abonnement Unibet Coolblue
pi_203297634
Deel 20. :s)

Reeks: Topicreeks: Hoe is het in 'jouw' supermarkt?

Bij jullie ook thuiszittend personeel en daardoor mogelijke sluiting dankzij het fantastische beleid?
pi_203299544
Echt, wat kunnen mensen toch treuzelen.

Net bij de Jumbo stond ik in de rij waar de casssière al niet zo heel snel was, maar soit. Dat kan ik nog wel hendelen. Voor me stond een vrouw met een kar boodschappen en in plaats van in te pakken ging ze controleren of de producten de goeie prijs aansloegen. Dat vind ik op zichzelf al bloed irritant. Op een gegeven moment had ze een zak wokgroenten die open was. Caissière ging uit haar kassa en pakte een nieuwe. Nou denk je, ze begint dan haar spullen in te pakken. Nee hoor, ze bleef er als een zoutzak bij staan en ze raakte geen enkel product aan. De rij achter me groeide en groeide.

Op een gegeven moment was de caissière klaar met scannen en vrouw had betaald. Begint ze eindelijk haar spullen in te pakken, maar ze moest nog wel even vragen of ze nog zegels kreeg. Oja, en of de caissière winkelkarmuntjes had. Ik had het op dat moment gewoon gehad en ik vroeg netjes of ik erdoor mocht. Zegt ze, 'Ja, ik ben niet zo snel' :') :') :') En ze schoof haar kar zo opzij dat ik er net langs kon met kinderwagen.

Niet echt coronaproof allemaal, rijen waren ondertussen flink opgelopen. Eigenlijk is het al lang niet meer echt coronaproof, maar ik wilde gewoon even klagen O+

Ik kan echt wel wat hebben en heb heus wel geduld. Maar mensen die denken alleen op de wereld te zijn, daar kan ik echt heel slecht tegen.
  Spellchecker vrijdag 21 januari 2022 @ 13:09:42 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203299583
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Echt, wat kunnen mensen toch treuzelen.

Net bij de Jumbo stond ik in de rij waar de casssière al niet zo heel snel was, maar soit. Dat kan ik nog wel hendelen. Voor me stond een vrouw met een kar boodschappen en in plaats van in te pakken ging ze controleren of de producten de goeie prijs aansloegen. Dat vind ik op zichzelf al bloed irritant. Op een gegeven moment had ze een zak wokgroenten die open was. Caissière ging uit haar kassa en pakte een nieuwe. Nou denk je, ze begint dan haar spullen in te pakken. Nee hoor, ze bleef er als een zoutzak bij staan en ze raakte geen enkel product aan. De rij achter me groeide en groeide.

Op een gegeven moment was de caissière klaar met scannen en vrouw had betaald. Begint ze eindelijk haar spullen in te pakken, maar ze moest nog wel even vragen of ze nog zegels kreeg. Oja, en of de caissière winkelkarmuntjes had. Ik had het op dat moment gewoon gehad en ik vroeg netjes of ik erdoor mocht. Zegt ze, 'Ja, ik ben niet zo snel' :') :') :') En ze schoof haar kar zo opzij dat ik er net langs kon met kinderwagen.

Niet echt coronaproof allemaal, rijen waren ondertussen flink opgelopen. Eigenlijk is het al lang niet meer echt coronaproof, maar ik wilde gewoon even klagen O+

Ik kan echt wel wat hebben en heb heus wel geduld. Maar mensen die denken alleen op de wereld te zijn, daar kan ik echt heel slecht tegen.
Had er iemand in de rij gratis boodschappen of doen ze dat niet meer?
pi_203299641
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:09 schreef maily het volgende:

[..]
Had er iemand in de rij gratis boodschappen of doen ze dat niet meer?
Goeie vraag! Volgens mij niet meer dan :) Anders hadden ze flink wat boodschappen kunnen uitdelen.

Volgens de site wel lees ik. Maar dat zullen ze uit zichzelf niet aanbieden denk ik.
pi_203303669
Omdat die caissière alles op elkaar flikkerde ben ik mijn pastasaus vergeten. Kan nu een hele pan gehakt wegmieteren :'(
  zaterdag 22 januari 2022 @ 18:25:45 #6
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_203318394
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Omdat die caissière alles op elkaar flikkerde ben ik mijn pastasaus vergeten. Kan nu een hele pan gehakt wegmieteren :'(
Waarom weggooien ? Vries het in, kijk of je geen pakje gezeefde tomaten hebt of zo. Je kunt pasta ook met iets anders eten dan kant en klaar saus. :)
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Spellchecker zaterdag 22 januari 2022 @ 18:45:41 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203318664
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Omdat die caissière alles op elkaar flikkerde ben ik mijn pastasaus vergeten. Kan nu een hele pan gehakt wegmieteren :'(
Nee joh!
Heb je ketchup? Tomatenpuree? Pesto?

En anders inderdaad invriezen of morgen afmaken.
pi_203318848
Net verhuisd en ik heb met de verhuizing mijn oude bakjes weggegooid. Waren aan vervanging toe en nog geen nieuwe gekocht... Ketchup hebben we niet in huis.

Nouja, ik had ook gewoon beter moeten opletten.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 18:58:55 #9
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_203318869
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:09 schreef maily het volgende:

[..]
Had er iemand in de rij gratis boodschappen of doen ze dat niet meer?
Dat is alleen als er nog een extra kassa open kan.
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_203319397
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:58 schreef Papabear het volgende:

[..]
Dat is alleen als er nog een extra kassa open kan.
Die regel is er puur als drukmiddel/stok achter de deur voor het personeel om heel goed op te letten en op tijd extra kassa's open te gooien. Zou me niets verbazen als het personeel een donderspeech krijgt nadat een klant gratis boodschappen heeft gekregen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 19:32:45 #11
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_203319546
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Die regel is er puur als drukmiddel/stok achter de deur voor het personeel om heel goed op te letten en op tijd extra kassa's open te gooien. Zou me niets verbazen als het personeel een donderspeech krijgt nadat een klant gratis boodschappen heeft gekregen.
Misschien kan Tim er eens een uitzending over maken :s)
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  Spellchecker zaterdag 22 januari 2022 @ 20:01:32 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203320139
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net verhuisd en ik heb met de verhuizing mijn oude bakjes weggegooid. Waren aan vervanging toe en nog geen nieuwe gekocht... Ketchup hebben we niet in huis.

Nouja, ik had ook gewoon beter moeten opletten.
Volgende keer beter. Wat heb je gegeten?
pi_203848790
Back to normal... Er staan nog wel wat verdwaalde desinfectie middelen bij de ingang maar verder alles weer normaal!

Geen :M meer, maar dan ook niemand!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')