abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 januari 2022 @ 16:55:10 #151
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203302862
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:48 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Hij begrijpt het nog steeds niet helemaal want hij heeft het nog steeds over 'veilig genoeg om te melden'.

:')

Heel, heel hardnekkig is het blijkbaar.
Geef hem nou een kans, hè. Hij trekt zich de kritiek tenminste aan en hij wil zich erin verdiepen. Wat kun je op dit moment nou nog meer verwachten?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 16:56:00 #152
184769 crew  Deisyy
pi_203302875
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 21 januari 2022 @ 16:56:38 #153
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_203302887
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Geef hem nou een kans, hè. Hij trekt zich de kritiek tenminste aan en hij wil zich erin verdiepen. Wat kun je op dit moment nou nog meer verwachten?
Gelukkig, ook een vrouw die het met me eens is. Anders zou mijn mening boven de jouwe weggezet worden als een mannenmening
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 17:00:03 #154
184769 crew  Deisyy
pi_203302932
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Geef hem nou een kans, hè. Hij trekt zich de kritiek tenminste aan en hij wil zich erin verdiepen. Wat kun je op dit moment nou nog meer verwachten?
Inderdaad, hij lijkt het allemaal heel serieus te nemen, dit valt mij 100% mee.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 21 januari 2022 @ 17:00:36 #155
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203302937


Ik denk dat John de Mol zich vooral rot is geschrokken door wat dit alles, inclusief zijn optreden in BOOS gisteren, doet met het imago van Talpa en de financiele consequenties.

John gaat zich daarom volledig inzetten voor de veiligheid van vrouwen het herstel van het Talpa imago.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 17:02:54 #156
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203302958
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Geef hem nou een kans, hè. Hij trekt zich de kritiek tenminste aan en hij wil zich erin verdiepen. Wat kun je op dit moment nou nog meer verwachten?
Uiteindelijk willen we (bijna) allemaal dat het in de toekomst beter gaat. Daar hebben we de ook de John de Mollen van deze wereld hard voor nodig om dat gezamenlijk voor elkaar te krijgen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 17:03:00 #157
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203302961

Tess Milne, televisiepresentatrice. Nog niet hier gepost toch?
pi_203302962
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:54 schreef Coelho het volgende:


Dat hij vervolgens aangeeft dat hij niet weet wat hij niet weet, dat is niet meer dan logisch. Dat kun je uitleggen als de schuld bij de vrouwen leggen omdat ze niet melden, maar hoe kan iemand weten dat er dingen gebeuren als er niemand aan de bel trekt?


Die dingen horen niet te gebeuren, dat is het hele punt.

Er moet iets fundamenteel veranderen in de machtige mannenwereld. Een meldpunt/loket voor als het kwaad geschied is heeft geen nut.
pi_203302979
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:03 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Die dingen horen niet te gebeuren, dat is het hele punt.

Er moet iets fundamenteel veranderen in de machtige mannenwereld. Een meldpunt/loket voor als het kwaad geschiet is heeft geen nut.
En als het wel gebeurt, moet de cultuur er 1 zijn van geloven en niet weglachen.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 17:05:16 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203302983
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:11 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Hoeveel heren in televisieland/artiestenland/muziekland/glamourland zouden 'm knijpen als een ouwe dief?

Om Mart Smeets (in een ander verband) te citeren: ""Ik steek voor niemand mijn handen in het vuur,"

Ik heb trouwens nog nooit zo'n talentenjacht op tv gezien. Zelfs de soundmixshow schakelde ik al snel weg. Hysterisch gedoe met veel te veel omhoog gevallen wanna be's.
The Beatles begonnen in smerige kelders en in hoerenbuurten, en moesten slapen in toiletten voordat ze, gewoon door hun eigen muziek te blijven maken, beroemd werden.

Al die gelikte en kontlikkende (blijkbaar letterlijk) slijmballen in al die jet set shows... ik heb er niets mee.
En dan die wurgcontracten van De Mol. Gewoon een vrijbrief van die hele club om er een Sodom & Gomorrha van te kunnen maken als het ze uitkomt. Als je dat zo nodig wilt, dan huur of begin je maar een sekskelder.
In de DGK-topics ging het al over het "Standaard Endemol Wurgcontract": SEW..... je wist dat je genaaid werd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 17:05:22 #161
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_203302985
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:00 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]

Ik denk dat John de Mol zich vooral rot is geschrokken door wat dit alles, inclusief zijn optreden in BOOS gisteren, doet met het imago van Talpa en de financiele consequenties.

John gaat zich daarom volledig inzetten voor de veiligheid van vrouwen het herstel van het Talpa imago.
Als je per definitie van het slechte van de mens uit gaat, dan heb je mijns inziens een zwaar leven.

Had het er net nog eens met mijn vrouw over, die er gisteravond bij het kijken ook niet echt over viel. In haar optiek hoopt de gemiddelde vrouw op medeleven, waar de gemiddelde man in oplossingen denkt. Dat zou zomaar eens de reden van deze hele miscommunicatie kunnen zijn...
  vrijdag 21 januari 2022 @ 17:06:45 #162
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203303003
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:05 schreef Leandra het volgende:

[..]
In de DGK-topics ging het al over het "Standaard Endemol Wurgcontract" SEW..... je wist dat je genaaid werd.
Achteraf bleek alleen op meer dan één manier.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 17:07:16 #163
184769 crew  Deisyy
pi_203303012
quote:
The Voice-betrokkenen spreken De Mol tegen: ‘Er waren helemaal geen kandidatenbegeleiders’

Er waren helemaal geen officiële kandidatenbegeleiders op de set bij The Voice. Dat laten verschillende betrokkenen rond het programma weten aan deze site. John de Mol beweerde gisteren in het interview met Tim Hofman in de special van Boos over misstanden bij het programma dat er altijd vier kandidatenbegeleiders aanwezig zouden zijn in de studio. ,,Dat is onzin, die zijn er niet.”

Toen in de uitzending het grensoverschrijdende en seksueel getinte appverkeer van bandleider Jeroen Rietbergen ter sprake kwam, stelde John de Mol dat die melding binnenkwam bij een van de kandidatenbegeleiders. Daarover vertelde hij: ,,Bij de grote Voice zijn er vier kandidatenbegeleiders, bijna altijd dames die 24/7 in de studio zijn. Dat is al sinds het begin. Binnen The Voice hebben we dus kandidatenbegeleiding, die dag en nacht met die mensen optrekt. Waar ze terecht kunnen met alles wat ze dwars kan zitten.”

Die opmerking klopt niet, volgens diverse bronnen ,,Er bestaan geen kandidatenbegeleiders bij de productie van The Voice”, reageert een oud-medewerker (naam bekend bij de redactie) van het programma tegen deze site. ,,Volgens John zouden er vier van deze mensen rondlopen, ik heb ze nog nooit gezien. Als hij doelt op redacteuren - dat was mijn functie bij The Voice Kids en bij The Voice of Holland - dan had ik graag geweten dat mijn functietitel ‘kandidatenbegeleider’ was en niet redacteur. Want dan hadden we alle andere redactietaken kunnen laten vallen en ons volledig op de kandidaten kunnen focussen. Er zou dan alleen geen inhoud liggen voor het programma, want dat is waar de redacteuren zich mee bezig houden.”
https://www.ad.nl/dossier(...)egeleiders~ac64bd07/
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 21 januari 2022 @ 17:07:42 #164
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203303020
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:05 schreef Coelho het volgende:

[..]
Als je per definitie van het slechte van de mens uit gaat, dan heb je mijns inziens een zwaar leven.

Had het er net nog eens met mijn vrouw over, die er gisteravond bij het kijken ook niet echt over viel. In haar optiek hoopt de gemiddelde vrouw op medeleven, waar de gemiddelde man in oplossingen denkt. Dat zou zomaar eens de reden van deze hele miscommunicatie kunnen zijn...
Dat is niet het geval hoor. Ik heb hier al meerdere postst geplaatst dat ik bewondering heb voor het zakelijk instinct van John en hoe hij dit spel als geen ander kan spelen.
pi_203303022
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Maar iemand beweerde hier dat Famke hoofd gaf en een vinger van Ali kreeg?

Kennelijk toch iemand anders geweest dan. Of ze is NOG dommer dan ze lijkt.
pi_203303032
Ik geloof niet zo in de oprechtheid van John de Mol, maar het is wel een prettig intense minnaar en een goede vader.
pi_203303035
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:05 schreef Leandra het volgende:

[..]
In de DGK-topics ging het al over het "Standaard Endemol Wurgcontract" SEW..... je wist dat je genaaid werd.
DGK? :@
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203303040
Gouden
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:08 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
DGK? :@
Kooi
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_203303045
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Geef hem nou een kans, hè. Hij trekt zich de kritiek tenminste aan en hij wil zich erin verdiepen. Wat kun je op dit moment nou nog meer verwachten?
Nou ik had eigenlijk verwacht, als hij dan toch met die vrouwen uit zijn bedrijf gesproken heeft en zich alle kritiek zo aantrekt, dat hij de mannen die dit doen zou benoemen, maar dat lukte blijkbaar weer niet.
Koel en donker bewaren
pi_203303051
Hartelijk
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gouden
[..]
Kooi
Dank
  vrijdag 21 januari 2022 @ 17:10:04 #171
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_203303058
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:03 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Die dingen horen niet te gebeuren, dat is het hele punt.

Er moet iets fundamenteel veranderen in de machtige mannenwereld. Een meldpunt/loket voor als het kwaad geschiet is heeft geen nut.
Daar zijn we het allemaal over eens. Net zo min als dat je met je tengels aan andermans spullen moet zitten, of nog erger, net zo min als je een ander om het leven moet brengen. Iedereen weet dit, en toch gebeurt het.

Dan kun je natuurlijk zeggen dat het niet mag gebeuren - waar je helemaal gelijk in hebt - maar er zullen altijd mensen zijn die over grenzen heen gaan ondanks opvoeding, regels, boetes of straffen. En dan is het goed dat je de slachtoffers ondersteunt en ze een stem geeft.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 17:11:28 #172
5428 crew  miss_sly
pi_203303080
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:05 schreef Coelho het volgende:

[..]
Als je per definitie van het slechte van de mens uit gaat, dan heb je mijns inziens een zwaar leven.

Had het er net nog eens met mijn vrouw over, die er gisteravond bij het kijken ook niet echt over viel. In haar optiek hoopt de gemiddelde vrouw op medeleven, waar de gemiddelde man in oplossingen denkt. Dat zou zomaar eens de reden van deze hele miscommunicatie kunnen zijn...
Ik denk dat zijn reactie gisteravond en zijn schok door de reacties erop in ieder geval ook een duidelijk voorbeeld zijn van hoe veel mannen niet weten hoe te reageren en de juiste dingen te zeggen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:03 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Die dingen horen niet te gebeuren, dat is het hele punt.

Er moet iets fundamenteel veranderen in de machtige mannenwereld. Een meldpunt/loket voor als het kwaad geschied is heeft geen nut.
Niet alleen in de machtige mannenwereld. Als je tenminste hier doelt op machtige mannen. Want ook niet machtige mannen maken zich hieraan schuldig. Het krijgt alleen niet zoveel publiciteit, als er al ooit iets ban uitkomt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203303087
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203303094
quote:
Tja keutel intrekken vanwege de reacties. Blijft een emmer stront natuurlijk. :)
pi_203303103
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat zijn reactie gisteravond en zijn schok door de reacties erop in ieder geval ook een duidelijk voorbeeld zijn van hoe veel mannen niet weten hoe te reageren en de juiste dingen te zeggen.
[..]
Niet alleen in de machtige mannenwereld. Als je tenminste hier doelt op machtige mannen. Want ook niet machtige mannen maken zich hieraan schuldig. Het krijgt alleen niet zoveel publiciteit, als er al ooit iets ban uitkomt.
Het probleem is dat het oogluikend toegelaten wordt en in een doofpot belandt. Iedereen wist van Jeroen, waarom kan hij elf jaar lang z'n gang gaan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')