Piet is grote miet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Afrikaanse namen![]()
Abubakari Yakubu (RIP) was ook een pareltje
Misschien wil NAC 'm ruilen voor Drommels.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:36 schreef fetX het volgende:
Olij staat onredelijk goed te keepen @:maxi-mus
Die liggen al op de grond als je er naar wijst.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
Zou er inmiddels al een Vitesse speler betast zijn in de Arena?
Stukje Dominatrixquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die liggen al op de grond als je er naar wijst.
Onveilige werksituatie bij ons aller Ajax. In dat soort omgevingen vinden ook betastingen plaats, geen twijfel over mogelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fons Spooren was trouwens van het betasten, Overmars voor zover bekend niet.
Toch bijzonder dat het nog niet naar voren is gekomen in al die artikelen dan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onveilige werksituatie bij ons aller Ajax. In dat soort omgevingen vinden ook betastingen plaats, geen twijfel over mogelijk.
Houden ze onder de pet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat het nog niet naar voren is gekomen in al die artikelen dan.
Zo, dat heeft nog lang geduurd zeg!quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fons Spooren was trouwens van het betasten, Overmars voor zover bekend niet.
In de arena.quote:
Dan neem ik m'n TV-stoel mee.quote:
Ah, dan is het prima om minderjarige jongeren te betasten terwijl je ook nog seropositief bent.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo, dat heeft nog lang geduurd zeg!
Maar goed dat was een prive viezerik, niet op de werkvloer.
Nee daarom noem ik hem dan ook viezerik. Het heeft in dat geval echter niets met de club te maken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, dan is het prima om minderjarige jongeren te betasten terwijl je ook nog seropositief bent.
Nou ja er werkte een zedendelinquent bij de club die geloof ik ook ontslagen is toen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee daarom noem ik hem dan ook viezerik. Het heeft in dat geval echter niets met de club te maken.
Jammer.quote:
Aha. Mooi. Kon ik gisteren ook PSV zien. Bedankt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wacht, het komt ook op het open net zie ik net. FOX. Is bij ziggy zender 11.
Het idee was komisch, de uitwerking minder.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier is wel een middagje over nagedacht ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |