abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 08:30:58 #276
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_203295734
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:16 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ben je nu echt zo debiel?
Nee. Maar John wel. Wat een mokerdomme en wanstaltige vertoning was het van hem.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_203295756
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Nee. Maar John wel. Wat een mokerdomme en wanstaltige vertoning was het van hem.
Moderator onlogisch die iemand debiel noemt. Juist ja.
pi_203295765
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:23 schreef Fargo het volgende:

[..]
En wie hebben er voordeel van dat juist ijzersterke feiten in de meeste gevallen gewoon domweg ontbreken? Juist, de daders. Nienke die bijvoorbeeld zegt dat Rietbergen haar mee naar boven nam, naar een zogenaamde studio wat er geen bleek, en haar begon te betasten. Denk dat de bewijzen stapelshoog op de bureaus komen te liggen, hoor.
Maar als er geen bewijs komt, kun je ook nooit zeker weten of de verklaring klopt. Hoe moeilijk dat ook is, sommige dingen zijn gewoon niet te bewijzen en toch is iemands carrière dan gesloopt omdat het merendeel opereert onder het motto 'waar rook is is vuur'.

Ik ben zelf ooit beschuldigd door een cliënte (16 jaar, ik was 18 en stagiaire), maar gelukkig kon ik via de logboeken van het sleutelsysteem in het gebouw aantonen dat ik op geen enkel moment met haar alleen was geweest. Het meisje in kwestie werd later geïndiceerd als borderliner en heeft toegegeven verliefd te zijn geweest en op die manier mijn aandacht te willen. Gelukkig kon ik daarna gewoon verder zonder zweem van beschuldigingen om me heen, maar voor hetzelfde geld was ik van de opleiding geflikkerd als er twijfel was gebleven.

Nu is het einde van de carrières van Ali en Marco B een zegen voor de mensheid, maar het blijft lastig.
pi_203295819
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Maar als er geen bewijs komt, kun je ook nooit zeker weten of de verklaring klopt. Hoe moeilijk dat ook is, sommige dingen zijn gewoon niet te bewijzen en toch is iemands carrière dan gesloopt omdat het merendeel opereert onder het motto 'waar rook is is vuur'.

Ik ben zelf ooit beschuldigd door een cliënte (16 jaar, ik was 18 en stagiaire), maar gelukkig kon ik via de logboeken van het sleutelsysteem in het gebouw aantonen dat ik op geen enkel moment met haar alleen was geweest. Het meisje in kwestie werd later geïndiceerd als borderliner en heeft toegegeven verliefd te zijn geweest en op die manier mijn aandacht te willen. Gelukkig kon ik daarna gewoon verder zonder zweem van beschuldigingen om me heen, maar voor hetzelfde geld was ik van de opleiding geflikkerd als er twijfel was gebleven.

Nu is het einde van de carrières van Ali en Marco B een zegen voor de mensheid, maar het blijft lastig.
Dit pikken we niet. De man is altijd schuldig.

Walgelijke man.

Er komen tribunalen.
pi_203295829
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Maar als er geen bewijs komt, kun je ook nooit zeker weten of de verklaring klopt. Hoe moeilijk dat ook is, sommige dingen zijn gewoon niet te bewijzen en toch is iemands carrière dan gesloopt omdat het merendeel opereert onder het motto 'waar rook is is vuur'.

Ik ben zelf ooit beschuldigd door een cliënte (16 jaar, ik was 18 en stagiaire), maar gelukkig kon ik via de logboeken van het sleutelsysteem in het gebouw aantonen dat ik op geen enkel moment met haar alleen was geweest. Het meisje in kwestie werd later geïndiceerd als borderliner en heeft toegegeven verliefd te zijn geweest en op die manier mijn aandacht te willen. Gelukkig kon ik daarna gewoon verder zonder zweem van beschuldigingen om me heen, maar voor hetzelfde geld was ik van de opleiding geflikkerd als er twijfel was gebleven.

Nu is het einde van de carrières van Ali en Marco B een zegen voor de mensheid, maar het blijft lastig.
Nu lijkt het erop dat je de carrière van die knakkers blijkbaar belangrijker vindt dan het emotioneel welzijn van die vrouwen die gewoon fysiek en psychologisch aangerand zijn.

Je vindt toch niet serieus dat die meiden/vrouwen maar hun mond moeten houden als ze niet met strafrechtelijk bewijs over de brug kunnen komen?

Tsja, 'waar rook is, is vuur'. Lastig. Maar als er trouwens zoveel mensen zich onafhankelijk van elkaar melden, met allemaal verhalen van dezelfde strekking, dan kun je wel voorzichtig concluderen dat er ergens wat smeult. Of dat allemaal strafbaar is (geweest), dat is aan het OM. Maar je mond houden omdat je op voorhand misschien denkt dat die 'heisa' misschien voor niks zou zijn, is nooit de oplossing, of de juiste gang van zaken, uiteraard.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 08:42:45 #281
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_203295848
Wat een achterlijke advertentie van 'de vrouwen van Talpa' _O-
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 08:49:11 #282
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_203295906
7.1 miljoen views inmiddels. Redelijk succesje.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_203295914
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:41 schreef Fargo het volgende:

[..]
Nu lijkt het erop dat je de carrière van die knakkers blijkbaar belangrijker vindt dan het emotioneel welzijn van die vrouwen die gewoon fysiek en psychologisch aangerand zijn.

Je vindt toch niet serieus dat die meiden/vrouwen maar hun mond moeten houden als ze niet met strafrechtelijk bewijs over de brug kunnen komen?
Nee, natuurlijk vind ik dat niet. Als die vrouwen dit echt overkomen is, dan moeten ze daar natuurlijk open over kunnen zijn. En dan is het goed dat die carrière naar de kloten gaat. Ik stel alleen maar dat het veroordelen van de dader niet door de publieke opinie moet gebeuren maar dat dat ook niet tegen te houden is.

Je doet het zelf ook nu, door aan te geven dat die meiden 'gewoon aangerand zijn'. Dat is niet bewezen. Ik denk ook dat het zo is, maar het is niet bewezen.
quote:
Tsja, 'waar rook is, is vuur'. Lastig. Maar als er trouwens zoveel mensen zich onafhankelijk van elkaar melden, met allemaal verhalen van dezelfde strekking, dan kun je wel voorzichtig concluderen dat er ergens wat smeult. Of dat allemaal strafbaar is (geweest), dat is aan het OM. Maar je mond houden omdat je op voorhand misschien denkt dat die 'heisa' misschien voor niks zou zijn, is nooit de oplossing, of de juiste gang van zaken, uiteraard.
Helemaal mee eens.
pi_203295923
wat is er fout aan wat john de moll heeft gezegd?
Hij kan wel duizend regels opstellen, contracten en dergelijke waar potentieel foute mannen zich aan moeten houden.
Maar als vrouwen geen melding maken dan kan je er toch ook niks mee als het gebeurd?
pi_203295936
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:50 schreef fubaaar22 het volgende:
wat is er fout aan wat john de moll heeft gezegd?
Hij kan wel duizend regels opstellen, contracten en dergelijke waar potentieel foute mannen zich aan moeten houden.
Maar als vrouwen geen melding maken dan kan je er toch ook niks mee als het gebeurd?
Hij had in eerste instantie Jeroen de laan uit moet sturen.
pi_203295950
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Hij had in eerste instantie Jeroen de laan uit moet sturen.
Dat ging toch in eerste instantie om sexueel getinte appjes.
Idd een heel grijs gebied maar toen was nog niet bekend wat ze allemaal meer deden.

Vraag mij wel af wat als het niet zijn zwager was geweest.
pi_203295963
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Dit pikken we niet. De man is altijd schuldig.

Walgelijke man.

Er komen tribunalen.
Het is trouwens ook wel echt bizar wat er met je als 18-jarige gebeurt op het moment dat je van zoiets beschuldigd wordt. Het is natuurlijk op geen manier te vergelijken met zelf aangerand zijn, maar ik kan je vertellen dat je leven op dat moment ook gewoon instort. En ik was op die leeftijd behoorlijk volwassen, jongen van de straat en eigenlijk al te veel meegemaakt voor mijn leeftijd.

Gelukkig wisten mijn collega's binnen een half uur hoe het zat, maar de manier waarop je wordt aangepakt is echt kei en kei hard. Nu ik er op terug kijk snap ik dat en vind ik het terecht, maar op die leeftijd. Godver, ik krijg nog rillingen als ik daar aan terugdenk.
pi_203295973
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:53 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
Dat ging toch in eerste instantie om sexueel getinte appjes.
Idd een heel grijs gebied maar toen was nog niet bekend wat ze allemaal meer deden.

Vraag mij wel af wat als het niet zijn zwager was geweest.
Ik heb zo'n idee dat hij mocht blijven zodat het allemaal onder de pet zou blijven.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 08:56:08 #289
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203295981
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:53 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
Dat ging toch in eerste instantie om sexueel getinte appjes.
Idd een heel grijs gebied maar toen was nog niet bekend wat ze allemaal meer deden.

Vraag mij wel af wat als het niet zijn zwager was geweest.
Haha, alsof John niet wist dat die kerel zo'n geile mafketel was.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 08:56:32 #290
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_203295986
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Haha, alsof John niet wist dat die kerel zo'n geile mafketel was.
:')
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_203295990
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:24 schreef Landgeld het volgende:
Ik vond die reactie van John de Mol ook beschamend en tenenkrommend.

'De vrouwen moeten leren hun mond open te doen'

In plaats van:

'Mannen moeten leren niet aan vrouwen te komen'

John :r
hun mond open doen deden ze al beetje verkeerd uitgedrukt. Het probleem is vaak een naïef en wereldvreemd beeld. Zie ook het hele wir schaffen das gebeuren. Ze gaan vaak uit van dat de ander goede intenties heeft en dat komt weer voor uit de afhankelijksrelatie en het zorgen voor de kinderen. Next.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 21 januari 2022 @ 08:58:12 #292
74056 crew  ToT
pi_203296001
Gisteren ff een druk dagje gehad dus ik ben nog niet helemaal door de uitzending heen.
Die vervormde stemmen zonder ondertiteling zijn idd rete-irritant. Wel apart dat die dames uiteindelijk maar instemden om seks met Ali te hebben om van het gezeur af te komen! :')
Het meest debiele was dat mens die een artiest die ze toevallig kende ff onder de douche ging pijpen toen Ali z'n vingers hij haar naar binnen schoof en zij zoiets had van: "He nee Ali, daar heb ik je geen toestemming voor gegeven", en hem ook maar ging pijpen omdat hij daar boos ging staan doen.

Maar goed, het is sowieso not done om aan te blijven dringen natuurlijk.
pi_203296007
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:53 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind dat De Mol wel een beetje geframed wordt. Hij zei gister meerdere keren dat het absoluut niet kan, er een zero-tolerance beleid is, etc. Vervolgens roept hij vrouwen op om zich ook echt te melden en dan plakken ze zo’n laatste fragment erachter met die vrouw dat het nooit aan de vrouwen ligt, maar aan de daders. Helemaal waar natuurlijk, maar de manier hoe dat erachter geplakt werd is wel een beetje selectief. Dat vond ik niet helemaal netjes. Je merkt wel dat half Nederland er in mee gaat. :{
Ja dat is ook wel echt het minimale dat je kunt zeggen hè? 'Tja, showbizz hè, kan voorkomen dat je hier en daar een keer ongevraagd in je reet wordt geneukt' doet het nooit zo lekker in dit soort interviews.

Roepen dat het echt niet kan is een dooddoener. Jij leidt dat bedrijf dus jij bent ook eindverantwoordelijke. Dan kun je wel een lullig bijzinnetje in een personeelshandboek opnemen, maar dat zorgt niet voor een veilige werkomgeving voor al je werknemers, daar is meer voor nodig. De tendens van dat hele interview was gewoon dat Sjon z'n straatje aan het schoonvegen was en daar kwam dan ook nog eens die volstrekt toondove opmerking bovenop.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 08:59:37 #294
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203296013
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:22 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Oei
Alle mannen in het bedrijf zijn slecht en alle vrouwen in het bedrijf treft geen blaam.

Ook de vrouwelijke medewerkers van the voice hadden personen kunnen wijzen op ongepast gedrag toch? Tussen werknemers heerst toch geen machtsverschil. Een "Jezus Rietbergen dat meisje is 17 dat zeg je toch niet lul" behoort wel tot de opties, met een eventuele melding hogerop.

Dat het niet aan de gedupeerde vrouwen ligt is evident maar de vrouwelijke medewerkers van the voice werken ook bij een bedrijf waar dit blijkbaar kan.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_203296030
Ik denk dat zo'n Ali B. totaal niet snapt dat ie iets doet wat niet kan.
Dus: moet je het mannen uitleggen dat ze kandidaten niet gaan opzoeken thuis? Ja, dat moet je uitleggen.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 09:01:04 #296
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203296032
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 08:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is trouwens ook wel echt bizar wat er met je als 18-jarige gebeurt op het moment dat je van zoiets beschuldigd wordt. Het is natuurlijk op geen manier te vergelijken met zelf aangerand zijn, maar ik kan je vertellen dat je leven op dat moment ook gewoon instort. En ik was op die leeftijd behoorlijk volwassen, jongen van de straat en eigenlijk al te veel meegemaakt voor mijn leeftijd.

Gelukkig wisten mijn collega's binnen een half uur hoe het zat, maar de manier waarop je wordt aangepakt is echt kei en kei hard. Nu ik er op terug kijk snap ik dat en vind ik het terecht, maar op die leeftijd. Godver, ik krijg nog rillingen als ik daar aan terugdenk.
Sure...
Arme Jeroen, Marco, en Ali.
Ze hebben geen leven meer. :'(
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 09:02:03 #297
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203296042
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 09:00 schreef Mondkapje het volgende:
Ik denk dat zo'n Ali B. totaal niet snapt dat ie iets doet wat niet kan.
Jawel hoor.
Hij heeft er gewoon schijt aan.

Narcist eerste klas.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 09:02:03 #298
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203296043
De heren zijn nu de kop van jut. Door alle legendness heen blijft er maar 1 ding staan:

De heren zijn liefhebbers van het vrouwelijk schoon, in het bijzonder van hen die hun merchandise beschikbaar stellen. Zijn het viezerikken? Ja. Denken ze met hun potentaat? Ja. Zouden veel mannen hetzelfde hebben gedaan in hun situatie? Ja.

Los van het vreemd gaan en flexibel akoestisch doen van de heren wat verwerpelijk is maar niet strafbaar, denk ik niet dat er bij de rechter iets blijft staan. Zelfs de dames die gewoon vertier hebben gehad gaan nu op de grote stapel om de heren kalt te stellen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203296052
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 09:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Sure...
Arme Jeroen, Marco, en Ali.
Ze hebben geen leven meer. :'(
Ja, want DAT is wat ik zeg inderdaad. :')
pi_203296058
Ik hoop dat john de moll dat tuig iig kapot procedeert wegens imagoschade en het "verneuken" van een miljoenen programma. Dat ze straks niks meer hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')