abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 januari 2022 @ 20:56:45 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203291594
https://www.nu.nl/the-voi(...)er-een-aangifte.html

Een oud-kandidate van The voice of Holland heeft aangifte gedaan tegen Ali B wegens verkrachting. Ze vertelt donderdag in het programma BOOS dat de coach bij het programma haar uitnodigde in een studio in Almere en daar tegen haar wil seks met haar had.

Volgens de toen achttienjarige vrouw hadden de twee destijds een gezellig gesprek, waarna de rapper haar ineens begon te zoenen. De vrouw zegt dat Ali B een machtspositie had ten opzichte van haar.

"Het voelde alsof wat hij wilde ook moest gebeuren, dus liet ik het over me heen komen", vertelt ze anoniem in BOOS. De vrouw geeft aan zo in shock te zijn geweest door de acties van Ali B, dat ze geen nee durfde te zeggen of zich durfde te verzetten. De rapper zou haar toen hebben verkracht.

De vrouw vroeg hem naderhand of hij vaker seks had met kandidaten. Volgens haar antwoordde Ali B hier bevestigend op. Op de vraag of hij niet bang was dat mensen erachter zouden komen, zou hij hebben geantwoord: "Nee, want niemand gaat jou geloven."

Meerdere vrouwen, zowel binnen als buiten The voice of Holland, komen in BOOS aan het woord over intimidatie en aanranding door Ali B. Nog een andere vrouw zegt te zijn verkracht door de rapper toen ze een drankje met hem ging doen. Ze zegt dat hij aandrong op seks terwijl zij dat niet wilde. Hij zou daarbij dingen hebben gezegd als: "Het is zo voorbij. Kom op, schatje, je maakt me zo geil."

Een andere vrouw zegt tijdens een schrijverskamp te zijn aangerand en "gepusht" tot orale seks door Ali B. Zij heeft hier eerder deze week aangifte van gedaan.

Rapper betwist enig strafbaar feit te hebben gepleegd
Een andere kandidate van The Voice vertelt dat Ali B na haar uitschakeling contact met haar zocht. Hij bood haar toen aan samen een dag in een studio te werken. De vrouw nodigde hem bij haar thuis uit om hierover te praten.

Ze vertelt dat de rapper uit het niets tot twee keer toe in grove bewoordingen zei dat hij seks met haar wilde hebben. De oud-kandidate vroeg hem te vertrekken, waarna hij haar huis verliet.

Eerder deze week werd al bekend dat er twee aangiftes zijn gedaan tegen de coach bij The voice of Holland. De rapper "betwist volledig dat hij enig strafbaar feit heeft gepleegd", liet hij eerder via zijn advocaat weten. RTL heeft de samenwerking met Ali B opgeschort.
pi_203291636
spuit 11 geeft gas :')

Bestaat al een topic over
pi_203291839
Goh dit had niemand verwacht van Ali B. :')
Tuurlijk wel. Keuken Kampioen verkrachter.
U MAD?
pi_203291879
Wist dat die gast niet te vertrouwen was. :r
pi_203291899
Ali B. is al jaren crimineel
pi_203291927
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 21:10 schreef bereboot3 het volgende:
Ali B. is al jaren crimineel
Racist!
  donderdag 20 januari 2022 @ 21:15:22 #7
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203291972
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 20:45 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Wat jij wilt is een uitgeschreven handleiding wat mannen wel en niet kunnen zeggen. Dat is er niet. Het gaat op gevoel.
Stop maar met voor mij uit te maken wat ik wil want ik ben degene die hier al de tijd aangeef dat er een grijs gebied is waarna dat van diverse kanten ontkent werd want er zou gelden hoe de vrouw het ervaart maar aangezien geen vrouw hetzelfde is...
ik wil eventueel nog wel even de reacties hier gaan quoten hoor want dit slaat natuurlijk kant noch wal dat jij me nu wijselijk gaat vertellen wat ik al de tijd al roep :')
pi_203292036
De Nederlandse Dutroux...
pi_203292050
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 21:10 schreef bereboot3 het volgende:
Ali B. is al jaren crimineel
  donderdag 20 januari 2022 @ 21:21:59 #10
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203292122
https://www.hln.be/dossie(...)n-mn-broek~a8825f33/
========================================================
Dit zijn alle beschuldigingen in ‘The Voice of Holland’-schandaal: “Uit het niets stak hij z'n hand in m’n broek”
========================================================
De getuigenissen in het Nederlandse online programma ‘BOOS’ over de wantoestanden bij ‘The Voice of Holland’ doen heel wat monden openvallen. Bandleider Jeroen Rietbergen vroeg verschillende vrouwen om af te spreken in hotels en stuurde dickpics, terwijl zanger Marco Borsato meerdere jonge vrouwen betast zou hebben. Tegen Ali B werd dan weer aangifte gedaan wegens verkrachting. Hieronder kan u alle getuigenissen woord voor woord nalezen.

“Het is eerst heel gezellig en je voelt je gezien. Maar later krijg je berichten waarin hij vraagt om samen een hotelkamer te boeken.”

“Hij zei dat ik niet te geil mocht doen tijdens opnamedagen, want dan zou hij me bespringen.”

“Hij hield wel van de jonge meiden, ook kandidaten. Ik had een keer bepaalde kleding aan op het werk, die hij blijkbaar als sexy ervoer. Tijdens contact over werkzaken appte hij me dan of ik die kleding weer aan deed.”

“Jeroen appte mij met de vraag hoe ik me daar beneden had geschoren. Hij vroeg of ik wel discreet kon zijn over ons app-contact en dat het programma het niet cool zou vinden als ze dit zouden weten. Later stuurde hij een dickpic.”

“Ik was m’n Blind Audition aan het voorbereiden. Jeroen gaf me telkens complimentjes. Op een gegeven moment vroeg hij: ‘Hoe oud ben je?’ Ik zei dat ik 17 was. Hij reageerde: ‘Oh, daar voel je niks van.’”

“Ik was 18 toen ik meedeed aan ‘The Voice’. Na de opnames stond ik een keer buiten en kwam Jeroen nog even praten. Toen hij wegliep, zei hij al grijnzend tegen me: ‘Ik heb een hele grote pik.’ Dit kwam echt uit het niks.”

“Hij weet ook dat mensen niks zeggen, anders neem je dat risico niet. Echt zo'n man die denkt: ‘Ik kan toch doen wat ik wil.’”

“Het is zo bizar dat iemand dat gewoon kan flikken en ermee wegkomt. En hij deed dat met meerdere meiden. Met een meisje heeft hij ook echt afgesproken.”

Over Marco Borsato waren er geen letterlijke getuigenissen in het programma te horen. Presentator Tim Hofman vertelde wel het volgende: “Drie jonge vrouwen vertelden aan ons dat hij hen langdurig en meerdere malen betast heeft op de billen, en dat in de werksfeer. Een daarvan was medewerker bij ‘The Voice of Holland’. Ook meldden zich drie kandidaten van ‘The Voice Kids’ bij ons. Een kandidate van veertien vertelde dat Borsato haar tijdens een BBQ van ‘The Voice Kids’ op de billen betastte. Toen ze wegliep, zocht de zanger haar opnieuw op en ging hij ermee door. Haar ouders bevestigen dit verhaal. Een andere kandidate, zij is 13, vertelde hoe de zanger haar geregeld aanraakte en te dichtbij kwam. Ook haar moeder bevestigt dit verhaal. Een derde kandidate zei: ‘Ik zag Marco geregeld aan jonge meisjes zitten op de set van ‘The Voice Kids’.’ Hij zou dan onder andere hun heupen aanraken.”

Jonge vrouw, die aangifte heeft gedaan wegens verkrachting: “Dit is een grote stap. Het is al zolang geleden en ik wil het al zolang doen. Maar ik dacht nooit dat ik het kon. Ik wist dat er meer meisjes waren, want hij heeft me toen verteld dat hij dit vaker deed. Helaas heb ik ze niet gevonden. En op je eentje aangifte doen, tegen iemand die zoveel geld en macht heeft en zonder echt bewijsmateriaal, da’s een hele grote stap. Ik heb al een voorgesprek gehad bij de politie. Volgens de wet in Nederland is het niet strafbaar dat iemand seks heeft met een meerderjarig persoon, zonder dat er geweld of bedreiging bij is komen kijken. Maar door bepaalde andere aspecten vonden ze het in dit geval toch voldoende strafbaar om aangifte te doen. Ik voel me zeker gehoord. Ik heb het idee dat dit heel veel teweeg gaat brengen. Maar hopelijk kan ik met deze aangifte iets bereiken voor andere meiden, die twijfelden om aangifte te doen omdat ze dachten dat het niet erg genoeg was. Ik hoop dat het ook iets gaat betekenen voor dat soort meisjes, die zich nooit gehoord hebben gevoeld. Ik ben wel wat bang voor de reactie van Ali. Dat hij naar buiten komt en het gaat ontkennen. Vandaag heb ik bevestiging gekregen dat wat er is gebeurd niet m’n eigen schuld is.”

Presentator Tim Hofman: “Ali B zou zich achter de schermen bij ‘The Voice’ agressief gedragen hebben. Hij zou ook een affaire gehad hebben met één van de kandidaten. Hij zou een structurele vreemdganger zijn en hij zou twee vrouwen aangerand hebben.”

Ex-kandidate: “Toen ik uit ‘The Voice’ lag, werd ik onderweg naar huis gebeld door Ali B. Hij vond het erg klote dat ik de wedstrijd moest verlaten en hij wou me toch nog iets aanbieden. Hij zei dat we eens een dag in de studio konden doorbrengen. Toen ik hem nadien een berichtje stuurde of dat plan ooit nog zou doorgaan, belde hij me snel op. Hij vroeg of ik thuis was en toen stond hij daar ineens. Hij deed heel amicaal, best wel oké naar mijn mening. Plots zei hij: ‘Ik heb zin om je te neuken.’ Ik dacht: ‘Wat is dit in godsnaam?’ Er was totaal 0,0 seksuele aantrekkingskracht. We zaten ook allebei aan een uiteinde van de bank. Ik werd er best ongemakkelijk van en ik moest er daardoor ook wat om lachen. Ik probeerde er een beetje overheen te praten en ik dacht: ‘Nee, ik ga daar niet op in.’ Toen ging hij rechtstaan en begon hij over z'n benen te wrijven. Hij zei opnieuw: ‘Ik heb echt zin om je te neuken.’ Waarop ik reageerde: ‘Ik denk dat je beter kan gaan.’ Toen ben ik naar de deur gelopen en heb ik die opengedaan. Zo kon ik naar buiten rennen als het nodig zou zijn. Hij zei niets en is gewoon weggegaan.”

“Na de seks deed hij alsof er niets gebeurd was”
Andere ex-kandidate: “Een paar jaar geleden nam ik deel aan ‘The Voice of Holland’, ik was toen achttien. Op een gegeven moment vloog ik uit de wedstrijd. Daarna belde hij me één keer per week ofzo, als hij bij mij in de buurt was. Dan gingen we even kletsen, heel normaal allemaal. Op een bepaald moment belde hij me om half twaalf ‘s avonds om te zeggen dat hij in de buurt was. Hij vroeg m’n adres zodat hij me kon komen ophalen. Ik dacht oprecht dat wij een soort vriendschap hadden. Ik ben bij hem ingestapt en meegegaan naar z’n studio. Daar hebben we ook gezellig gepraat. Hij gaf me ook een korte rondleiding. Op een gegeven moment ging ik op een zetel zitten. Hij kwam naast me zitten en begon me ineens te zoenen. Toen voelde ik me in zo'n machteloze positie, ik dacht: ‘Wat jij wil, moet er nu gebeuren.’ Ik liet het over me heen komen wat hij van plan was met me. Ik ben eigenlijk verstijfd en toen heeft hij seks met me gehad. Ik was zo in shock dat ik geen nee durfde te zeggen en me niet durfde te verzetten. Daarna ging ik douchen en toen ik terug in de ruimte kwam, ging hij tegenover me zitten en naar m’n auditie kijken. Daar gaf hij dan commentaar op. Erg nonchalant, alsof er niets was gebeurd.”

“Hij zei ook: ‘Als je volgend jaar weer meedoet aan ‘The Voice of Holland’, moet je het me even laten weten, want dan kom je bij mij in het team en dan zorg ik dat je heel ver komt.’ Daarna heeft hij me in een taxi gezet. Ik dacht dat ik wist hoe hij in elkaar zat, maar dat bleek niet het geval. Hij weet dat hij een grote naam is in de muziek en hij weet wat dat doet met meisjes die iets in de muziek willen doen. Hij heeft 1.000 procent misbruik gemaakt van de situatie. Toen ik dat verhaal een paar jaar later vertelde aan andere mensen uit de tv-wereld reageerden die met de boodschap dat zoiets echt niet oké was. Dan pas ging er een belletje rinkelen dat dit niet had moeten gebeuren. Daarvoor leek het alsof het m’n eigen schuld was. Ik ben meegegaan, ik heb geen ‘nee’ gezegd, ik moest er dan maar mee ‘dealen’. Het was voor mij lang niet duidelijk dat dit misbruik was. Ik vind het moeilijk om het een verkrachting te noemen, maar eigenlijk was het dat wel. Het is heftig om dit voor de camera te zeggen. Achteraf gaf hij ook toe dat hij dit vaker deed bij meisjes. Bang dat iemand erachter zou komen, was hij niet. ‘Niemand gaat jou geloven’, reageerde hij.”

Andere getuigenissen over Ali B:
“Ik was op een feestje waar Ali optrad. Ik werd daarna uit het publiek gehaald. Ali stuurde vervolgens alle mensen weg om alleen te zijn met mij. Hij zei: ‘Wil je bekend worden? Ik kan je daarbij helpen.’ De sfeer werd uiteindelijk grimmig, want hij kwam te dichtbij. Hij staarde me heel lang en intens aan en ik dacht: ‘Ik moet hier weg.’ Het ging niet makkelijk om weg te komen, ik had heel sterk de indruk dat hij uit was op seks. Naar m'n gevoel wilde hij eerst laten merken dat hij macht had om mij beroemd te maken.”

“Ik dacht: we gaan gezellig een drankje doen. Maar het bleek dat hij seks wilde. We gingen op bed liggen en hij dook op mij, pakte een condoom en drong aan op seks. Ik wilde dit niet. Ik had een been in het gips. Bovendien vond ik hem te oud, en hij heeft kinderen. Hij deed toch het condoom om en zei dingen als: ‘Het is zo voorbij, kom op schatje, je maakt me zo geil.’ Toen het klaar was, belde hij een taxi en zette me daarop naar huis. Ik dacht dat het m’n eigen schuld was. Ik was immers met hem mee naar huis gegaan.”

Ik was beginnend artieste, begin 20. Ik kwam met Ali in contact en hij beloofde me te helpen om me groot te maken in de muziekwereld. Ik geloofde dat. Ik keek tegen hem op. Hij appte mij ooit laat op de avond of ik naar z’n studio kwam, en ik ging daarheen omdat ik dacht dat we muziek gingen maken. Ik nam een vriendin met mee. Er waren meerdere mannen aanwezig in de studio. Ze deden lachgas-ballonnen. Na een tijdje ging Ali naast me zitten en zoende hij me plotseling. Ik bevroor en durfde niets te zeggen, want we waren in de minderheid. Ik wilde weg, maar hij bood me geld aan om te blijven. Dat wilde ik niet. Hij smeet het geld op mijn vriendin. We vertrokken. Hij hield ons bij de deur nog tegen.”

“Ik nam deel aan een schrijverskamp en was 20 jaar. Dat vond plaats in z'n villa, ik was daar fucking van onder de indruk. Ik liep naar boven omdat ik benieuwd was hoe z'n huis eruitzag. Ik ging een kamer binnen en daar zag ik Ali liggen met een ander meisje. Ik dacht: ‘Wat gebeurt er hier in godsnaam?’ Ik ging weer naar beneden en nam plaats in een zetel. Plots voelde ik een tik op m'n schouder. Het was Ali. Hij zei: ‘Kom bij me zitten.’ Ik ging naast hem zitten en hij stak gewoon z’n hand in m’n broek. Uit het niets. Ik schrok daar heel erg van, maar ik liet het voor wat het was. We gingen verder praten, maar daarna deed hij het weer. Toen ben ik met een andere artiest naar boven gegaan die ik kende. We gingen samen douchen en ik begon hem te pijpen. Op dat moment kwam Ali binnen en die stak z’n vinger in mij. Ik schrok daar van, want ik had nooit toestemming gegeven. Ik zei dat hij moest ophouden en hij werd steeds bozer en begon me uit te schelden. Hij begon me gewoon uit te lachen toen ik vroeg of hij al van wederzijdse toestemming had gehoord. Nadien nam hij me weer mee naar boven en bleef hij pushen om hem een blowjob te geven. Ik deed het, maar enkel omdat hij zo bleef aandringen. Ik wou er gewoon vanaf zijn en daarna zou ik dan advies krijgen over muziek. Ik had niet echt keuze, ik voelde me bedreigd. Ik zat in een villa, in een dorp dat ik niet kende. Ik voelde me nadien echt kut dat ik niet had geschreeuwd en dat ik niet had gevochten. Ik wou dat dit nooit was gebeurd. Elke keer als ik Ali nu op tv zie, schrik ik. Ik kan hem niet meer zien.”

“Ik was 18 en was met Ali op een feestje. Hij lokte mij met een smoesje naar z'n kleedkamer en deed de deur op slot. Hij zoende mij plotseling. Dit verplaatste zich naar de bank, waar hij ongevraagd aan mij begon te zitten.”

Over een regisseur wiens naam niet genoemd wordt en het programma in het algemeen:
Tim Hofman: “In totaal kregen we vijftien meldingen binnen over een regisseur bij ‘The Voice of Holland’. Deze man zou vaak ongepaste seksuele opmerkingen maken en ongewenst handtastelijk zijn.”

Ex-kandidate: “M’n vertrouwen in mannen is compleet weg, en da’s niet alleen door Ali. Tijdens m’n hele periode bij ‘The Voice’ waren er oudere mannen, die daar werkten of daar rondliepen, die mij aandacht gaven op een manier die niet oké was. Altijd het gevoel hebben dat iemand meer van je wil dan eigenlijk de intentie is.”

Ex-medewerkster: “Er zijn zoveel vrouwen die hier last van hebben. Kandidaten, danseressen, muzikanten, bezoekers... Het gaat van seksuele opmerkingen tot daadwerkelijke avances. Vragen om seks, aanraken, zoenen, intimideren.”
  donderdag 20 januari 2022 @ 21:26:59 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_203292226
Ik vind Ali's verklaring raar. Eerst zegt hij met geen enkele kandidaat een seksuele relatie heeft gehad. Later zegt hij wel affaires te hebben gehad.

Kijk, als hij nou zegt dat hij wel seks heeft gehad, maar het niet als onvrijwillig heeft ervaren, kan ik me nog voorstellen dat dat zijn waarheid is. Dat die kandidaat zegt dat ze het niet wilde en dat niet kenbaar heeft gemaakt, wil ik nog geloven. Het zou kunnen dat ze dat allebei anders hebben ervaren.

Maar als de een zegt dat ze seks hebben gehad en de ander zegt dat ze geen seks hebben gehad, dan liegt er een. En als hij of zij daarover liegt, waar liegt hij dan nog meer over?
Laffe huichelaar
  donderdag 20 januari 2022 @ 21:28:56 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_203292270
Marco komt ook wel makkelijk weg trouwens, alle aandacht gaat nu weg naar Ali. Die wrs ook gewoon een lul is hoor, daar niet van, maar bij Marco wordt nu ook een patroon geschetst wat verder gaat dan die ene aanklacht
Laffe huichelaar
  donderdag 20 januari 2022 @ 21:33:28 #13
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203292383
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 21:28 schreef timmmmm het volgende:
Marco komt ook wel makkelijk weg trouwens, alle aandacht gaat nu weg naar Ali. Die wrs ook gewoon een lul is hoor, daar niet van, maar bij Marco wordt nu ook een patroon geschetst wat verder gaat dan die ene aanklacht
En in zijn geval is het meeste nog te vertalen als die gezellig warme Italiaan die touchy is (zonder bijbedoelingen). Ali B. daarentegen, die heeft het bont gemaakt. Werkte hij ook nog of was hij alleen met zijn (forse?) potentaat in de weer?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203292546
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 21:28 schreef timmmmm het volgende:
Marco komt ook wel makkelijk weg trouwens, alle aandacht gaat nu weg naar Ali. Die wrs ook gewoon een lul is hoor, daar niet van, maar bij Marco wordt nu ook een patroon geschetst wat verder gaat dan die ene aanklacht
Ik vind Marco de ranzigste in heel het verhaal. Ben benieuwd wat Leontine gaat doen.
  donderdag 20 januari 2022 @ 21:44:13 #15
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203292573
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 20:58 schreef Dries4Ever het volgende:
spuit 11 geeft gas :')

Bestaat al een topic over
Lol, volledig over het hoofd gezien dat 15-delige topic _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203292702
Walgelijke kutmarokkaan.
pi_203292764
Rampeneren heeft nu een hele andere betekenis gekregen :r
pi_203292971
Lol die tekstschrijver 'die hoofd gaf' was schijnbaar Famke Louise volgens de geruchten.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_203293928
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol die tekstschrijver 'die hoofd gaf' was schijnbaar Famke Louise volgens de geruchten.
Welke geruchten. Waar zijn die geruchten?
U MAD?
pi_203294119
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol die tekstschrijver 'die hoofd gaf' was schijnbaar Famke Louise volgens de geruchten.
Fake news, want Famke kan niet eens schrijven.
pi_203294141
Vond de verhalen overigens niet erg overtuigend. Klonk meer als, ik had seks met andere doeleinden, maar die werden niet vervuld, dus nu spijt en eigenlijk verkracht.
pi_203294201
Sluit gewoon de schuldigen op en laat ons verder met rust.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_203294306
RoddelPraat was er al veel eerder mee dat Ali seks heeft met jonge meiden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_203294403
Ali is al een jaar gescheiden
pi_203294781
Haal morgen maar zijn wassen beeld weg uit Madame Tussauds.
Mannetje moet je niet teveel aandacht/respect gaan geven.
Cindy De Vuyst
pi_203295337
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 21:15 schreef the-eye het volgende:

[..]
Stop maar met voor mij uit te maken wat ik wil want ik ben degene die hier al de tijd aangeef dat er een grijs gebied is waarna dat van diverse kanten ontkent werd want er zou gelden hoe de vrouw het ervaart maar aangezien geen vrouw hetzelfde is...
ik wil eventueel nog wel even de reacties hier gaan quoten hoor want dit slaat natuurlijk kant noch wal dat jij me nu wijselijk gaat vertellen wat ik al de tijd al roep :')
Voor veranderingen is het nodig om zwart/wit te benoemen. Polderen is hierbij niet werkbaar.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:23:30 #27
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_203295370
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 23:10 schreef Cockwhale het volgende:
Vond de verhalen overigens niet erg overtuigend. Klonk meer als, ik had seks met andere doeleinden, maar die werden niet vervuld, dus nu spijt en eigenlijk verkracht.
Eh, dit heb ik dus ook best wel. Bij de meerderjarigen dan. Wat ongepaste opmerkingen (niet ok uiteraard) maar voor de rest denk ik was dit het nou? Was dit al een dikke week voorpaginanieuws waard? Maar goed, een algemene tip voor de dames, mannen willen geen vrienden met je zijn of jou beroemd maken. Mannen willen enkel met je naar bed. God wat hoop ik dat ik nooit een dochter krijg.

quote:
Een kandidate van veertien vertelde dat Borsato haar tijdens een BBQ van ‘The Voice Kids’ op de billen betastte. Toen ze wegliep, zocht de zanger haar opnieuw op en ging hij ermee door. Haar ouders bevestigen dit verhaal
Als de ouders dit verhaal bevestigen dan hebben ze het dus gezien? Zo ja, als je vader bent en je ziet een vent van 50+ jouw kind van 14 bepotelen dan sla je toch erop? Ongeacht of die oude viezerik Borsato heet? Wat een slapjanus.

[ Bericht 4% gewijzigd door Twiitch op 21-01-2022 07:45:35 ]
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:29:01 #28
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_203295391
Het gemak waarmee die vrouwen aan het pijpen slaan
quote:
Nadien nam hij me weer mee naar boven en bleef hij pushen om hem een blowjob te geven. Ik deed het, maar enkel omdat hij zo bleef aandringen. Ik wou er gewoon vanaf zijn en daarna zou ik dan advies krijgen over muziek. Ik had niet echt keuze, ik voelde me bedreigd.
Echt sneu dit, op allerlei manieren. Helemaal na dit:

quote:
Toen ben ik met een andere artiest naar boven gegaan die ik kende. We gingen samen douchen en ik begon hem te pijpen. Op dat moment kwam Ali binnen en die stak z'n vinger in mij.
De rest van de verhalen valt wat mij betreft weinig op aan te merken, maar dees...

[ Bericht 49% gewijzigd door Tyr80 op 21-01-2022 07:59:39 ]
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_203295438
quote:
81s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:29 schreef Tyr80 het volgende:
Het gemak waarmee die vrouwen aan het pijpen slaan
[..]
Echt sneu dit, op allerlei manieren.
In een villa in een dorp dat ze niet kende, vreemd verhaal. Ook de hele opbouw is bizar, pornoscript waardig.

pi_203295644
quote:
81s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:29 schreef Tyr80 het volgende:
Het gemak waarmee die vrouwen aan het pijpen slaan
[..]
Echt sneu dit, op allerlei manieren. Helemaal na dit:
[..]
De rest van de verhalen valt wat mij betreft weinig op aan te merken, maar dees...
Ja, mee eens, raar verhaal. Maar aan de andere kant, als ze seks heeft met de één betekent dat natuurlijk niet dat ze dat ook met de ander wil. Zomaar je vingers in iemand steken die daar niet van op de hoogte is, is dan vreemd.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 09:07:22 #31
8781 crew  Frutsel
pi_203296104
Loopt al een topic over in NWS en vermoedelijk over Ali ook in SHO

RamboDirk in NWS / RTL legt 'The voice' stil #13 BOOS STAAT ONLINE
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')