abonnement Unibet Coolblue
pi_203297966
Grappig om te zien dat zoveel mensen in dit topic, en ik bemerk dit ook in andere fora en sites, helemaal niet realiseren hoeveel landen helemaal terugkeren naar normaal. Dus geen corona verplichtingen. Geen dwang. Etcetera. Landen als Schotland, Mexico en noem maar op.

Toont maar weer aan hoe slecht je bent geïnformeerd als je alleen Nederlandse media raadpleegt.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:17:10 #252
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_203297972
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Plus de tijd die je er doorbrengt. Doorgaans zitten werknemers niet een paar uur te lunchen in het bedrijfsrestaurant. Hoewel het in deze natuurlijk wel ambtenaren betreft :+.
Voor een intake/sollicitatie moest ik laatst weer eens naar kantoor. Het restaurant is inderdaad nog open, maar er zit 3 man en een paardenkop in een ruimte met 150 zitplekken. Wat er zit is redelijk beperkt tot de receptie, on-site support (je moet toch ergens de laptop ophalen), en wat los grut. Ik geloof dat er een man/vrouwtje of 20 was in een gebouw waar normaal 750 werkplekken zijn
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_203297981
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:49 schreef DireStraits7 het volgende:
Misschien al besproken hier, maar had het nog niet langs zien komen.

https://www.connexionfran(...)cause-new-Covid-wave
[..]
Schijnt in België ook al wat voet aan de grond gekregen te hebben.
[..]

Ook lekker voor de farmaceuten. Heb je tegen april een vaccin op de markt tegen omikron, is er alweer een andere variant dominant die 28 mutaties verder is. Dan zal de bescherming tegen infectie waarschijnlijk niet geweldig zijn.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:18:12 #254
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_203297986
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 09:27 schreef Mondkapje het volgende:
Hoe wil je dat kinderen dit ooit nog gaan inhalen? Ze doen maar net of school onbelangrijk is.
Geen idee. Mijn dochter zit nu in het eindexamenjaar en heeft bijna 2 jaar nauwelijks normaal onderwijs gehad. En qua versoepelingen met examens zit er behalve een extra tijdvak en een extra herkansing, ook niets in het vat.
Ze worden dit jaar geacht alle stof te kennen alsof ze altijd normaal onderwijs hebben gehad.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_203297993
quote:
Voor het eerst in zes maanden minder mensen dan normaal overleden
Vorige week zijn voor het eerst in zes maanden minder mensen overleden dan normaal. Dat blijkt uit cijfers van het CBS.

Het CBS wijst voor het lagere sterftecijfer naar de lockdown, de boostercampagne en de vermoedelijk minder dodelijke omikronvariant van het coronavirus. Maar de onderzoekers beschikken nog niet over de gegevens waarmee ze dat zeker kunnen stellen.

Eind vorig jaar was voor het eerst in een aantal maanden geen sprake meer van oversterfte. Dat is een trend waarbij meer mensen overlijden dan te verklaren is door normale schommelingen in de sterftecijfers. De ontwikkeling zette door en dat leidde tot een opvallend laag sterftecijfer vorige week. Naar schatting overleden 3250 mensen, ruim 100 minder dan verwacht.

De afgelopen maanden overleden zo'n 10.000 mensen meer dan normaal. UvA-hoogleraar Ruben van Gaalen zei begin deze maand dat uitgestelde zorg, coronadoden en overlijdens door andere virussen mogelijke verklaringen zijn. Op verzoek van de Tweede Kamer doen het RIVM en het CBS nu onderzoek naar oorzaken van de oversterfte. De eerste resultaten worden volgende maand verwacht.
Is het opzich niet vrij logisch dat na een periode van oversterfte een periode van ondersterfte volgt? Mensen sterven zelden meerdere keren.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:18:41 #256
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203297997
Voorlopig houd ik het er maar op dat als de horeca open gaat - per 1 februari oid - dat het tot 17u is met CTB en allerlei andere hoepels.
pi_203297999
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:16 schreef Homey het volgende:
Grappig om te zien dat zoveel mensen in dit topic, en ik bemerk dit ook in andere fora en sites, helemaal niet realiseren hoeveel landen helemaal terugkeren naar normaal. Dus geen corona verplichtingen. Geen dwang. Etcetera. Landen als Schotland, Mexico en noem maar op.

Toont maar weer aan hoe slecht je bent geïnformeerd als je alleen Nederlandse media raadpleegt.
Kortom er zijn er minimaal 30x zoveel die nog niet terug gaan naar normaal.
pi_203298002
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:16 schreef Homey het volgende:
Grappig om te zien dat zoveel mensen in dit topic, en ik bemerk dit ook in andere fora en sites, helemaal niet realiseren hoeveel landen helemaal terugkeren naar normaal. Dus geen corona verplichtingen. Geen dwang. Etcetera. Landen als Schotland, Mexico en noem maar op.

Toont maar weer aan hoe slecht je bent geïnformeerd als je alleen Nederlandse media raadpleegt.
Noem ze dan maar eens op, inclusief de bronnen. Wel benieuwd naar.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:20:30 #259
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_203298020
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Is het opzich niet vrij logisch dat na een periode van oversterfte een periode van ondersterfte volgt? Mensen sterven zelden meerdere keren.
Geen risico nemen, dat zeiden ze ook over herinfecties!
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_203298023
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:18 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Kortom er zijn er minimaal 30x zoveel die nog niet terug gaan naar normaal.
Ik wacht het lijstje nog even af maar als iemand zegt 'weet je wel hoeveel landen' en dan al na twee landen de opsomming vervolgt met 'etc, etc' ben ik licht sceptisch.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:23:20 #261
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203298052
Staatssecretaris Uslu: cultuur moet zo snel mogelijk open

quote:
De cultuurinstellingen moeten zo snel mogelijk weer open kunnen. Dat zei staatssecretaris Uslu voor Cultuur en Media voor aanvang van het kabinetsberaad.

Op de vraag hoelang de cultuursector nog dicht moet blijven, antwoordde ze: "Niet, het moet zo snel mogelijk open. Het is te lang dicht, dat moet veranderen."

En op de vraag of dat dinsdag bij de persconferentie aangekondigd moet worden, zei Uslu: "Er moet een andere situatie zijn. Ja, het moet".
Hoop op versoepelingen

Daarmee is ze stelliger dan premier Rutte en minister Kuipers gisteren. In het debat met de Tweede Kamer zei premier Rutte dat het kabinet ook "hoopt op versoepelingen maar geen garanties kan geven". Ook minister Kuipers van Volksgezondheid zei het daar te vroeg voor te vinden.

Volgens Rutte en Kuipers zijn nog niet alle cijfers en informatie binnen om zo'n besluit te kunnen nemen, Zo is er nog niets bekend over de effecten van de laatste versoepelingen van zaterdag 15 januari van de opening van onderwijs, kappers en niet-essentiële winkels.

Volgens Rutte en Kuipers nemen de coronaopnamen in ziekenhuizen nu nog af maar het is onzeker of deze lijn zich ook voortzet.
Onbegrijpelijk

De druk op het kabinet om de cafés, restaurants, bioscopen, musea en theaters weer te openen is groot. Niet alleen vanuit de samenleving en burgemeesters, maar ook vanuit de Tweede Kamer. Tijdens het coronadebat gisteren zeiden allerlei partijen het onbegrijpelijk te vinden dat de IKEA wel open mag en een theater niet.
Als zelfs binnen de politiek dit soort geluiden te horen zijn....
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:23:25 #262
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_203298055
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:18 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Kortom er zijn er minimaal 30x zoveel die nog niet terug gaan naar normaal.
Ik heb ook geen enkel idee hoe de maatregelpakketten er in Burundi, Madagascar, Nauru, Belize, Guinee Bissau, Haïti, Zambia, Bhutan en Transnistrië er momenteel uitzien. En het kan me weinig boeien.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_203298059
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik wacht het lijstje nog even af maar als iemand zegt 'weet je wel hoeveel landen' en dan al na twee landen de opsomming vervolgt met 'etc, etc' ben ik licht sceptisch.
Ik denk niet dat dit lijstje gaat komen. Ik denk dat het lijstje namelijk al af is. Maar goed, ik had beter niet op hem kunnen reageren. Hij doet het erom met dit soort berichten.
pi_203298090
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:18 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Kortom er zijn er minimaal 30x zoveel die nog niet terug gaan naar normaal.
bron?
pi_203298091
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Voorlopig houd ik het er maar op dat als de horeca open gaat - per 1 februari oid - dat het tot 17u is met CTB en allerlei andere hoepels.
Gelukkig is het corona beleid zo voorspelbaar /sarcasm.

Geen idee waar ze volgende week mee komen en hoeveel micro management ze erbij willen stoppen.
Volgens mij zijn alle voorspellingen hier al wel een keer langsgekomen.

Maar wie had 3 weken geleden gedacht dat we wel mogen sporten, winkels open maar niet naar musea en en strenger mondkapjes advies hadden.
Zelfs toen het mondkapjes advies vanuit het OMT kwam hadden we geen eens een idee of het een verplichting zou worden of een advies.
pi_203298102
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:23 schreef Gunner het volgende:
Staatssecretaris Uslu: cultuur moet zo snel mogelijk open
[..]
Als zelfs binnen de politiek dit soort geluiden te horen zijn....
Zo snel mogelijk is een rekbaar begrip.
pi_203298130
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik wacht het lijstje nog even af maar als iemand zegt 'weet je wel hoeveel landen' en dan al na twee landen de opsomming vervolgt met 'etc, etc' ben ik licht sceptisch.
Gezien jouw passief-agressieve toon ben jij daar helemaal niet daar naar op zoek. Immers, je kan dat prima zelf opzoeken, i.p.v. luie vragen stellen.
pi_203298144
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:26 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Zo snel mogelijk is een rekbaar begrip.
En de uitspraken van Rutte gisteren (voorrang voor horeca en cultuur) ook. Herinneren we ons het woordspelletje nog met betrekking tot "afspraak" en "maatregel"?
pi_203298153
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:23 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Ik denk niet dat dit lijstje gaat komen. Ik denk dat het lijstje namelijk al af is. Maar goed, ik had beter niet op hem kunnen reageren. Hij doet het erom met dit soort berichten.
"ik denk". En daar houdt het meteen op. "hij doet het er om". Je bedoelt jezelf? Je hoeft niet op dit forum te zijn.
pi_203298155
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:28 schreef Homey het volgende:

[..]
Gezien jouw passief-agressieve toon ben jij daar helemaal niet daar naar op zoek. Immers, je kan dat prima zelf opzoeken, i.p.v. luie vragen stellen.
Ik heb het geprobeerd maar ik kan niks vinden. Help mij even door het hier neer te zetten. Alvast bedankt.
pi_203298164
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:26 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Zo snel mogelijk is een rekbaar begrip.
DIt lijkt me toch klare taal:
quote:
Op de vraag hoelang de cultuursector nog dicht moet blijven, antwoordde ze: "Niet, het moet zo snel mogelijk open. Het is te lang dicht, dat moet veranderen."
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:31:01 #272
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203298176
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:26 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Zo snel mogelijk is een rekbaar begrip.
zelf vind ik dat gescherm door rutte met 'onzekerheid bla bla' of 'cijfers versoepelingen van 15 januari afwachten' . Op deze manier komen we er dan nooit uit.
pi_203298191
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:53 schreef Scrummie het volgende:
Laatst was dat cannabis gedoe (maar dat lag veel genuanceerder uiteindelijk), nu weer iets:

[ twitter ]
Nice ik heb hier nog wel een flesje staan. Vroeg me al af laatst toen met dat cannabis nieuws of het ook voor CBD olie geldt.
pi_203298208
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:28 schreef Homey het volgende:

[..]
Gezien jouw passief-agressieve toon ben jij daar helemaal niet daar naar op zoek. Immers, je kan dat prima zelf opzoeken, i.p.v. luie vragen stellen.
Nee ik ben er oprecht benieuwd naar, licht sceptisch wel omdat je in eerste instantie wel met meer landen was gekomen dan slechts twee als het er daadwerkelijk zoveel zijn. En aangezien jij anderen verwijt geen buitenlandse media te volgen is het wel zo chique dan zelf even de boel te verduidelijken in plaats van terug te krabbelen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_203298238
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:31 schreef Gunner het volgende:

[..]
zelf vind ik dat gescherm door rutte met 'onzekerheid bla bla' of 'cijfers versoepelingen van 15 januari afwachten' . Op deze manier komen we er dan nooit uit.
Dit. Dat irriteert me ook echt mateloos.
pi_203298239
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:30 schreef alpeko het volgende:

[..]
DIt lijkt me toch klare taal:
[..]

Dat hoor ik eigenlijk iedere persoon die een belang heeft bij opening van X.
Maar inmiddels ben ik zo cynisch/afgestompt dat het in mijn ogen allemaal oproepen zijn gericht aan dovemans oren en/of voor de bühne van hun eigen achterban.

Want als straks het OMT komt met een advies en het in het catshuis wordt besproken denk ik niet dat de minister van cultuur daar aanwezig is.
pi_203298245
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:29 schreef Homey het volgende:

[..]
"ik denk". En daar houdt het meteen op. "hij doet het er om". Je bedoelt jezelf? Je hoeft niet op dit forum te zijn.
Nee, ik heb ook al aangegeven dat ik beter niet had kunnen reageren op jou. Zal ik ook niet meer doen.
pi_203298291
Ik moet het nu echt even kwijt. Ik hoor opeens overal appelsientjes. Of mama appelsapjes. Hoe heten die ook alweer.

Nu weer bij dat nummer Undeniable van ene Kygo.

Ik hoor dus steeds het zinnetje "I used to have covid".

Maar nu zoek ik de lyrics dus eens op, en is het "I used to have cold feet".


Ik had het eerder deze week ook al met een ander liedje. Ook corona-gerelateerd dacht ik.

Tijd om te stoppen met deze pandemie dus. 8)7 _O-

Fijn weekend alvast ieders! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Salina op 21-01-2022 11:46:18 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203298344
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:26 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Gelukkig is het corona beleid zo voorspelbaar /sarcasm.

Geen idee waar ze volgende week mee komen en hoeveel micro management ze erbij willen stoppen.
Volgens mij zijn alle voorspellingen hier al wel een keer langsgekomen.

Maar wie had 3 weken geleden gedacht dat we wel mogen sporten, winkels open maar niet naar musea en en strenger mondkapjes advies hadden.
Zelfs toen het mondkapjes advies vanuit het OMT kwam hadden we geen eens een idee of het een verplichting zou worden of een advies.
Ze kunnen zo van het ene moment op het andere beslissen dat morgen alles weer dicht moet omdat Van Dissel met een angstvisioen rondloopt.
Ik houd alles voor mogelijk. Rutte lijkt ook gehersenspoeld.
pi_203298357
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:18 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Kortom er zijn er minimaal 30x zoveel die nog niet terug gaan naar normaal.
Maar wel een heel stuk normaler dan hier.
pi_203298358
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:35 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Dat hoor ik eigenlijk iedere persoon die een belang heeft bij opening van X.
Maar inmiddels ben ik zo cynisch/afgestompt dat het in mijn ogen allemaal oproepen zijn gericht aan dovemans oren en/of voor de bühne van hun eigen achterban.

Want als straks het OMT komt met een advies en het in het catshuis wordt besproken denk ik niet dat de minister van cultuur daar aanwezig is.
Dat inderdaad. "Zo snel mogelijk open". Ja leuk voor je achterban, kun je zeggen dat je met je vuist op tafel geslagen hebt. Maar zondag wordt er besloten, en sta je toch weer met lege handen...
pi_203298359
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:38 schreef Salina het volgende:
Ik moet het nu echt even kwijt. Ik hoor opeens overal appelsientjes. Of mama appelsapjes. Hoe heten die ook alweer.

Nu weer bij dat nummer Undeniable van ene Kygo.

Ik hoor dus steeds het zinnetje "I used to have covid".

Maar nu zoek ik de lyrics dus eens op, en is het "I used to have cold feet".


Ik had het eerder deze week ook al met een ander liedje.

Tijd om te stoppen met deze pandemie dus. 8)7 _O-

Fijn weekend alvast ieders! *O*
Je weet dat de lyrics in de video zelf zitten he :D.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_203298368
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:38 schreef Salina het volgende:
Ik moet het nu echt even kwijt. Ik hoor opeens overal appelsientjes. Of mama appelsapjes. Hoe heten die ook alweer.

Nu weer bij dat nummer Undeniable van ene Kygo.

Ik hoor dus steeds het zinnetje "I used to have covid".

Maar nu zoek ik de lyrics dus eens op, en is het "I used to have cold feet".


Ik had het eerder deze week ook al met een ander liedje.

Tijd om te stoppen met deze pandemie dus. 8)7 _O-

Fijn weekend alvast ieders! *O*
:D
pi_203298392
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:41 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Ze kunnen zo van het ene moment op het andere beslissen dat morgen alles weer dicht moet omdat Van Dissel met een angstvisioen rondloopt.
Ik houd alles voor mogelijk. Rutte lijkt ook gehersenspoeld.
Volgens bronnen was Rutte altijd al heel behoudend tijdens de Catshuis overleggen, itt een Hoekstra.
pi_203298397
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Je weet dat de lyrics in de video zelf zitten he :D.
Ja, ik zocht eerst de lyrics zelf en later de video er pas bij. In de video zitten de lyrics ook inderdaad. Dus ja.

And I, I used to get covid, I'd never go too deep
I was scared of the sound of a heartbeat


8)7
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203298406
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:41 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Ze kunnen zo van het ene moment op het andere beslissen dat morgen alles weer dicht moet omdat Van Dissel met een angstvisioen rondloopt.
Ik houd alles voor mogelijk. Rutte lijkt ook gehersenspoeld.
Door Schwab ja. Niet door van Dissel. Het kabinet geeft gewoon opdracht aan het OMT wat ze willen horen en het OMT lult daar een verhaal omheen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_203298446
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:46 schreef vosss het volgende:

[..]
Door Schwab ja. Niet door van Dissel. Het kabinet geeft gewoon opdracht aan het OMT wat ze willen horen en het OMT lult daar een verhaal omheen.
--> BNW
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:49:29 #288
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_203298447
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:02 schreef mir1986 het volgende:

[..]
UK, Zweden, Tsjechië, en vast nog meer landen.
Spanje zet ook wel stappen door aan te hebben gegeven dat ze het in de nabije toekomst als een normale griep willen gaan behandelen/zien.

Uiteindelijk moeten er meer en meer landen volgen die echt alles droppen; dan komt er hopelijk vanzelf meer beweging in.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:50:10 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203298462
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:46 schreef vosss het volgende:

[..]
Door Schwab ja. Niet door van Dissel. Het kabinet geeft gewoon opdracht aan het OMT wat ze willen horen en het OMT lult daar een verhaal omheen.
:D je bent nu van de complottheorieën en dat allemaal omdat je bang voor een prikje bent?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:50:17 #290
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_203298463
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:05 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Tsjechië schaft de coronapas af, Zweden schaft ook alles af. Mag je gewoon weer naar toe zonder coronapas / test.
Volgens het officiële reisadvies heb je vanaf 21 januari nog wel een Corona pas nodig.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_203298464
In alle landen waar een dalende lijn is, zet die door maar in Nederland zou het wel weer eens anders kunnen zijn, "héél onzeker".

De ziekenhuisopnames zullen misschien licht iets stijgen bij de piek van besmettingen maar niet zo dat ziekenhuizen dat niet aankunnen, zo was het in het buitenland en waarom zou dat hier niet zo zijn.
Hoe eerder je die piek hebt, hoe beter wellicht dus allemaal redenen om de quarantaineregels op te heffen.
pi_203298469
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
--> BNW
Daar is niks BNW's aan hoor.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_203298484
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:46 schreef vosss het volgende:

[..]
Door Schwab ja. Niet door van Dissel. Het kabinet geeft gewoon opdracht aan het OMT wat ze willen horen en het OMT lult daar een verhaal omheen.
Lekker complotje zeg!
  vrijdag 21 januari 2022 @ 11:52:11 #294
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_203298493
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:50 schreef vosss het volgende:

[..]
Daar is niks BNW's aan hoor.
Heb je een bron dan?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_203298504
Oostenrijk: deze week vaccinatieplicht voor volwassenen ingevoerd.
Duitsland: verstrenging van maatregelen:
quote:
Germany has implemented tighter COVID-19 measures over the last few days, limiting access to bars and restaurants to those who have received their booster shots or people who are tested, along with already being fully vaccinated or recovered.
UK: volgende week einde van maskerplicht in OV en in shops, en sinds gisteren in scholen, al lijken de meeste scholen van plan de maskers te houden. Advies om thuis te werken en gebruik van vaccin certificaten vervalt ook volgende week.
Nieuw Zeeland verstrengt de maatregelen.
Taiwan: vanaf vandaag verplicht vaccinatiebewijs voor toegang tot evenementen.
Thailand: quarantaine-vrije toegang voor volledig gevaccineerde toeristen vanaf 1 februari.
Mexico: de overheid vraagt mensen (met symptomen?) om zich te isoleren ipv zich te laten testen, wegens te weinig testcapaciteit.
https://www.dw.com/en/cor(...)e-mandate/a-60490033

Italië heeft weer mondmasker verplichting ingevoerd. Op sommige plaatsen moet het FFP2 zijn: "cinemas, theatres, live music or entertainment venues, stadiums and sports halls".
https://www.thelocal.it/2(...)w-in-place-in-italy/

Frankrijk: versoepeling vanaf 2 februari:
quote:
French Prime Minister Jean Castex said Thursday that France will end audience capacity limits for concert halls, sporting matches and other events from February 2, part of a gradual lifting of Covid-19 restrictions made possible by a vaccine pass that will be required for most public areas starting Monday. Face masks will also no longer be required outside from February 2.
https://www.france24.com/(...)asures-from-february
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_203298519
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:11 schreef Homey het volgende:
Jawel, gewoon terug naar normaal. Op lange termijn ook. Dat is wel een visie.

Dat gaan we in Nederland ook. Dus als dat een visie is, hebben we in Nederland ook een visie.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_203298526
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:09 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Hoezo niet? Ze gaan weer normaal leven.
Een coronapas afschaffen is geen visie, dat het is afschaffen van een maatregel. Dat kan volgen uit een visie, maar is op zichzelf geen visie.

Denemarken had de coronapas ook afgeschaft. En toen weer ingevoerd (en daarna weer afgeschaft), dus wat is precies de visie dan?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_203298527
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:53 schreef crystal_meth het volgende:
Oostenrijk: deze week vaccinatieplicht voor volwassenen ingevoerd.
Duitsland: verstrenging van maatregelen:
[..]
UK: volgende week einde van maskerplicht in OV en in shops, en sinds gisteren in scholen, al lijken de meeste scholen van plan de maskers te houden. Advies om thuis te werken en gebruik van vaccin certificaten vervalt ook volgende week.
Nieuw Zeeland verstrengt de maatregelen.
Taiwan: vanaf vandaag verplicht vaccinatiebewijs voor toegang tot evenementen.
Thailand: quarantaine-vrije toegang voor volledig gevaccineerde toeristen vanaf 1 februari.
Mexico: de overheid vraagt mensen (met symptomen?) om zich te isoleren ipv zich te laten testen, wegens te weinig testcapaciteit.
https://www.dw.com/en/cor(...)e-mandate/a-60490033

Italië heeft weer mondmasker verplichting ingevoerd. Op sommige plaatsen moet het FFP2 zijn: "cinemas, theatres, live music or entertainment venues, stadiums and sports halls".
https://www.thelocal.it/2(...)w-in-place-in-italy/

Frankrijk: versoepeling vanaf 2 februari:
[..]
https://www.france24.com/(...)asures-from-february
Tijd om naar de Uk te verhuizen
pi_203298560
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:50 schreef Tarado het volgende:

[..]
:D je bent nu van de complottheorieën en dat allemaal omdat je bang voor een prikje bent?
Ik ben niet bang een prikje.

Ik ben eerder bang voor een overheid die keer op keer glashard ontkent banden te hebben met het WEF en dit soort verhalen tot fakenews en complottheorieën bombardeerd als hen daar in de Tweede Kamer meermaals naar gevraagd wordt terwijl achteraf blijkt dat ze allemaal vuistdiep in de aars van Schwab zitten. Onomstotelijk feit inmiddels.

En dan vraag ik mij af wat ze nog meer achter de hand houden. Zoals bv dat vernietigende rapport over 2/3G wat Hugo bewust achter hield.

En met het nieuwe rapport willen ze ook geen afstand nemen van 2G. Dat moet en zal in de gereedschapskist.

Het is een en al liegen en bedriegen daar in Den Haag. Ook dat is inmiddels gewoon een vaststaand feit.

Dus doe niet net of ik hier de achterlijke ben die bang is voor een prikje :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')