SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ik vind dat zo knap als mensen dat kunnen. Vooral de discipline om 't af te maken of af te rondenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 06:02 schreef kwiwi het volgende: [..] Wat gaat het over?
Ik ben weer op zoek naar een nieuwe studie die 0,0 met m'n werk te maken heeft. Vond het echt heel leuk om naast m'n werk nog iets totaal anders te leren toen ik criminal psychology deed. Maar heb ook gewoon lol in studeren op zich volgens mij, en goede cijfers proberen te halen
![]()
Gefaciliteerd door heertje de Mol die het blijkbaar niet lukt om een voor vrouwen veilige werkomgeving op te zetten maar wel een ordinaire speeltuin met een berige Italiaan, een vieze Marokkaan en een oversekste Zeeuw kan creëren.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 07:17 schreef Karzai het volgende:
3 heren van middelbare leeftijd die getrouwd zijn en kinderen hebben die zich vergrijpen aan tienermeisjes, toch wel schokkend
hoi vriendjequote:
Zware week gehad?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 07:52 schreef LTVDK het volgende:
Laatste werkdag van de week, toe aan weekend
Gewoon vrij pakken vandaagquote:Op vrijdag 21 januari 2022 07:52 schreef LTVDK het volgende:
Mja het gaat allemaal nog niet van hartequote:
heb inprinciepe al weekendquote:Op vrijdag 21 januari 2022 07:52 schreef LTVDK het volgende:
Is Ballie niet lief voor je?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 07:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja het gaat allemaal nog niet van harte
Dat die niet eventjes koffie komt brengen op bed en kopjes komt geven in de koude donkere ochtendquote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is Ballie niet lief voor je?
Dat valt wel meequote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is Ballie niet lief voor je?
Met haar gladde benen bij je onder de lakens kruipt en dan “wakker worden grmbl” in je oren fluistert.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat die niet eventjes koffie komt brengen op bed en kopjes komt geven in de koude donkere ochtend
Ga verder.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met haar gladde benen bij je onder de lakens kruipt en dan “wakker worden grmbl” in je oren fluistert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |