau te zitten?
Als het echt om rechttrekken gaat dan doe je dat op de juridische wijze en niet op de media wijze.
De mensen die meedoen aan die talentenjachten staan er al om bekend van die domme narcisten te zijn die alleen maar beroemd willen worden. En als ze niet kunnen zingen zoeken ze maar een andere manier om aandacht te krijgen.
Verder is "aanranding" en "verkrachting" natuurlijk een hot topic. Dus iedereen kan niet wachten om al gelijk conclusies te trekken zonder dat enig bewijz is geleverd. Totaal geen benul wat dit kan doen met mogelijke "verdachten" en hun professionele en persoonlijke leven.
Misschien ben ik dus wel ouderwets met mijn "onschuldig tot schuldig is bewezen" maar dat zou de normale gang van zaken moeten zijn.
Waarom durf je wel mee te doen aan een televisieprogramma met miljoenen views maar durf je niet een aangifte te doen?
Dat ontkent ook niemand. Tegelijkertijd is er ook een cultuur van macht en schaamte die daadwerkelijke slachtoffers blijkbaar belemmert om de weg naar strafrechtelijk onderzoek cq rechtsgang te vinden en daarmee het recht z’n werk te laten doen. Wat heb je in een democratie aan een rechtsstaat als mensen er geen gebruik van durven te maken?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:28 schreef klipper het volgende:
Hoe dan ook.....
De onschuldpresumptie oftewel het vermoeden van onschuld (Latijn: praesumptio innocentiae) is een grondbeginsel van het strafrecht, dat bepaalt dat eenieder voor onschuldig dient te worden gehouden tot het tegendeel is bewezen.
En daar hebben we nu eenmaal rechtbanken voor welke de rechtspraak uitspreken.
Jij zou zijn harde lid wel in je achteringang willen hebben he.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:40 schreef SuperNeger het volgende:
Wat heeft iedereen toch met deze woke flikker?
Ik kan hem echt niet uitstaan. Vind het een ontzettende homo. Met z'n hippe baardje en tattoo armen.
Ik doe alles voor hem, hij mag me in iedere lichaamsopening plezierenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:32 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Niks mis mee.
Weet niet of hij een racist of seksist is, maar met 'woke flikker' ben ik zeker eens. Meest irritante tv-persoonlijkheid op dit moment.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:40 schreef SuperNeger het volgende:
Wat heeft iedereen toch met deze woke flikker?
Klacht: racist en seksist Tim Hofman
Past wel bij de slappe generatie waar jij je tussen bevind.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:08 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Jij zou zijn harde lid wel in je achteringang willen hebben he.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:09 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik doe alles voor hem, hij mag me in iedere lichaamsopening plezieren
De ironie in deze post is geweldig.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:54 schreef Herkauwer het volgende:
Kerel is goed bezig! Misstanden aan te kaarten. Waar ben je bang voor, je lijkt nogal wat angsten te hebben. Het hele gebeuren rondom metoo was hartstikke nodig, toen en nu nog steeds blijkt .
Zolang mensen vinden dat zij moeten bepalen hoe anderen zich gedragen of uiten blijft dit nodig. Heb respect voor elkaar en probeer niet anderen in jouw hokje te duwen. Vaak in discussies over dit soort zaken willen mensen juist dan anderen zich schikken naar hun eigen beelden. Hou toch eens op daarmee, laat iedereen in hun eigen waarde.
bevindt. Verder begrijp ik je generaliserende post niet. Eén kam scheren?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Past wel bij de slappe generatie waar jij je tussen bevind.
Allemaal van die hippies die leven van de liefde en de lucht, profiteren van het Nederlandse systeem om op die wijze zo min mogelijk uit te voeren en de hele dag een beetje de hand op houden.
Lulletje Tim die nu met een stijve thuis zit vanwege z’n showtje
Probeer het eens in goed Nederlands.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:55 schreef Fok-it het volgende:
Haha TS, wat een issues heb jij
Het is ook wel vervelend om te moeten concluderen dat je als incel het onderspit delft tegenover `woke flikkers' want ons Tim heeft gewoon een vriendin en zal dus geen `neger baby genaamd Mohammed' adopteren met een man
Wat is er verkeerd?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Probeer het eens in goed Nederlands.
Dit hoor ik vaker. Mag ik niet meer semi ironisch kritisch zijn na een hartaanval en een lief ziekenhuiskaartje?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd?
Wel weer jammer dit Tong nadat ik je zo'n fijn beterschaps berichtje heb gestuurd
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Probeer het eens in goed Nederlands.
Uhuquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:05 schreef tong80 het volgende:
Trouwens zelf, als man zijnde, regelmatig in m'n billen geknepen. Vooral met carnaval. Ik ben dan ook geen gemiddelde man met mijn goddelijke lijf en half-Italiaanse uiterlijk. Maar toch. Ik heb geen aangifte gedaan. Ze waren meestal van middelbare leeftijd. Zo'n strafzaak wil je ze niet aandoen.
Waar zie jij de ironie?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:18 schreef Repentless het volgende:
[..]
De ironie in deze post is geweldig.
Tim Hofman is toch wel exemplarisch in het willen bepalen wat andere mensen mogen of moeten doen volgens de regels van zijn eigen moreel kompas. Dan vind ik het uitzonderlijk ironisch dat jij iemand als hem 'nodig' acht in de strijd tegen mensen die vinden dat zij moeten bepalen hoe anderen zich gedragen of uiten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |