En als zou dit zo zijn. Waarom interesseert jou dit? Laat andere mensen toch in hun waarde.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:38 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik zie die homo er wel voor aan dat hij een (neger) baby adopteert samen met zijn vriend. En dan noemen ze hem Mohammed.
Is er uberhaupt iets van bewijs? Want ik hoor alleen maar #metoo gebeuren. Kom eens met die zogenaamde dickpicks en screenshots of bewijs van app-conversaties waaruit echt blijkt dat er idd sprake is geweest van verkrachting. Anders kan iedereen alles roepen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:49 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Hele goede vragen, waarom durven ze het niet. Maar is dat de kern van de vraag? Volgens mij is de kern dat bekende Nederlanders (in dit geval) misbruik maken van hun positie en hun eigen wil opdringen op andere mensen.
Natuurlijk durven ze dit niet aan te kaarten. Realiseer je dat er genoeg mensen misbruik maken van hun positie, zo vaak al in het nieuws gekomen. Als jij dit niet doet voor mij dan draag ik je niet aan voor een positie/vacature. Dat is niet hoe het hoort te gaan. We hebben het hier over meiden t/m begin 20 waar misbruik van wordt gemaakt. En wat denk jij dat als jij als aankomend talent in welke branch dan ook de veteraan die al decennia meedraait beschuldigt van dit soort gedrag. Hoe denk jij dan dat er op gereageerd gaat worden?
Zoals Ali B al heeft gezegd (onder voorbehoud uiteraard) "Niemand gaat jou geloven" en zo gaan dit soort zaken. In grotere getallen hebben ze meer macht om hem te laten stoppen. Of het 1 persoon is of 20, dat maakt echt uit.
Blijf met je flikken af van andere mensen, totdat het tweezijdig is. Dat een Ali of Marco in de kroeg (jonge) meiden oppikt en daarna lekker uitwoont omdat ze het beide willen moeten ze allemaal zelf weten. Maar dit is een heel ander geval, dit is gewoon machtsmisbruik. Als het allemaal zo is, ik ben benieuwd naar de rechtszaak. Het zou mij hoogst verbazen als niet het meeste waar is.
Beter zo in de media dan ergens stil houden, nu komen er meer mensen naar voren om hun verhaal te doen. Laat maar weten hoe groot dit probleem is. En misschien dat andere mensen hierdoor wakker worden en sneller hun verhaal doen of inzien dat hun gedrag verkeerd is.
Nou ja zeg, je zegt dat ze het moeten uitvechten in de rechtszaal, daar komt het bewijs naar voren. Tim zegt dat hij de berichten en dickpics zelf heeft gezien. Aan de aanklager om te bewijzen dat ze ook echt zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:52 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Is er uberhaupt iets van bewijs? Want ik hoor alleen maar #metoo gebeuren. Kom eens met die zogenaamde dickpicks en screenshots of bewijs van app-conversaties waaruit echt blijkt dat er idd sprake is geweest van verkrachting. Anders kan iedereen alles roepen.
Dit hele verhaal is gebaseerd op emoties en sensatie. Dat is waar Tim Hofman al bekend om staat lang voor deze zaak aan het licht kwam. Hij deed dat met alles en zoekt overal problemen zoals racisme waar het niet eens zit.
het is gewoon een woke flikkertje, een treurige sensatiezoeker en wat voor schade hij aanricht met de ongefundeerde smaad en laster boeit hem niet. Alles voor de views.
Zal mij een rotzorg zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:40 schreef SuperNeger het volgende:
Wat heeft iedereen toch met deze woke flikker?
Ik kan hem echt niet uitstaan. Vind het een ontzettende homo. Met z'n hippe baardje en tattoo armen. Social Justice warrior x100. Mensen gelijk publiekelijk aan de schandpaal nagelen voor pedofiele verwijten. Wat gewoon een herhaling is van dat #metoo gebeuren van een paar jaar geleden.
Volgens mij leven we nog steeds in een democratie waar men onschuldig is tot schuldig bewezen.
Klacht: racist en seksist Tim Hofman
Verbaast me niks dat Tim de dickpics heeft gezien. Was waarschijnlijk het eerste waar hij naar vroeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:59 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je zegt dat ze het moeten uitvechten in de rechtszaal, daar komt het bewijs naar voren. Tim zegt dat hij de berichten en dickpics zelf heeft gezien. Aan de aanklager om te bewijzen dat ze ook echt zijn.
Er is genoeg bewijs, de vraag is of het voldoende is om ze te veroordelen.
Tim zoekt misstanden en kaart dit aan. De zaken die ik van hem ken zijn wat mij betreft allemaal terecht aangekaart.
Ik weet niet wat jij met een woke flikkertje bedoeld, maar als je bedoeld dat hij opkomt voor mensen die verkeerd behandeld worden in onze maatschappij en de confrontatie aangaat om recht te doen zegevieren dan ben ik het zeker met je eens.
Uh. All Lives Matter had betrekking op dat er om het leed van "black people" heen werd gedraaid/gebagatelliseerd. Zo van "we trekken de aandacht naar dit".quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:42 schreef SuperNeger het volgende:
Oja en de reden dat ik hem voor racist uitmaak is omdat hij iemand voor racist uitmaakte die zei dat All Lives Matter belangrijker was dan Black Lives matter. Dus Tim Hofman maakt onderscheid tussen mensen van verschillende rassen en is derhalve racist.
En seksist weet ik ff niet meer waarom dat was maar zal vast ook wel kloppen
Welke aflevering was dat?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Prima dat hij alle misstanden uit de Voice aan de kaak stelt, niks mis mee. Maar verder is het gewoon een irritante woke kneus. Mooiste moment uit zijn tv carriere was toen hij die ram voor zijn bek kreeg.
Wat een goede inhoudelijke reactie zeg. Heb je echt zo'n haat tegen mensen die iets anders vinden dan jij? Maar goed, blijkbaar vind jij het gedrag van die mannen normaal...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:40 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Verbaast me niks dat Tim de dickpics heeft gezien. Was waarschijnlijk het eerste waar hij naar vroeg.
2 koophuizen op het moment, derde staat bijna op naamquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Is goed TS maar heb je toevallig ook een koophuis en treinabbo?
Het schijnt dat Alberto Stegeman jaloers is dat die Tim er nu met zijn werk vandoor gaat.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:40 schreef SuperNeger het volgende:
Ik kan hem echt niet uitstaan. Vind het een ontzettende homo. Met z'n hippe baardje en tattoo armen. Social Justice warrior x100. Mensen gelijk publiekelijk aan de schandpaal nagelen voor pedofiele verwijten. Wat gewoon een herhaling is van dat #metoo gebeuren van een paar jaar geleden.
Volgens mij leven we nog steeds in een democratie waar men onschuldig is tot schuldig bewezen.
Klacht: racist en seksist Tim Hofman
Maar hij heeft zo'n punchable kutkop, dat kun je niet ontkennen. Hij is echt een klassiek voorbeeld van een pseudo-intellectueel. Zijn tattoo's een poging om zijn gebrek aan testosteron te compenseren, en dan de media achter zich te hebben om zich machtig te voelen 'namens het volk'. Dat baardje ookquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:50 schreef Sfancta het volgende:
Kan hem goed hebben, moesten er nog veel en veel meer zoals hem zijn in het media landschap en daarbuiten.
Hij maakt voor mij alles goed in 'over mijn lijk'.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:26 schreef DR898 het volgende:
[..]
Maar hij heeft zo'n punchable kutkop, dat kun je niet ontkennen. Hij is echt een klassiek voorbeeld van een pseudo-intellectueel. Zijn tattoo's een poging om zijn gebrek aan testosteron te compenseren, naast de media achter zich te hebben om zich machtig te voelen 'namens het volk'. Dat baardje ook
Necrofilie gaat dan wel weer ver.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:28 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hij maakt voor mij alles goed in 'over mijn lijk'.
Moet dit nou weer TS?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:40 schreef SuperNeger het volgende:
Ik kan hem echt niet uitstaan. Vind het een ontzettende homo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |